Jump to content

seria 3 si rivalii


sandumrs

Recommended Posts

Shi uite asa venim la subiectul postulyui...am in fatza "What Car" shi "Top Gear" pe January 2005...la family car BMW seria 3 a luat "car of the year"...cat despre Lexus IS :) ...spune ca ...can't mach the last 10% of the BMW's ride and handling...asta pentru cei ce ridicau in slavi Lexus :blink: ...mergem la executive cars...BMW seria 5...car of the year :) ...chiar englezii ashtia sunt tembeli? Eu cred ca shtiu foarte bine despre ce vorbesc...Voi ce spuneti? :)
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Shi uite asa venim la subiectul postulyui...am in fatza "What Car" shi "Top Gear" pe January 2005...la family car BMW seria 3 a luat "car of the year"...cat despre Lexus IS :) ...spune ca ...can't mach the last 10% of the BMW's ride and handling...asta pentru cei ce ridicau in slavi Lexus :blink: ...mergem la executive cars...BMW seria 5...car of the year :) ...chiar englezii ashtia sunt tembeli? Eu cred ca shtiu foarte bine despre ce vorbesc...Voi ce spuneti? :)

12831[/snapback]

Eu cred ca stiu ce spun :)

Link to comment
Share on other sites

Shi uite asa venim la subiectul postulyui...am in fatza "What Car" shi "Top Gear" pe January 2005...la family car BMW seria 3 a luat "car of the year"...cat despre Lexus IS :) ...spune ca ...can't mach the last 10% of the BMW's ride and handling...asta pentru cei ce ridicau in slavi Lexus :blink: ...mergem la executive cars...BMW seria 5...car of the year :) ...chiar englezii ashtia sunt tembeli? Eu cred ca shtiu foarte bine despre ce vorbesc...Voi ce spuneti? :)

12831[/snapback]

Ca sa nu va mai spun ca la categoria "Hot Hathces and Performance Cars" M3 a fost singura mashina din toate care a luat 5 stele...spune englezu'...a true performance bargain as the M3 provides supercars performances and at realistic price...goes like stink...liken a dream...with space for four...Supercar pace for half the money means the M3 has dominated the performance sector since it arrived. Six cylinder engine is a joy to rev hard...ia aminte fan honda...

Link to comment
Share on other sites

Prietene, am crezut ca te-ai potolit. Tu nu vezi ce posturi ai??? Chiar ma scoti din sarite. Tu crezi ca eu sunt "impotriva" sau "pentru"??? Dar ce, suntem la razboi? Crezi ca sunt din legiunea japoneza si am vanit sa ma lupt cu teutonii?

 

Esti incredibil! Ce e atat de greu de priceput ca pe lumea asta, pe langa pumni in gura si topoare in cap, mai exista si simple ... DISCUTII! In care mai multi oameni, PE RAND, isi SPUN PAREREA. Si se ajunge la concluzii, si se dezbate, se fac glume, mici ironii etc.

 

Am venit pe forumul asta sa discut si bune si rele despre BMW. Am venit, hotarat sa-mi daram anumite (posibile) preconceptii. Dar tu, un individ unicat, nu faci decat sa mi le intaresti.

 

STIU CA E OFFTOPIC, dar omul asta cu masina lui intergalactica ma innebuneste!!!.

 

Si ca sa te potolesti, afla ca masina mea e, "intamplator" un R. Un S60R.

 

Probabil ca nu stii despre ce e vorba, avand in vedere ca e vorba de un Volvo, masina ne-nemteasca.

 

 

 

chiar sunt curios ce conduce...daca-i multzumit de honda lui...perfect... :blink:

12825[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

wow!!!

ce citesc aici ma face sa cred ca am de-a face cu fanatici nu numai cu fani...

 

pai nu mai poate omul sa laude alta masina ca gata, trebuie sa-i sariti la gat? :)

 

credeam ca puteti purta discutii pro si contra cu argumente si nu numai legandu-va de numele BMW-ului si atat... :blink:

 

ca sa va dau un exemplu:

eram zilele trecute intr-un service si venise o persoana care avea un E46, 320d... avusese ceva necazuri cu masinutza si trebuia sa-i schimbe placutzele de frana si un senzor de ABS... era tare suparat si-mi spunea ca in acelasi timp, cand a luat BMW-ul, a luat si un Opel Vectra (ambele de noi), de care e mult mai multumit... Mult mai rezistent Opel-ul, la gropi si la conditiile de trafic din capitala, chiar si intretinerea il costa mai putin...

nu era o persoana care sa-si fi facut probleme legate de costuri, dar imi spunea ca pentru a nu termina masinutza intr-un timp relativ scurt (circula destul de mult in capitala), a decis sa-i dea sotiei BMW-ul si sa conduca el Opel-ul, urmand ca atunci cand ies din Bucuresti sa se suie impreuna in BMW, care intradevar, ofera un alt confort la drum lung si viteze mai mari.

 

concluzii:

NU exista masina perfecta, asa ca lasati oamenii sa-si expuna parerile si poate asa vom avea cu totii de invatat.

Nu exista atotcunoscatori, asa ca nu va mai umflati in pene ca stiti orice numai pentru ca ati citit in nu stiu ce revista... (de cele mai multe ori revistele sunt foarte putin obiective atata timp cat vine vorba de sponsorizari, iar BMW nu prea lipseste de la niciun eveniment :) )

 

in rest:

DRIVE SAFE! whatever U drive...

Link to comment
Share on other sites

Felicitari omului pentru 330iX.

Honda 2.4 si Bmw 325i este o comparatie un pic fortata.Singurul avantaj al Hondei ar fii pretul.In acest caz Bmw este o masina mult mai bine studiata iar tractiunea spate este un clar avantaj in favoarea lui Bmw.

Din start am spus ca seria 3 este cea mai buna masina din clasa medie(parerea mea) dar are rivali pe masura si concurenta si-a ascutit armele in ultima perioada.

Daca am vb numai de varfurile de gama ale fiecarui constructor,Bmw 330i(modelul nou) ar avea ca principali rivali in Europa:

-Audi A4 3.2

-Volvo T5

-Mercedes C350

-Saab 9-3 Aero

-Alfa Romeo GTA

-Jaguar X-Type 3.0

-Vw Passat 3.2(250cp)modelul nou

Am adus in discutie piata americana pentru ca acolo japonezii au un cuvant de spus prin brandurile de lux ale unor firme destul de populare.

Respect pentru fanii Honda dar ca rival pentru Bmw putem vb numai in cazul marcii infinnity,si in cazul de fata infinnity g35 care este o masina foarte reusita.

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos. Am mai citit si eu cate ceva despre S60R. E o masina faina...300 de cai din 2.5 litri e destul...program de setare a suspensiei...s-au straduit suedezii...Multumit? :blink:

 

Si ca sa te potolesti, afla ca masina mea e, "intamplator" un R. Un S60R.

 

Probabil ca nu stii despre ce e vorba, avand in vedere ca e vorba de un Volvo, masina ne-nemteasca.

12883[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Destul de multumit. Cu un pic de modificari (Rica) a ajuns la 330cp. Adica suta cam in 5.3s si viteza maxima pe undeva 270-290. Nu pot spune cu certitudine.

 

Dar e bine. Pentru inceput :blink:

 

Sa o stapanesti sanatos. Am mai citit si eu cate ceva despre S60R. E o masina faina...300 de cai din 2.5 litri e destul...program de setare a suspensiei...s-au straduit suedezii...Multumit? :)

12908[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Scurt si la obiect raspunsul. Rica mi s-au parut cei mai tari. Si simpatici :blink:

 

Zicea cineva mai sus ca transmisia spate face toti banii si e un avantaj indiscutabil [al BMW asupra Honda & restul lumii]. Pai haideti sa discutam domnilor pentru ca parerea mea difera de cea de mai sus si adevarul nu-i decat unul :).

 

Eu zic ca pana la o putere maxima de 250-300, transmisia fata ofera aceleasi performante ca si cea spate. Lucru care se poate dovedi oricand, prin comparatii banale.

 

Dupa mine, diferentele ar fi:

- felul in care masina cu FWD se ridica de bot la acceleratie;

- masina RWD e mai greu de stapanit (in curbe, pe teren alunecos si in general la forjari de pe loc);

- masina RWD iti da senzatii mai tari, daca stii sa te joci cu ea;

- masina RWD e mai grea (are tunel);

- masina RWD se poate echilibra mai bine (distributia fata/spate a greutatii);

 

Dupa o valoare critica a cailor putere, incepe sa se cunoasca clar avantajul transmisiei spate deoarece la FWD rotile nu mai pot face fata puterii (torque steering).

 

Asa ca, discutand la rece, nu reuseste nimeni sa ma pacaleasca ca la 200 de cai un FWD e mai prost decat un RWD.

Link to comment
Share on other sites

Scurt si la obiect raspunsul. Rica mi s-au parut cei mai tari. Si simpatici :blink:

 

Zicea cineva mai sus ca transmisia spate face toti banii si e un avantaj indiscutabil [al BMW asupra Honda & restul lumii]. Pai haideti sa discutam domnilor pentru ca parerea mea difera de cea de mai sus si adevarul nu-i decat unul :).

 

Eu zic ca pana la o putere maxima de 250-300, transmisia fata ofera aceleasi performante ca si cea spate. Lucru care se poate dovedi oricand, prin comparatii banale.

 

Dupa mine, diferentele ar fi:

- felul in care masina cu FWD se ridica de bot la acceleratie;

- masina RWD e mai greu de stapanit (in curbe, pe teren alunecos si in general la forjari de pe loc);

- masina RWD iti da senzatii mai tari, daca stii sa te joci cu ea;

- masina RWD e mai grea (are tunel);

- masina RWD se poate echilibra mai bine (distributia fata/spate a greutatii);

 

Dupa o valoare critica a cailor putere, incepe sa se cunoasca clar avantajul transmisiei spate deoarece la FWD rotile nu mai pot face fata puterii (torque steering).

 

Asa ca, discutand la rece, nu reuseste nimeni sa ma pacaleasca ca la 200 de cai un FWD e mai prost decat un RWD.

12930[/snapback]

Pai chiar tu spui ca RWD se poate echilibra mai bine :) ,mai greu de stapanit poate dar daca soferul e bun nu mai exista aceasta problema.

Link to comment
Share on other sites

Pai da, am spus lucrul asta dar cand conduci tu, sau eu, nu Loeb sau Schumi, cat simti diferenta intre 47%53% si 50%50%?

 

Hai fii serios. Asculta, daca chiar vrei sa crezi ca un RWD e mai bun, go on si crezi cum vrei. Este, POATE, pe hartie si pe ecran. Dar in real life, in Bucuresti, in Berlin, pe autostrada, RWD = FWD.

 

Amin.

 

 

 

Pai chiar tu spui ca RWD se poate echilibra mai bine :blink: ,mai greu de stapanit poate dar daca soferul e bun nu mai exista aceasta problema.

12933[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Pune si tu niste poze pe forum sau fa un link ca sa ne mai clatim si noi ochii cu R-ul tau

 

 

Destul de multumit. Cu un pic de modificari (Rica) a ajuns la 330cp. Adica suta cam in 5.3s si viteza maxima pe undeva 270-290. Nu pot spune cu certitudine.

 

Dar e bine. Pentru inceput :blink:

12921[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Ia incearca-l pe asta...poate te lamuresti cum stam... :blink:

http://www.hondafan.ro/phpBB2/viewtopic.ph...&highlight=#175

12940[/snapback]

 

Eu credeam ca glumesti cand zici ca exista fanclub Honda in Romania.Se pare ca si ei sunt la inceput,am vazut ca au 2 luni si doar 30 de membri.Cred ca se plictisesc si de aia mai incearca sa intre si pe la noi.Eu zic sa fim prietenosi cu ei,ca si ei sunt niste impatimiti ai masinilor.

Link to comment
Share on other sites

Da,ai dreptate...poate ne spune aphedrone cum e Acordul...am vazut ca oscila intre un acord 2.4 si un 325...poate ne spune ce a hotarat...

 

 

Eu credeam ca glumesti cand zici ca exista fanclub Honda in Romania.Se pare ca si ei sunt la inceput,am vazut ca au 2 luni si doar 30 de membri.Cred ca se plictisesc si de aia mai incearca sa intre si pe la noi.Eu zic sa fim prietenosi cu ei,ca si ei sunt niste impatimiti ai masinilor.

12967[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Hm ... e cam bizara masina asta. La pret e la fel ca 3-ul si clasa C insa ca spatiu tinteste 5-ul si E-ul.

 

Pentru seria 3?Ma asteptam sa fie concurent la seria 5.Nu prea stiu cum sa le incadrez,dar mie Passatul mi se pare o masina mare,gen A6 seria 5 sau E klasse.

12969[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Eh, asta e chiar o problema. Chiar nu stiu care va fi decizia. Oricum masina se va lua in iarna, prin decembrie. Sa apara 325i, sa putem sa ne plimbam cu el etc.

 

Accordul il stiu f bine, noul 3 n-am de unde. Cunosc 5-ul bine si am vazut ca 3 are acelasi interior. Dar cat de antifonat e, scaune comode, SPATIU, ramane de vazut.

 

O sa va tin la curent.

 

Da,ai dreptate...poate ne spune aphedrone cum e Acordul...am vazut ca oscila intre un acord 2.4 si un 325...poate ne spune ce a hotarat...

12972[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Man, peste 200 cp pe puntea fata......nasc mari probleme cu subvirarea si cu acuratetea directiei plus pierderi de tractiune.Faptul ca transmisia spate e mai buna de la 200cp in sus se datoreaza in mare parte sistemelor electronice de control al stabilitatii cu care sunt echipate masinile de ultima generatie.

Honda Acord generatia actuala este o masina extrem de buna,sunt de acord cu tine,dar concureaza cu mondeo,mazda 6,opel vectra,nissan primera,laguna,rover 75 etc nu cu seria3.

Noul Passat este ca dimensiuni aproape de seria 5 dar intra in clasa D europeana unde concureaza cu seria 3 si in special cu mercedes c-Klasse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.