BMWClub: Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D - BMWClub

Jump to content

  • 339 Pages +
  • « First
  • 251
  • 252
  • 253
  • 254
  • 255
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D Rate Topic: ****- 6 Votes

#5041 User is offline   Alex_wly 

  • RWD Driver
  • Group: Members
  • Posts: 5368
  • Joined: 19-May 09
  • Gender:Male
  • Location:TGV

Posted 24 May 2017 - 08:39

parametrii sunt ok pentru injectoare...perfecti chiar.
la DPF vezi si tu limitele si calculezi cat la suta e infundat.
0

#5042 User is offline   FANATIC 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1933
  • Joined: 26-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 24 May 2017 - 08:40

Din ce oras esti ?
Ca idee o sa constati ca distributia nu are nimic ,si ca ai aruncat banii pe fereastra.

This post has been edited by FANATIC: 24 May 2017 - 08:42

0

#5043 User is offline   Radu G 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 38
  • Joined: 05-June 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 24 May 2017 - 10:51

Super ok pe injectoare.
Legat de parametrii DPF, vezi si cu cati km inainte si-a facut regenerarea, si cat de "plin" (aproximat in grame) este filtrul.
Valorile sunt ok daca dpf-ul nu e imediat dupa regenerare, de-asta zic ca trebuie sa judeci valorile in context.



0

#5044 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3665
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 24 May 2017 - 11:19

 CatalinAlecsandru, on 24 May 2017 - 08:04, said:

(...)
:offtopic:

Pentru ca am fost la un service sa fac un schimb de ulei la cutie si mi-au pus dintr un bidon alb pe care nu cred sa fi vazut vreo eticheta. Bine , nu pun la indoiala calitatea uleiului dar ... pot spune ca mi`au dat motive sa o fac.
(...)

:offtopic:
Uleiul cand il cumperi de la dealer vine intr-un bidon de 5 litri alb dar care are eticheta BMW si alte alea.. ma refer aici la uleiul pentru cutia manuala.

This post has been edited by bimmer90f30: 24 May 2017 - 11:27

0

#5045 User is offline   CatalinAlecsandru 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 43
  • Joined: 15-March 17

Posted 24 May 2017 - 12:47

 Radu G, on 24 May 2017 - 10:51, said:

Super ok pe injectoare.
Legat de parametrii DPF, vezi si cu cati km inainte si-a facut regenerarea, si cat de "plin" (aproximat in grame) este filtrul.
Valorile sunt ok daca dpf-ul nu e imediat dupa regenerare, de-asta zic ca trebuie sa judeci valorile in context.



Nu e dupa regenerare. Adica... eu nu am facut nimic pentru a face regenerarea dpf-ului si nici in bord nu mi`a aparut vreun martor care sa`mi indice ca are loc vreo regenerare.

Si cum as putea sa aflu exact daca am sau nu probleme cu distributia? Unde pot merge pentru un raspuns cat mai sincer fara vreo intentia de doar a mi se lua banii care stim si noi cat de greu se obtin in Romania? Nu as vrea sa risc si sa ma ajunga reparatia o roaba de bani.

Am tot citit review`uri despre diverse service`uri , reprezentante si am ajuns sa imi fac si cruce la ce am citit. Bimmer service pare a fi un service unde multi au calcat pragul dar am citit si cele mai multe intamplari nefericite la ei. Team service .. nu prea am auzit de rau despre ei si as opta mai mult spre ei . Daca ma puteti indruma la un service unde ati facut distributia , ar fi perfect!

Va multumesc!
0

#5046 User is offline   Radu G 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 38
  • Joined: 05-June 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 24 May 2017 - 13:13

Nu poti sa vezi din bord cand/cum iti face regenerare, doar din ISTA poti sa vezi asta.
Distributia - daca ai probleme, asculta doar cand e motorul rece, eventual la prima pornire, dimineata, cineva in masina tureaza 1500-1700-2000rpm, urci, cobori in ture, etc, asculti cu urechea in zona rotilor din fata, in spatele rotilor, de interes este un zgomot de metalic, de lant.
Sau cu stetoscop auto, pe capacul distributiei, in partea de sus, primul lant ar trebui sa faca zgomot daca ai probleme.
Cateva posturi in trecut am povestit experienta mea cu doua N47 F11, unul 2011 altul 2012, vezi acolo detalii.
Legat de service, nu stiu cat de mult conteaza locul, nu e o distributie greu de pus la punct, daca oamenii isi fac treaba bine si iti inlocuiesc toate reperele, nu doar pe sarite, trebuie sa fie ok.
Vezi si la cele tratate optional, de ex furtun epurator, multi iti dau un pret mic pt ca iti schimba repere putine, dar in final e mai ok sa schimbi ceva si sa nu fi avut nevoie, decat sa umbli de mai multe ori la distributie..
0

#5047 User is offline   Claudel 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 24
  • Joined: 10-March 17
  • Gender:Male

Posted 24 May 2017 - 22:31

Aveti atasat mai jos un link cu cateva poze de la o distributie schimbata preventiv, sau mai precis un motor salvat la limita. Masina (F10) a ajuns in service "pe roti" cu motorul pornit, fara a da mari semne de "inlocuire imediata".
https://postimg.org/gallery/231neh8dq/

This post has been edited by Claudel: 24 May 2017 - 22:38

0

#5048 User is offline   enders 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1105
  • Joined: 05-July 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Bora Bora

Posted 24 May 2017 - 22:36

 Claudel, on 24 May 2017 - 22:31, said:

Aveti atasat mai jos un link cu cateva poza de la o distributie schimbata preventiv, sau mai precis un motor salvat la limita. Masina ajunsa in service "pe roti" cu motorul pornit, fara a da mari semne de "inlocuire imediata".
https://postimg.org/gallery/231neh8dq/

Woow, era patina aia facuta scrum.


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#5049 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3665
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 25 May 2017 - 08:23

 Claudel, on 24 May 2017 - 22:31, said:

Aveti atasat mai jos un link cu cateva poze de la o distributie schimbata preventiv, sau mai precis un motor salvat la limita. Masina (F10) a ajuns in service "pe roti" cu motorul pornit, fara a da mari semne de "inlocuire imediata".
https://postimg.org/gallery/231neh8dq/

Cel mai bine ar fi fost sa fi inregistrat sunetul motorului inainte de schimbul distributiei. Asta ar fi fost conclusiv si evident ca (poate) nu conteaza zgomotul premergator; dar ma indoiesc ca motorul sa nu fi scos un zgomot specific, mai ales daca unul din acele intinzatoare pozate sunt/este atat de slabit.

This post has been edited by bimmer90f30: 25 May 2017 - 08:27

0

#5050 User is offline   X X L 

  • drivin'...
  • Group: Moderators
  • Posts: 12218
  • Joined: 20-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 May 2017 - 08:30

 Claudel, on 24 May 2017 - 22:31, said:

Aveti atasat mai jos un link cu cateva poze de la o distributie schimbata preventiv, sau mai precis un motor salvat la limita. Masina (F10) a ajuns in service "pe roti" cu motorul pornit, fara a da mari semne de "inlocuire imediata".
https://postimg.org/gallery/231neh8dq/

@Claudel, tu esti de la Service Team ?

te intreb pt ca lucrarea cu F10 asta este a lor

#5051 User is offline   FANATIC 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1933
  • Joined: 26-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 25 May 2017 - 08:36

 Claudel, on 24 May 2017 - 22:31, said:

Aveti atasat mai jos un link cu cateva poze de la o distributie schimbata preventiv, sau mai precis un motor salvat la limita. Masina (F10) a ajuns in service "pe roti" cu motorul pornit, fara a da mari semne de "inlocuire imediata".
https://postimg.org/gallery/231neh8dq/

Poti sa ne dai mai multe detalii despre masina ?
An Km ?
0

#5052 User is offline   Radu G 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 38
  • Joined: 05-June 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 May 2017 - 19:26

 Claudel, on 24 May 2017 - 22:31, said:

Aveti atasat mai jos un link cu cateva poze de la o distributie schimbata preventiv, sau mai precis un motor salvat la limita. Masina (F10) a ajuns in service "pe roti" cu motorul pornit, fara a da mari semne de "inlocuire imediata".
https://postimg.org/gallery/231neh8dq/


Ce-mi mai plac formularile de genul: motor salvat la limita :)) Ca la Antena3, soc si groaza ;)
Parca le-am mai vazut la vreo 2 service-uri care isi fac reclama in draci pe FB..



0

#5053 User is offline   Claudel 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 24
  • Joined: 10-March 17
  • Gender:Male

Posted 25 May 2017 - 22:45

@X X L - Da
@FANATIC - 220K Km , 2011 cred
0

#5054 User is offline   camdigital 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 150
  • Joined: 06-October 12
  • Gender:Male

Posted 26 May 2017 - 09:20

Nu ma pricep prea bine dar din poza apare ca pe motor nu e rupta patina, doar dupa ce ati scos-o?
0

#5055 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1651
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 May 2017 - 11:57

 camdigital, on 26 May 2017 - 09:20, said:

Nu ma pricep prea bine dar din poza apare ca pe motor nu e rupta patina, doar dupa ce ati scos-o?


Poza cu patina aia facuta terci este dubioasa. Pai patina nu avea cum sa fie sparta in halul ala ca ar fi intrat toate bucatile alea din ea pe/langa/prin lant. Voi demontati patine si apoi le dati un ciocan sau cum? Ar fi fost relevant de stiut cum se auzea motorul inainte, ca nu cred eu ca un motor care suna bine are patine rupte in distributie. Posted Image
0

#5056 User is offline   Claudel 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 24
  • Joined: 10-March 17
  • Gender:Male

Posted 27 May 2017 - 12:54

Poza 1 - Bucata aceea de patina a cazut in momentul dezlipirii capacului de blocul motor. Am asezato acolo pentru ca in zona aia ar fi trebuit sa stea daca ar fi fost intreaga, dar am puso departata ca sa se vada ca e rupta.
Poza 2 - Sunt 2 intinzatoare, in stanga unul vechi (uzat) , iar in dreapta este cel de la distributia in cauza. Se poate vedea diferenta de la un intinzator "normal" si unul foarte uzat (intins)
Poza 3 - Bucatile de patina care au cazut in baia de ulei si care o parte din ele au ajuns in sita sorbului. Sorbul se putea infunda iar pompa de ulei nu isi mai putea face treaba.
Poza 4 - O parte din bucatile de patina adunate din sorb si puse langa intinzatoare si o patina intreaga
0

#5057 User is offline   Doggfather 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 37
  • Joined: 31-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 28 May 2017 - 10:25

Pareri?
N47 F10

0

#5058 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3022
  • Joined: 26-March 16

Posted 29 May 2017 - 19:34

Se aude chiar foarte bine motorul!
0

#5059 User is offline   byteme 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 16-December 16

Posted 30 May 2017 - 14:04

Salutare,

De cateva zile motorul meu suna exact ca in video-ul de mai jos:



A mai intalnit cineva sunetul ala de tractor in turatie?
0

#5060 User is offline   gazoby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 198
  • Joined: 05-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 May 2017 - 15:27

Salut,

Am achizitionat un F10 cu 170.000 km, de curand. 520 D, Automat, 2011. Ce ma sfatuiti, sa schimb distributia sau nu? Sa o las pana cand incepe sa dea un semn, un zgomot ceva? Momentan nu se aude nimic.
De 10 ani de cand sunt posesor doar de BMW, am avut doar benzina, nu am vrut diesel niciodata si nu stiu exact cum se comporta. Din pacate F10 benzina era prea scump, ca as fi ales in continuare benzina. Multumesc!
0

Share this topic:


  • 339 Pages +
  • « First
  • 251
  • 252
  • 253
  • 254
  • 255
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro