Jump to content

Pornire grea Bmw 318tds touring


318tds touring

Recommended Posts

Salut toti membrii forum-ului!Sunt posesor de 318tds touring doar de cateva zile.Am intampinat problema cu pornirea motorului dimineata,dar si in timpul zilei daca motorul e rece.Dimineata dau de 3-4 ori la automat si apoi porneste,dar si in timpul zilei de 2-3 ori.La vw-audi stiu ca doar dupa -0 grade intra bujiile.Presupun ca sunt bujiile.Eu sunt din Timisoara.Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat,ii sunt recunoscator.O sa revin maine cu poze.Multumesc anticipat! :twoup:
Link to comment
Share on other sites

salutare, detin si eu un 3.18 tds, e36, 1997, am cam aceasi problema. Eu deobicei o las pe bujii de vreo 2-3 ori (pun contactu, astept sa se stinga bujiile dupa care iau contactu si tot asa, de 3 ori) si pe urma ii dau cheie si porneste foarte bine. Deci ma gandesc ca alea's problema. Eu le schimb saptamana asta si daca functioneaza si asta a fost problema te anunt. Sa o stapanesti sanatos!
Link to comment
Share on other sites

verifica furtunasele de la injectoare sa nu pierzi motorina pe la ele ( nu raman sub preisune injectoarele )

pentru asta trebuie sa demontezi galaria de admisie din pacate

daca tot dai galeria jos verifica si bujiile daca mai functioneaza toate si daca se incalzesc in timp de 5-7 secunde

mai uita-te inainte de a porni masina daca nu ai aer pe furtunul transparent care pleaca din filtrul de motorina la pompa

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

verifica furtunasele de la injectoare sa nu pierzi motorina pe la ele ( nu raman sub preisune injectoarele )

pentru asta treabuie sa demontezi galaria de admisie din pacate

daca tot dai galeria jos verifica si bujiile daca mai functioneaza toate si daca se incalzesc in timp de 5-7 secunde

mai uita-te inainte de a porni masina daca nu ai aer pe furtunul transparent care pleaca din filtrul de motorina la pompa

Va multumesc pt informatii!

Maine o sa ma duc la un prieten care e mecanic si vedem ce are.

Sa aveti o duminica placuta!

 

salutare, detin si eu un 3.18 tds, e36, 1997, am cam aceasi problema. Eu deobicei o las pe bujii de vreo 2-3 ori (pun contactu, astept sa se stinga bujiile dupa care iau contactu si tot asa, de 3 ori) si pe urma ii dau cheie si porneste foarte bine. Deci ma gandesc ca alea's problema. Eu le schimb saptamana asta si daca functioneaza si asta a fost problema te anunt. Sa o stapanesti sanatos!

Multumesc frumos!O s-o ud si poate ne intalnim sa mai dezbatem unele probleme.

Te anunt dupa ce schimb si eu bujiile daca e cazul si iti comunic problema.

O duminica faina!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut baieti! Si eu tot cu o problema la un 318 tds din 95 ca imi vine sa le dau in colo de dieseluri si sa i-au un benzinar.PROBLEMA:Imi face numai cand afara este temperatura mai scazuta de -5 grade,o las pe bujii se sting bujiile ,dau la automat si surpriza porneste tremurand ca si cum nu s-ar alimenta ,se simpte miros de fum da nu sta pornita ,abea dupa 4 chei incepe sa mearga rotund.Schimbat :ulei 10w40 semisintetic Castrol(asa scrie in carte ,motorul are 130 000 km a fost schimbat in austria),si filtrele.Mentionez ca masina are baterie de 55 A da am pus-o la incarcat 5 ore si dadea bine!

Orice sfat e bine venit! Multumesc! Nu se vede curs pe la furtunasele injectoarelor.Are zile cand pornste mai repede sau mai greu nu porneste mereu la fel.

Edited by aurel cbr
Link to comment
Share on other sites

am dat-o boss! bujiile are trebui sa fie in dreptul cilindrilor sub galeria de admisie,dar nu gasesc decat una in dreptul cilindrului nr 2! vine infiletata in blocul motor.

 

este in chiulasa nu in blocul motor

nu pot sa cred ca nu sunt 4 bujii

este ilogic; sunt gaurile astupate sau cum? :o

Link to comment
Share on other sites

deci eu o vad infiletata in bloc se desface cu i cheie de 20 mm si are o mufa cu 4 pini care se conecteaza in bujie.

 

 

aia nu este bujie, este o sonda de temperatura

bujiile se desfac cu cheie de 10 si sunt in chiulasa ( cum ti-am spsus mai sus )

la ele trebuie sa fie conectate 4 fise

 

asa arata o bujie

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

aia nu este bujie, este o sonda de temperatura

bujiile se desfac cu cheie de 10 si sunt in chiulasa ( cum ti-am spsus mai sus )

la ele trebuie sa fie conectate 4 fise

 

asa arata o bujie

aa gata imi aduc aminte de ele le-am vazut!Deci mie imi porneste tremurat numai la temp mai scazute de -6 grade,daca erau bujiile nu trebuia sa nu porneasca deloc la rece,acu depinde cate sunt defecte!La injectoare m-am uitat nu se vede curs pe la furtunase,nici pe la conducte,motorul e perfect uscat si pompa de injectie la fel.Acu mai ramane sa dau galeria jos si sa verific bujiile,trebe sa le conectez la baterie sa vad daca se innrosesc?

Edited by aurel cbr
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca unchimiu mi le-a verificat mie acum 2 ani cred , conectandu-le la baterie dar nu-mi mai aduc aminte dar parca nu le-a scos , le dadea cu firu pe ele si daca scoteau fum erau bune . Oricum nu conteaza numai sa dea scanteie ci conteaza si in cat timp o da .

ce am observat azi:Pun contactul ,las bujiile ,pornste tremurand,a doua oara la fel,a treia oara ii dau innainte de a se mai stinge bujiile si a pornit perfect!

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti! Si eu tot cu o problema la un 318 tds din 95 ca imi vine sa le dau in colo de dieseluri si sa i-au un benzinar.PROBLEMA:Imi face numai cand afara este temperatura mai scazuta de -5 grade,o las pe bujii se sting bujiile ,dau la automat si surpriza porneste tremurand ca si cum nu s-ar alimenta ,se simpte miros de fum da nu sta pornita ,abea dupa 4 chei incepe sa mearga rotund.Schimbat :ulei 10w40 semisintetic Castrol(asa scrie in carte ,motorul are 130 000 km a fost schimbat in austria),si filtrele.Mentionez ca masina are baterie de 55 A da am pus-o la incarcat 5 ore si dadea bine!

Orice sfat e bine venit! Multumesc! Nu se vede curs pe la furtunasele injectoarelor.Are zile cand pornste mai repede sau mai greu nu porneste mereu la fel.

 

Salutare,

 

Am trecut aproape 3 ierni cu un motor ca al tau -318TDS/1996 (aproape, ca asta nu ne mai lasa :santa: ). Si eu am avut probleme cu pornirea la rece, dar am invatat de la vechiul meu rechin -acum probabil conserve - ca nu intri in iarna cu diesel-ul fara sa ai cel putin cateva aspecte rezolvate care-ti pot da batai de cap cu pornirea, valabile si pentru doamna pisica :

-bateria (s-ar putea ca 50ah sa fie prea slaba in conditii de temperaturi foarte scazute cum au fost iarna aceasta). Sa verifici vechimea, uzura, incarcarea la un atelier specializat. Eu mi-am luat iarna trecuta o Varta de 74AH si nu am mai avut probleme... (cred ca merge chiar 80AH) pana iarna aceasta cand mi s-au dus:

-bujiile Bosch pe care le-am montat in 2009 (scurta viata au avut :no: ). Am pus niste bujii NGK si nu mai am probleme, a pornit chiar la -21.

-uleiul si motorina de calitate si cu proprietati adaptate la temperaturile de afara (5W40 sau chiar 0W40) si motorina cu filtrare la cel putin -20C.

 

Daca toate cele de mai sus sunt verificate, vorbim mai departe :D . Nu te descuraja, dupa ce rezolvi bateria si/sau bujiile o sa-ti placa dieselarul, cosum ok, nu te lasa la greu... :download:

Sper sa-ti fie de folos,

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am trecut aproape 3 ierni cu un motor ca al tau -318TDS/1996 (aproape, ca asta nu ne mai lasa :santa: ). Si eu am avut probleme cu pornirea la rece, dar am invatat de la vechiul meu rechin -acum probabil conserve - ca nu intri in iarna cu diesel-ul fara sa ai cel putin cateva aspecte rezolvate care-ti pot da batai de cap cu pornirea, valabile si pentru doamna pisica :

-bateria (s-ar putea ca 50ah sa fie prea slaba in conditii de temperaturi foarte scazute cum au fost iarna aceasta). Sa verifici vechimea, uzura, incarcarea la un atelier specializat. Eu mi-am luat iarna trecuta o Varta de 74AH si nu am mai avut probleme... (cred ca merge chiar 80AH) pana iarna aceasta cand mi s-au dus:

-bujiile Bosch pe care le-am montat in 2009 (scurta viata au avut :no: ). Am pus niste bujii NGK si nu mai am probleme, a pornit chiar la -21.

-uleiul si motorina de calitate si cu proprietati adaptate la temperaturile de afara (5W40 sau chiar 0W40) si motorina cu filtrare la cel putin -20C.

 

Daca toate cele de mai sus sunt verificate, vorbim mai departe :D . Nu te descuraja, dupa ce rezolvi bateria si/sau bujiile o sa-ti placa dieselarul, cosum ok, nu te lasa la greu... :download:

Sper sa-ti fie de folos,

uleiul 5w40 este numai de iarna? Eu am pus 10w40 semisintetic(asa scrie in manual),este bun?

Link to comment
Share on other sites

uleiul 5w40 este numai de iarna? Eu am pus 10w40 semisintetic(asa scrie in manual),este bun?

Este bun, problema cu pornirea nu e de la ulei in principal (vezi in prima faza baterie si bujii). Un ulei mai subtire nu are vascozitate asa ridicata la temperaturi scazute si asigura o pornire mai usoara. Nu este numai pentru iarna...este all seasons. Abia cand ai baterie si bujii noi poti sa vezi diferenta la pornire intre cele 2 uleiuri. Dar sigur porneste si cu 10w40 :thumbsup:

Daca ti-e dusa bateria ori ti-s arse bujiile poti sa ai cel mai bun oloi, ca tot nu o misti din loc... :no

Edited by bimmerlove
Link to comment
Share on other sites

Este bun, problema cu pornirea nu e de la ulei in principal (vezi in prima faza baterie si bujii). Un ulei mai subtire nu are vascozitate asa ridicata la temperaturi scazute si asigura o pornire mai usoara. Nu este numai pentru iarna...este all seasons. Abia cand ai baterie si bujii noi poti sa vezi diferenta la pornire intre cele 2 uleiuri. Dar sigur porneste si cu 10w40 :thumbsup:

Daca ti-e dusa bateria ori ti-s arse bujiile poti sa ai cel mai bun oloi, ca tot nu o misti din loc... :no

ok! am inteles.Multumesc!o sa cerific bujiile cu prima ocazie cand dau galeria de admisie jos ,am observat depuneri de ulei intarit in interiorul ei ,este normal? Si pe furtunul de la intercooler care vine in valva EGR ete ulei cam 10 ml.

Link to comment
Share on other sites

ok! am inteles.Multumesc!o sa cerific bujiile cu prima ocazie cand dau galeria de admisie jos ,am observat depuneri de ulei intarit in interiorul ei ,este normal? Si pe furtunul de la intercooler care vine in valva EGR ete ulei cam 10 ml.

Este normala depunerea, daca tot dai jos galeria n-ar strica sa cureti valva EGR, te sperii ce-i pe-acolo.

Sa-mi zici daca ai rezolvat cu pornirea, 99.99% este de la bujii sau baterie :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Salutare.Am si eu o problema la un bmw 318tds din '95 porneste bine dimineata chiar la sfert de cheie dupa ce sta noaptea dar pe parcursul zilei cu cat merg cu masina porneste din ce in ce mai greu,tot la prima cheie dar sta ceva pana porneste.Ma gandesc ca de la bujii mentionez ca nu stiu cand au fost schimbate ultima oara.Are cineva o idee cat ar costa toata treaba asta?Bujiile le-am gasit pe net cu 40lei,dar manopera la un service cat ar costa din cate am inteles nu sunt asa usor de schimbat.

http://www.mister-auto.ro/ro/bujie-incandescen/beru-0100221163_g243_a0110100221163.html

Astept un raspuns.Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salutare.Am si eu o problema la un bmw 318tds din '95 porneste bine dimineata chiar la sfert de cheie dupa ce sta noaptea dar pe parcursul zilei cu cat merg cu masina porneste din ce in ce mai greu,tot la prima cheie dar sta ceva pana porneste.Ma gandesc ca de la bujii mentionez ca nu stiu cand au fost schimbate ultima oara.Are cineva o idee cat ar costa toata treaba asta?Bujiile le-am gasit pe net cu 40lei,dar manopera la un service cat ar costa din cate am inteles nu sunt asa usor de schimbat.

http://www.mister-auto.ro/ro/bujie-incandescen/beru-0100221163_g243_a0110100221163.html

Astept un raspuns.Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.