Jump to content

nivel scazut lichid racire


idx

Recommended Posts

Salutare tuturor!

 

Apelez la ajutorul vostru pentru a ma lamuri intr-o privinta. Anume, acum aprox 2 saptamani s-a aprins martorul care imi dadea de stire ca nivelul lichidului de racire este scazut, motiv pentru care am dus masina in service pentru rezolvare problemei. Am luat ulterior masina linistit si mi-am vazut de treaba...

 

In urma cu 3 zile a inceput sa se aprinda din nou ocazional martorul, stingandu-se insa dupa cateva minute in care ramanea aprins. Am luat niste apa distilata cu gandul sa mai completez, insa am tot amanat pana astazi... Cand am verificat nivelul era sub minim (tija era coborata mult sub nivel), motiv pentru care am completat din nou cu antigel - a intrat aprox 1/2 litru.

 

Intreabrile mele ar fi:

 

1. Cat de grav este ca am mers cu masina in ultimele zile asa? - aspectul asta ma ingrijoreaza cel mai mult :twoup:

2. La prima vedere nu pare sa se piarda pe nicaeri - nu sunt neaparat expert in domeniu, asa ca cel mai probabil voi ajunge din nou la service cu ea. Ce verificari ar trebui facute?

3. Daca am completat un pic mai mult decat era necesar, este indicat sa mai scot din el?

 

Mentionez ca masina este un E46, 320D, facelift.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!

 

Apelez la ajutorul vostru pentru a ma lamuri intr-o privinta. Anume, acum aprox 2 saptamani s-a aprins martorul care imi dadea de stire ca nivelul lichidului de racire este scazut, motiv pentru care am dus masina in service pentru rezolvare problemei. Am luat ulterior masina linistit si mi-am vazut de treaba...

 

In urma cu 3 zile a inceput sa se aprinda din nou ocazional martorul, stingandu-se insa dupa cateva minute in care ramanea aprins. Am luat niste apa distilata cu gandul sa mai completez, insa am tot amanat pana astazi... Cand am verificat nivelul era sub minim (tija era coborata mult sub nivel), motiv pentru care am completat din nou cu antigel - a intrat aprox 1/2 litru.

 

Intreabrile mele ar fi:

 

1. Cat de grav este ca am mers cu masina in ultimele zile asa? - aspectul asta ma ingrijoreaza cel mai mult :twoup:

2. La prima vedere nu pare sa se piarda pe nicaeri - nu sunt neaparat expert in domeniu, asa ca cel mai probabil voi ajunge din nou la service cu ea. Ce verificari ar trebui facute?

3. Daca am completat un pic mai mult decat era necesar, este indicat sa mai scot din el?

 

Mentionez ca masina este un E46, 320D, facelift.

 

Multumesc!

 

 

Daca nu pierde pe nicaieri este garnitura de _chiulasa_

Aceeasi problema am avut si eu la 316 e46

Edited by alex_ag
Link to comment
Share on other sites

Pai in service nu ti l-au inlocuit ? I-ai platit sa ce, sa-ti completeze ?! :twoup:

 

Am fost la Contempo Bv si presupun ca a fost inlocuit - nu m-am uitat cu atentie pe factura, dar voi verifica. In momentul de fata nu pot sa presupun decat ca am pierderi pe undeva...

Link to comment
Share on other sites

1.nu are nimic

2. verifica toate furtunele si conectorii,radiator,de obicei pierde pe la coturile de plastic,vezi ca ai si in spatele chiulasei

3.nu se intampla nimic

 

 

Mersi fain de raspuns. Apropo, cat lichid ar trebui sa intre in total? Presupun ca in instalatie ar fi mai fost, chiar daca vasul era gol / aproape gol...

Link to comment
Share on other sites

salut idx,

nu zic ca e imposibil ceea ce spune colegul de mai sus, dar sansele sa fie garnitura sunt foarte mici :twoup: Ca sa fie garnitura ar trebui sa apara si alte simptome, de exemplu fum alb cu miros intepator... dar sa speram ca e ceva mai ieftin :)

cred ca cel mai degraba pierzi pe la o imbinare antigel... de exemplu la e46 vasul de expansiune de la radiator e cu probleme. Oricum trebuie verificat vizual, nu merge pe forum pus diagnosticul.

 

spor :)

Link to comment
Share on other sites

salut idx,

nu zic ca e imposibil ceea ce spune colegul de mai sus, dar sansele sa fie garnitura sunt foarte mici :twoup: Ca sa fie garnitura ar trebui sa apara si alte simptome, de exemplu fum alb cu miros intepator... dar sa speram ca e ceva mai ieftin :twoup:

cred ca cel mai degraba pierzi pe la o imbinare antigel... de exemplu la e46 vasul de expansiune de la radiator e cu probleme. Oricum trebuie verificat vizual, nu merge pe forum pus diagnosticul.

 

spor :)

 

Mersi Radu de raspuns. Nu ne-am mai vazut cam demult, insa observi ca nu s-au schimbat foarte multe - eu cu vesnicele "probleme" cu masina. La fel de fixist am ramas... :)

Link to comment
Share on other sites

Sunt convins ca e o problema minora, in cel mai rau caz o sa ai de schimbat vreun furtun...

 

Daca tu esti fixist, eu ce sa zic... am schimbat pana acum cam tot la masina, si cand zic tot ma refer la cutie de viteze, punte fata, punte spate, diferential (asta care e pe masina e al 3lea) toata fata (bara, aripi, capota)... pe stoc sunt usile si motorul, dar a venit frigul si nu mai am chef de garaj :) in plus tocmai mi-a zis un priten ca mi-a gasit un interior sport, deci sunt mai fixist decat tine :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Este la fel de posibil ca ei sa nu-ti fi facut aerisirea cum trebuie si sa nu fi pus pana la nivel. Cand ai luat masina, ai verificat daca nivelul era ok?

 

Nu am verificat, am mers pe incredere... Nu mi s-a parut o interventie atat de complicata.

 

Cert este insa ca azi era destul de mult sub nivel. Am completat acum si voi urmari ce se intampla in zilele urmatoare. Asa cum spuneam mai sus, ce ma ingrijora mai mult este faptul ca am mers cateva zile cu nivelul asa jos.

 

Se aprinde si rosu martorul cu pricina cand nivelul este critic? Sau idicatorul de temperatura urca spre rosu? Cum imi dau seama ca e grav?

Link to comment
Share on other sites

sa nu mai deschid alt topic ...

am schimbat si eu astazi antigelul ... si bineinteles sunt probleme

dupa ce am aerisit toata instalatia, temperatura lichidului din motor ajungand undeva pe la 95 de grade, nu mai scotea pic de aer ... am lasat-o putin la relanti sa isi revina ... am strans mizeria facuta si apoi am plecat ...

am mers vreo 2 km dupa care s-a aprins martorul de antigel ... am verificat sa vad care e treaba insa tija aceea era la nivel ... unde e problema ???

aveti vreo idee ?

Link to comment
Share on other sites

sa nu mai deschid alt topic ...

am schimbat si eu astazi antigelul ... si bineinteles sunt probleme

dupa ce am aerisit toata instalatia, temperatura lichidului din motor ajungand undeva pe la 95 de grade, nu mai scotea pic de aer ... am lasat-o putin la relanti sa isi revina ... am strans mizeria facuta si apoi am plecat ...

am mers vreo 2 km dupa care s-a aprins martorul de antigel ... am verificat sa vad care e treaba insa tija aceea era la nivel ... unde e problema ???

aveti vreo idee ?

 

Corect, n-ai deschis dar ai scris in altul acelasi lucru, si ti s-a raspuns acolo.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

sa nu mai deschid alt topic ...

am schimbat si eu astazi antigelul ... si bineinteles sunt probleme

dupa ce am aerisit toata instalatia, temperatura lichidului din motor ajungand undeva pe la 95 de grade, nu mai scotea pic de aer ... am lasat-o putin la relanti sa isi revina ... am strans mizeria facuta si apoi am plecat ...

am mers vreo 2 km dupa care s-a aprins martorul de antigel ... am verificat sa vad care e treaba insa tija aceea era la nivel ... unde e problema ???

aveti vreo idee ?

 

Corect, n-ai deschis dar ai scris in altul acelasi lucru, si ti s-a raspuns acolo.

 

asta pentru ca e atata haos pe forumul asta ...

cred ca e cel mai complicat forum auto ...

Link to comment
Share on other sites

Revin cu un prim update la problema pe care am descris-o acum cateva zile:

 

Asadar, dupa ce vineri am completat mai bine de 0.5L antigel, sambata pe la pranz am coborat la masina sa verific situatia si... surpriza! - am deschis capota si am dat de un sobolan de toata "frumusetea", care se infrupta din pasla prinsa de capota (protectie termica sau fonica, nu stiu exact care este rolul ei). Pana sa apuc sa reactionez, a coborat spre scut si nu a mai vrut sa iasa, in ciuda eforturilor mele. :twoup:

 

Tinand cont ca era weekend, l-am lasat acolo sperand ca va pleca de buna voie, insa dat fiind ca aseara am mai completat aproape 1L de antigel, masina a ajuns de dimineata din nou in service, pentru a scapa de intrus si pentru a afla ce i-a mai tinut de foame zilele astea... :)

 

Sunt tentat sa cred ca este vinovat pentru pierderile pe care le am la lichidul de racire, insa astept verdictul de la service. Oricum ar fi, nu sunt deloc confortabil cu ideea ca un sobolan si-a gasit culcus in compartimentul motor la masinii mele, cu atat mai mult cu cat am inteles ca pot aparea probleme serioase si costisitoare datorita lor. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.