Jump to content

BMW I3 94Ah 2018 - facelift


Bala

Recommended Posts

Voiam sa te intreb despre cauciucurile de iarna. Am vazut ca ai cumparat masina in martie. Ai avut cauciucuri de iarna ? Intreb pentru ca am vazut ca I3-ul are cauciucurile asimetrice fata/spate si am auzit (de la dealerul din Ploiesti) ca sunt posesori care au avut probleme cu achizitia datorita dimensiunilor atipice.

 

salut,

 

sincer nu stiu. Cei de la Banat Car mi-au spus ca vine masina cu allseason dar nu am verificat. Nu stiu nici tip si nici dimensiuni :blush:

 

Mi-au spus ca daca nu merg in conditii grele de iarna cu ea, nu am nevoie de alte anvelope. Grele insemnand sa merg la munte sau sa conduc pe zapada mare. oricum, la cum se comporta bateria iarna, mici sanse sa merg in conditii extreme de iarna cu ea.

 

 

Sincer mi se pare o porcarie de masina. Ca aspect in primul rand si apoi ca materiale folosite ..zici ca stai intr-un wc de carton cosmetizat...si pe DN daca intra un alt turism in tine (ca sa nu zic tir) esti mort instant. Poate intr-un f30 sau f10 scapi. Si in oras se poate intampla acelasi lucru. Ne-a gasit ecologia pe noi , pe cand americanii 300.000.000 merg cu benzinare de 3l sau 4l. Noi eram cei mai mari poluatori, ne vindem certificatele de poluare altora ca nu poluam indistrial ca nu mai avem cu ce , dar stiu cei din afara sa ne indoctrineze cu ecologizarea si protejrea mediului, ..nu de alta dar au ei grija sa polueze inzecit fata de noi !!! E doar o parere personala. Eu cred ca electricele astea o sa merite luate peste vreo 10-15 ani cand vor fi suficient de bine puse la punct.

 

Am mai scris ca imi plac masinile electrice pt cum merg, pt cum se comporta, senzatii, eficienta si liniste. Ma intereseaza putin spre deloc partea de poluare.

As mai adauga si costul intretinerii si costul / km mult mai mic.

 

legat de siguranta, sunt inscris pe BMW I3 owners si am vazut poze cu I3 accidentate. Se tin foarte bine. E putin important plasticul de la suprafata. Important e ce este sub.

La I3 ai bateriile in podea iar in fata ai o zona intreaga care poate absorbi energia impactului. Au acordat multa atentie sigurantei si au pus dotari suplimentare gen airbag la genunchi, capse la baterie. Asta ca exemplu.

 

Legat de plastice, am venit intr-o dimineata la serviciu super adormit si cand am bagat-o in curte, am atins cu partea dreapta un stalp. Nu tare dar am frecat-o. S-a dus praful si dupa ce am dat cu ceva carpa, s-a dus si urma. Nu e vopsea aplicata ci culoarea masinii e de fapt culoarea plasticului :thumbsup:

 

In plus e si foarte grea pt dimensiunile ei: 1.4t Nu cred ca un F30 e semnificativ mai sigur ca un I3.

 

Sunt om care a trecut prin acciodent de masina si mi se pare un aspect extrem de important siguranta. Nu mi-e teama in I3. Bine, daca vine un tir si da peste mine... dar astea sunt situatii extreme unde masina mica oricum nu are ce sa faca.

Link to comment
Share on other sites

La care te referi? La cel type 2 cu care incarci de la trifazic cu maxim 11kw?

 

Adica asta?

 

0000083-charging-cable-3-phase-32a-type2.jpg

 

Nu, nu a avut. Am cumparat unul de la Mennekes.

 

 

Despre acesta este vorba .

Cat costa ce ai luat tu ?

 

Oricum mi se pare aiurea ca la nivelul de pret al I3-ului sa nu dea un astfel de cablu.

Din ce am vazut sunt multe statii de incarcare care nu au cablu. Este doar statia si atat.

 

Nu poti incarca de la statiile de 50KW cu acest cablu ?

Edited by Btoader22
Link to comment
Share on other sites

La statia de 50kW e conector CCS. E acelasi conector type 2 dar cu 2 contacte in plus prin care incarcatorul se leaga direct la bornele bateriei.

 

Daca statia e de 50kW, sigur are cablul ei. Doar pentru type 2 (trifazic/monofazic) exista uneori nevoia de cablu.

 

A costat undeva la 180 eur si este de 32A. Puteam lua de 16A insa diferenta era prea mica. La urmatoarea masina electrica trebuia sa schimb cablul si nu m-am mai complicat :p

 

Pe mine ma enerveaza incaratorul primit la I3 de 220V pt ca incarca cu maxim 10A. I3 stie monofazic 32A (7kWh) fata de 2.2kWh cat au pus ei incarcator.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles. Multumesc pentru lamuriri.

 

Citisem in topic despre "nemultumirea" pe care o ai in legatura cu acel cablu.

Nasol. Nu te astepti sau cel putin eu am pretentii mai mari cand dau atatia bani pe o masina electrica. Totusi e cea mai scumpa din clasa ei.

 

Sa inteleg ca urmeaza inca o masina electrica la tine in familie ? :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

da. Vreau sa vand diselul si sa mai iau una electrica pt sotie & de mers in concediu.

 

Problema e ca tot la 3 luni apare cate una noua si mai buna (range mai mare, masina mai mare etc.) si e greu sa ma decid.

 

Acum si nissan leaf-ul asta nou pare usor depasit. Bine, au facut camapanie in Romania la Leaf II dar nu poate fi cumparat anul asta in Romania. Genial :pinch:

Link to comment
Share on other sites

Daca am voie sa spun aici o sa iti povestesc experienta cu Nissan Romania.

 

Eu vreau sa cumpar o masina electrica. Am fost la BMW Ploiesti. Au in I3 rulat. 4000 de km. Este in regula din punctul meu de vedere. 30 000 cu TVA.

Am sunat la Nissan pt Leaf. Au unul expus in Bucuresti. Nu este disponibil pe test. Ca sa comand una vor avans 25 % (aprox. 9500 euro) iar masina vine la anul in mai. Mi se pare foarte aiurea sa dai 9500 euro avans si sa astepti aproape 1 an o masina.

 

Ce imi place dar nu imi permit este Range Roveru I Pace. Se preteaza ca si masina de concediu. Dar la banii aia .......

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

consola dintre scaune e mai faina la facelift. Mai aerisita

fetele de usi sunt mai reusite. Primele aratau nasol

farurile sunt standard cu LED. Inainte parca alegeai intre xenon sau bec normal.

 

Asta e ce am observat eu. Nu am vazut lista

Link to comment
Share on other sites

Daca am voie sa spun aici o sa iti povestesc experienta cu Nissan Romania.

 

Eu vreau sa cumpar o masina electrica. Am fost la BMW Ploiesti. Au in I3 rulat. 4000 de km. Este in regula din punctul meu de vedere. 30 000 cu TVA.

Am sunat la Nissan pt Leaf. Au unul expus in Bucuresti. Nu este disponibil pe test. Ca sa comand una vor avans 25 % (aprox. 9500 euro) iar masina vine la anul in mai. Mi se pare foarte aiurea sa dai 9500 euro avans si sa astepti aproape 1 an o masina.

 

Ce imi place dar nu imi permit este Range Roveru I Pace. Se preteaza ca si masina de concediu. Dar la banii aia .......

Nu vreau sa poluez topicul, insa mi se pare maxima amatorie ce face nissan in romania cu termenele de livrare, cu faptul ca nu au masina de drive-test(asta e o masina ce trebuie incercata si apoi numai la ea te gandesti, ca si la toate electricele in general), si faptul ca trebuie sa platesti un asemenea avans. Eu as scrie un mail la Nissan Europe, desi probabil nu o sa schimbi nimic, deoarece Romania e printre low-priority markets.

 

De exemplu, eu am facut drive-test exact cu masina asta, si termenul de livrare este in general de 4 luni in Franta pentru una noua; faptul ca fac aproape 900 km saptamanal si bugetul meu de azi m-au facut sa nu comand una astazi, ca si faptul ca au fost sinceri cu mine, la rulajul meu anual probabil s-ar uza masina accentuat, nu au ince informatii cum se comporta bateria la rulaj mare si bineinteles devalorizarea mare.

 

https://www.leboncoin.fr/voitures/1417959581.htm/

 

 

Pana acum nu am incercat decat zoe si leaf, si pot spune ca leaf este chiar foarte cool, dupa ce te sui intr-un diesel apoi, zici ca te-ai intors in timp, dar nu in sensul bun al unei calatorii istorice.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Peste 2 saptamani plec in calatorie in Italia. Cu I3-ul :rolleyes:

 

O sa fac undeva la 3500 km. Incet, incet imi fac rezervarile si planific calatoria.

 

Ma simt de parca plec in expeditie la polul nord 8)

 

Intre timp, am fost in Maramures. Superb. Am facut si "offroad" putin

 

IMG_20180814_190447.jpg

 

Renault-ul Zoe pe care l-ai condus pana la Viena are incalzire a bateriilor ?

 

Nu. Zoe nu are incalzire a bateriei.

Link to comment
Share on other sites

Peste 2 saptamani plec in calatorie in Italia. Cu I3-ul :rolleyes:

 

O sa fac undeva la 3500 km. Incet, incet imi fac rezervarile si planific calatoria.

 

Ma simt de parca plec in expeditie la polul nord 8)

 

Intre timp, am fost in Maramures. Superb. Am facut si "offroad" putin

 

post-8114-0-75140900-1534835072_thumb.jpg

 

 

 

Nu. Zoe nu are incalzire a bateriei.

 

 

Succes in calatorie!!!! Iti tin pumnii!!!!

Abia asteptam sa ne povestesti experienta!!!!

 

Bagajele? Legi o "remorcuta"?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Incarcatoarul de 220V, cablul type 2, prelungitorul de 10m trifazat si adaptorul de la priza trifazica de la 16A la 32A le-am bagat in portbagajul din fata :download:

 

In spate am doar incarcatorul mobil de la trifazic. Il car dupa mine in caz de nevoie.

 

Restul spatiului e pt bagaje. Bine, plecam fara copii. Ar trebui sa ne incadram :p

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru curaj si succes! :goodjob:

Tocmai m-am intors de la mare cu a mea benzinara si ma gandeam cum ar fi incaput bagajele intr-un i3. Imi dadea cu virgula rau. Bine, noi avem un bebe de 2 ani.

 

Stickere-le de pe masina iti aduc vreun beneficiu ? Ma refer la reduceri, ceva de genul.

Intreb pentru ca am vorbit cu un tip din Constanta si imi spunea ca are E-Golful inscriptionat cu nu siu ce reclame si pentru acest lucru a obtinut un discount de vreo 7000 de euro la achizitia masinii :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Ne-am apucat, printre altele, sa facem incarcatoare pt masini electrice la serviciu. Stickerul e de acolo.

 

Noi ne-am obisnuit treptat sa avem mai putine bagaje. Era exagerat inainte. Cu E60-ul faceam spume la incarcat/descarcat masina. Asa, iau 2 jante si gata. Ca la avion :p

Link to comment
Share on other sites

Curaj maxim :) felicitari. Ar fi interesant de stiut cum ai planificat calatoria. In principiu, daca esti pe modul „discovery” si nu „rush” ar trebui sa fie o deplasare chiar faina.

Am vazut cateva electrice in vara asta pe Grossglokner alpine strasse si nu doar Tesla...deci posesorii sunt aventurosi :)

Link to comment
Share on other sites

Cat despre partea cu incarcatoarele, mult succes ! Comercializati si pentru persoane fizice (adica daca as fi interesat sa cumpar) ?

 

Deocamdata ne orientam spre lanturi de magazine si restaurante. Si firme care isi trec flota pe electric. Pe afara mai mult. Apoi interconectari de reletele de incarcatoare si alte cele.

Nu stiu daca vor fi si vanzari catre persoane fizice. Deocamdata nu.

 

Dar cand ai nevoie, spui si nu ramai fara incarcator ;)

 

Curaj maxim :) felicitari. Ar fi interesant de stiut cum ai planificat calatoria. In principiu, daca esti pe modul „discovery” si nu „rush” ar trebui sa fie o deplasare chiar faina.

Am vazut cateva electrice in vara asta pe Grossglokner alpine strasse si nu doar Tesla...deci posesorii sunt aventurosi :)

 

Da. Merg la plimbare.

 

E foarte riscant sa mergi planificat la nivel de ora mai ales daca trebuie sa incarci pe drum. Daca ai deja 2-3 incarcari poti pierde foarte mult timp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.