Jump to content

nu baga caldura suficient


extazy

Recommended Posts

Am si eu o problema la un e36, 325i din 92, cat a fost cald acul a sta la jumate , acuma ca a dat frigul acul nu se urca mai sus de prima linie iar caldura baga numai un pic cat sa nu mori de frig in masina! In schimb daca trec de 4mii de ture baga caldura de lesini si se ridica instantaneu si acul de la temperatura. Am mai observat o chestie, daca dau busonul de la radiator jos nu se vede acel flux de antigel recirculat decat in momentul in care se apropie de 4mii de ture, sa fie de la termostat? sa fie de la aerisit? daca e de la termostat cum verific , daca nu e aeristi bine cum fac sa aerisesc corect? nu de alta dar......e cam frig la Brasov..... Edited by extazy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am si eu o problema la un e36, 325i din 92, cat a fost cald acul a sta la jumate , acuma ca a dat frigul acul nu se urca mai sus de prima linie iar caldura baga numai un pic cat sa nu mori de frig in masina! In schimb daca trec de 4mii de ture baga caldura de lesini si se ridica instantaneu si acul de la temperatura. Am mai observat o chestie, daca dau busonul de la radiator jos nu se vede acel flux de antigel recirculat decat in momentul in care se apropie de 4mii de ture, sa fie de la termostat? sa fie de la aerisit? daca e de la termostat cum verific , daca nu e aeristi bine cum fac sa aerisesc corect? nu de alta dar......e cam frig la Brasov.....

 

foarte probabil termostatul blocat pe deschis, asa se explica de ce e cam frigut in masina si urca greu temperatura la motor (daca inainte sa urce temperatura la motor la 90 se incalzeste radiatorul peste tot e vorba de termostat deschis prematur),

 

o alta idee ar fi verificarea robinetilor de caldura aflati sub capota mai jos putin fata de rezervorul unde completezi lichidul de frana, dar mai intai trebuie verificat termostatul,

Link to comment
Share on other sites

Nu cred sa fie de la robineti ca doar daca la 4mii de ture frige aerul la aeratoare..... ar mai fii fluxul acela de apa la vasul de expansiune, am vazut la alte bmw-uri ca acolo circula apa permanent , la mine apa circula acolo numai dupa 3, 4 mii de ture, sa fie din cauza la termostatul blocat pe deschis?
Link to comment
Share on other sites

si din cauza la termostatul deschis sa nu circule nici apa acolo?

daca termostatul e deschis.. apa nu ajunge la 90 grade, nu se face presiune si nu apare acel circuit de recirculare, deccat la 4000 ture cand se incalzeste, se face presiune pe circuit, etc... vezi daca lasata la relanti (sau inainte sa ajunga apa la jumatate) se incalzeste radiatorul complet, daca se incalzeste peste tot inseamna ca circula apa prin el -> termostat deschis aiurea

Link to comment
Share on other sites

Cu fluxul ala de antigel, nu am verificat niciodata....

Din cate stiu eu, ala e vasul de expansiune....E posibil avand in vedere temperatura scazuta a antigelului, sa nu circule prin vasul de expansiune...

Alta cauza nu prea vad, in cazul tau...daca nu era aerisita instalatia, atunci iti fierbea motorul, daca aveai probleme cu pompa de apa, la fel, fierbea...

Cel mai bine ar fi sa scoti termostatul, si il verifici inainte sa il schimbi...Partea proasta este ca o sa pierzi ceva antigel....

Link to comment
Share on other sites

apa (lichid de racire) ai suficienta in sistem?

Da ! am lichidul de racire la nivel!

 

salut!in leg cu problema ta iti pot da un nr de tel.eu sunt tot din bv!e prietenul meu si e specializat pe e 36!el are un 318 is!sta in harman!te poate ajuta garantat!.nr lui e 0723328487 andrei!! daca vrei il suni si garantat te ajuta!!

Ma duc maine sa dau termostatul jos sa vad ce e cu el si o sa-l sun ! merci!

Link to comment
Share on other sites

Salutare,problema asta o am si eu,cred ca imi este blocat termostatul pe deschis,nu se mai ridica acul de la temperatura decat pana la punctul albastru.

Masina este un e36 316i din 94. Oare imi poate spune cineva unde se afla termostatul? Am dat jos plasticul din fata si nu imi dau seama unde ar putea fi. Atasez cateva poze,poate ma lamureste cineva.

Multumesc anticipat.

post-28853-1292681019_thumb.jpg

post-28853-1292681060_thumb.jpg

post-28853-1292681112_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salutare,problema asta o am si eu,cred ca imi este blocat termostatul pe deschis,nu se mai ridica acul de la temperatura decat pana la punctul albastru.

Masina este un e36 316i din 94. Oare imi poate spune cineva unde se afla termostatul? Am dat jos plasticul din fata si nu imi dau seama unde ar putea fi. Atasez cateva poze,poate ma lamureste cineva.

Multumesc anticipat.

 

Cum te uiti la motor, la mana stanga se afla un furtun care intra intr-un cot de plastic... in spatele acelui cot de plastic se afla termostatul

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema la un e36, 325i din 92, cat a fost cald acul a sta la jumate , acuma ca a dat frigul acul nu se urca mai sus de prima linie iar caldura baga numai un pic cat sa nu mori de frig in masina! In schimb daca trec de 4mii de ture baga caldura de lesini si se ridica instantaneu si acul de la temperatura. Am mai observat o chestie, daca dau busonul de la radiator jos nu se vede acel flux de antigel recirculat decat in momentul in care se apropie de 4mii de ture, sa fie de la termostat? sa fie de la aerisit? daca e de la termostat cum verific , daca nu e aeristi bine cum fac sa aerisesc corect? nu de alta dar......e cam frig la Brasov.....

 

singurul mod de aerisire pe care-l stiu eu este pe la aerisitorul de langa busonul radiatorului.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Problema a reaparut !Termostatul este nou pe masina, si tot nu baga caldura suficienta decat dupa 2000 de ture, acel flux de apa din vasul de expansiune este aproape inexistent pana la momentul in care incepe sa bage caldura bine, nu are cum sa fie de pompa de apa din moment ce nu se supraincalzeste ! nu? acul urca imediat la jumate si acolo intepeneste!ce naiba sa aiba ?exista vreo metoda de aerisire?
Link to comment
Share on other sites

Problema a reaparut !Termostatul este nou pe masina, si tot nu baga caldura suficienta decat dupa 2000 de ture, acel flux de apa din vasul de expansiune este aproape inexistent pana la momentul in care incepe sa bage caldura bine, nu are cum sa fie de pompa de apa din moment ce nu se supraincalzeste ! nu? acul urca imediat la jumate si acolo intepeneste!ce naiba sa aiba ?exista vreo metoda de aerisire?

 

nu am citit tot topicul . La turatie mica ,pentru circularea apei prin calorifer , ajuta foarte mult pompa auxiliara electrica de apa . Ar putea fi una din cauze ....

 

Se comporta in urmatorul fel , in turatie mare de la 2000 rpm in sus baga caldura calumea, la turatie mica nu prea.... , fluxul de apa din calorifer fiind slab...

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

termostatul SIGUR era defect, ramasese deschis permanent! l-am inlocuit si acul de la temperatura e acuma pe pozitia corecta!

unde sa caut acea pompa auxiliara si cum naiba arata? motorul nu se supraincalzeste orice i-as face!

Edited by extazy
Link to comment
Share on other sites

pai tu practic o folosesti sa-ti bage caldura stand cu ea la relanti? In mod normal in mers ai peste 2000 de ture, nu? Eu nu stiu de nici o pompa auxiliara, dar merita cercetat subiectu. termostatu sigur era defect?

 

 

Pompa auxiliara foloseste si la functia de ventilatie auxiliara , majoritatea bmw-urilor dupa 90 au asta , mai ales 7 si 5 .

 

Iarna te dai jos din masina si te duci pana in casa 30 min, o programezi sa -ti mentina cald habitaclul.

 

Porneste automat ventilatia si pompa auxiliara de apa si se foloseste de lichidul de racire fierbinte din motor , ca sa-ti faca cald in ea. Te intorci si in masina e calda.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Seria trei nu are pompa auxiliara de apa!, Am aerisit-o de nu stiu ce naiba sa ai mai fac! Pompa de apa e ok !Termostatul e OK !Aerisita este ! ce naiba sa ai mai fac? Mai ramane radiatorul de incalzire! Sa fie infundat? dar daca este infundat atunci de ce baga caldura la turatie mare?:poke:
Link to comment
Share on other sites

Seria trei nu are pompa auxiliara de apa!, Am aerisit-o de nu stiu ce naiba sa ai mai fac! Pompa de apa e ok !Termostatul e OK !Aerisita este ! ce naiba sa ai mai fac? Mai ramane radiatorul de incalzire! Sa fie infundat? dar daca este infundat atunci de ce baga caldura la turatie mare?:poke:

 

Asta pateam si eu pana cand am verificat apa in vasul de expnsiune si era sub nivel, am completat si apoi a inceput sa bage caldura cum trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.