Jump to content

am indepartat clapetele de pe aspiratie


gellu-mihai

Recommended Posts

Ceea ce am citit:

- au fost cazuri cand nu le-au avut indiferent de an de fabricatie (e46);

- au fost cazuri cand au avut modelul nou de clapete chiar si pe NFL;

- au fost cazuri (ca in al meu) cand pe FL au fost puse clapetele model vechi.

 

Concluzie: poti sti sigur ce si daca ai doar desfacand admisia :twoup:

Se poate sa se fi schimbat galeria de admisie, prin urmare cea noua sa fie prevazuta cu aceste clapete, asa cum am mai zis: NFL nu are clapete din fabrica, iar modelul nou de clapete s`a pus de la jumatatea anului 2005.

Link to comment
Share on other sites

Ceea ce am citit:

- au fost cazuri cand nu le-au avut indiferent de an de fabricatie (e46);

- au fost cazuri cand au avut modelul nou de clapete chiar si pe NFL;

- au fost cazuri (ca in al meu) cand pe FL au fost puse clapetele model vechi.

 

Concluzie: poti sti sigur ce si daca ai doar desfacand admisia :twoup:

Se poate sa se fi schimbat galeria de admisie, prin urmare cea noua sa fie prevazuta cu aceste clapete, asa cum am mai zis: NFL nu are clapete din fabrica, iar modelul nou de clapete s`a pus de la jumatatea anului 2005.

 

Nu stiu ce sa zic pentru ca are un un sistem de activare care este pe baza de vacuum care iese din motor (daca nu ma insel). Daca nu ai avut acele clapete, atunci acel furtun nu ar exista - si nici orificiul din motor - si nu vad cum ai putea adapta sa functioneze acele clapete.

 

Oricum, tinand cont de faptul ca majoritatea dintre noi am achizitionat masinile SH: trebuie verificat fizic pentru a sti cu siguranta daca exista aceste clapete si daca sunt de tipul nou sau cel vechi.

 

Edit: @ siulian: pentru ca o admisie noua este 1,500 RON iar scoaterea clapetelor costa 0 RON. Fiecare face ce vrea cu masina lui si daca citesti putin vei vedea articole din presa internationala (UK) in care se recomanda scoaterea clapetelor (nu inlocuirea admisiei). Din punctul meu de vedere inlocuirea admisiei prelungeste inevitabilul si nu vice-versa. Aceste clapete pot cadea oricand (bineinteles e mai probabil daca admisia e veche si murdara).

Edited by ntdone
Link to comment
Share on other sites

Sunteti incredibili.

Dar de ce nu cumparati o admisie noua?

Faceti tot felul de "inventii" dar nu faceti decat sa amanati inevitabilul. Componentele chiar nu sunt facute sa dureze o vesnicie.

 

Pai chiar de aici apare polemica asta :twoup: Ai de ales intre ''eliminare clapete'' si ''inlocuire admisie''. Admisia noua costa destul de mult si efectele sunt minime.

Link to comment
Share on other sites

Sunteti incredibili.

Dar de ce nu cumparati o admisie noua?

Faceti tot felul de "inventii" dar nu faceti decat sa amanati inevitabilul. Componentele chiar nu sunt facute sa dureze o vesnicie.

 

Pai chiar de aici apare polemica asta :twoup: Ai de ales intre ''eliminare clapete'' si ''inlocuire admisie''. Admisia noua costa destul de mult si efectele sunt minime.

 

Si ce te face sa crezi ca peste jumate de an n-o sa te trezesti cu admisia fisurata?

Link to comment
Share on other sites

Sunteti incredibili.

Dar de ce nu cumparati o admisie noua?

Faceti tot felul de "inventii" dar nu faceti decat sa amanati inevitabilul. Componentele chiar nu sunt facute sa dureze o vesnicie.

 

Pai chiar de aici apare polemica asta :) Ai de ales intre ''eliminare clapete'' si ''inlocuire admisie''. Admisia noua costa destul de mult si efectele sunt minime.

 

Si ce te face sa crezi ca peste jumate de an n-o sa te trezesti cu admisia fisurata?

 

Chiar nu inteleg legaturile pe care le faci tu, serios, fara nici o rautate :twoup:

Dar daca maine se rupe masina in doua bucati pentru ca ai montat cablu auxiliar la sistemul audio?

 

Edit: orice e posibil dar cred ca probabilitatea de a se sparge admisia din cauza eliminarii clapetelor este extraordinar de mica din moment ce nimeni nu a scris pe forumuri ca a patit asa ceva. Oricand se poate intampla orice dar nu inteleg legatura dintre spargerea admisiei si eliminarea acestor clapete.

Edited by ntdone
Link to comment
Share on other sites

Sunteti incredibili.

Dar de ce nu cumparati o admisie noua?

Faceti tot felul de "inventii" dar nu faceti decat sa amanati inevitabilul. Componentele chiar nu sunt facute sa dureze o vesnicie.

Nu orice modificare este o improvizatie, iar unele dintre ele sunt chiar recomandate pentru bunastarea masinii.

Link to comment
Share on other sites

Sunteti incredibili.

Dar de ce nu cumparati o admisie noua?

Faceti tot felul de "inventii" dar nu faceti decat sa amanati inevitabilul. Componentele chiar nu sunt facute sa dureze o vesnicie.

 

Pai chiar de aici apare polemica asta :twoup: Ai de ales intre ''eliminare clapete'' si ''inlocuire admisie''. Admisia noua costa destul de mult si efectele sunt minime.

 

Si ce te face sa crezi ca peste jumate de an n-o sa te trezesti cu admisia fisurata?

 

Despre care admisie discutam ? Noua sau una cu sistemul de clapete eliminat ?

Link to comment
Share on other sites

318d , an 2002 are clapetele acestea "problema"???

318d din 2004 sigur nu are. Fa cum am procedat si eu...da capacul motor jos si uita-te la seria inscrisa pe galerie. Apoi cauti seria pe un site gen realoem si vezi daca e cu sau fara clapete. Daca nu te descurci asa intrebi pe forum pe cineva care se ocupa de piese(pe mine m-a ajutat de exp userul grozadan). Eu din cate stiu pe 318d nu s-au pus....dar nu as baga mana in foc pentru anul 2002. La 2004 stiu sigur ca nu-s pentru ca am vazut in mai multe cazuri.

Link to comment
Share on other sites

Sunteti incredibili.

Dar de ce nu cumparati o admisie noua?

Faceti tot felul de "inventii" dar nu faceti decat sa amanati inevitabilul. Componentele chiar nu sunt facute sa dureze o vesnicie.

 

Pai chiar de aici apare polemica asta :) Ai de ales intre ''eliminare clapete'' si ''inlocuire admisie''. Admisia noua costa destul de mult si efectele sunt minime.

 

Si ce te face sa crezi ca peste jumate de an n-o sa te trezesti cu admisia fisurata?

 

Chiar nu inteleg legaturile pe care le faci tu, serios, fara nici o rautate :twoup:

Dar daca maine se rupe masina in doua bucati pentru ca ai montat cablu auxiliar la sistemul audio?

 

Edit: orice e posibil dar cred ca probabilitatea de a se sparge admisia din cauza eliminarii clapetelor este extraordinar de mica din moment ce nimeni nu a scris pe forumuri ca a patit asa ceva. Oricand se poate intampla orice dar nu inteleg legatura dintre spargerea admisiei si eliminarea acestor clapete.

 

Vorbeam de admisie nu de cabluri audio. Faptul ca voi scoateti clapetele(pt ca acestea "obosesc") ca sa prelungiti viata galeriei de admisie nu va da nici o garantie ca galeria in sine va tine pana la adanci batraneti.

De curiozitate stii ce presiune este in galeria de admisie?

 

 

Sunteti incredibili.

Dar de ce nu cumparati o admisie noua?

Faceti tot felul de "inventii" dar nu faceti decat sa amanati inevitabilul. Componentele chiar nu sunt facute sa dureze o vesnicie.

Nu orice modificare este o improvizatie, iar unele dintre ele sunt chiar recomandate pentru bunastarea masinii.

 

Sa-mi arati si mie un act oficial unde este RECOMANDAT sa se scoata clapetele.

Din punctul meu de vedere se numeste romanism si se datoareaza faptului ca marea parte a oamenilor isi iau masina de toti banii. De intretinere nici nu mai poate fi vorba.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca faci o presupunere gresita.

Eu, si cred ca si ceilalti, eliminam clapetele pentru a prelungi viata motorului si nu a admisiei. Daca aceste clapete fac poc si cad in motor de cele mai multe ori iti fac praf cam tot (ele cad fix in cilindru din ceea ce am citit pe net).

Daca admisia crapa bineinteles ca voi cumpara una noua si ii voi scoate clapetele.

 

Din punctul meu de vedere admisie fara clapete>motor nou (financiar vorbind bineinteles).

Link to comment
Share on other sites

Sa-mi arati si mie un act oficial unde este RECOMANDAT sa se scoata clapetele.

Din punctul meu de vedere se numeste romanism si se datoareaza faptului ca marea parte a oamenilor isi iau masina de toti banii. De intretinere nici nu mai poate fi vorba.

 

-O admisie noua costa peste 450 euro.

-Nu poti intretine PERFECT masina astfel incat sa excluzi posibilitatea ruperii clapetelor.

-Eliminarea clapetelor costa 0 [zero] euro si aproximativ 1h30' sau 2h de lucru. Eliminarea lor nu dauneaza bunei functionari a motorului sau reducerea duratei lui de viata.

-Acest ''experiment'' pe un numar restrans de modele BMW nu a avut succes. Ulterior fiind eliminat.

 

Ideal este sa verifici starea sistemului de clapete si eventual dupa curatarea lor sa le montezi inapoi.

Link to comment
Share on other sites

Salut

Am si eu o intrebare de novice...Despre ce clapete e vorba?

Aveti cunostiinta de vreun tutorial cu poze despre cum se ajunge la ele si cum demonteaza clapetele cu pricina,pentru a le curata?

Citesc aici ca unele au clapete unele nu... BM-u meu din '99 are asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

de unde pot cumpara si eu doapele pt clapetele dupa galerie ?? stie cineva vreun site sau magazin ????

 

 

 

si am dat peste un pdf online sper sa fie de ajutor pt uni ...

http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf

Da il gasisem si eu,acest pdf pe alte forumuri.Intradevar,motorul de pe masina mea nu este trecut pe lista din pdf , cea a motoarelor cu probleme cauzate de clapete.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
la mine in bord de cand am luat masina tot imi aparea martorul de motor aprins in bord ....la test ziceau ca e de la debitmetru ..l-am schimbat si tot se aprindea ..nu am mai dat importanta..dar acum tind sa cred ca se aprindea din cauza galeriei de admisie ...clapetele cred ca stau inchise tot timpul ..banuiesc ca vreo valva de vacum dupa galerie din ce mi sa spus ...am fost la bmw si cei de acolo mi-au scos furtunul de vacum dupa galerie sa stea deschisa tot timpul acum si de 2 luni nu mi sa mai aprins vreun martor in bord sau pe test sa mai dea eroare de debitmetru ...dar am observat ca pe la axul clapetelor da vapori de ulei si nu mai imi tine frana de motor deloc cand sant pe pilot automat ..foarte foarte usor decelereaza ca si cum as lua piciorul dupa acceleratie .....inainte martorul de motor se aprindea dupa ce dadeam mai tare in masina peste 3000 ture ..dar acum dupa ce am scos furtunul de vacum de la clapete sa stea deschise intruna nu sa mai aprins neam....sa le indepartez de tot sa pun doape sau sa iau una noua ???
Link to comment
Share on other sites

Eu am rupt efectiv axul de la fiecare clapeta, am scos axul cu totul, am bagat niste holsuruburi muiate in lipici si acum dorm linistit noaptea.

Chestia cu frana de motor pe pilot automat nu am verificat-o, dar in rest nu am vazut nicio diferenta in mersul masinii.

Daca ai bani si vreai sa iei galerie pune una noua, daca nu scoate clapetele de tot, cu ocazia asta poti sa cureti galeria de admisie si EGR-ul care sunt criminal de murdare.

Mie mi-a luat cateva ore numai curatatul, si tot nu a iesit bec de curata.

Link to comment
Share on other sites

Eu am rupt efectiv axul de la fiecare clapeta, am scos axul cu totul, am bagat niste holsuruburi muiate in lipici si acum dorm linistit noaptea.

Chestia cu frana de motor pe pilot automat nu am verificat-o, dar in rest nu am vazut nicio diferenta in mersul masinii.

Daca ai bani si vreai sa iei galerie pune una noua, daca nu scoate clapetele de tot, cu ocazia asta poti sa cureti galeria de admisie si EGR-ul care sunt criminal de murdare.

Mie mi-a luat cateva ore numai curatatul, si tot nu a iesit bec de curata.

 

asta stiu ca sant super murdare :twoup: galeria nu prea am ce sa curat la ea ca e carbune toata lol ..sa incerci si frana din pilot sa vezi daca tine ca la mine nu mai incetineste deloc cand dau pe minus fata de cum incetinea cand aveam clapetele legate la vacum

Link to comment
Share on other sites

galeria nu prea am ce sa curat la ea ca e carbune toata

Se desprinde toata mizeria aia, o poti curata.

Am sa incerc cu frana de motor pe pilot automat, dar frana de motor pe pilot automat oricum nu prea are utilitate, ca pana la urma daca ai ceva in fata tot trebuie sa franezi, ca doar nu ai sa apesi cu disperare pe buton si sa speri ca incetineste destul.

 

Apropode dezavantaje, la masinile cu cutie manuala nu au existat clapete la inceput.

Pe modelele noi au pus la toate, dar si desing-ul clapetelor a fost schimbat, tocmai ca sa previna spirarea lor in motor si stricarea motorului.

Practic pentru o piesa de 2 euro strici macar blocul (un cilindru), piston, turbina.

Link to comment
Share on other sites

galeria nu prea am ce sa curat la ea ca e carbune toata

Se desprinde toata mizeria aia, o poti curata.

Am sa incerc cu frana de motor pe pilot automat, dar frana de motor pe pilot automat oricum nu prea are utilitate, ca pana la urma daca ai ceva in fata tot trebuie sa franezi, ca doar nu ai sa apesi cu disperare pe buton si sa speri ca incetineste destul.

 

 

doar nu esti nebun sa incerci sa franzezi din pilot cand in fata pune unu frana ..dar la mine incetinea destul de considerabil...si mizeria din galerie as incerca sa o curat dar nush ce sa fac cu clapetele ca a inceput sa dea vapori de ulei pe la axul lor si cam multicel , o galerie noua iara sa dau 20 mil :twoup: si banuiesc ca odata ce pierde vapori aerul nu e o problema sa iasa nefind asa dens ca uleiul si cred ca in galerie se face o presiune destul de mare cand incepe turbina sa bage

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu pe unde spui tu ca da vapori de ulei. Oricum nu sta ermetic galeria, asa ca iese ulei pe acolo, dar nesemnificativ cantiativ.

Oricum, la mine tija care actioneaza clapetele era curata, adica nu era unsa de ulei. Chestiile alea care tin clapetele stateau ermetic, asa ca am scos clapeta cu tot cu axul ei si in gaura ramasa am bagat un holsurub cu lipici ca sa nu iasa pe acolo nimic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.