Jump to content

320d


dr.touring

Recommended Posts

Buna tuturor,as avea nevoie sfaturile voastre pentru un 320d 136 cai.Unchiul meu vrea sa isi cumpere unu si e tare nedumerit(nu cunoaste nimic despre acest model).Orice Sfat mi-ar fi de ajutor,incepand de la consum fiabilitate...etc.

Motorul e common-rail nu?...din cate stiu toate modele de bmw din 97-prezent au dublu vanos...exceptie valvetronic ca asta e mai noua.

Link to comment
Share on other sites

Sistemele vanos, v-tech, etc nu-si au rostul pe motoare lente si cu atat mai putin pe supra-alimentate.

 

ON: La varsta asta conteaza mai mult intretinerea decat ce a fost ea din fabrica" intre 10-12 ani de autostrazi (cu drumuri de 100km sau mai mult si 2-3 porniri pe zi) si tot atatia de oras (cu zeci de porniri pe zi, sute de plecari de pe loc si mers mai mult la rece) e o diferenta enorma chiar daca in ambele cazuri ar fi fost intretinuta exemplar.

In prinicipiu 136 Cp nu e common rail dar specifica si anul pentru ca au mai fost exceptii.

Personal as recomanda un efort pentru a lua CR.

Link to comment
Share on other sites

Sistemele vanos, v-tech, etc nu-si au rostul pe motoare lente si cu atat mai putin pe supra-alimentate.

 

ON: La varsta asta conteaza mai mult intretinerea decat ce a fost ea din fabrica" intre 10-12 ani de autostrazi (cu drumuri de 100km sau mai mult si 2-3 porniri pe zi) si tot atatia de oras (cu zeci de porniri pe zi, sute de plecari de pe loc si mers mai mult la rece) e o diferenta enorma chiar daca in ambele cazuri ar fi fost intretinuta exemplar.

In prinicipiu 136 Cp nu e common rail dar specifica si anul pentru ca au mai fost exceptii.

Personal as recomanda un efort pentru a lua CR.

Eu am un 318d cu facelift din 2004 si am tot incercat sa imi conving unchiul sa isi ia si el un 320d sau chiar 318d cu facelift dar ce sa-i fac,el de asta a auzit de asta vrea,de aceea am facut topicul pentru a afla cate ceva despre motorul acesta

Link to comment
Share on other sites

Cunosc cateva persoane care au m47 (2.0d 136cp) cu peste 300.000 de km, chiar si eu am condus un 520d vreo cateva luni, si cred ca e un motor foarte fiabil(lenes si putin cam pofticios la motorina dar fiabil), mai fiabil decat common-rail-ul de 150cp (la care cad injectoarele si turbinele in draci).Principala problema e pompa de injectie care din cate stiu eu nu sare de 400de euro(cel putin la noi in cluj) ceea ce insemana doua injectoare common-rail second sau jumate de tubina noua in cazul motorului de 150cp :twoup: .

Chiar acum doua saptamani am verificat o turbina de 2.0 136cp cu 310000de km si se prezenta chiar foate bine.

L.E. : in ceea ce priveste turbinele, cele 150cp au muuuult mai multe probleme cu trubina decat cele de 136cp(bineinteles asta e doar o parere personala :) )

Edited by lkn
Link to comment
Share on other sites

Cunosc cateva persoane care au m47 (2.0d 136cp) cu peste 300.000 de km, chiar si eu am condus un 520d vreo cateva luni, si cred ca e un motor foarte fiabil(lenes si putin cam pofticios la motorina dar fiabil), mai fiabil decat common-rail-ul de 150cp (la care cad injectoarele si turbinele in draci).Principala problema e pompa de injectie care din cate stiu eu nu sare de 400de euro(cel putin la noi in cluj) ceea ce insemana doua injectoare common-rail second sau jumate de tubina noua in cazul motorului de 150cp :twoup: .

Chiar acum doua saptamani am verificat o turbina de 2.0 136cp cu 310000de km si se prezenta chiar foate bine.

L.E. : in ceea ce priveste turbinele, cele 150cp au muuuult mai multe probleme cu trubina decat cele de 136cp(bineinteles asta e doar o parere personala :) )

+1

Link to comment
Share on other sites

Cunosc cateva persoane care au m47 (2.0d 136cp) cu peste 300.000 de km, chiar si eu am condus un 520d vreo cateva luni, si cred ca e un motor foarte fiabil(lenes si putin cam pofticios la motorina dar fiabil), mai fiabil decat common-rail-ul de 150cp (la care cad injectoarele si turbinele in draci).Principala problema e pompa de injectie care din cate stiu eu nu sare de 400de euro(cel putin la noi in cluj) ceea ce insemana doua injectoare common-rail second sau jumate de tubina noua in cazul motorului de 150cp :twoup: .

Chiar acum doua saptamani am verificat o turbina de 2.0 136cp cu 310000de km si se prezenta chiar foate bine.

L.E. : in ceea ce priveste turbinele, cele 150cp au muuuult mai multe probleme cu trubina decat cele de 136cp(bineinteles asta e doar o parere personala :) )

+1

Link to comment
Share on other sites

am eu un 320d 136 ma kk in el mai pe romaneste nu prea e fiabil deloc , deja in 9 luni de cand il am a inceput sa imi pice pe capete , termostat, valve egr, acum pompa de injectie cred ca imi face probleme ( variatii de turatie la relanti, volanta (ambreiajul l-am schimbat n-am avut bani sa iau si volanta imi face probleme doar cand opresc masina o mai las sa mearga asa), si mai e si lesinat.Am mers cu un 150CP , diferenta mare........ personal nu recomand 136 CP. :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Cunosc cateva persoane care au m47 (2.0d 136cp) cu peste 300.000 de km, chiar si eu am condus un 520d vreo cateva luni, si cred ca e un motor foarte fiabil(lenes si putin cam pofticios la motorina dar fiabil), mai fiabil decat common-rail-ul de 150cp (la care cad injectoarele si turbinele in draci).Principala problema e pompa de injectie care din cate stiu eu nu sare de 400de euro(cel putin la noi in cluj) ceea ce insemana doua injectoare common-rail second sau jumate de tubina noua in cazul motorului de 150cp :twoup: .

Chiar acum doua saptamani am verificat o turbina de 2.0 136cp cu 310000de km si se prezenta chiar foate bine.

L.E. : in ceea ce priveste turbinele, cele 150cp au muuuult mai multe probleme cu trubina decat cele de 136cp(bineinteles asta e doar o parere personala :) )

NU e chiar asa cu common-railul.

Tu compari reconditionare la una cu piesa noua la alta. Ai omis electronica pompei de injectie.

Aici pe forum poti sa gasesti reconditionare turbo la 1000ron, duze injectoare noi la 350ron/buc.

Din principiu de functionare nu poate fi mai fiabil un mecanism cu mai multe elemente in miscare.

Majoritatea producatorilor au ajuns la concluzia ca CR e cel mai buna solutie cu toate ca are si parti negative.

De fapt nfl e o idee mai economic la sarcini mici decat CR datorita raportului de compresie mai mare.

Una peste alta eu cred ca ambele sunt tot pe acolo dar fcl are avantajul varstei.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

+1 pt. 320d 136CP nfl

dar normal, nu prea poti avea pretentii si, sa faci comparatie intre un model vechi si unul nou; dar cel mai important e cum ai noroc si nimeresti masina.

Detin un 136 CP si sincer, nu mi se pare asa lenes cum spun unii, normal in limita a ce poate oferii de 136 CP ,...sau cati au mai ramas.

 

P.S. probleme poti avea cu orice masina

Link to comment
Share on other sites

+1 pt. 320d 136CP nfl

dar normal, nu prea poti avea pretentii si, sa faci comparatie intre un model vechi si unul nou; dar cel mai important e cum ai noroc si nimeresti masina.

Detin un 136 CP si sincer, nu mi se pare asa lenes cum spun unii, normal in limita a ce poate oferii de 136 CP ,...sau cati au mai ramas.

 

P.S. probleme poti avea cu orice masina

 

+1...

De 6 ani am modelul asta si nu am schimbat turbina,pompa sau injectoare,doar consumabile.Am 230.000km reali si mai e si resoftata...deci pana la urma e dupa noroc si dupa sufletu'omului :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

E un motor foarte bun daca a fost intretinut de fostul propietar cum trebuie.

Eu am acest motor pe masina. Am masina de 2 ani si motorul merge perfect.

Am schimbat doar termostatul si termostatul EGR la motor in 2 ani. Atat! Schimbat uleiul la fiecare 10.000km si obligatoriu Castrol recomandat de producator si merge fara probleme.

Eu am facut in aprox. 2 ani(1 an si 10 luni) 45.000km si masina are in total 222.600 km on bord.

 

Ai grija sa fi fost intretinuta bine. Daca nu pot aparea oricand probleme.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut un 520d facelift 136 cai pe o perioada de 2 ani si nu am avut probleme majore, am schimbat consumabile si o pompa de motorina din rezervor.Masina este ok, cam submotorizata, asta se stie.Nu stiu cum se comporta pe seria 3 dar pe seria 5 de multe ori imi era frica sa fac o depasire din scurt.De 1 an am un 320d 150 cp facelift, fara nicio problema pana in prezent si pot spune ca este diferenta mare intre cele doua motorizari.Mi se pare mult mai dinamic si mai silentios cel de 150 cai, in plus cutia cu 6 trepte o ajuta mult.Acum din punctul meu de vedere eu as alege motorul de 150 cai, nu pot spune ca cel de 136 cai este un motor prost, decizia ii apartine.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.