Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Probabil multi producatori din cauza competitiei gandesc asa : sa reduca costurile ( de achizitie si intretinere) pentru primul proprietar, respectiv sa faca o masina cu materiale mai slabe si cu un control al calitatii mai slab. Masina anume e facuta sa reziste in stare buna circa 4-5 ani sau poate maxim 200.000 km.

Primul cumparator, tine masina tot 4-5 ani, perioada normala pentru un leasing operational, pt o amortizare, asa cum e in tarile civilizate, unde mai rar se cumpara masini cu plata pe loc.

Oricum primul proprietar si din motive estetice si personale schimba masina dupa 4-5 ani, ca sa fie in trend cu toata lumea.

Cheltuielile din perioada de dupa acesti 4-5 ani intra in sarcina celui de-al doilea proprietar.

 

Concluzia este ca daca doriti masini la mana a doua si inca in termenul de fiabilitate luati-le la maxim 100.000 km si cu maxim 4 ani.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sau ĂŽți asumi ca ai luat totuși o mașinĂŁ la mana a doua, la jumĂŁtate/sfert din pret și nu te mai miri ca, vai, trebuie sa schimbi una, alta la ea.

O investiție de 1000-2000 euro ĂŽntr o mașinĂŁ care noua a costat 50000 chiar nu mi se pare mult.

Si stai liniștit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

 

Este prima mea postare aici pe forum.

 

De aprox 6 luni am achizitionat un F30 318D fabricatie 2012 07. In prezent are 141k KM.

 

 

Ma poate ajuta cineva cu un sfat , verificare distributie?

 

Am fost la bimmer si mi-au spus instant ca se aude distributia desi eu nu aud nimic, motivatia fiind 90% din clienti nu o aud.

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Exact ce detaliam mai sus:

Salutare tuturor,

Este prima mea postare aici pe forum

De aprox 6 luni am achizitionat un F30 318D fabricatie 2012 07. In prezent are 141k KM.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat , verificare distributie?

 

Am fost la bimmer si mi-au spus instant ca se aude distributia desi eu nu aud nimic, motivatia fiind 90% din clienti nu o aud.

:bashwall: :bashwall: :bashwall:

 

Pun pariu ca omul va shimba distributia daca se vor mai gasi cateva pareri sa sustina problema. Exemple de genul asta sunt multe

Link to comment
Share on other sites

Data viitoare cand vei mai ajunge la bimmer vei afla ca trebuie sa schimbi motor,cutie si probabil masina. Cauta pe net sa vezi ce "buni" sunt

Youtube nu e tester pt distributie

Daca ai indoieli referitor la distributie mergi la reprezentanta, nu la un service japcar

Spor la lecturat: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__st__4960__gopid__2396791#entry2396791

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nici nu mai conteaza daca ai schimbat deja distributia sau nu, daca mergi la 4-5 service-uri din Bucuresti care numai asta fac o sa-ti recomande toata lumea sa o schimbi iar, ca zornaie. E obsesie nationala asta cu lantul.

 

Nici tiganii nu mai au asa obsesii cu lanturile, cum au posesorii de BMW

 

Oamenii sunt in stare sa schimbe si lantul de la caine, ca zornaie.

 

Si clienti au destui

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Posesor n47 318d,azi am luat masina din service.

 

Schimbat distributie,ambreiaj,bucsaraie si multe altele.

 

Ca si concluzie,intinzatorul era la maxim,nu mai avea unde sa intinda,iar o patina era aproape crapata.

 

Si nu se auzea absolut deloc acel zgomot specific.

Link to comment
Share on other sites

Ce mai conteazĂŁ din ce an e mașina? Omul a specificat ca are 280k.și I se pare normal sa o schimbe

pentru mine conteazĂŁ, tocmai mi-am cumpĂŁrat prima mașinĂŁ diesel, cu motorul n47, fabricata in 10.2010 și ĂŽncerc sĂŁ adun cat mai multe informații despre aceasta problema.

Am citit acest topic ĂŽnainte sĂŁ fac achiziția și o sĂŁ o fac in continuare, dacĂŁ nu e cu supĂŁrare.

 

mulțumesc Johnny!

Link to comment
Share on other sites

Nu conteaza din ce an este masina, sau cum s-a mers cu ea, conteaza numarul de KM dintre revizii. Daca cineva cumpara masina de noua si ii face schimburile de ulei la 10-12 mii, atunci poate merge cu ea linistit. Dar daca noi le luam de "afara" cu schimbul facut la 25-30 mii.. atunci ce pretentii sa avem de la un motor care in 150 mii a vazut ulei nou de 5-6 ori ?

Intinzatorul intern are un sant/canal foarte subtire prin care trece uleuiul, la fel si cel exterior care intintinde lantul de la axa cu came. Cred ca majoritatea dintre voi au vazut cum se face uleiul in motor dupa 25 mii, si aici ma refer la "marmelada/gelatina" depusa pe componentele interne (mai ales la benzinare), dar si la diesel este cam la fel, unde componentele devin negre de nu le mai albesti nici cu peria de sarma.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

salut

am si eu nevoie de sfatul vostru...dar ma intai, ce s-a intamplat...

masina: 320d LCI 163cp

prin februarie, mi-a aparut in bord eroare ca uleiul este la minim. m-am uitat sub masina, pe locul de parcare si am vazut ca era ulei sub ea

am dus masina la service la varul meu rapid...si in urma unei verificari, au gasit capacul de la cubultori (parca asa ii zice) spart in partea din spate, pe acolo pierzand ulei. am cumparat capacul...si cand au vrut sa il schimbe au observat ca aveam patina de la distributie rupta...asta fiind si motivul pt care s-a spart capacul acela (sau cel putin asa mi-au zis baietii de la service)

evident ca am luat hotararea de a schimba distributia imediat, operatiune pe care o aveam oricum in calcul intr-un viitor apropiat, masina avand cam 180.000km. fiind service-ul varului meu, am zis ca e mai ok sa fac acest schimb la el, avand in vedere ca si pretul era cam la jumate fata de orice am gasit prin alte service-uri...minusul fiind totusi ca mecanicii lui nu erau neaparat specializati in schimb distributie e90.

acum, dupa ce am schimbat distributia, curatat baia de ulei pt resturi patina (au zis ca asa trebuie!?!) etc....masina merge bine, insa motorul este parca mai zgomotos ca inainte...se aude putin lantul, lucru care inainte, desi am mers probabil 1-2 zile cu patina rupta, nu se auzea.

 

ce imi recomandati sa fac acum? sa ma duc la alt service autorizat pt verificare distributie si eventual sa o puna ei pe pozitie mai bine..ma costa ca toata manopera de schimbare oricum

varul meu mi-a zis ca nu e problema ca e mai zgomotos acum lantul..sa nu imi fac griji...dar eu stiu cum se auzea inainte motorul.

 

stiu ca prima chestie pe care o ganditi va fi ca nu trebuia sa fac schimbul la orice service...greseala mea ca m-am zgarcit putin...dar un pret de 1800ron piese + manopera a sunat f bine la momentul acela :)

 

imi puteti recomanda voi in Bucuresti un loc unde sa ma duc sa fac aceasta verificare...eventual demontare si repunere pe pozitie a distributiei?

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

pentru mine conteazĂŁ, tocmai mi-am cumpĂŁrat prima mașinĂŁ diesel, cu motorul n47, fabricata in 10.2010 și ĂŽncerc sĂŁ adun cat mai multe informații despre aceasta problema.

Am citit acest topic ĂŽnainte sĂŁ fac achiziția și o sĂŁ o fac in continuare, dacĂŁ nu e cu supĂŁrare.

 

mulțumesc Johnny!

Aceeasi luna si a mea ;) Daca masina a fost intretinuta corect, nu ai de ce sa iti faci griji la capitolul ĂŁsta, evident conteaza si nr de km. Fa o verificare amanuntita

Colegul de mai sus a schimbat la 280k km, ceea ce e cat se poate de normal

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ce imi recomandati sa fac acum? sa ma duc la alt service autorizat pt verificare distributie si eventual sa o puna ei pe pozitie mai bine..ma costa ca toata manopera de schimbare oricum

varul meu mi-a zis ca nu e problema ca e mai zgomotos acum lantul..sa nu imi fac griji...dar eu stiu cum se auzea inainte motorul.

Nu este pusa la punct distributia cu sculele necesare! O sa ai surpriza sa nu mai porneasca motorul cand o sa schimbi, sa zicem, filtru de motorina - ti-o spune un patit!

Avand in vedere ca schimbul distributiei a reusit fiind pusa la punct, dupa repere, cu ochiometru.. varul tau ar trebui sa isi ia trusa de pus la punct specifica si sa se diversifice.. Trusa nu e scumpa;banii se amortizeaza rapid; plangeri zero.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.