Jump to content

Probleme e46 2000 diesel 136 cp


Recommended Posts

Se poate schimba ledul. uite aici un link care te va ajuta cu schimbatul ledului.

 

Si mai ai aici un link care te invata cum sa testezi tot bordul sa vezi daca mai ai si alte probleme

 

Referitor la pornire sunt 3 variante:

1. Bujii duse

2. releu dus

3. siguranta de 100A care o gasesti in torpedou, de-asupra panoului de sigurante. trebuie sa dai panoul de sigurante jos (nu jos de tot:P). daca te uiti atent pe-acolo te prinzi de smecherie

Link to comment
Share on other sites

si...cam multe probleme ai tu la masina aia:)...dar la pretul care ai luat-o n-as crede ca a fost masluita. trebuie sa intelegi o treaba. ai cumparat o masina veche de 11 ani. ii foarte normal sa inceapa sa pice, in special consumabilele. ia si schimba-le una cate una. acuma vara mai merge fara releu sau bujii, asa ca poti baga bani in pivoti de exemplu si mai la toamna sa-ti cumperi releul/bujiile. (zic astea in cazul in care nu dispui de bani).

 

si eu la inceput n-am stiut la ce sa ma uit la un BMW, cand am cumparat-o pe a mea. credeam ca-i rupta din soare :)) asa bine mergea, pe langa cealalta masina cu care m-am deplasat pana la piatza sa cumpar bmw-ul. dar dupa juma de an i-am gasit toate bubele. am de schimbat bascule, tampoane motor, tampoane cutie de viteze, am schimbat un rulment pe spate, imi face probleme cardanul, imi trepideaza la plecarea de pe loc (ambreajul). usor usor o pun la punct;) spor in continuare

 

aaa...si nici mie nu-mi porneste la frig:))) la mine ii dus modulul. m-am dus la un mecanic care a zis ca mi-s duse bujiile. am bujii noi noutze pe ea, si de juma de an nu a intrat curent in ele:))

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult andrewbenito pentru toate sfaturile oricum de exemplu toata bucsaraia,telescoape,pivoti,cap de bara le am schimbat pe mana mecanicilor care pentru flansele la telescoapele spate si un pivot pe stanga fata m au pus sa schimb tot...:-).ideea ca fostul propietar mi a si spus d problemele astea si cand le am spus au spus ca se pricep ei.si de inchidere stiam a si cu pornitul acum ca e cald porneste imediat.acum sunt plecat si oricum deja am vorbit cu un coleg de pe forum ca ma ajuta sa i facem o inspectie generala.ma gandeam ca mai au si alti probl ca ale mele si ma pot ajuta cu sfaturi...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut scz pt ca am deschis acest topic dar sunt nou pe forum plus ca nu am mai avut bmw pana akum problema e in felul urmator asta vara mi am luat un e46 nfl luna a 6 a 2000 diesel pe care am platit 5700 si acum 2 luni am fost cu masina la un tester in craiova unde mi a dat o eroare la senzorul de ulei problema e ca atunci cand pun contactul nu mi se aprinde becul de la ulei nici cand fac acel instrument cluster sper ca nu gresesc cu denumirea uleiul l am verificat de cand am facut schimbul si in 7000 km la roata a scazut kam 2 3mm pe joja dupa imi face probleme un xenon sunt de fabrica se aprinde singur deja mi a distrus o baterie acum de cand am schimbat bateria e k nu imi mai merge inchiderea centralizata pot deschide doar usa de la sofer si portbagajul si alea cu cheia cateodata isi mai revine si imi scoate fum negru in mers plus ca a inceput sa porneasca foarte greu la a 2 sau a 3 a cheie dupa ce invarte d 6-7 ori doar cand e rece motoru la cald o ia la sfert plus ca scoate un nor de fum albastrui spre negru si 1min se aude motorul urat plus nu se ridica apa la jumatate decat in oras la drum intins scade pana la un sfert cu clima pornita daca o opresc creste un pic plus ca se ridica foarte greu apa in interior baga caldura doar pe la picioare si pe la parbriz pe cand aer rece baga exact pe zona care ii dau eu de pe panoul de clima multumesc mult si sper ca nu deranjez cu probl mele

tocmai ce am rezolvat o parte din probleme scuze ca intre timp nu am mai postat nimic

inchiderea centralizata am rezolvat o cu un nou modul de la dezmembrari totul e k geamuri usi portbagaj se inchid manual adica rasucind cheia in butuc sau din interior de pe acel buton de inchidere se si deschid dar mai am inca o probleme cheia nu imi inchide usile de deschis deschide tort normal,usi portbagaj,am facut si o reinitializare merge k dar nu pot intelege de ce tocmai asta nu vrea dar macar e bn si asa decat cu usile blocate

o alta problema la farul cu xenon am curatat bn mufa aceea cre intra in far si de cateva luni nu mai face probleme deci functioneaza normal chiar nu mi a mai facut figuri

in legatura cu apa am schimbat termostatul si nu imi mai face probleme e totul bn sta apa la jum in orice conditii si ca o precizare nici clima nu imi mai face figuri functioneaza normal

poate ca ma insel eu dar am schimbat toate filtrele inclusiv cel epurator si nu mai face fum decat f putin dar cred ca e normal in sarcina

uleiul am cumparat castrol 5w40 si e k am facut deja 3000km si nu a scazut inca de pe joja

o alta problema care am rezolvat o era cu ledul acela de la ulei de pe ceasurile de bord am rezolvat schimband cu alte ceasuri si am avut si surpriza sa vad ca nu mi se aprindea si cel de la airbag pasager si cel de la placute de frana dar mi le a rezolvat un baiat de pe forum din craiovae totul bn acum

doar o singura problema mai amacea cu pornirea la sfert dupa o perioada lunga de timp lasata nepornita dar va anunt si cu asta daca o rezolv cumva oricum pe tester nu imi ies erori si totul e in parametri normali

daca aveti vreun sfat in problema asta astept sfaturi cu cea mai mare placere

multumesc mult pentru sfaturi

Link to comment
Share on other sites

baieti tocmai cand m am bucurat si eu ca e totul in regula si mergea bine a inceput masina sa porneasca mai greu si cateodata in mers nu mai trage nu se mai accelereaza si scoate fum negru albastrui cam 10-15 sec dupa care isi revine si e totul normal dar in mom alea e ca un tractor parca se rupe masina in doua,plus ca azi mi s a oprit in mers.mi a facut asta la service cand schimbam discurile si macanicul de acolo mi a spus ca pare a fi un injector.aveti vreo idee va rog frumos daca ati patit asta?
Link to comment
Share on other sites

baieti tocmai cand m am bucurat si eu ca e totul in regula si mergea bine a inceput masina sa porneasca mai greu si cateodata in mers nu mai trage nu se mai accelereaza si scoate fum negru albastrui cam 10-15 sec dupa care isi revine si e totul normal dar in mom alea e ca un tractor parca se rupe masina in doua,plus ca azi mi s a oprit in mers.mi a facut asta la service cand schimbam discurile si macanicul de acolo mi a spus ca pare a fi un injector.aveti vreo idee va rog frumos daca ati patit asta?

si inca o idee toate astea se intampla de ieri de cand am schimbat pompa de servo si mecanicu ala de acolo mi a arup furtunasele alea mici care intra in aceaa supapa de vaccum care e in spatele pompei si am impresia ca nu mi a pus bn acele furtune exista o ordine anume?daca nu lea pus in ordinea buna poate fi asta o cauza?daca ma poate ajuta cineva cu o poza din acea zona sa ma asigur ca nu ar fi asta o cauza?este vorva de un e46 320 d de 136cp din luna a 6a 2000

Link to comment
Share on other sites

si inca o idee toate astea se intampla de ieri de cand am schimbat pompa de servo si mecanicu ala de acolo mi a arup furtunasele alea mici care intra in aceaa supapa de vaccum care e in spatele pompei si am impresia ca nu mi a pus bn acele furtune exista o ordine anume?daca nu lea pus in ordinea buna poate fi asta o cauza?daca ma poate ajuta cineva cu o poza din acea zona sa ma asigur ca nu ar fi asta o cauza?este vorva de un e46 320 d de 136cp din luna a 6a 2000

 

cred ca nu to-a montat furtunele alea de vacum bine si nu-ti mai porneste turbina

Link to comment
Share on other sites

cred ca nu to-a montat furtunele alea de vacum bine si nu-ti mai porneste turbina

multumesc mult tocmai m am uitat pe real oem la cum vin montate furtunele care intra in supapa de vaccum ,erau puse gresit le am pus ca in schema si parca merge ca inainte sper sa nu ma insel ca pana acum se comporta normal,daca incepe sa faca iar figuri o sa va anunt,oricum multumesc de sfaturi

Link to comment
Share on other sites

salut baieti mai am o rugaminte la voi daca se poate si v ati mai intalnit cu eroarea asta ca nu o gasesc sau poate nu am cautat eu destul de bine daca e asa imi cer scuze.asa sa revin am pus masina pe un tester si mi a dat eroarea ```rod-48 +/-3 grade arborele cotit``` aveti idee ce ar putea fi?ca o paranteza nu am gasit simbolul pe tastatura si asa am scris grade...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

baieti tocmai cand m am bucurat si eu ca e totul in regula si mergea bine a inceput masina sa porneasca mai greu si cateodata in mers nu mai trage nu se mai accelereaza si scoate fum negru albastrui cam 10-15 sec dupa care isi revine si e totul normal dar in mom alea e ca un tractor parca se rupe masina in doua,plus ca azi mi s a oprit in mers.mi a facut asta la service cand schimbam discurile si macanicul de acolo mi a spus ca pare a fi un injector.aveti vreo idee va rog frumos daca ati patit asta?

 

 

zilele astea mi am curatat egr ul plus senzorul de pe edmisie si pot sa spun ca masina trage mult mai bine.am rezolvat si problema cu pornirea inlocuind bujiile si pot spune ca erau arse toate si in legatura cu releul de buji acesta functioneaza si cand sunt temperaturi ridicate afara acesta cupleaza si asta am vazut cu ochii mei punand releul demontat si l am vazut cum cupleaza asta era o completare celor cxare au spus pe forum ca nu functioneaza tot timpul

 

verifica bujiile releul si siguranta de la bujii. daca e arsa siguranta iti porneste foarte greu si dupa ce porneste scoate un nor serios de fum, mai mult alb decat albastru. eu am schimbat siguranta si am rezolvat problema. e o cutie neagra in compartimentul motorului sub parbriz. o desfaci e stransa cu surburi cu imbus de 5 si cauti releul de buji. vezi daca tacane cand pui contactu si pui un bec de 12v pe firul rosu mai gros care duce la el si vezi daca ii vine curent. mie releul imi tacane si imi merge, nu stiu cum s-ar comporta daca ar fi stricat. daca nu iti vine curnet pe fir inseamna ca e arsa siguranta care se afla in spatele tabloului principal de sigurante. in caz ca e asta gasesti diy pe net cum sa ajungi la ea. o gasesti la reprezentata undeva sub 20 de lei nu mai stiu cat e. auzitu motorului urat cand pornesti se manifesta si la mine timp de 10 secunde numa ca la mine in plus e becu de ulei aprins. nu vreau sa dau sfaturi care sa-r putea sa fie auirea dar schimbatul la 2500 nu stiu cat de indicat e, mai ales daca ii fortezi motorul la turatii mici, efectul negativ ar fi uzura turbinei, axul facand joc astfel poate consuma ulei.

multumesc mult pentru sfaturi si datorita tie am verificat siguranta de 100A si releul de la buji care functioneaza plus ca asa am vazut ca nu imi functioneaza nici o bujie si asa le am schimbat si asa intru si eu in randul lumii cu pornirea dimineata sper sa ma bucur cat mai mult de asta

multumesc tuturor pentru sfaturi

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
revin si eu cu o noua problema: azi dimineata cand am vrut sa pornesc sa plec la munca masina nu a vrut sa porneasca.am dat la automat de vreo 10 ori si tot nu reusesc sa o pornesc in seara asta am incercat sa o trag vreo 500 m dar tot nu porneste,pompa din rezervor se aude dar tocmai ce am am desfacut filtru de motorina si am observat ca motorina ajunge in corpul filtrului foarte incet e normal asa?daca aveti vreun sfat va rog frumos sa ma ajutati.masina e un 320 d 136cp din 2000.multumesc
Link to comment
Share on other sites

revin si eu cu o noua problema: azi dimineata cand am vrut sa pornesc sa plec la munca masina nu a vrut sa porneasca.am dat la automat de vreo 10 ori si tot nu reusesc sa o pornesc in seara asta am incercat sa o trag vreo 500 m dar tot nu porneste,pompa din rezervor se aude dar tocmai ce am am desfacut filtru de motorina si am observat ca motorina ajunge in corpul filtrului foarte incet e normal asa?daca aveti vreun sfat va rog frumos sa ma ajutati.masina e un 320 d 136cp din 2000.multumesc

 

 

 

nici o parere sau vreun sfat, masina e blocata acasa si deocamdat nu gasesc pe cineva cu un tester asa ca este bun orice sfat

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

injectoare, pompa de injectie etc

 

tocmai ma gandesc la toate astea dar ma puteti ajuta cu un sfat in legatura cu motorina care ajunge in corpul filtrului de motorina nu ar trebui sa ajunga cu presiune mai mare? si inca o chestie tocmai ce am intrat sub masina si am observat ca in dreptul suportului de motor conducta de tur de la rezervor e gatuita cred ca din cauza unei lovituri care tind sa cred ca e din cauza faptului ca am avut ambele tampoane rupte si intreb daca asta poate influenta debitul de motorina trimis de pompa din rezervor?

Edited by blondu_cm
Link to comment
Share on other sites

tocmai ma gandesc la toate astea dar ma puteti ajuta cu un sfat in legatura cu motorina care ajunge in corpul filtrului de motorina nu ar trebui sa ajunga cu presiune mai mare? si inca o chestie tocmai ce am intrat sub masina si am observat ca in dreptul suportului de motor conducta de tur de la rezervor e gatuita cred ca din cauza unei lovituri care tind sa cred ca e din cauza faptului ca am avut ambele tampoane rupte si intreb daca asta poate influenta debitul de motorina trimis de pompa din rezervor?

 

 

 

si mai am o intrebare e normal cand dau la automat sa se apinda ASC ul si ABS ul ???

Link to comment
Share on other sites

bateria nu mai este in tineretea ei, s-a cam slabit si de aceea se aprinde ASC + ABS. Dar trebuie sa se stinga imediat cum porneste

 

bateria are fix un an este de 100A si am pus o si pe redresor ca m am gandit ca poate e descarcata si nu invarte cum ar trebui electromotorul

mersi mult oricum pentru sfat si mai astept sfaturi de la cei care vor sa ma ajute ca un baiat cu un tester nu prea gasesc pentru ca nu sunt in tara si e cam nasol departe de casa cu masina defecta si observ ca daca o las vreo 1 ora ar da sa pornesca dar dupa iar dau aiurea la automat

Link to comment
Share on other sites

Cred ca are legatura vis a vis de conducta gatuita....E tare indoita?

 

cam 1/3 aproape 1/2 din diametrul normal al conductei dar nu stiu ce sa zic ca este asa de mai mult timp plus ca inclin sa cred ca ar putea fi si pompa din rezervor pentru ca cateodata nu se mai aude,am demontat si torpedoul pentru a schimba acel releu am pus altul care este langa si tot asa face plus ca e unul identic in partea dreapta cum te uiti e identic cu cel al pompei dar cu ala nu functioneaza si sper sa nu fie de acolo vreo problema desi nu stiu pentru ce e ala,am verificat si siguranta 54 dar e buna.simptome pana acum nu mi a dat nimic doar acum vreo 2 sapt cand am pornit o sa plec la munca a pornit dupa ce a invartit de vreo 3 ori si a mers subturat vreo 15 sec dar dupa ,pana cand nu a vrut sa mai porneasca pornea imediata de aceea nici nu i am dat prea mare importanta

Link to comment
Share on other sites

nu am rezolvat inca nimic.imi spuneti si mie daca motorina care vine de la rezervor de la pompa si intra in corpul filtrului de motorina ar trebui sa aiba presiune mare?

Comparabil cu pompa de injectie nu, dar daca motorina care vine din rezervor "pisa" in loc sa curga bine , clar e o problema la pompa din rezervor sau vezi si tu filtrul ala din rezervor poate fi acoperit de parafina...

Link to comment
Share on other sites

Comparabil cu pompa de injectie nu, dar daca motorina care vine din rezervor "pisa" in loc sa curga bine , clar e o problema la pompa din rezervor sau vezi si tu filtrul ala din rezervor poate fi acoperit de parafina...

 

multumesc mult pentru ajutor dar daca binevoiesti ma poti ajuta cu un sfat in legatura cu accesul la acel filtru pentru ca sincer habar nu am de el sau cum sa umblu la el.am pus bateria pe redresor si ii dau dreptate unui coleg mai sus nu se mai aprind ASC+ABS.Ideea e ca daca o las o ora da sa porneasca prima data cand invarte electromotorul dar dupa mi se pare ca dau aiurea la cheie nimik.am scos furtunul de la tur care vine de la rezervor si am suflat pe el si observ ca acum motorina ajunge mai repede in filtru de combustibil dar tot nu porneste.inca mai astept sfaturi de la cei care ma pot ajuta.multumesc tuturor

Link to comment
Share on other sites

am avut si problema cu pompa din rezervor la un 520d tot de 136 cp. Cand mergea cand nu mergea. Daca ai putea sa pui o alta pompa pentru proba ar fi foarte bine. Accesul la ea se face prin spate pe la bancheta. La mine daca prindea aer pe instalatie nu mai pornea decat cu spray (nu e normal dar cred ca pompa de injectie nu mai era in mintile ei).
Link to comment
Share on other sites

am avut si problema cu pompa din rezervor la un 520d tot de 136 cp. Cand mergea cand nu mergea. Daca ai putea sa pui o alta pompa pentru proba ar fi foarte bine. Accesul la ea se face prin spate pe la bancheta. La mine daca prindea aer pe instalatie nu mai pornea decat cu spray (nu e normal dar cred ca pompa de injectie nu mai era in mintile ei).

 

am incercat si cu spray dar tot nu porneste defapt atunci cand dau pe admisie da sa porneasca dar degeaba.observ ca pompa din rezervor face presiune dar furtunele de tur si de retur care pleaca din corpul filtrului spre pompa de injectie sunt pline de bule de aer iar pe cel de retur l am scos din corpul filtrului nu vine motorina parca ar fi blocata undeva in pompa de injectie sau injectoare.e ciudat ca nu gasesc pe nimeni cu o diagnoza plus ca am vorbit azi cu cineva care are la un service dar trebuie sa vad cum o duc.daca nu trebuie sa gasesc o modalitate sa o duc la reprezentanta pentru ca sincer m am saturat deja mi s a luat....

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.