Jump to content

Problema ciudata ambreiaj bmw e34 520i vanos


Recommended Posts

Salutare, am si e o problema, am condus masina 1800 km fara probleme din Germania, la Arad la un semafor a inceput sa tremure foarte tare la plecarea de pe loc, am crezut ca s-a stricat ambreiajul, daca plecam in treapta a 2a mergea, tremura mai putin, am ajuns cu ea acasa. Dupa cateva zile cand vroiam sa o duc la service am descoperit ca si-a revenit, de atunci am facut doua drumuri de 1000km plus 20km zilnic si nu a mai facut nimic, a mai facut odata in bucuresti dar la fel dupa cateva zile si-a revenit. Face la fel si in marsarier.

Eu suspectez ulei aruncat pe disc dar de ce nu face mereu si uleiul sa fie de la cutie sau de la motor.

A mai patit cineva asa ceva? Sugestii.........multumesc

Link to comment
Share on other sites

Daca aveai ulei pe ambreiaj, partina, nu tremura. cred ca ai avut o problema la aprindere. Am patit si eu ceva similar, nu imi explic nici in ziua de azi ce a fost exact. O singura data de cand am masina. LA mine cred ca mergea in 3 cilindri, abia dupa ce treceam de 2500 de ture mergea o idee mai bine. S-a intamplat la 20 de min dupa ce am scos-o dintr-o spalatorie automata, ma gandesc ca a luat apa pe undeva, desi am ridicat capota si nu am vazut nimic suspect. Am ajuns acasa, lasata in garaj, a doua zi vroiam sa ma apuc de desfacut, dar cand am mers si i-am dat cheie a mers perfect.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

La asta cu apa nu m-am gandit cu toate ca era ploaie cand a facut asa, dar la mine nu tremura motorul, numai cand bagam in viteza si ridicam piciorul de pe ambreiaj sa plece, parca se rupea in doua, de intrat intra usor in viteza, ma gandesc ca poate e placa de presiune ovalizata, se incalzeste si face figuri
Link to comment
Share on other sites

Acum imi e frica sa mai intru cu ea in bucuresti, chiar nu a descoperit nimeni misterul? eu tot cred ca vine de la ambreiaj, motorul mergea perfect daca nu era in viteza, dar de ce puteam sa plec cu a 2 a, poate turam motorul mai mult, zici ca e SF
Link to comment
Share on other sites

Eu la bmw nu am avut problema asta, dar la Golf 5 1,9 tdi am patit asa o singura data. Era vara si foarte cald afara. Eram in bucuresti si era foarte foarte aglomerat stateam in coloana vro ora si ceva. Si dela pornit oprit mereu, cred ca sa incalzit ambeajul, sau habar n-am. Dar cand am ajuns la destinatie, am lasat masina asa vro 3-4 ore sa raceasca si dupa aia nu mai facea. Eu zic ca si la tine daca veneai de la un drum de 1800 km sa incalzit ambreajul prea tare. Si nu stiu daca are legatura sau nu , dar dupa ce a facut chestia asta a mai tinut ambreajul maxim 10.000 km. Trebuia schimbata dupa aia. Poate ca e pe duca si la tine
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.