Jump to content

Vand/Schimb E30 impecabil, reconditionat complet, Electric / AC / Navi - FULL


razzb3d

Recommended Posts

Vand BMW E30 (ursuletz) reconditionat complet, full:

 

Motorizare:

 

Bloc M20B27 (2,7L), pistoane, bilele si vibrochen stock.

chiulasa 735 (de pe M20B23) cu 7 canale de ungere, ax de came sport Elderbrock , supape de 2,5l, portata.

Capacitate cilindrica extinsa la 2786 cm3

Pompa de apa aftermarket BERU

Radiator apa BERU nou

Radiator ulei

Admisie stock de 325IS sablata

Port&Polish (google it)

Clapeta acceleratie "Big Bore Throttle" de diametru mare

Electrica de la 325IS cu Motronic 1.3, remapat (chip tuning)

Injectoare Bosch de Mustang V6 an 2000 - noi

debitmetru nou

Evacuare sport cu toba Royal

----------------------

~ 202 cai la roata (voi include si un dyno run)

- refacut complet la 250.000 KM (segmenti, cuzineti, semeringuri, garnituri, etc).

 

- Consum urban 10-11L / 100km cu diff 4,27 si 9-10L cu diff 3.45 - mers lejer (consuma ~ 18% in regim sport)

- Comsum extraurban 6,5L / 100km cu diff 3.45 si 7,5L / 100km cu 4.27 ( raport diferential) @ 130km/h

 

- 2 Diferentiale - 4,27 Sport si 3,45 luat de pe un 324d

- Cutie Getrag 265 - ambreajul trebuie schimbat.

 

- Servodirectie originala, piese noi

- Bucse / bascule / pivoti noi pe fata si spate, cu exceptia celor de la punte/sasiu pe spate

- Discuri de frana Brembo pe original

- Amortizoare SACHS Rally Gr. pe gaz

- Arcuri KONI (separat, nu le am pe masina inca)

 

- Aer conditionat ORIGINAL, functioneaza perfect

- Oglinzi electrice

- Geamuri electrice

- Scaune incalzite RECARO

- Sistem audio 6 boxe Pionieer cu casetofon Sony

- Computer de bord cu navigatie, player audio si video cu sistem Android - Display 8" cu touchscreen.

- Interior FULL PIELE, Scaune RECARO - negru cu crem, piele normala cu piele perforata.

- Inchidere centralizata + alarma MAAT

- Trapa

 

Culoare custom negru perlat cu albastru.

 

Body kit MTechnik II + Eleron CSL

 

1 set Jante BBS RTM de 15" originale

1 set Jante BORBET BS 9J 16" 4x100 - necesita distantiere pt instalare - fara cauciucuri

Proiectoare de ceata originale pentru MTechnic II, nu le-am instalat inca (lene mare )

 

Optional - Kit de supraalimentare EATON M62 cu tot ce ii trebuie pentru instalare pe masina. Rezultatul va fi undeva la ~ 350bhp, ceea ce mi se pare absurd acum . http://www.dyersblowers.com/mediac/400_0/m...series1-4-1.jpg Instalarea o pot face eu pentru cei interesati, dar se adauga 1000E la pretul masinii, si consumul se va duce in sus... kitul e nou nefolosit si a costat o caruta de bani. Se da si separat.

 

Am istoric de service complet pt. aceasta masina, facturi pt. revizii, piese, aproape tot.

Masina a fost a tatalui meu, initial un 318i, cumparata si inmatriculata RO in 1994. Eu o am din 2005. Motorul e trecut in acte.

 

In aceasta masina au intrat pe putin 6000 de euro, asa ca pretul e putin negociabil.

 

Masina e aproape IMPECABILA, fara rugina, indoituri sau lovituri.

 

SCHIMB DOAR CU:

 

- E46 COUPE - 316/318/320ci/320d

- E30 324d/324td + diferenta din partea clientului

- E36 325d/325tds + diferenta din partea clientului

 

-diferenta unde e cazul

 

----------------------------

 

PRET 5500E. Inmatriculata, asigurata, ITP pana in martie 2011.

 

Stiu ca pretul e mare pentru o masina veche, dar asta e standardul pentru masinile recontitionate total. Veti gasi masini in aceeasi stare la preturi mai mari (7000 - 8000e) daca il intrebati pe google.

 

Se poate vedea in Bucuresti.

 

0724 223 299 - RAZVAN

 

Am poze si filmulete cu TOT procesul de RESTAURARE. Sunt multe si e greu sa le pun pe forum. Pentru cei interesati, le pot trimite pe email.

 

 

 

-

 

-

post-39299-1286823597_thumb.jpg

post-39299-1286823605_thumb.jpg

post-39299-1286823612_thumb.jpg

post-39299-1286823618_thumb.jpg

post-39299-1286823625_thumb.jpg

Edited by alex_maniacu_91
Link to comment
Share on other sites

5500 de eu????aaaaa gata stiu,e din ciclul pt pasionati!asa se justifica pretul cerut de tine!

 

daca te uiti putin pe net gasesti si mai scumpe in stare mai proasta / dotari mai slabe. Hai sa fim seriosi - 5500e e un pret bun pentru o masina de 200 de cai comoda si frumoasa.

 

Nu ma grabesc sa o vand. Sincer nici nu sunt foarte convins ca vreau sa o vand.

Link to comment
Share on other sites

Atatia bani investiti si modificari facute...dar cu ambreiajul ce ai avut?

 

Ps: nu imi place sa carcotesc, dar o astfel de masina nu va consuma 10l/100 km prin oras decat daca mergi noaptea pe la ora 04.00 cand toate semafoarele sunt puse pe intermitent si nu mai e nicio masina pe strada.

Link to comment
Share on other sites

Atatia bani investiti si modificari facute...dar cu ambreiajul ce ai avut?

 

Ps: nu imi place sa carcotesc, dar o astfel de masina nu va consuma 10l/100 km prin oras decat daca mergi noaptea pe la ora 04.00 cand toate semafoarele sunt puse pe intermitent si nu mai e nicio masina pe strada.

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pretul nu-i mare deloc...cu greu gasesti in ziua de azi un urs foarte bine intretinut la vanzare....insa plaja de clienti e destul de mica acum...majoritatea vor sa-si ia ursi la 1000 de euro iar apoi mai vad ei ce si cum se descurca cu cazanele alea :twoup:

Bafta la vanzare.

Link to comment
Share on other sites

Pretul nu-i mare deloc...cu greu gasesti in ziua de azi un urs foarte bine intretinut la vanzare....insa plaja de clienti e destul de mica acum...majoritatea vor sa-si ia ursi la 1000 de euro iar apoi mai vad ei ce si cum se descurca cu cazanele alea :twoup:

Bafta la vanzare.

 

cand un e60 se cauta doar daca se vinde la 10-12mii euro, un e46 7-10mii, un e36 maxim 5mii, un e30 cat ar trebui sa mai coste?.."specialistii" considera ca astea sunt preturile..referitor la postul meu de mai sus, cand ti-am urat bafta la vanzare nu am fost ironic. pretul reflecta investitiile facute in masina si calitatile sale, mie unul mi se pare un pret ok. dar sunt foarte putini cei care vor fi interesati, de asta ai nevoie de ceva bafta..inca o data, bafta la vanzare si toate cele bune!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Daca tot ce ai enumerat tu acolo este adevarat, inseamna ca masina tehnic si ca performante chiar o fi senzatie, insa optic, fara suparare, mie mi se pare chiar banal... :twoup:

 

Gusturile nu se discuta.

 

Masina mea are look stock (mai putin eleronul), inclusiv jantele de 15" care au venit OEM pe E30urile 325is. Daca te asteptai la lambo doors, prelungirea aia de capota care ii da "retard look", 5 tipuri de culori si cele mai chinezesti body-kituri, e logic sa fii dezamagit. Totul se reduce la culura auto.

 

Daca acum 5 ani aveam posibilitatea da a imi cumpara un e30 in starea asta, dadeam si 8000 e pe el. In schimb tot ce am gasit la banii astia au fost fasini tiganite, cu 5 turbouri infipte pe un motor de pisica de 2,5, cu cele mai penale body kituri, si fara comforturi gen A/C si chiar geamuri electirce.

 

Vezi tu, uni oameni conduc e30uri pentru ca nu isi permit altceva. Am o groaza de prieteni care viseaza la e46 spre exemplu. Eu conduc un e30 pentru ca ador masina. Lookul, feelingul unei masini de 1 tona care zboara, nu aluneca ca vita in curbe ca un e92 325i pentru ca are 1,600kg. Fara ASC, DSC, ESP si alte cacaturi inutile. Nici ABSul nu ma pasioneaza. Incearca sa il opesti iarna, sa franezi mai cu cap si vezi ce diferenta face. Singurele conforturi care ma intereseaza sunt AC, geamuri electrice si Servodirectie.

 

Acum o sa ma intrebi: - Razvane, daca iti place e30ul asa mult de ca vrei sa il vinzi? si eu am sa iti raspund: "-Visez la un e30 M3 Mach III cat mai original si in stare cat mai buna. Schimbam cu e46 pentru ca e mai usor de vandut, si am o cunostinta care da un e30 M3 la schimb cu un e46 coupe."

 

Mie de exemplu e36 mi se par banale, uratele chiar, iar orice BMW fabricat dupa 2007 in sus mi se pare URAT CU CRACI (mica exceptie face E92ul).

 

Este clar ca nu am pus anuntul unde trebuie. Pe acest forum se cauta chiripirurile nu lucruri deosebite.

 

"Daca tot ce ai enumerat tu acolo este adevarat" - nu vad de ce as minti din moment ce vreau sa VAND masina, nu sa ma rup in figuri.

 

P.S. - in 2009 am vandut un Chevrolet Chevelle SS din 1972 reconditionat complet de mine, cu aer conditionat din fabrica, cutie manuala 5 trepte si motor de 5,5 litri V8 la 22 000 Euro. Ca sa iti faci o idee cu cat se vinde o clasica in stare excelenta.

 

TOPIC INCHIS!!!!

Edited by razzb3d
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ce te-a deranjat atat. :)

 

Nu, stai linistit ca nu imi plac tiganelile, "tuning-urile" mioritice, imi plac masinile cat se poate de OEM, iar cand am apreciat aspectul masinii, l-am rezumat la alte E30-uri superbe pe care le mai avem pe forum.

 

Interesante afirmatiile tale. Chiar nu stiam ca anumite sisteme de siguranta saunt cacaturi inutile. :twoup:

 

Doar pentru ca unuia, in speta mie, nu i se pare deosebit aspectul fizic al masinii, inseamna ca acesta este un forum unde se cauta chilipiruri?

 

De ce toti vor si pretind sa le fie apreciate masinile si nu accept si o parere contrara? Ce credeai sau ce voiai, sa inceapa toti sa aplaude si sa strige in cor ca masina ta este cea mai tare? :twoup: Era bine de mentionat inca de la inceputul topicului ca nu astepti pareri decat de la cei care se extaziaza la vederea masinii tale. :twoup:

 

Tot ce am spus a fost ca aspectul exterior este destul de banal, comun, asta nu inseamna ca trebuia tiganita.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.