Jump to content

tremurat la pornire dimineata


Recommended Posts

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

am aflat ce era...cel putin la mine bujiile ... :)

crezi ca asta e problema? si eu tre sa schimb o bujie la e46 320d insa la mine nu tremura decat cateodata cand plec de pe loc la rece. si se aud si niste lovituri in spate cred ca e de la cardan sau toba....... dupa ce am plecat de pe loc nu mai face si in trafic nici atat.

Link to comment
Share on other sites

"Salut, am si eu exact aceeasi problema la un E46 320i motor 6 cil 170 cai, la rece la pornire daca il las la relanti primele 10 s sta turat la 1000 si e ok , dupa care scade la 800 si incepe sa trepideze din ce in ce mai tare dupa care se aprinde chek engine si nu mai merge un cilindru de regula.Dc pornesc asa cu ea merge in 5 cilindri numai si nu are putere de loc. Problema se remediaza daca repornesc motorul, sau daca tin turat motorul pana se incalzeste putin. Tu ce motor ai , si tot asa se manifesta si la tine? ms. "

 

 

la fel si la mine face ... exact la fel, pas cu pas

.. tot 320i, 170cp, E46

Link to comment
Share on other sites

crezi ca asta e problema? si eu tre sa schimb o bujie la e46 320d insa la mine nu tremura decat cateodata cand plec de pe loc la rece. si se aud si niste lovituri in spate cred ca e de la cardan sau toba....... dupa ce am plecat de pe loc nu mai face si in trafic nici atat.

 

da asta era problema...si exact c spui tu tremura decat cateodata cand plecam de pe loc la rece...s`a rezolvat :)

Edited by darkSoul
Link to comment
Share on other sites

salut. am un 320 d 2002 si dimineata cand o pornesc are un tremurat cateva minute .dupa ce se incalzeste nu mai tremura si tot asa se intampla si la mine cand dau in marsalier si pun frana trancane o data ca si cum e rupt ceva.ce parere aveti?....si nu stiu ce sa fac cu franele astea daca nu scartaie de ma rup
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mda,a venit sezonul rece si se mai intampla uneori dimineata iar sa mai tremure la relanti dupa pornire pana la stabilizarea turatiei in jurul valorii de aprox. 600rot/min(320i 2,2 2001).Am mai scris cu mult timp in urma despre observatia asta pe acest topic,este la fel,fara alte probleme de semnalat,motorul functioneaza perfect in rest.

Am mai vazut si pe alte topic-uri aici unele pareri ca de vina pt. acest neajuns ar putea fi valva PCV. Este cumva vorba de piesa 1-pressure regulating valve din link?

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Seda..._oil_separator/

Daca este vorba de componenta 1 si pt. ca nu costa foarte mult, poate ca o sa incerc sa o schimb curand si sa vedem daca asa s-ar rezolva dilema.

Link to comment
Share on other sites

la mine, am pus testerul dimineata pe ea, atunci cand se intampla tremuraul asta, si in momentul in care incepea sa tremure, imi arata o corectie foarte mare la injectorul 6 (nu ma pricep prea bine sa explic: celelalte injectoare aveau valori constante, iar la 6 creste din ce in ce mai mult "corectia" aia, sau cum se cheama) ... am pus injector nou, original, si a doua zi la fel mi-a facut
Link to comment
Share on other sites

Mda,a venit sezonul rece si se mai intampla uneori dimineata iar sa mai tremure la relanti dupa pornire pana la stabilizarea turatiei in jurul valorii de aprox. 600rot/min(320i 2,2 2001).Am mai scris cu mult timp in urma despre observatia asta pe acest topic,este la fel,fara alte probleme de semnalat,motorul functioneaza perfect in rest.

Am mai vazut si pe alte topic-uri aici unele pareri ca de vina pt. acest neajuns ar putea fi valva PCV. Este cumva vorba de piesa 1-pressure regulating valve din link?

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Seda..._oil_separator/

Daca este vorba de componenta 1 si pt. ca nu costa foarte mult, poate ca o sa incerc sa o schimb curand si sa vedem daca asa s-ar rezolva dilema.

nu pot fii si bujiile sau bobinele ? ....adica sa mearga in 4-5 , apoi sa functioneze toate ? mie mi se pare mai plauzibil cu ceva ce tine de aprindere....valva aia nu cred ca e atat de desteapta sa faca figuri doar la rece.

pentru ca si mie mi-a facut de 2-3 ori asa de cand s-a racit vremea, dar chestie de cateva secunde, la rece, ca si cum ar fi mers mai putine pistoane, apoi s-a stabilizat. pe mine ma deranjeaza ca se incalzeste greu.....adica trebuie sa stai destul de mult pe loc pana creste apa.

Link to comment
Share on other sites

Mda,a venit sezonul rece si se mai intampla uneori dimineata iar sa mai tremure la relanti dupa pornire pana la stabilizarea turatiei in jurul valorii de aprox. 600rot/min(320i 2,2 2001).Am mai scris cu mult timp in urma despre observatia asta pe acest topic,este la fel,fara alte probleme de semnalat,motorul functioneaza perfect in rest.

Am mai vazut si pe alte topic-uri aici unele pareri ca de vina pt. acest neajuns ar putea fi valva PCV. Este cumva vorba de piesa 1-pressure regulating valve din link?

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Seda..._oil_separator/

Daca este vorba de componenta 1 si pt. ca nu costa foarte mult, poate ca o sa incerc sa o schimb curand si sa vedem daca asa s-ar rezolva dilema.

nu pot fii si bujiile sau bobinele ? ....adica sa mearga in 4-5 , apoi sa functioneze toate ? mie mi se pare mai plauzibil cu ceva ce tine de aprindere....valva aia nu cred ca e atat de desteapta sa faca figuri doar la rece.

pentru ca si mie mi-a facut de 2-3 ori asa de cand s-a racit vremea, dar chestie de cateva secunde, la rece, ca si cum ar fi mers mai putine pistoane, apoi s-a stabilizat. pe mine ma deranjeaza ca se incalzeste greu.....adica trebuie sa stai destul de mult pe loc pana creste apa.

 

Daca ai rabdare sa citesti tot topicul,vei vedea ca multi ce au motoare M54 pe e46 au intalnit problema asta.Si au schimbat bobine,bujii,injectoare,curatat regulator relanti si degeaba.In afara de userul nedelcuts n-am vazut sa posteze altcineva despre rezolvarea problemei.El a schimbat calculatorul masinii si a zis ca a scapat de simptomele sus amintite.Adevarul e ca am vazut si eu pe undeva scris ca pana in 2003,au fost probleme cu calculatorul la e46 benzina 6 cilindri.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

injectoarele le verifici pe tester foarte usor le ei pe fiecare in parte si le pui in sarcina apoi le decuplezi pentru 30 de secunde
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

O cauza probabila a tremuratului la rece o gasiti mai jos. Un coleg de forum mai nou, care nu poate sa posteze inca mi-a trimis un PM cu rezolvarea problemei in cazul lui.

 

"Salut, am gasit pb care era la mine , cred ca poate fi aceeasi pb si pt majoritatea care au scris la subiectul asta pe forum (te rog s-o postezi tu pt ca eu nu pot posta )

 

 

problema : tachetii hidraulici, explicatie:

 

la mine se pare ca un tachet hidraulic de pe cilindru 1 era blocat pana se incalzea motorul si isi "dadea drumu" doar cand incepea sa se incalzeasca motoul. Techetii hidraulici ajuta de fapt la inchiderea completa a supapei pe care acesta lucreaza - lungimea tijei care inchide si deschide supapa si care e antrenata de axul cu came variaza cand e rece si cand e cald motorul, daca nu ar fi un sistem sa corecteze lungimea acestei tije , dupe ce motorul s-ar incalzi si acesta tija s-ar dilata deci ar creste in lungine si nu ar mai ichide complet supapa. Tachetii hidraulici tocmai aceasta pb o rezolva prin presiune hidraulica ei ajta de fapt sa inchida supapa complet, aici un link cum functioneaza acestia:

 

 

Si acum ce se intampla la mine:

un tachet blocat la cilindru 1, cand porneam motorul primele 30 s motorul e complet rece - merge perfect pt ca la rece nu e nevoie de nici o ajustare la inchiderea supapei pt ca dimensiunea tijei corespunde pt a inchide complet supapa, dar peste 20-30 de grade aceasta (tija) incepe sa de dilate deci sa se lungeasca, tachetul fiind inca blocat nu rectifica pt a inchide complet supapa si apare missfire , calculatorul sesizeaza si creste factorul de corectie pe cilindru respectiv mult mai mult decat pe ceilati cilindrii si masina merge din ce in ce mai rau pana cand calculatorul decupleaza acel cilindru pt a-l proteza , si atunci motorul merge doar in 5 cilindrii (dc se reporneste motorul se vor repornii toti cilindrii). Dar o data ajuns motorul la o temperatura de aprox 40-50 de grade tachetul isi da drumul si totul merge perfect.

 

Pb asta la tacheti se pare ca e des intalnita la motoarele M54 mai ales dc nu e schimbat uleiul la timp"

Link to comment
Share on other sites

La N62B44 exact aceeasi problema cu tachetii , tremurat la relanti 10-20 secunde pana se incalzeste. E defect de fabricatie , exista buletin de reparatie. Cel putin la motorul asta exista procedura de diagnosticare. Se vede in tester printr-o procedura mai speciala. In cazul acestui motor a fost un lot decalibrat de tacheti in 2004 care duc la simptomele astea.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

318i motor 1995 143 cp 4 cilindri

a mea tremura asa de cand am luat-o si avea 26.000km acum are 105 000 si face exact la fel.Tremura si face un zgomot ciudat ca si cum ar fi toba sparta dar asta decat pana se incalzeste dupa aia merge normal . Legat de volanta poate sa imi zica cineva care a mai schimbat volanta cat tine cea noua adika dupa cat timp revine tremuratul la mers prin aglomeratie . Chestia cu volanta e o problema generala la toate seriile e60 e90 e46 si e39 si mai ales la cele pe benzina .

Link to comment
Share on other sites

Asta vroia sa spuna si pe forumul ala strain, "What you have is the hydraulic lifts that is sticking". Hydraulic lifts - tacheti hidraulici. Si da, mi se pare foarte plauzibil, supapele raman deschise partial pana se incalzeste uleiul si de acolo ralanti neregulat.

 

Costa mult un tachet? Nu de alta, dar is de schimbat 24 ...`

 

LE: 103 la grozadan, pe original .. :twoup: ~25 mil

Eventual schimbate doar 4 pe cilindrul care face figuri .. dar cum il aflam daca nu se inregistreaza eroare?

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Am avut si eu problema asta recent . La un E92 325Xi din 2008. Facea FIX la fel.

 

De obicei sunt Bobinele de inductie de vina ... Zic de obicei pentru ca la mine dupa schimbare bobinelor nu s-a remediat problema.

 

Problema a fost la un injector care a trebuit schimbat.

 

La mine mi-a indicat injectorul problema pe tester.

 

Din pacate treaba asta cu tremuatul motorului la rece este boala la TOATE modelele pe benzina BMW. Din ce am inteles de la service si de la cei care au si alte modele ... ica ar fi foarte sensibile la benzina noastra.

 

Solutii nu exista ... Trebui sa inghiti in sec si sa te pregatesti cu bani Mai mult ca sigur este un injector belit.

 

Eu am rezolvat masina la Motor AG in pitesti ... Desi sunt din bucuresti... prefer sa ma duca acolo.

Edited by MoFo
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

O cauza probabila a tremuratului la rece o gasiti mai jos. Un coleg de forum mai nou, care nu poate sa posteze inca mi-a trimis un PM cu rezolvarea problemei in cazul lui.

 

"Salut, am gasit pb care era la mine , cred ca poate fi aceeasi pb si pt majoritatea care au scris la subiectul asta pe forum (te rog s-o postezi tu pt ca eu nu pot posta )

 

 

problema : tachetii hidraulici, explicatie:

 

la mine se pare ca un tachet hidraulic de pe cilindru 1 era blocat pana se incalzea motorul si isi "dadea drumu" doar cand incepea sa se incalzeasca motoul. Techetii hidraulici ajuta de fapt la inchiderea completa a supapei pe care acesta lucreaza - lungimea tijei care inchide si deschide supapa si care e antrenata de axul cu came variaza cand e rece si cand e cald motorul, daca nu ar fi un sistem sa corecteze lungimea acestei tije , dupe ce motorul s-ar incalzi si acesta tija s-ar dilata deci ar creste in lungine si nu ar mai ichide complet supapa. Tachetii hidraulici tocmai aceasta pb o rezolva prin presiune hidraulica ei ajta de fapt sa inchida supapa complet, aici un link cum functioneaza acestia:

 

 

Si acum ce se intampla la mine:

un tachet blocat la cilindru 1, cand porneam motorul primele 30 s motorul e complet rece - merge perfect pt ca la rece nu e nevoie de nici o ajustare la inchiderea supapei pt ca dimensiunea tijei corespunde pt a inchide complet supapa, dar peste 20-30 de grade aceasta (tija) incepe sa de dilate deci sa se lungeasca, tachetul fiind inca blocat nu rectifica pt a inchide complet supapa si apare missfire , calculatorul sesizeaza si creste factorul de corectie pe cilindru respectiv mult mai mult decat pe ceilati cilindrii si masina merge din ce in ce mai rau pana cand calculatorul decupleaza acel cilindru pt a-l proteza , si atunci motorul merge doar in 5 cilindrii (dc se reporneste motorul se vor repornii toti cilindrii). Dar o data ajuns motorul la o temperatura de aprox 40-50 de grade tachetul isi da drumul si totul merge perfect.

 

Pb asta la tacheti se pare ca e des intalnita la motoarele M54 mai ales dc nu e schimbat uleiul la timp"

Intampin si eu aceasta problema. Remediul este cel de mai sus ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Salutare ! Tot ceva de genul intampin si eu la al meu 320i m52tub20. Problema e urmatoarea : Dimineata la prima pornire, mai exact cand ea sta turata are un mic tremurat, dar nu constant ! Am curatat admisie clapeta tot, tot la fel face. Tin sa precizez ca daca las masina 2-3 zile sa se raceasca motorul complet, e totul ok, nu tremura nu nimic, in schimb daca o las de seara si o pornesc dimineata, tremura. Pe tester nu apare nimic, dar m a disperat tremuratul asta si vreau neaparat sa l rezolv...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.