Jump to content

Recommended Posts

Am fost deja la cativa mecanici pt ca nu imi baga rece cand apas butonul cu fulg...nu i-a dat de cap nimeni pana acuma.ce mai pot sa verific daca cumva v-ati lovit de problema asta? Nivelul freonului e ok,am incercat si cu alta unitate de climatronic,degeaba...sigurantele sunt toate ok.. am observat ca fulia din mijloc a compresorului nu se invarte..

Masina e bmw e46 318i 2004

Edited by SB25GAS
Link to comment
Share on other sites

am observat ca fulia din mijloc a compresorului nu se invarte..

Masina e bmw e46 318i 2004

Pentru ceva motive compresorului nu ii este cuplata (..electromagnetic) fulia (e formata din doua bucati, una fixa - "arborele" compresorului, una mobila- pe cureaua auxiliara.

Un test pentru erori, pentru inceput, s-a facut?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Pai stiu ca fulia are ca un fel de ambreiaj magnetic care cand se cupleaza porneste..dar la mine nu cupleaza deloc..se vede ca nu se invarte. Tester am pus si omu zicea ca am nu stiu cate erori legat de climatronic..ba ca nu stiu ce senzor de la radiator indica prost ba ca senzorul solar nici ala nu indica bine,temp ext nu indica bine chit ca in bord imi indica foarte bine..de aici am zis sa incerc alt climatronic ca la atatea erori am zis ca e ala de vina..dar degeaba ca nu e ala. Habar nu am la cine sa mai merg ca nu gasesc un om de treaba.
Link to comment
Share on other sites

Daca ai avut anterior ceva scurgeri de ulei pe la garnitura de la termoflot foarte posibil sa fi cedat chiar cuplajul electromagnetic.

Senzor cu eroare poate fi cel de presiune instalatie (situat pe sub farul din dreapta) sau senzorul AUC (situat pe radiator in partea de sus - dar in cazul tau nu are importanta acesta din urma).

Cel mai bine desfaci cuplajul (il cureti cu aceasta ocazie), il alimentezi direct si vezi daca functioneaza.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Mersi de informatie...daca ar fi ceva senzor ma gandesc ca ar trebui sa dea pe tester..legat de termoflot,nu am avut scurgeri pe la el,doar l-am inlocuit pt ca cwl vechi baga ulei in antigel ..atata tot. Dar nu am prea inteles ce ai zis sa desfac sa curat..fulia la compresor sau?!
Link to comment
Share on other sites

banuiesc ca e cam la fel, al meu e din 2000 316i si a fost rupt un fir de la chestia aia de sub farul din dreapta! (nu stiu cum se numeste)

cam trebuie sa dai bara si farul jos sa vezi bine mufa aia eu am dat doar farul dar te mai chinui si julesti si bara

poate ai noroc sa fie si la tine doar un fir rupt!

Link to comment
Share on other sites

banuiesc ca e cam la fel, al meu e din 2000 316i si a fost rupt un fir de la chestia aia de sub farul din dreapta! (nu stiu cum se numeste)

cam trebuie sa dai bara si farul jos sa vezi bine mufa aia eu am dat doar farul dar te mai chinui si julesti si bara

poate ai noroc sa fie si la tine doar un fir rupt!

Aha..o sa verific si acolo sa vad despre ce e vorba.mersi !

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Am rezolvat problema. Am schimbat compresorul cu totul ,am incarcat cu freon si voila...baga rece :) verificarea compresorului e foarte simpla..defapt mi s-a dus fulia\ambreiajul .as fi schimbat doar chestia aia dar nu am gasit-o nicaieri. In fine...am luat 2 fire,le-am conectat la baterie +/- si apoi am pus plusul in mufa care se afla pe compresor si minusulnpe el oriunde pt masa..bineinteles ca nu se auzea nici un "clanc" cum ca ar cupla ambreiajul. Asa mi-am dat seama ca e dus.. Pe aceasta cale ii multumesc si lui Rcc-67 pt idei ! Edited by SB25GAS
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut,as avea nevoie de un sfat in legatura cu clima,mai exact am un E91 din 2010,pornit clima dar raceste f.greu,compresorul cupleaza,la fel si gmv-ul,am incarcat instalatia cu freon,dar degeaba tot anemic baga....baiatul cu freonul zice ca ar fi obosit compresorul....as cumpara altul dar mie sa nu il cumpar degeaba,ce as mai putea verifica?
Link to comment
Share on other sites

De obicei compresorul nu "oboseste" ,se strica direct. Mai exact se strica cuplajul electromagnetic(sub fulie e un fel de solenoid) dar atunci nu iti mai cupleaza deloc si nu iti mai baga deloc rece. Fi mai explicit..cum iti baga mai greu rece? Vine rece prin grile dar nu sufla tare sau aerul se raceste foarte greu ?! Cu compresorul oprit adica nu apesi ac sufla ok pe toate treptele?
Link to comment
Share on other sites

...

am incarcat instalatia cu freon,dar degeaba tot anemic baga....baiatul cu freonul zice ca ar fi obosit compresorul....as cumpara altul dar mie sa nu il cumpar degeaba,ce as mai putea verifica?

 

De unde stii ca compresorul lucreaza? Se aude zgomotul specific? motorul la relanti isi modifica turatia (auditiv..)?

 

Cel care ti-a pus freon avea statie dedicata/specifica? Sau doar a pus freon??

Ar trebui sa stii in mare ce ti-a facut. Exista 1-2 procedee specifice..

 

Si compresorul se poate uza (nu e doar problema fuliei...) lipsa unei anume cantitati de ulei, si nepornirea lui periodica il afecteaza..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.