Jump to content

fluiera cand accelerez


Recommended Posts

Si turbina mea fluiera la rece mai tare. Dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude asa strident. Eu circul asa de 60k de cand am cumparat-o si masina are 210.000. Nu imi faca probleme din moment ce nu consuma ulei motorul.
Link to comment
Share on other sites

Deci cand am achizitionat aceasta masina(undeva prin octombrie anul trecut) i-am schimbat(voit) urmatoarele: galeria de admisie; fulia, curatat EGR, TURBINA, amortizoare, bucse..si bineinteles ulei filtre, insa acestea din urma nu au legatura cu topicul...

Toate piesele montate de mine au fost nou-noute(nu reconditionate, reparate etc). Motorul nu consuma ulei, nu face urat, si da intr-adevar se aude mai putin turbina atunci cand este incalzit motorul. Insa este tot tare zgomotul.

Vreau sa fac o diagnoza a intregului traseu de admisie(poate si evacuare, desi nu cred ca are rost). Mentionez ca schimband toate cele precizate mai sus si inca auzind-o fluierand, i-am scos toate rolele, curelele si i-am dat o cheie si tot fluiera, deci e ceva din turbina, garnituri, tevi de cauciuc...sau mai stiu eu ce de la turbina.

Daca stiti pe cineva care poate lucra la turbina(in ideea de a vedea daca sunt toate stranse bine pe acolo, nu s-o demonteze insa) va rog dati-mi detaliile de contact.

Multumesc.

Stima!

Link to comment
Share on other sites

las-o asa. poti da muzica mai tare si nu mai auzi fluieratul, la fel cum poti baga si mai multi bani in ea si tot sa nu rezolvi cu fluieratul.

daca masina merge bine si e ok tehnic nu-i mai cauta in coarne.:purple:

Link to comment
Share on other sites

Mda...am testat-o la inca 2 service-uri. I-au scos furtunele, i-au strans ganiturile etc. Totul era, oricum, strans bine. Mi s-a spus ca fiind turbina pusa ulterior, si nu cea BMW(cele testate), chiar si daca este deviata 2 mm poate fluiera asa cum face acum. Deci altceva nu poate fi, ca din turbina se aude zgomotul. Ma rog, daca va pica va anunt la cati km s-a intamplat, daca nu, inseamna ca merge numai ca trebuie sa ma obisnuiesc eu cu fluieratul masinii..eventual sa facem un cor :))

Stima!

Link to comment
Share on other sites

verifica toate furtunele de vacum, poate chiar le si inlocuiesti ca sunt ieftine si uitate si la electrovalva de la turbo, si mie imi fluiera si a fost un furtun de vacum 1 mm crapat si electrovalva de la turbo.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

problema unde a fost.. cel putin la mine.

 

galeria de evacuare a fost mancata de gaze inauntru .. rupta o bucatica care a intrat in turbo a indoit ceva pe acolo dupa care a inceput fluierat si fum mult cand acceleram mai sanatos..

 

Am schimbat galeria de evacuare cu una din fonta iar turbina am reconditionat.. si am scapat de probleme

Edited by blacksea
Link to comment
Share on other sites

Ideea legata de schimbatul furtunelor nu suna rau. Insa nu furtunele, sau altele fac urat, ci eu aud direct turbina. Ma gandesc ca atunci cand am montat-o pe asta noua nu i-am achizitionat acel kit de montaj pt turbina, iar cei de la Filaret montand-o au pus aceleasi garnituri vechi...Se poate si asta sa fie un motiv.

Unde pot gasi sa schimb electrovalva de la turbo?

Sincer vreau sfatul unuia care s-a mai ocupat de asa ceva. Spuneti-mi careva un nume, o adresa a cuiva(oricare) de a mai facut asa, incat sa se uite la ea, si sa incepem sa "incercam" a-i face ceva ca deja mi s-a luat sa stau sa ma conving ca este totul ok, cand stiu ca nu e. Chiar daca e noua(ma rog...aproape) nu "imi suna" a functiona in parametri. Plus ca uneori, cand plec de pe loc, nu intotdeauna, are si un "lag", o intarziere, apoi pleaca brusc. Chestia asta nu o face des, si am inteles ca s-ar putea sa fie de la o piesa denumita convertor de presiune. Daca stie careva de lucrul acesta, va rog sa imi spuneti.

Nu vreau sa o carpesc, cumpar piese noi, originale intotdeauna, bag bani daca trebuie, insa vreau sa o aud ca suna cum trebuie.

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Stima!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ideea legata de schimbatul furtunelor nu suna rau. Insa nu furtunele, sau altele fac urat, ci eu aud direct turbina. Ma gandesc ca atunci cand am montat-o pe asta noua nu i-am achizitionat acel kit de montaj pt turbina, iar cei de la Filaret montand-o au pus aceleasi garnituri vechi...Se poate si asta sa fie un motiv.

Unde pot gasi sa schimb electrovalva de la turbo?

Sincer vreau sfatul unuia care s-a mai ocupat de asa ceva. Spuneti-mi careva un nume, o adresa a cuiva(oricare) de a mai facut asa, incat sa se uite la ea, si sa incepem sa "incercam" a-i face ceva ca deja mi s-a luat sa stau sa ma conving ca este totul ok, cand stiu ca nu e. Chiar daca e noua(ma rog...aproape) nu "imi suna" a functiona in parametri. Plus ca uneori, cand plec de pe loc, nu intotdeauna, are si un "lag", o intarziere, apoi pleaca brusc. Chestia asta nu o face des, si am inteles ca s-ar putea sa fie de la o piesa denumita convertor de presiune. Daca stie careva de lucrul acesta, va rog sa imi spuneti.

Nu vreau sa o carpesc, cumpar piese noi, originale intotdeauna, bag bani daca trebuie, insa vreau sa o aud ca suna cum trebuie.

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Stima!

nu stie nimeni vreun maestru la care sa ma trimiteti sa se uite la turbina(altii decat cei de la filaret, bavaria)???

Stima!

Link to comment
Share on other sites

eu weekend-ul trecut am patit-o (1000km) pe drum incepea sa suiere din ce in ce mai tare si la un moment dat scotea fum, nu mai tragea si crescuse consumul, m-am speriat am crezut ca am rupt turbina,ma opresc si constat ca era fisurata o margine la un furtun intre intercooler si turbina iar pe drum s-a rupt marginea de tot si a iesit furtunul, dupa o scurta operatie de cosmetizare a buzei am pus-o la loc ... acum intervine partea interesanta, am impresia ca aveam de mult problema asta deoarece nu imi aduc aminte cand a tras vreodata ca acum si consum mai mic (medie pe 1000 km 7%), unde pe autostrada mi-a luat si sub 6.
Link to comment
Share on other sites

eu weekend-ul trecut am patit-o (1000km) pe drum incepea sa suiere din ce in ce mai tare si la un moment dat scotea fum, nu mai tragea si crescuse consumul, m-am speriat am crezut ca am rupt turbina,ma opresc si constat ca era fisurata o margine la un furtun intre intercooler si turbina iar pe drum s-a rupt marginea de tot si a iesit furtunul, dupa o scurta operatie de cosmetizare a buzei am pus-o la loc ... acum intervine partea interesanta, am impresia ca aveam de mult problema asta deoarece nu imi aduc aminte cand a tras vreodata ca acum si consum mai mic (medie pe 1000 km 7%), unde pe autostrada mi-a luat si sub 6.

identic aceiasi problema si era furtunu ala gros dintre egr si intercooler spart :D

Link to comment
Share on other sites

ba da mergi la Dormag sunt peste drumu de spitalul colentina daca stii pe strada Despot Voda se pricep baieti si se ocupa numai cu bmw . Bafta

 

nu te duce la dormag! fii cuminte si cauta altii. mai cauta despre ei.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru detalii, si adrese, insa nu ma voi duce la cei de la Dormag...

Cat despre furtun...se pare ca nu ma fac inteles. Nu are cum sa fluiere TURBINA din cauza unui furtun ce nu are nicio legatura cu ea...:) Poate asta a fost la voi. La mine stiu ca turbina, sau ceva garnituri de la ea "tipa":)

Acum, m-am interesat ce este cu electrovalva asta de la turbina. Cineva de la Filaret mi-a spus, insa, ca este incorporata in turbina(daca masina este EURO 4). Acum nu mai stiu. Am sa ma interesez de furtunele alea, ca nu-s scumpe si nu ma doare sa le schimb..insa poate stie cineva mai multe despre electrovalva.

Mai am inca o intrebare: Pressure Converter...cu ce se mananca? Am(foarte rar) doar din treapta a doua catre prima viteza o intarziere in accelerare, iar daca tin apasat tare pe acceleratie ma bruscheaza-pleaca repede. Mai exact, merg cu 30-40km/h, franez(o intersectie etc) si cand sa plec mai brusc nu imi schimba intr-a-ntaia, ramane pe a doua. Sa fie de la asta? Pressure converter?

Stima!

Link to comment
Share on other sites

ba da mergi la Dormag sunt peste drumu de spitalul colentina daca stii pe strada Despot Voda se pricep baieti si se ocupa numai cu bmw . Bafta

 

Nu-mi vine sa cred ca mai este lume care recomanda firma aia.

Uitati-va si voi la sectiunea de review-uri si poate va calmati.

 

UPS: se pare ca s-au sesizat altii inaintea mea, bravo baroane ;)

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru detalii, si adrese, insa nu ma voi duce la cei de la Dormag...

Cat despre furtun...se pare ca nu ma fac inteles. Nu are cum sa fluiere TURBINA din cauza unui furtun ce nu are nicio legatura cu ea...:) Poate asta a fost la voi. La mine stiu ca turbina, sau ceva garnituri de la ea "tipa":)

Acum, m-am interesat ce este cu electrovalva asta de la turbina. Cineva de la Filaret mi-a spus, insa, ca este incorporata in turbina(daca masina este EURO 4). Acum nu mai stiu. Am sa ma interesez de furtunele alea, ca nu-s scumpe si nu ma doare sa le schimb..insa poate stie cineva mai multe despre electrovalva.

Mai am inca o intrebare: Pressure Converter...cu ce se mananca? Am(foarte rar) doar din treapta a doua catre prima viteza o intarziere in accelerare, iar daca tin apasat tare pe acceleratie ma bruscheaza-pleaca repede. Mai exact, merg cu 30-40km/h, franez(o intersectie etc) si cand sa plec mai brusc nu imi schimba intr-a-ntaia, ramane pe a doua. Sa fie de la asta? Pressure converter?

Stima!

Eu ti-am zis sa verifici pentru ca nu te costa nimic, turbina nu fluiera, sunetul ei se schimba poate doar cand se duc semeringurile si intra ulei in ea (scoate fum negru), ea fluiera din cauza ansamblului pe care este montat si pierde presiune (normal sa aibe lag si sa se auda daca pierde presiune), aceeasi intarziere in accelerare am avut-o si eu (lag) care a disparut acum, il mai am dar mult mai putin, aproape insesizabil fata de inainte si doar cand este foarte cald afara stau bara la bara si pornesc clima

Link to comment
Share on other sites

Nu-mi vine sa cred ca mai este lume care recomanda firma aia.

Uitati-va si voi la sectiunea de review-uri si poate va calmati.

 

UPS: se pare ca s-au sesizat altii inaintea mea, bravo baroane ;)

OK am inteles . eu am fost acolo si am rezolvat problema deaia am recomandat nu ca as avea eu ceva de profitat de acolo ,dar se pare ca m-am inselat din ce spune-ti voi care ati fost mai de multe ori ca mine . sry :(

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Eu am avut zgomot de genul asta, de la o garniturĂŁ de la galeria de evacuare, aceasta fiind puĂžin piÂşcatĂŁ....fiindu-mi recomandat, iniĂžial, sĂŁ schimb turbina...

 

Poti detalia despre aceata garnitura? Si eu am fluieratura la rece foarte pronuntata... dar mecanicul meu imi recomanda sa o reconditionez. Motorul trage perfect si nu scoate nimic suspect pe toba.

Link to comment
Share on other sites

Turbina e dusa cand ai mai multe simptome. Reprezentanta si majoritatea cand ai una dintre ele... gata e turbina la fel si in celelalte cazuri legate de injectoare, pompa de injectie.

Cand e dusa turbina sigur masina scoate fum alb la orice viteza, cu cat e mai mare cu atat e mai mult, se aude fluierand dar tare zici ca sa s-a spart un tub de cu presiune mare, masina nu mai trage, si in cel mai rau caz o ia pe ulei ceea ce poate provoca daune la motor. In rest poate sa fie si altceva. Evident ce costa mult mai putin. Daca ai pus turbina noua ramai cu ea.

 

In trei situatii personale, a fost fluieratul de la tubul crapat/taiat/copt de la turbina ce merge la intercooler.

Cu cat e gaura mai mare apar si fumul gros pana la a lasa dare pe asfalt...si evident primul gand turbina. Cand ti-a schimbat turbina, iti schimba si tubul ca altfel ar fluiera nu?:)

Edited by pit3rpan73
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.