Jump to content

ALTERNATOR


Recommended Posts

pai nu ai citit mai jos de ce mi s'a ars ?????/ pentru ca am dus masina la filaret cu furtunul de la servo directie spart... ulei mai peste tot...... si cica au curatat pe acolo ...... si era ulei garlaaaaa pe alternator azi cand am dat jos capacul....sa vad de ce iese fum......dar am platit vreo 3 milioane manopera.....sa'mi schimbe un furtun.....

 

cand am avut tampoanele la motor de schimbat am gasit niste chestii care vin pe furtunele de la clima cred.....scoase din suportii lor..... in fine....

 

 

filaret........ deja incep sa ma indoiesc..... exceptand faza ca au cu bcr asigurari...... grrrrrr.....brrrrrr......

 

mi'au pus furtunu asta de la servo..... langa fulia de la alternator..... si deja e mancat cam 1 mm din el ( furtun )......... filaret....

 

IN FINE >>>>> AI IDEE UNDE SE POATE REPARA ??? REPEDE..... adika maine.... poimaine... ???/

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

mai ales ca era noapte banuiesc ca dinspre alternator e...mai poate fi vreun scurt pe ceva pe acolo???/ chestia e ca nu e un fum...fum..parca e un cauciuc frecat...... sau ..... miroase slab a cum mirosea cand a sarit uleiul de la servo pe alea incinse pe acolo ......

 

de cand mi'au schimbat furtunu (lunea trecuta) .... am facut cam 1000km ...... de ce nu s'a intamplat nimic pana acum ???? ca daca era ulei sau alte alea ..... d'abia dupa 1000km ?????

Link to comment
Share on other sites

mai ales ca era noapte banuiesc ca dinspre alternator e...mai poate fi vreun scurt pe ceva pe acolo???/ chestia e ca nu e un fum...fum..parca e un cauciuc frecat...... sau ..... miroase slab a cum mirosea cand a sarit uleiul de la servo pe alea incinse pe acolo ......

 

de cand mi'au schimbat furtunu (lunea trecuta) .... am facut cam 1000km ...... de ce nu s'a intamplat nimic pana acum ???? ca daca era ulei sau alte alea ..... d'abia dupa 1000km ?????

128036[/snapback]

 

 

Daca iti miroase a fum si s-a aprins becul, sunt mai mult ca sigur diodele de la alternator. Si eu am avut aceeasi problema acum aproape 2 luni, aceleasi simptome a prezentat masina, asta dupa ce am schimbat fulia de la pompa de servo, cureaua si o rola la AB. Nu este recomandat sa mergi asa cu ea, eu am fost remorcat de BMW Service Mobil pana la Automobile Bavaria, unde in prima faza au schimbat diodele, dar s-au ars iar si pana la urma mi-au schimbat tot alternatorul. Dar eu cred ca este posibil sa schimbi doar diodele si sa-ti mearga, deoarece atunci cand mi s-au ars a doua oara diodele au descoperit ca o fulie de la pompa de servo ce au schimbat-o, era ceva mai mica, ceea ce ducea la supraturarea alternatorului.

Link to comment
Share on other sites

deci sa inteleg ca si la tine au lucrat cu profesionalism :blink: probabil de la uleiul de servo care scrie pe factura ca l'au curatat cu nu stiu ce spray nemaipomenit si carpa..... varza nu era nimic facut......

 

incep sincer sa ma indoiesc de "mecanicii" de la filaret.... lucreaza foarte neglijent.... dovada faptul ca furtunul asta schimbat ..... era chiar pe fulia de la alternator..... si l'am aranjat eu cu mana .... caci se ghideaza cumva dintr'un cap care are o teava de metal de vreo 15-20cm ...

 

o sa vad cu diodele...... ti le'au schimbat ei acolo ?????? mare minune.... ca la filaret mi'au zis comandam alt alternator....

 

oricum o sa incerc sa'l fac numai in ciuda situatiei ..... sa vad si eu ce are ....

 

cat te'au costat diodele ???

Link to comment
Share on other sites

GuestX ..... dar tie nu'ti mai incarca alternatorul ????? mie imi incarca cam 14.4v .... am mai vb cu cineva recomandat de paco_wonderboy cum ca e posibil uleiul ala sa fi "stricat" si cureaua aia de la alternator..... si fie sa patineze din cand in cand...

 

in fine ... o sa vad luni ... pana atunci stau in casa si'mi plang de mila :blink:

 

cica daca ar fi diodele ... nu ar mai incarca ....

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

dupa ultima vb cu un fost mecanic de la mercedes ... cica daca nu incarca era grav .... daca incarca mai mult ca sigur.....ori patineaza cureaua .... de la ulei.... ori "picaturici" de ulei au ajuns in zona carbunilor si fac scantei ..... si trebuie curatat alternatorul ....

 

Asta e ... nu mai postez nimic, aici .... pana luni....

 

daca ma mai puteti ajuta cu idei v'as multumi multicel :blink:

Link to comment
Share on other sites

aha........ ce dzeu sunt facute in romania acum ?:) :blink:) ( alternatoarele :) )

 

pai am citit si prin tis...... DME ala sau dracu stie ce si cum .... cica ia starea alternatorului si calculeaza el ce si cum.... electricianul asta mi'a zis ca da unele scurturi la carbuni sau pe acolo....... insuficient de meci sa afecteze pe termen scurt....... dar calculatorul ar sesiza chestia asta si d'aia ar sta ala aprins..... si ca s'ar vedea la tester nu stiu ce diagrama :)

 

in fine..... luni dimineata ma duc sa'l dea jos si sa'l curete..... si vad apoi... oricum am gasit ulei pe el.... ceea ce ma duce cu gandu la faptul ca a fost curatat bine..... de aia 3milioane :D

Link to comment
Share on other sites

am dat jos alternatorul ieri... se da foarte usor..... acum realizez cat de bine e gandit locul fiecarei chestii prin compartimentul motor.....

 

rezultatul: statorul facut muci ...... din ce cauza ????? aia au dat pe acolo cu spray de frane care a atacat lacul de pe bobinajul statorului - acesta facand scurt ..... deci toate povestea m-a costat "numai" 5mil (( 4.5 mil stator + 500mii manopera ) ......... si uraaaaaaaaaa........

 

plus ca la noile mele catalizatoare montate..... mi s'a rupt teava dintre catalizatorul ala de pe la mijlocul masinii si toba finala...... teava noua........ in 2.....3 saptamani :blink: cool nu ???? tobe originale BMW ??? sau montajul de 2 lei ?????

Link to comment
Share on other sites

am dat jos alternatorul ieri... se da foarte usor..... acum realizez cat de bine e gandit locul fiecarei chestii prin compartimentul motor.....

 

rezultatul: statorul facut muci ...... din ce cauza ????? aia au dat pe acolo cu spray de frane care a atacat lacul de pe bobinajul statorului - acesta facand scurt ..... deci toate povestea m-a costat "numai" 5mil (( 4.5 mil stator + 500mii manopera ) ......... si uraaaaaaaaaa........

 

plus ca la noile mele catalizatoare montate..... mi s'a rupt teava dintre catalizatorul ala de pe la mijlocul masinii si toba finala...... teava noua........ in 2.....3 saptamani :) cool nu ???? tobe  originale BMW ??? sau montajul de 2 lei ?????

129102[/snapback]

Montajul de doi lei :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 months later...

salut

 

Am un Bmw e30 83' 320i 129 cp.am avut o problema cu alternatorul cu statorul, nu mai incarca cat trebuia( el avand 60A) probabil din cauza unor consumatori mari (statie + subwoofer)...oricum ... pana la urma am ajuns sa cumpar un alternator(80A) care nu a mers cum trebuie...apoi altul ...care la fel nu incarca cat trebuia.Cred ca mai bine il duc la rebobinat pe cel vechi.Cum ma sfatuiti sa fac?.V-as fi recunoscator daca m-ati ajuta. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

salut

 

Am un Bmw e30 83' 320i 129 cp.am avut o problema cu alternatorul cu statorul, nu mai incarca cat trebuia( el avand 60A) probabil din cauza unor consumatori mari (statie + subwoofer)...oricum ... pana la urma am ajuns sa cumpar un alternator(80A) care nu a mers cum trebuie...apoi altul ...care la fel nu incarca cat trebuia.Cred ca mai bine il duc la rebobinat pe cel vechi.Cum ma sfatuiti sa fac?.V-as fi recunoscator daca m-ati ajuta. Multumesc

pana la rebobinare schimba carbunii si diodele...la mine astea au fost...tot statie si sub...o ora de munca si 50 roni carb cu diode da la al padrino...

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

salut, eu am avut statorul ars la alternator... nu stiu inca motivele, dar shit happens.

am fost la o firma de reparatii pe bulevardul Dacia (langa o rotiserie mexicana).

am platit 700 ron (piesa + manopera) si alternatorul arata ca nou. am si garantie 6 luni...

 

deci se repara alternatorul... doar ca te costa nitel....

problema mare e ca unul nou este minim 800 Euro... asa ca reparatia e nitel mai viabila :)

Link to comment
Share on other sites

salut, eu am avut statorul ars la alternator... nu stiu inca motivele, dar shit happens.

am fost la o firma de reparatii pe bulevardul Dacia (langa o rotiserie mexicana).

am platit 700 ron (piesa + manopera) si alternatorul arata ca nou. am si garantie 6 luni...

 

deci se repara alternatorul... doar ca te costa nitel....

problema mare e ca unul nou este minim 800 Euro... asa ca reparatia e nitel mai viabila :)

recomand si eu pe cei de pe Dacia...super meseriasi oamenii...sunt 2 frati care lucreaza bine .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.