Jump to content

CBS - condition based service


bimmer90f30

Recommended Posts

Salutare colegi forumisti.

 

De curand ma confrunt cu doua probleme .. "minore"!

Una este o eroare aparuta in legatura cu DSC pentru ca placutele pe spate erau prea subtiri iar sistemul DSC s-a alertat si asa a ramas fara a putea reseta eroare nici in INPA nici cu Carly.. dupa ce evident am schimbat placutele..

 

A doua eroare pare ca se lasa resetata in INPA dar revine in special dimineata cand motorul este rece, la relanti. Este vorba de senzorul MAF care am reusit sa il scot din locas zilele trecute.. curat si pus la loc.

 

Am gasit pe net o procedura de resetare a DTC-ului implicand ajustarea grosimii (in cm/mm) placutelor din fata si apoi a celor din spate in CBS dar nu am aflat inca care program o face din popularele INPA/DIS.. Progman..

 

(E90,,320d, 2005, 163cp, peste 370k km - sunt zvonuri cum ca BMW nu prea a lucrat la anticiparea/controlul prin CBS a ceea ce se intampla cu masina la peste 300k km. Sper sa fi fost doar zvonuri.)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Salutare colegi forumisti.

 

De curand ma confrunt cu doua probleme .. "minore"!

Una este o eroare aparuta in legatura cu DSC pentru ca placutele pe spate erau prea subtiri iar sistemul DSC s-a alertat si asa a ramas fara a putea reseta eroare nici in INPA nici cu Carly.. dupa ce evident am schimbat placutele..

 

 

 

evident, nu ai schimbat si senzorul :rolleyes:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cu ISTA+ ar trebui sa poti rezolva problema, trebuie initiata o procedura de adaptare

Ai putea sa imi dai mai multe detalii?

Nu am instalat niciodata INPA+.

O sursa de download?

 

evident, nu ai schimbat si senzorul

Senzorul nu este schimbat de cand am masina de la 240k km.

Am unul in garaj; o sa il pun din nou dar pot paria ca nu el e cauza, pentru ca senzorul statea in alta parte decat pe placuta cand placutele se subtiasera.. (nu faceti ca mine!).

Link to comment
Share on other sites

Daca nu este senzorul , detaliaza putin natura erorii ... Si eu am avut eroare pe DSC dupa ce am schimbat placutele si nu am inteles de ce , am tot resetat si nimic , pana ce am citit in ISTA ca una din cauzele probabile poate sa fie senzorul de uzura , culmea e ca senzorul l-am avut dar nu stiu de ce am uitat sa il schimb, am schimbat sezorul si dupa am reusit sa resetez si intervalul de service la placute si eroarea a disparut singura dupa ce am pornit motorul.
Link to comment
Share on other sites

Daca nu este senzorul , detaliaza putin natura erorii ... Si eu am avut eroare pe DSC dupa ce am schimbat placutele si nu am inteles de ce , am tot resetat si nimic , pana ce am citit in ISTA ca una din cauzele probabile poate sa fie senzorul de uzura , culmea e ca senzorul l-am avut dar nu stiu de ce am uitat sa il schimb, am schimbat sezorul si dupa am reusit sa resetez si intervalul de service la placute si eroarea a disparut singura dupa ce am pornit motorul.

Nu-i bai, o sa ii bag si senzorul nou, poate se duce eroarea DTC.

Singura care o vad necontrolabila e eroarea asta DTC - 5DE0 si foarte probabil se va duce daca reusesc sa restabilesc o grosime rezonabila a placutelor "citite/intelese" de DTC prin CBS, ca sa nu mai alerteze. Asta explica exact ce am inteles eu:

https://garagetalkmsge.wordpress.com/tag/5de0/

 

Edit in topic: DSC=DTC. Masina are DTC.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Cu ISTA+ ar trebui sa poti rezolva problema, trebuie initiata o procedura de adaptare

De dragul corectitudinii nu cred ca exista ISTA+ ci ISTA-P (Programing) si ISTA-D (Diagnosing). (Eu credeam ca exista ISTA+)

Nici unul din ele nu l-am instalat inca pentru ca nu am nici ultima interfata ICOM..

 

Lucru cu ISTA-P mi se pare un pic riscant.

..mai putin riscant daca altii pot confirma/arata aici cum se face/procedeaza cu erorile masinii!

 

(iar de nu apare rezolvarea, o sa o pun aici cand o gasesc)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat senzorul si resetat intervalul ?

Nu am avut cand. Ii fac poza si pun aici cand o sa o fac! ;)

 

(Intre timp astept/caut o solutie prin accesarea bordului sau a ceea ce avertizeaza in bord, reprogramand..)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

De dragul corectitudinii nu cred ca exista ISTA+ ci ISTA-P (Programing) si ISTA-D (Diagnosing). (Eu credeam ca exista ISTA+)

Nici unul din ele nu l-am instalat inca pentru ca nu am nici ultima interfata ICOM..

 

Versiunile noi de ISTA-D se numesc ISTA+, acesta din urma poate face diagnoza la toate modelele si programare la modelele de la F in sus. Te cam complici, oricum nu ai ce cauta cu ISTA-P pe masina. Schimba senzorul si du-te la cineva cu tester ICOM si ISTA+, se rezolva 100%

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.