Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

AJUTOR!!!!!!!!!!!!Am si eu o intrebare....am spalat motorul in urma cu 2-3 luni si cam de 1 luna , dimineata cand e rece , se aude ceva fosnet in fatza pe la acele role.

Dupa 10-15 min de functionare nu se mai aude. Oare ce poate fi?

 

Sigur nu e de la distributie!

Link to comment
Share on other sites

Si pentru ca pozele se lasa asteptate, imi permit sa mai "dezmortesc" eu topic-ul asta. Stiu ca s-a mai discutat, dar vad in rezultatul votului 23 de lanturi rupte, dintre care 3 inainte de 50.000km. Tot citind acest topic, nu regasesc si 23 de postari ale celor cu lantul rupt cum banuiesc ca ar fi normal.

Imi permit sa propun, pentru veridicitatea rezultatului de la vot, sa se stearga tot ce s-a votat pana acum, urmand sa se voteze din nou, daca se poate obligatoriu cu post-ul de rigoare. Era un coleg aici care spunea ca au votat posesori de orice altceva numai de n47 nu, votand "din auzite, de la mecanicul lor".

Ce zici Bala, facem?

Link to comment
Share on other sites

Tehnic cred ca pot sa-l resetez insa nu vad ce rezolvam. Mi se pare destul de irelevant pt ca suntem putini cu N47 care discutam aici dar multi care voteaza.

 

Pe forum sunt 3-4 cazuri cu lantul rupt de N47. Nu stiu ce pondere au vs. cati sunt pe forum cu N47. Mai este si faptul ca cei cu probleme scriu de probleme pe cand multi care nu au probleme nu scriu. Deci e totul relativ.

 

Nasol e ca daca la deschiderea topicului era o problema sesizata pe afara, intre timp am descoperit ca si colegi de-ai nostri au fost afectati.

Link to comment
Share on other sites

Poate e o aberatie, dar intreb: poate fi conditionat votul de o postare prealabila? Poate asa e mai relevant rezultatul votului.

 

Ai dreptate, spui ca sunt 3-4 cazuri. La asta ma refeream si eu, pentru ca, diferenta de lanturi rupte pana la 23, sigur ar fi postat. Stii ca sunt unul din cei care nu neaga existenta problemei, dar putini sunt cei care citesc 120 de pagini si multi sunt cei care se uita la rezultatul votului. Mai atenuam un pic isteria asta :)

Link to comment
Share on other sites

E interesant ca totusi au votat o gramada ca li s-a rupt lantul. Adica au votat aiurea.

 

Cam 24 de cazuri daca te iei dupa voturi.

 

Da, s-au aflat in treaba. Daca erau utilizatori si pateau asa ceva, ar fi postat din greu sau "la greu".

Imi este greu sa cred ca ai n47, ti se rupe lantul, dai de forum, votezi si atat.

Link to comment
Share on other sites

Acest topic a devenit celebru pe forumurile auto din romania, imposibil sa nu gasesti trimitere spre acest topic....

In legatura cu, cate distributii rupte au fost postate si cate au iesit la vot, posta robert distributii rupte insa proprietarul nu aparea sa posteze, binenteles se putea aduce scuza ca nu este membru pe acest forum, greu de crezut si asta daca ti sa rupt distributia sa nu intri pe acest forum sa postezi despre aceasta problema si sa te interesezi de alte cazuri

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut. Urmeaza sa imi cumpar o masina saptamanile astea si sunt in cumpana. Imi doream de multa vreme seria 3, de cand eram pustan practic, dar am ajuns sa inclin balanta zilele astea spre A4 sau restul concurentei de cand citesc topicul asta. Am cautat si pe forumurile din UK si aceeasi poveste, toata lumea se plange de distributie, toata lumea isi blestema ziua in care au decis ca vor BMW si vad ca exista si campanii serioase de publicitate (daca o pot numi asa) impotriva minunatiilor astora de motoare. Concluzia pe care am tras-o e ca distributia pe n47 nu e o ,,problema" sporadica ci e un defect de fabricatie ergo toate motoarele au problema asta (toate risca sa se sparga daca proprietarul nu schimba distributia la timp..sau dupa cum au marturisit unii colegi, motorul poate sa pice la putini kilometri si fara semne prealabile) fie ca proprietarul o ia la cunostinta sau nu. Am mai inteles ca inlocuirea distributiei ajunge pe la 3-4000 de lei, functie de service, si ca figura se repeta la fiecare 90-100 de mii de kilometri.(vorba lu' tata, ajungi sa inchiriezi masina de la ei) Aaa..si am uitat sa mentionez ca am inteles ca trebuie sa ai un doctorat in conservator sa te prinzi din timp de ,,tonalitatea" motorului si sa actionezi in consecinta. Intrebarea pentru posesorii acestui model, de care se leaga decizia pentru achizitia viitoarei mele masini.. Presupunand ca sunt dispus sa bag aproape 1000 de euro la achizitie doar pentru distributie, urmand sa repet figura in vreo 3-4 anisori, pot sa am incredere ca masina nu ma lasa la drum lung (dupa cum au patit altii), ca dinamica,economia si feelingul compenseaza flawd-ul de proiectare a distributiei, dar cel mai important, ca pot sa nu am ,,ureche formata" ca sa imi cumpar un BMW? :D
Link to comment
Share on other sites

Acest topic a devenit celebru pe forumurile auto din romania, imposibil sa nu gasesti trimitere spre acest topic....

In legatura cu, cate distributii rupte au fost postate si cate au iesit la vot, posta robert distributii rupte insa proprietarul nu aparea sa posteze, binenteles se putea aduce scuza ca nu este membru pe acest forum, greu de crezut si asta daca ti sa rupt distributia sa nu intri pe acest forum sa postezi despre aceasta problema si sa te interesezi de alte cazuri

Distributii rupte a postat cam 2 sau 3. Eu asa imi amintesc. Una la X5 E70, restul la E90.

 

Majoritatea erau schimbate preventiv.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Urmeaza sa imi cumpar o masina saptamanile astea si sunt in cumpana. Imi doream de multa vreme seria 3, de cand eram pustan practic, dar am ajuns sa inclin balanta zilele astea spre A4 sau restul concurentei de cand citesc topicul asta. Am cautat si pe forumurile din UK si aceeasi poveste, toata lumea se plange de distributie, toata lumea isi blestema ziua in care au decis ca vor BMW si vad ca exista si campanii serioase de publicitate (daca o pot numi asa) impotriva minunatiilor astora de motoare. Concluzia pe care am tras-o e ca distributia pe n47 nu e o ,,problema" sporadica ci e un defect de fabricatie ergo toate motoarele au problema asta (toate risca sa se sparga daca proprietarul nu schimba distributia la timp..sau dupa cum au marturisit unii colegi, motorul poate sa pice la putini kilometri si fara semne prealabile) fie ca proprietarul o ia la cunostinta sau nu. Am mai inteles ca inlocuirea distributiei ajunge pe la 3-4000 de lei, functie de service, si ca figura se repeta la fiecare 90-100 de mii de kilometri.(vorba lu' tata, ajungi sa inchiriezi masina de la ei) Aaa..si am uitat sa mentionez ca am inteles ca trebuie sa ai un doctorat in conservator sa te prinzi din timp de ,,tonalitatea" motorului si sa actionezi in consecinta. Intrebarea pentru posesorii acestui model, de care se leaga decizia pentru achizitia viitoarei mele masini.. Presupunand ca sunt dispus sa bag aproape 1000 de euro la achizitie doar pentru distributie, urmand sa repet figura in vreo 3-4 anisori, pot sa am incredere ca masina nu ma lasa la drum lung (dupa cum au patit altii), ca dinamica,economia si feelingul compenseaza flawd-ul de proiectare a distributiei, dar cel mai important, ca pot sa nu am ,,ureche formata" ca sa imi cumpar un BMW? :D

 

 

Eu zic ca-i cam exagerata treaba cu distributia0 asta! Prea a devenit o paranoia! Nu contest ca nu este o problema, dar la fel cum a picat la unii si la 50 000Km, la fel de bine la altii inca tine si la 200k km! Nu am motorul asta, dar din cate am citit, atunci cand incepe sa cedeze produce un zgomot pentru care nu-ti trebuie doctorat! Nu poti fi chiar atat de indiferent la un zgomot care-l sesizezi, sti ca nu-i al motorului si cu toate astea tu sa-l ignori in continuare pana poate doar atunci cand te lasa masina in drum! Designul pieselor care cedau, pare-se ca s-a imbunatatit si o data inlocuite nu cred ca mai ai probleme! Probleme cred ca gasesti mai pe la toate marcile, inclusiv la audi ori la cele din grupul VAG, avand in vedere ca impart aceleasi motoare!

Link to comment
Share on other sites

E cam exagerata, dar adevarul ca sunt niste nemernici.

De ce nu putea ramane lantul ala ca la un motor de M?

http://i1115.photobucket.com/albums/k551/Gintanipics/PWBUILD/IMG_0937.jpg

Li se ingusta bugetul cu 200 de euro cat costau in plus materialele? Sau isi pierdeau clientii pe ele daca masina costa cu atat mai mult?

 

Acum asta e. Cine isi ia masina si motorul asta, e pasionat si va iubi masina chiar daca e cu probleme distributia. Motor care dealtfel nu e singurul. Si la cele de 3L mai cade cate unul...

Link to comment
Share on other sites

Salut. Urmeaza sa imi cumpar o masina saptamanile astea si sunt in cumpana. Imi doream de multa vreme seria 3, de cand eram pustan practic, dar am ajuns sa inclin balanta zilele astea spre A4 sau restul concurentei de cand citesc topicul asta. Am cautat si pe forumurile din UK si aceeasi poveste, toata lumea se plange de distributie, toata lumea isi blestema ziua in care au decis ca vor BMW si vad ca exista si campanii serioase de publicitate (daca o pot numi asa) impotriva minunatiilor astora de motoare. Concluzia pe care am tras-o e ca distributia pe n47 nu e o ,,problema" sporadica ci e un defect de fabricatie ergo toate motoarele au problema asta (toate risca sa se sparga daca proprietarul nu schimba distributia la timp..sau dupa cum au marturisit unii colegi, motorul poate sa pice la putini kilometri si fara semne prealabile) fie ca proprietarul o ia la cunostinta sau nu. Am mai inteles ca inlocuirea distributiei ajunge pe la 3-4000 de lei, functie de service, si ca figura se repeta la fiecare 90-100 de mii de kilometri.(vorba lu' tata, ajungi sa inchiriezi masina de la ei) Aaa..si am uitat sa mentionez ca am inteles ca trebuie sa ai un doctorat in conservator sa te prinzi din timp de ,,tonalitatea" motorului si sa actionezi in consecinta. Intrebarea pentru posesorii acestui model, de care se leaga decizia pentru achizitia viitoarei mele masini.. Presupunand ca sunt dispus sa bag aproape 1000 de euro la achizitie doar pentru distributie, urmand sa repet figura in vreo 3-4 anisori, pot sa am incredere ca masina nu ma lasa la drum lung (dupa cum au patit altii), ca dinamica,economia si feelingul compenseaza flawd-ul de proiectare a distributiei, dar cel mai important, ca pot sa nu am ,,ureche formata" ca sa imi cumpar un BMW? :D

 

Eu zic sa mergi cu incredere pe un N47 mai ales daca ai de cand sa ii schimbi distributia veche cu cea revizuita care se presupune ca nu mai are probleme. Inafara de asta, e un motor excelent.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa mergi cu incredere pe un N47 mai ales daca ai de cand sa ii schimbi distributia veche cu cea revizuita care se presupune ca nu mai are probleme. Inafara de asta, e un motor excelent.

 

Se pare ca a ales altceva, din ce a postat lasa de inteles ca acest topic la convins ca nu merita investitie in bmw

Link to comment
Share on other sites

E cam exagerata, dar adevarul ca sunt niste nemernici.

De ce nu putea ramane lantul ala ca la un motor de M?

Li se ingusta bugetul cu 200 de euro cat costau in plus materialele? Sau isi pierdeau clientii pe ele daca masina costa cu atat mai mult?

 

Acum asta e. Cine isi ia masina si motorul asta, e pasionat si va iubi masina chiar daca e cu probleme distributia. Motor care dealtfel nu e singurul. Si la cele de 3L mai cade cate unul...

 

Cam de telenovela reactia ta.

 

http://img2.bdbphotos.com/images/orig/e/n/endoe51yzsefes1.jpg?djet1p5k

 

 

Nu sunt deloc nemernici. Pur si simplu au incercat o inovatie. Nu e prima si nici ultima data. Si alti producatori au probleme.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ba deloc nu-i telenovela. Ma numar printre cei ce nu se despart de masina in ciuda distributiei proaste. Sunt un ciudat pentru asta? Oi fi.

 

Iar inovatia n-o faci prin reducerea costurilor si a cotelor unor piese vitale.

Si nu sunt singurii "inovatori". Cam fiecare producator a dat chix cu ceva in ultimii ani (inclusiv VAG). Dar nu se sparg motoarele. Cad altele.

Link to comment
Share on other sites

Lantul este conceput sa fie lifetime, adica sa tina 1mil, 2mil de km.

Sa zicem ca au gresit, si ca testele dinainte de productie nu au aratat problema. Bun. E BMW, nu Dacia. Trebuia corectata RAPID problema, rechemate masinile si schimbate piesele gratuit.

 

Dar ei au preferat sa ne minta la fiecare 1-2 ani ca au rezolvat problema si daca vor ei, ne "ajuta" cu un discount in remedierea defectului de PROIECTARE/FABRICATIE. Adica isi scad si ei din profit, dar asta doar daca ai tinut masina ca un bibelou si le-ai tot dat bani dea-n boulea pe revizii in ideea ca ai GARANTIE DE FABRICA.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ba deloc nu-i telenovela. Ma numar printre cei ce nu se despart de masina in ciuda distributiei proaste. Sunt un ciudat pentru asta? Oi fi.

 

Iar inovatia n-o faci prin reducerea costurilor si a cotelor unor piese vitale.

Si nu sunt singurii "inovatori". Cam fiecare producator a dat chix cu ceva in ultimii ani (inclusiv VAG). Dar nu se sparg motoarele. Cad altele.

Asta cu reducerea costurilor e doar impresia ta.

 

Problema a aparut pentru ca au pus distributia in spate, aia e inovatia. BMW face motoare cu distrubutie pe lant de 15 ani. VAG abia de 3-4 ani.

 

La VAG se schimba atat de multe volante, kit-uri de ambreiaj si injectoare incat ajungi la pret de reparatie de distributie, deci tot cam aia e.

 

E de telenovela pentru ca zici ca sunt nenorociti. Nu inteleg de ce va plangeti atat de multi. Nu va place BMW, vi se par nenorociti. Vindeti masinile, luati altceva. Exista o sumedenie de marci pe piata.

 

Toate generatiile de BMW-uri au avut probleme grave care au aparut in cazul unui numar mic de masini.

Cutii picate, motoare picate de la clapete aspirate, probleme la vanos, motoare picate de la nikasil. Dar lumea tot cumpara BMW. De ce? Pentru ca merita.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Lantul este conceput sa fie lifetime, adica sa tina 1mil, 2mil de km.

Sa zicem ca au gresit, si ca testele dinainte de productie nu au aratat problema. Bun. E BMW, nu Dacia. Trebuia corectata RAPID problema, rechemate masinile si schimbate piesele gratuit.

 

1.6 mil de km este la vehicule comerciale gen tiruri care au alte cerinte si alte asteptari. Dupa aceast parcurs pot apare reparatii majore.

 

La masiniile mici lifetime inseamna astazi 150k km eventual 200k km. Sau aprox 5 ani.

 

Asta vorbind pe cerinte oficiale, documente, contracte.

 

Restul sunt basme, SF-uri, legende de prin service-uri si mai ales influenta mioritica: stim noi mai bine, toti ne fura si ne vor banii etc.

 

O masina se cumpara noua si se tine cativa ani. Apoi, cand masina cere bani si nu mai inspira incredere, se vinde si se cumpara alta noua. Orice producator face astazi masini pt un astfel de public tinta.

 

Ca noi romanii suntem "descurcareti" si cumparam F10 la pret de duster sau Renault Clio este alta poveste. Altfel te simti in beamveu iar daca se strica: dezmembrari, piese after market si plangeri despre producator. Ah si da: mai nou piese luate cu imprumut de la altii ca sa nu cumperi piese noi asa, la plesneala...

Link to comment
Share on other sites

E doar noroc pt ca nimeni nu a testat la km aia. Se poate strica oricand sau poate merge inca 500k km. Daca ramai in drum esti singur si nimeni nu te va despagubi.

 

Sa nu avem pretentii prea mari la masinile moderne pt ca nici cei care le produc nu au pretentii. Nici ei si nici furnizorii lor de componente.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.