Jump to content

Problema e46 D tiptronic la pornire si mers


Mohrus20

Recommended Posts

Salutare,

 

O problema pe care o am de cand a inceput frigul.Detin un BMW 320D titronic 2002 230 000 KM. Revizie facuta de curand acum 1 luna consumabile.

Dimineata cand este rece masina porneste la prima cheie f usor dar motorul in primele secunde nu merge rotund apoi isi revine si merge ok.

Cand franez (ori de cate ori) acul de la turometru si de la consumul instantaneu creste. Am puso pe tester si am schimbat cele 4 bujii (Beru) si convertorul de presiune.

Rezultat: la fel.... si dimineata la pornire si in timpul mersului. Va rog sa ma ajutati cu sfaturi ce ar trebui sa fac...sau de unde ar putea fi problema

Nu am gasit prea multe topicuri cu BMW 320D (150CP) tiptronic.

Multumesc si astept raspunsuri! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

O problema pe care o am de cand a inceput frigul.Detin un BMW 320D titronic 2002 230 000 KM. Revizie facuta de curand acum 1 luna consumabile.

Dimineata cand este rece masina porneste la prima cheie f usor dar motorul in primele secunde nu merge rotund apoi isi revine si merge ok.

Cand franez (ori de cate ori) acul de la turometru si de la consumul instantaneu creste. Am puso pe tester si am schimbat cele 4 bujii (Beru) si convertorul de presiune.

Rezultat: la fel.... si dimineata la pornire si in timpul mersului. Va rog sa ma ajutati cu sfaturi ce ar trebui sa fac...sau de unde ar putea fi problema

Nu am gasit prea multe topicuri cu BMW 320D (150CP) tiptronic.

Multumesc si astept raspunsuri! :twoup:

Salut mergi la un service bun si sigur o sa iti rezolve problema.(ABV,Filaret,etc)

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

O problema pe care o am de cand a inceput frigul.Detin un BMW 320D titronic 2002 230 000 KM. Revizie facuta de curand acum 1 luna consumabile.

Dimineata cand este rece masina porneste la prima cheie f usor dar motorul in primele secunde nu merge rotund apoi isi revine si merge ok.

Cand franez (ori de cate ori) acul de la turometru si de la consumul instantaneu creste. Am puso pe tester si am schimbat cele 4 bujii (Beru) si convertorul de presiune.

Rezultat: la fel.... si dimineata la pornire si in timpul mersului. Va rog sa ma ajutati cu sfaturi ce ar trebui sa fac...sau de unde ar putea fi problema

Nu am gasit prea multe topicuri cu BMW 320D (150CP) tiptronic.

Multumesc si astept raspunsuri! :twoup:

posibil sa ai un injector mai slabit, si pana isi face corectia nu merge rotund.

turometrul iti creste din cauza ca masina face frana de motor.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Multumesc ptr raspunsuri dar cred ca totusi este ceva, deoarece asta vara nu imi facea asa....

 

Despre problema cu pornitul dimieata cand este rece nu am primit nici un raspuns.

despre faza cu pornitu' la rece, zic sa fie bine sa nu fie rau, :twoup: sa verifici releul de bujii, si bujiile .....cum zic..??

Si te rog eu sa nu mai spui tiptronic ...aia e la VW ....la BMW ii zice Steptronic... cum zic...??

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Faza cu crescutul consumului instant cred ca este normala ca si la mine creste aproape de 8-10% si apoi scade cand pun frana. Si in legatura cu pornirea daca zici ca ai schimbat bujiile si tot nu merge motorul rotund in primele 30secunde cum a zis si dereglatu verifica releul ca de acolo este problemema.
Link to comment
Share on other sites

Masina lui, 320D din 2002, are DDE 5.0 si ca urmare nu mai are un simplu releu la bujii.

Are un ditamai sistemul de comanda si control al bujiilor de preincalzire. Cred ca s-ar fi vazut la tester daca modulul era defect. Cam orice eroare in acest sistem apare pe tester, asa ca daca ar fi avut probleme i-ar fi iesit la test. Depinde acum si ce tester a folosit, ca daca utilizat un carsoft, atunci degeaba a mai testat-o.

Link to comment
Share on other sites

Pai asta am incercat sa zic mai sus, ca te-ai referit la un releu care nu exista pe masina lui :twoup: .

La el sistemul este mult mai complex. Nu mai este vorba de un simplu temporizator care comanda un releu prin intermediul caruia sunt alimentate bujiile. Are o unitate de comanda care comanda bujiile cu impulsuri modulate in latime, permitand un control precis atat al temperaturii bujiilor cat si al intervalului cat sunt activate.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles ce ai zis dar un releu tot trebuie sa aibe

Da, pe undeva masina aia are si relee, dar nu la comanda bujiilor :twoup: .

 

Exista acel main relay sau DDE relay, dar acesta alimenteaza mult mai multe, nu doar modulul de comanda al bujiilor. Daca ar fi avut probleme ar mai fi fost afectate si alte sisteme. In plus, atat DDE cat si modulul de comanda al bujiilor isi monitorizeaza tensiunea de alimentare si semnalizeaza printr-o eroare daca aceasta tensiune este prea mica.

 

Pe realoem apare ca M47 s-a utilizat doar pana in 2001, deci masina lui ar trebui sa aibe M47N, fiind din 2002.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

AJUTORRRRR AJUTORRRRR URGENTTTTT bmw 320d 2002 150cp cutie automata probleme pornire dimineata mai ales ,am schimbat rezistenta ventiloare cea cu tepi dupa care am luat ieri baterie noua si azi dimineata nimik nu a mai pornit tin sa precizez ca nu invarte pur si simplu moarta......cum sa facut mai cald a pornit...cineva imi spune ca ar putea fi releul de la bujii va rog am nevoie de ajutor ma facut cu capu masina asta.

VA MULTUMESC ANTICIPAT

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.