Jump to content

Articol: Cutii automate intretinere


DOMI

Recommended Posts

Stiu ca la Alex venise cineva cu schimb de la Faur si nu i-au resetat valorile la cutie , se comporta ciudat masina , dupa resetare totul ok .

 

Eu nu am resetat la E90 cand am schimbat , nu stiu ce sa zic cu adaptatiile astea la ulei nou . Atunci am schimbat si a mers la fel de bine masina , nici cea mai mica dif .

Link to comment
Share on other sites

Uneori se intampla chestia asta. Apar mici socuri daca nu resetezi adaptatiile. Alteori nu.

Nu am avut nici o intentie sa le fac reclama proasta. Tot asa a venit cineva la mine si nu ii resetasera adaptatiile.

Mi se pare penibil sa te bagi sa faci un schimb de ulei la cutia automata daca nu ai tester pentru masina respectiva.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Pentru ca nu am experienta cu aceste cutii automate intreb aici :)

Pe masina am cutie 5hp19 iar celalalt cod este A5S325Z.

Desi schimba impecabil nu stiu cati km are in clipa de fata uleiul in cutie...Neamtul cand l-am intrebat mi-a spus ca el nu l-a schimbat pentru ca e lifetime ....asa ca m-am hotarat sa-l schimb obligatoriu.

Problema e ce ulei sa pun.Dupa seria de sasiu codul ar fi asta 83222305396 ....insa am cautat si am vazut ca este pentru cutii cu 6hp .....de aici si dilema mea.....merge sau nu merge? :D

Link to comment
Share on other sites

Ia ulei original sau ulei ZF Lifeguard 5.

 

BMW ATF2 e pentru 6hp. Echivalentul a ZF Lifeguard 6.

 

Schimba si filtrul daca tot te apuci.

Pai am scris mai sus codul original dat de realoem pe seria mea de sasiu....si care este si pentru cutii 6hp...

D-aia sunt in dilema :D

Iar filtrul il schimb obligatoriu cu garnitura de baie cu tot.

Link to comment
Share on other sites

N-are rost.

Ti-am zis ce ulei trebuie. Asta e uleiul de 5hp19.

 

Stiu ca apare si ATF 2, insa n-are sens din moment ce ZF vinde un ulei separat pentru 5hp si un alt ulei pentru 6hp.

 

Uita-te si aici: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GE41&mospid=47508&btnr=24_1376&hg=24&fg=15

 

Am bagat tot seria masinii tale.

 

For transmission with green data plate

02 Automatik-Getriebeöl LT 71141 / ATF 4 20L ? 83229407807 $616.48

Important!

It is vital to observe the oil

balancing procedure described in the

repair instructions.

The required oil quantity can vary!

02 ATF 4 1L ? 83222344206

Important!

It is vital to observe the oil

balancing procedure described in the

repair instructions.

The required oil quantity can vary!

For transmission with black data plate

02 Automatic transmission oil D II 1000ML ? 81229400272

Important!

It is vital to observe the oil

balancing procedure described in the

repair instructions.

The required oil quantity can vary!

 

Pun pariu ca ai placuta verde.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare penibil sa te bagi sa faci un schimb de ulei la cutia automata daca nu ai tester pentru masina respectiva.

Au tester si soft pt diagnoza cutiei desi eu ti-am zis asta dupa ce am fost la ei dar tu o tineai sus si tare ca nu. A mai fost un prieten de curand la ZF si i-au resetat si valorile si sters erori cumulate de ceva timp. I-am recomandat sa se duca acolo si sa evite service-urile obisnuite de cartier. Si a fost f multumit.

 

Si asa resetarea aia e frectie in multe cazuri pentru ca isi face singura autoadaptare cu uleiul nou dupa valorile noi dupa cum mi-a spus cel de la ZF. Si eu am facut resetare la primul schimb de ulei si nu s-a simtit nimic. Daca e vorba de uzura mecanica a cutiei e aproape exclus sa se mai schimbe ceva dupa resetare.

Edited by Andrei_VUV
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Am si eu o problema cu un X3 E83 LCI 3.0d.

De cateva zile, la cald (peste 25-30km rulati), masina se comporta ciudat la schimbat 1 -> 2. Pleaca normal de pe loc si in functie de acceleratie incearca sa schimba a 2-a pe la 1700-1800 rpm dar in loc sa schimbe observ doar vibratia/mica trepidatie ca si cand ar schimba (parca un pic mai pronuntata decat o schimbare normala) iar schimbarea efectiva se face 150-200 rpm mai sus. Acelasi lucru se intampla si pe sport numai ca turatia este mai mare. E ca si cand ar schimba 2 viteze ...

La rece cutia functioneaza perfect. Pe manual functionaza tot ok. Nu prezinta alta simptome.

 

Masina are 160.000 si uleiul nu a fost schimbat.

 

Am vazut ca parerea e ca schimbul uleiului nu aduce in general imbunatatiri, dar in cazul asta ma gandesc ca vascozitatea uleiului s-a pierdut si din cauza asta calculatorul ezita in schimbare.

Ceva pareri ?

 

Multumesc.

Edited by florinp
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut! Ce ziceti de pompa asta de ulei http://www.lidl.ro/ro/Oferte-513.htm?action=showDetail&id=30997 ? S-ar putea face flush cu ea la cutia automata ? S-ar putea scoate astefl tot uleiul din cutie pt. schimb ? M-am mai interesat prin zona de un schimb de ulei la cutie dar nimeni nu poate scoate tot uleiul :(
Link to comment
Share on other sites

Atentie ca scoaterea uleiului din cutie nu este chiar asa de simplu ca la schimbul de ulei motor. Vezi ca in dimineata asta se discuta pe un alt topic despre service-ul Faur ZF iar acolo aparea o scrisoare chiar de la ei. Caut-o, este interesanta.

 

Late edit

Am gasit eu: http://blog.bavauto.com/wp-content/uploads/2012/03/ZF-oil-service-letter1.pdf

 

Un articol foarte interesant despre cum lucreaza un service adevarat: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/527361

Edited by D_A_N
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mda ...o placere sa-ti lucreze cineva competent, pasionat si curat la masina. Ai spus pe alt topic c-o sa le scrii celor de la ZF in legatura cu schimbul de ulei la 8HP. Astept si eu cu interes raspunsul lor. Pana atunci nu umblu la cutie. Multumesc. Edited by costinlogin
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
acum 3 zile mi s-a aprins pentru prima transmision warning beculetul cu o roata dintata in mijloc cu semnul exclamarii.ramanea in 2 mii de ture.m am speriat am oprit motorul l-am pornit din nou si s-a stins .nu am avut niciodata probleme cu cutia nu am nici acum nu mi sa mai aprins.nu smanceste nici nu iti dai seama cand schimba o face foarte lin.e un 530d e39 193hp. masina are 248.000 km. o am de la 170 de mii. nu am schimbat niciodata uleiul in cutie .nu stiu daca a fost schimbat vreodata. sa fie doar atat? sper... un sfat ceva? am inteles ca pe tester o pot baga doar daca e aprins beculetul . repet nu mi sa mai aprins .fac in jur de 100 de km pe zi cu masina.
Link to comment
Share on other sites

se poate aprinde si de la probleme electrice.. gen baterie slaba, incarcare slaba..daca ai noroc.. astea se rezolva mai ieftin.

pe tester se vad erorile si daca e stins becul..

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

ms frumos domi .ma crezi ca mi au zis acelasi lucru de la service cand au bagat-o pe tester.si intradevar cred ca am un scurt ceva pt ca mi am gasit masina fara pic de curent daca nu umblu cu ea mai mult de trei zile.cineva mia zis ca e de la tel ca am bateria de la tel in scurt asa ca am scos siguranta afara.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.