BMWClub: Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D - BMWClub

Jump to content

  • 339 Pages +
  • « First
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D Rate Topic: ****- 6 Votes

#2301 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8321
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 12 November 2013 - 11:00

E ciudat ca acum se zice asta cu intinzatorul. Totusi, BMW a afirmat ca trebuie inlocuit arbore, ca trebuie inlocuite multe. Daca era asa, banui ca se inlocuia doar intinzatorul. Sunt masini din 2011 cu zgomot de lant si ar fi putut sa puna direct pe acelea noul intinzator.

El de fapt a aparut de o luna sau asa ceva.

Apoi, cred ca e SF partea cu 6 euro economie. La producator ala nu costa 6 euro neam. Proportiile se pastreaza in general iar pretul platit de producatorul masinii pt componenta care ajunge pe linia de fabricatie este de ordinul zecilor de ori !!! mai mic fata de cat e pe piata. La cat costa un intinzato pe piata, BMW sigur nu plateste 6 euro pe el.

#2302 User is offline   costty 

  • Tătic
  • Group: Members
  • Posts: 946
  • Joined: 17-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Roman (NT) / Passo del Tonale (Italy)

Posted 12 November 2013 - 11:05

Cred ca era vorba de o diferenta de 6 euro.

View PostInSidE, on 07 November 2013 - 17:02, said:

Vibrochenul trebuie schimbat doar daca masina e productie inainte de 05.2009 parca. Dupa data aceasta s-a schimbat producatorul de vibrochen si problema s-a rezolvat cica.


Unde scrie? Macar din punctul asta de vedere sa stau linistit. :)
0

#2303 User is offline   Cristi_S 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 342
  • Joined: 01-November 12
  • Gender:Male

Posted 12 November 2013 - 11:06

Am mai gasit o poza pe care am atasat-o. Insa nu mai sunt sigur daca intinzatorul este sau nu hiraulic (desi are o gaura pe unde ar intra uleiul) , poate un coleg care a schimbat sa ne spuna.

Attached File(s)


0

#2304 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8321
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 12 November 2013 - 11:09

View Postcostty, on 12 November 2013 - 11:05, said:

Cred ca era vorba de o diferenta de 6 euro.


Pai tocmai. Ala nu costa cu totul 6 euro. Clar ca diferenta nu este atata.

6 euro este un pret enorm. Se lupta pentru centi. Deja o economie de 1 euro este minunat (inseamna milioane la cate masini se vand) insa 6 euro si dintr-un intinzator -> povesti.

De curiozitate: cum se poate schimba doar intinzatorul? Trebuie dat motorul jos? E greu de ajuns la el?

#2305 User is offline   Cristi_S 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 342
  • Joined: 01-November 12
  • Gender:Male

Posted 12 November 2013 - 11:19

Pai daca deja face zgomot, intinzatorul a facut deja pagube (dinti pinioane, uzura lant, etc) deci nu e fiabil sa schimbi numai intinzatorul.
0

#2306 User is offline   stefaannn 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 11-November 13
  • Gender:Male

Posted 12 November 2013 - 11:25

Deci daca inlocuiesti distributia tot nu rezolva problema . E posibila oricand defectiunea chiar si cu o distributie schimbata.
0

#2307 User is offline   dumi_id 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 352
  • Joined: 26-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 12 November 2013 - 11:38

Cred ca 6 euro este diferenta dintre cele 2 intinzatoare (model vechi si nou)....oricum ipoteza ca se fac milioane profit, plecand de la un euro, insemna ca se vand milioane de BMW cu motoare N47, ceea ce este total fals!
0

#2308 User is offline   C_o_s_m_i_n 

  • just fuckin' love my car
  • Group: Members
  • Posts: 5379
  • Joined: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Republica Bananiera Romania
  • Interests:Diagnoza si reparatii Webasto/Eberspacher

Posted 12 November 2013 - 11:55

View PostCristi_S, on 12 November 2013 - 11:06, said:

nu mai sunt sigur daca intinzatorul este sau nu hiraulic (desi are o gaura pe unde ar intra uleiul) , poate un coleg care a schimbat sa ne spuna.

Nu e hidraulic, uleiul e doar pentru ungerea componentelor. Cel mic e hidraulic si nu e accesibil decat daca dai jos capacul de la distributie.

View PostBala, on 12 November 2013 - 11:09, said:

cum se poate schimba doar intinzatorul? Trebuie dat motorul jos? E greu de ajuns la el?

Nu.

Am incercuit cu rosu intinzatorul hidraulic si cu verde intinzatorul mecanic, accesibil prin partea dreapta.

Posted Image
0

#2309 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8321
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 12 November 2013 - 11:58

Eu ma refeream la o masina. O reducere de un euro este enorm indiferent ca e la motor, parte electrica sau plastice. 6 euro este imens. Mai ales la o piesa mica, simpla si ieftina.

Iar N47 este cel mai vandut motor, sau printre cele mai vandute motoare BMW deci din 2007 si pana acum cred ca au depasit cu mult 1 milion de masini.

Totusi, e un comment care pare a nu avea logica si in care se prind fluturi cand vine vorba de preturi. Nu as crede chiar tot ce e pe net...

#2310 User is offline   Cristi_S 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 342
  • Joined: 01-November 12
  • Gender:Male

Posted 12 November 2013 - 13:24

Din ce am citit legat de acest motor am ajuns la concluzia ca un schimb al uleiului la un interval de 10-15k km previn sau intarzie forte mult aparitia problemelor la motor.
0

#2311 User is offline   InSidE 

  • insider
  • Group: Members
  • Posts: 3228
  • Joined: 15-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 12 November 2013 - 13:41

View PostCristi_S, on 12 November 2013 - 13:24, said:

Din ce am citit legat de acest motor am ajuns la concluzia ca un schimb al uleiului la un interval de 10-15k km previn sau intarzie forte mult aparitia problemelor la motor.


Si dezactivarea start/stop
0

#2312 User is offline   4EST 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 485
  • Joined: 24-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov, RO

Posted 12 November 2013 - 22:38

adica nu mai purtati centura de siguranta :p
0

#2313 User is offline   GabiCJ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 18-October 12
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Posted 13 November 2013 - 16:02

Din cate se vede in Statistica aceasta (multumim celui cu initiativa) doar 3 membrii au avut problema cu lantul....defapt nu o putem numi problema.
Parerea mea este ca, posesorilor de BMW (ma numar pintre ei) vor neaparat sa aiba o problema la Masina.

Ceea ce nu inteleg este, de ce persoane, care nu au motrorul N47, voteaza in acest sondaj doar pentru a strica Statistica. Sunt voturi de la membrii care spun ca au avut probeleme cu lantul, si ei detin defapt un E46.

Deci, eu unul am inca incredere in BMW!
2

#2314 User is offline   RaYn3 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2025
  • Joined: 21-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:F1

Posted 13 November 2013 - 16:07

View PostGabiCJ, on 13 November 2013 - 16:02, said:


Parerea mea este ca, posesorilor de BMW (ma numar pintre ei) vor neaparat sa aiba o problema la Masina.

Ceea ce nu inteleg este, de ce persoane, care nu au motrorul N47, voteaza in acest sondaj doar pentru a strica Statistica. Sunt voturi de la membrii care spun ca au avut probeleme cu lantul, si ei detin defapt un E46.



+1
0

#2315 User is offline   VNB 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 290
  • Joined: 26-August 11

Posted 13 November 2013 - 16:40

Oricum e irelevant la cat de masluiti sunt km masinilor sh .Pacatoasa treaba , dar se putea si mai rau . Acum cativa ani era tot asa mare show mare cu turbinele mitsubishi de pe m47 , inainte de asta erau clapetele de la galeria de admisie inainte de asta era pompa de injectie vp44 . Fiecare generatie de 320d a avut cusurul ei . Culmea e ca "," costul reparatiei ramane constant si trebuie acoperit de cumparator . Hmmmm.......Posted Image
0

#2316 User is offline   23LKY 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 626
  • Joined: 04-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Focsani

Posted 14 November 2013 - 09:35

Orice ati zice voi eu sunt convins ca masinile astea si buna functionare a lor depinde mult de stilul de condus al fiecaruia dintre noi. Motorul sunt convins ca este f. ok insa ganditi-va la factorii de stres care impacteaza in principal angrenajul distributiei si anume:

Un ulei prost (interval de schimb f. mare, ulei slab calitativ care-si pierde repede din proprietati clar nu va mai oferi o ungere si apare uzura).
Folosirea in mod abuziv a start/stop-ului (multe cicluri pornit oprit inseamna la fel stres in plus asupra motorului).
Stil agresiv de condus (acceleratii puternice, stres mai mare asupra lanturilor, logic).
Folosirea runflat-urilor (cu cat rotile mai grele, jante pe 17-18 plus anvelope runflat fac cam 30kg per roata, stres mai mare pentru a pune in miscare aceasta masa. Roti mai mici fara runflat, greutate mai mica demaraj mai lejer, stres scazut).

Toate astea cumulate, in timp, duc la uzura prematura a distributiei. Cred ca putem preveni f. usor acest lucru.
0

#2317 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8321
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 14 November 2013 - 09:49

Eu nu vad legatura intre run-flat si distributie... Totusi rolul distributiei e altul. Nu aduce deloc "putere" spre roti.

Si nu e afectat de puterea dezvoltata de motor -> sunt aici colegi care au resoftat acest motr si nu au probleme deloc cu lantul.

Start/stopul da, uleiul da insa asta cu run-flatul :no:

#2318 User is offline   C_o_s_m_i_n 

  • just fuckin' love my car
  • Group: Members
  • Posts: 5379
  • Joined: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Republica Bananiera Romania
  • Interests:Diagnoza si reparatii Webasto/Eberspacher

Posted 14 November 2013 - 10:19

View PostBala, on 14 November 2013 - 09:49, said:

Eu nu vad legatura intre run-flat si distributie... Totusi rolul distributiei e altul. Nu aduce deloc "putere" spre roti.
:thumbsup:
Am mai spus si eu. Si sunt unul din cei cu un soft agresiv.
0

#2319 User is offline   Dan Dan 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 740
  • Joined: 31-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 14 November 2013 - 15:14

View PostCristi_S, on 12 November 2013 - 10:47, said:

Am citit un comment la un film care prezenta zgomotul facut de distributia unui N47. Cel care postase spunea ca lucreaza pt BMW si ca problema este data de faptul ca au folosit un intinzator ieftin (o economie de 6E/masinaPosted Image).
Interpretand cele spuse, cred ca lipsa de presiune in intinzatorul hidraulic este data si de uleiul care in urma reviziilor foarte lungi se subitaza. Deci daca avem in permanenta ulei bun in motor nu ar fi o problema. Masina mea are in prezent 160k km reali, nu a avut schimbat nimic la motor si nu face nici un zgomot suspect.
Parerea mea este ca acest fenomen apare la masinile cu km multi sau intretinute necorespunzator si mai cred ca fenomenul a fost inflorit artificial. Pai din cei 50 care au votat ca lantul a devenit zgomotos la un oarecare numar de km nu a postat niciunul un fimulet. Imi vine greu sa cred ca-ti permiti un N47 dar nu ai bani de un telefon cu camera.


Eu am in prezent 3 BMW-uri, doua achizitionate de la 0 km, eu le-am cumparat, eu le intretin si vorbesc la un telefon Nokia e50, primit cadou, nou fiind in decembrie 2006. El nu poate sa redea exact zgomotele lui N47. Generalizarile au fost si sunt periculoase, hai sa ne ferim de ele.
Asta cu distributia este o problema. Si nu este nimic inflorit artificial, vorbeste cu baietii din cladirea de sticla de pe D.N.1! Detii masina de la 0km?
0

#2320 User is offline   Dan Dan 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 740
  • Joined: 31-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 14 November 2013 - 15:39

View Post23LKY, on 14 November 2013 - 09:35, said:

Orice ati zice voi eu sunt convins ca masinile astea si buna functionare a lor depinde mult de stilul de condus al fiecaruia dintre noi. Motorul sunt convins ca este f. ok insa ganditi-va la factorii de stres care impacteaza in principal angrenajul distributiei si anume:

Un ulei prost (interval de schimb f. mare, ulei slab calitativ care-si pierde repede din proprietati clar nu va mai oferi o ungere si apare uzura).
Folosirea in mod abuziv a start/stop-ului (multe cicluri pornit oprit inseamna la fel stres in plus asupra motorului).
Stil agresiv de condus (acceleratii puternice, stres mai mare asupra lanturilor, logic).
Folosirea runflat-urilor (cu cat rotile mai grele, jante pe 17-18 plus anvelope runflat fac cam 30kg per roata, stres mai mare pentru a pune in miscare aceasta masa. Roti mai mici fara runflat, greutate mai mica demaraj mai lejer, stres scazut).

Toate astea cumulate, in timp, duc la uzura prematura a distributiei. Cred ca putem preveni f. usor acest lucru.


Oameni buni, hai sa nu le mai cautam scuze. Este o consumabila si nu vor sa o recunoasca! O sa scriu aici pana ma veti "eutanasia". Acelasi ulei l-am folosit si pe M si pe N47. De la 0km le am pe amandoua. La acelasi interval l-am schimbat. Start/stop-ul nu l-am folosit decat o data / de doua ori sa vad cum functioneaza. Ambele au fost echipate cu run-flat. Stilul de condus a fost acelasi la amandoua. Spre linistit, civilizat! Ba mai mult, cu M47 a mers si sotia si apoi tata. Tata fiind cel mai "racer" dintre cei trei care au condus masina. La 128.000 pentru ca se auzea la o ureche avizata, am schimbat-o la N47, cu cei 3 arbori si tot calabalacul conform Puma de la finele lui 2012. Pe culanta BMW, care nu era aprobata daca nu era o problema; aprobata in urma unui scandal maxim bineinteles. Am 156.000 km acum, sunt la al 4-lea schimb de ulei, si se aude altfel decat la 128.000. Cand se auzea ca noua.
Citeam intr-un Haynes, aparut inainte de balamucul asta, prin 2008 parca, ca se recomanda la 200.000 km demontarea in vederea verificarii, in timp ce la motoarele anterioare lui N47 se recomanda la 300.000km. Asta, bineinteles, daca pe parcurs nu apareau zgomote suspecte.
Mi-as dori mult, daca s-ar putea, ca unul din cei vechi de aici, sa faca cate un topic, pe tip de motor, in care sa inscrie fiecare utilizator problemele aparute pe parcursul exploatarii si eventual si rezolvarile. Era unul la N47 dar nu stiu de ce, nu-l mai gasesc.
Topicul asta m-a ajutat foarte mult pe mine in balamucul cu BMW si de aia scriu aici, poate ajuta ce sriu si eu pe altcineva!

This post has been edited by Dan Dan: 14 November 2013 - 15:40

0

Share this topic:


  • 339 Pages +
  • « First
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

3 User(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro