Jump to content

Parere arcuri reglabile inaltime


em_28

Recommended Posts

Ce parere aveti de arcurile reglabile pe inaltime>

Masina mea are amrotizoare + arcuri sport si e foarte joasa,vara e super ok si arata si bine,dar cum da

zapada trebuie sa o in parcata pe dreapta(ori raman cu burta pe zapada,ori bara actioneaza ca un plug de zapada).

Ma gandeam sa imi achizitionez un kit de arcuri reglabile pe inaltime,dar nu stiu cat sunt de ok,afecteaza stabilitatea masinii?Pot sa apara probleme la reglajele lor sa cedeze-am vazut ca sunt sub forma unor piulite mari,,,ce kit ar fi mai recomandat?

Nu vreau suspensie reglabila cu totul.

http://bmwclub.ro/forums/uploads/monthly_09_2008/post-1727-1220336073_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

am vazut ca sunt sub forma unor piulite mari,,,ce kit ar fi mai recomandat?

Nu vreau suspensie reglabila cu totul.

 

Ce intelegi prin suspensie reglabila cu totul?

Ce zici tu de fapt ce ghicesc eu ca intrebi, se refera la partea din spate...aici este aplicabil...si anume sistemul "ground control"

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Ma refer la kiturile arc+amortizor reglabile -Nu vreau asa ceva.

Vroiam sa achizitionez kituri de arcuri reglabile,sa ridic putin garda iarna(sau cel putin sa o aduc la standardul de inaltime) si vara sa o dau mai jos.

Dar nu stiu daca afecteaza stabilitatea masinii,sau paote ceda acea piulita de reglare.

Ceva de gen:

http://www.turnermotorsport.com/image/suspension/suspension_e30m3_hradjust_compare_lg.jpg

Link to comment
Share on other sites

Depinde si de calitatea lor(a piulitelor),dar de obicei,nu cedeaza;cat despre stabilitate,e si normal sa aiba efect,atata timp cat tu maresti garda la sol...dar nu te speria pt ca asta nu inseamna ca te vei rasturna,doar ca va avea un balans(inclinare) mai mare in curbe in special la viteze ridicate...

In ceea ce priveste confortul,gandeste-te ca prin reglarea piulitei,tu practic comprimi arcul,astfel devenind mai rigid si implicit suspensia devine mai tare....

Acest sistem are si parti bune,si parti mai putin bune,dar cred ca ar fi bine sa-l implementezi,pt ca decat sa stai cu masina pe dreapta si s-o stergi de praf toata iarna... :twoup: :)

Link to comment
Share on other sites

Da asa e,pana acum m-am descurcat iarna,dar cu zapezile astea mari se formeaza troiene in parcari ,si pe strazile laturalnice care imi creeaza probleme.

Am sa caut ceva de calitate,cu stabilitatea de fapt cred ca nu e o problema ca daca tot e iarna nu fac rally....

Ma interesa sa nu cedeze am si jante pe 17 si e foarte rigida masina cu arcurile actuale,si ma gandeam sa nu cedeze filetul ala la vreo groapa Made in Ro.

Link to comment
Share on other sites

Aaaa,si inca ceva:pe termen lung,acest sistem mai afecteaza si amortizoarele,si sa-ti explic de ce:arcul fiind comprimat,automat devine mai dur,astfel amortizorul fiind nevoit sa absoarba socuri mai puternice,iar cu timpul toate astea dauneaza;acuma depinde si cat circuli,si mai ales daca ai de gand sa tii acel sistem permanent pe masina. :twoup:

 

Nu cred ca cedeaza,mai ales daca filetul e cu pas marunt,dar pt siguranta ta,cauta sa iei ceva de calitate si sa-ti dea eventual o garantie.

Link to comment
Share on other sites

Astea se folosesc la track day, impreuna cu bari stabilizatoare reglabile si ele, si se modifica si unghiurile tot specific pistei. Nu mi se par foarte practice. Trebuie sa refaci geometria de fiecare data. Sa nu crezi ca poti face salturi foarte mari.

Sa zicem ca o reglezi cu 3 cm mai sus iarna.. ce faci daca ninge cu 4 cm mai mult? ce mai reglezi..? nu vorbim de Land Rover aici..

Link to comment
Share on other sites

Eu am suspensie reglabila si am ridicat masina cu aprox 10cm mai sus decat e vara (fata-spate). In spate am sistemul de reglaj ca si in poza de mai sus. Se simte pe fata ca arcurile sunt mai tari (mai comprimate) dar pe spate e tot acelasi lucru, cu inaltator sau fara fiindca tot aceeasi greutate sta pe el. Unghiurile se schimba daca ridici sau lasi masina in special "camber"-ul (check google). Masina este mai instabila acum datorita centrului de greutate mai ridicat si cauciucurilor mai moi si cu etalon mai mare.
Link to comment
Share on other sites

Slick:Deci tu ai folosit acest sistem doar pe spate?

DOMI stiu ca nu e jeep,eu vorbesc sa o normalizez putin iarna ,ca la orice zapada o las trasa pe dreapta.Dar daca e de refacut unghiuri mereu ma las pagubas,si ma las in baza celor care curata stradutele...

Link to comment
Share on other sites

Daca ridici doar din spate se va ridica toata masina pana la telescoapele din fata. De fata nu are cum sa se ridice mai mult daca nu ridici si din suspensie. Daca o sa ridici spatele si fata ramane mai jos decat spatele atunci se subantelege ca fata o sa fie in jos si nu aliniata cu spatele sau in sus (la seria 3 suspensia asa este conceputa ca sa fie fata mai sus decat spatele daca e sa respecti liniile aerodinamice ale masinii). Sunt destule exempe; foarte multi au suspensie reglabila doar pe fata si cu spatele in cer (personal mie nu-mi place cum arata asa, parca e tractor). Cat despre uzura, eu obisnuiesc vara sa umblu destul de jos (cam 6-7cm de carosabil) si asta afecteaza cum cade cauciucul pe sosea (camber), iar in acest fel cauciucurile se uzeaza mai tare pe interior dar cand ridic masina sus stau perfect drepte. Sunt mai multe marci, depinde ce buget ai. Eu din cate am citit pret/calitate sunt bune TA-Technix si probabil ca mai sunt si alte firme care concureaza ex. Raceland, SuperSport. Daca dispui de ceva mai multi banuti poti merge pe KW, Weitec, Koni. Bafta!
Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti de arcurile reglabile pe inaltime>

Masina mea are amrotizoare + arcuri sport si e foarte joasa,vara e super ok si arata si bine,dar cum da

zapada trebuie sa o in parcata pe dreapta(ori raman cu burta pe zapada,ori bara actioneaza ca un plug de zapada).

Ma gandeam sa imi achizitionez un kit de arcuri reglabile pe inaltime,dar nu stiu cat sunt de ok,afecteaza stabilitatea masinii?Pot sa apara probleme la reglajele lor sa cedeze-am vazut ca sunt sub forma unor piulite mari,,,ce kit ar fi mai recomandat?

Nu vreau suspensie reglabila cu totul.

http://bmwclub.ro/forums/uploads/monthly_09_2008/post-1727-1220336073_thumb.jpg

Un seria 5 modelul nou nu ti-ar mai da atatea batai de cap:)... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Cred ca se poate ridica la fel ca si in fabrica (depinde si de marca) dar eu nu recomand sa fie ridicata pana sus la maxim fiindca comprimi arcul pe fata foarte tare (asta daca e reglabila si pe fata) si la grobi nu cred ca o sa-i placa. La 5-6 cm de pamant inseamna ca-ti intra grav roata sub aripa. Edited by Slick-
Link to comment
Share on other sites

Aia e cea mai joasa zona(pragul fata) in rest bara fata si spate sunt mai sus...

eu am e36, suspensie sport, masina foarte coborata, am luat un set de arcuri reglabile pentru spate, am reglat sa stea maxim de sus si acum masina e foarte ridicata. Pe fata am lasat-o asa cum era, oricum nu era nesimtit de coborata pe fata. Am fost la munte, am mers prin bolovani, pe zapada, totul e ok, nu mi-am pus problema geometriei care sunt convins ca la orice schimbare de-asta se modifica si ea. Oricum, nu am avut probleme. La vara daca vreau sa o cobor reglez piulita si gata. Daca vrei sa fie reglabila si pe fata poti lua un kit cu totul, ai grija ce alegi ca sunt unele de nu ti se mai potrivesc bieletele antiruliu fata, tre sa iei de ford galaxy, sa largesti gaurile la bara stabilizatoare.. etc.

te sfatuiesc sa te orientezi la un kit special pentru masina pe care o ai, fara prea multe modificari si inventii ulterioare

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.