Jump to content

Pareri 520d F10 (cu istoric)


Drey

Recommended Posts

Salutare baieti.

 

Sunt nou pe forum de aceea imi cer scuze daca am postat gresit.

 

Momentan conduc un VW Bora din 2003, dar doresc sa intru in clubul BMW prin achizitia unui F10 520d :)

 

Nu am detinut niciodata vreun BMW si nici nu am prieteni care au, de aceea doresc parerile unor cunoscatori.

 

Detalii masina:

 

Anul fabricatiei 2014

Km 169 600 km

VIN WBA5C31010D046830

Capacitate cilindrica 2 000 cm3

Cutie de viteze Automata

Norma de poluare Euro 6

Filtru de particule Da

Fara accident in istoric Da

Carte de service Da

 

Optiuni:

 

Ceasuri de bord FULL DISPLAY (se schimba culoarea)

Trapa electrica panoramica

Ventilatie in scaune (piele perforata) cu racire si incalzire

Soft - Close la usi si portbagaj (se trag usile singure)

Volan incalzit + reglaj electric cu memorii

Head-Up Display : Afiseaza informatii pe parbriz

Lane Assist : Asistenta depasire banda

Blind Spot Assist : Asistenta unghi mort (senzor oglinzi)

Webasto Sirocou cu telecomanda ! Pornire clima de la distanta !

Surround View : parcare cu afisaj perimetral

6 Camere

1 Camera video marsarier

2 Camere oglinzi

2 Camere bara fata

1 Camera fata parbriz

Padele la volan F1 +/- pentru condus sportiv

Comfort Acces : Keyless Entry + Keyless Go

Easy Acces : inchidere/deschidere usi pe amprenta

Perdeluta electrica actionata pe buton + laterale usi

Scaune comfort SR7 full electrice cu memorii, ventilate, racire/incalzite + reglaj lombar si dorsal

Tetiere active full electrice + volan full electric cu memorii

Sistem audio de top BMW Hi-Fi

i-Drive Pad control pe touch : recunoaste scrisul de mana

Cutie automata 8+1 trepte si AUTOHOLD / Asistenta la urcare si coborare

Suspensie reglabila pe 6 moduri: SPORT / SPORT+ / COMFORT / COMFORT+ / NORMAL / ECO-PRO

Navigatie mare 3D NBT facelift cu Harta Romaniei si a Europei

Afisaj NBT 2015 cu grafica noua si proiectia cladirilor in format 3D

Hard Disk 80 GB HDD memorie interna / AUX / 2 X USB / Bluetooth

DVD activ : ruleaza filme si clipuri video

Conected Drive / Concierge Services

 

Jante BMW pe 18 inch

Lumini ambientale in manerele exterioare de la usi (LED)

Lumini ambientale in panourile de la usi

Senzori de parcare cu afisaj fata-spate

Active Protection For Pedestrians : Protectie pietonala

Dublu climatronic digital DUAL ZONE cu afisaj si programare

Webasto programabil din meniu pe 2 memorii.

 

Cam asta zice baiatul in anunt.

Am verificat-o pe 2 site-uri iar rezultatele le atasez aici.

Masina costa 18900 de euro.

Credeti ca merita?

 

post-88973-0-05181100-1526124986_thumb.png

post-88973-0-26336200-1526124991_thumb.png

post-88973-0-42958100-1526124997_thumb.png

d046830-vehicle-information.pdf

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Are 169 de mii in anunt dar in poze pe bord are 171 de mii :)

In rapoarte are 171 de mii nu 177.

 

Iar cu anul... toti trec asa in anunturi. E din octombrie 2013 si a trecut 2014. Asa sunt toate anunturile

Edited by Drey
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu pare rau lovita - mai mult frecata pe parti si bara agatata poate . Cate doua mii reparatie pe o parte sau pe spate nu pare asa grav - o usa schimbata, bara ceva tinichigerie si vopsire. Masina are destule optiuni scumpe . Eu zic sa o vezi si sa faci atentie la elementele de structura - stalpi, praguri, portbagaj, inspectie pe dedesubt .

Daca e acceptabila , apoi poti vedea si de pret - cred ca ar putea lasa pana la 18000.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult baieti pt reply-uri.

Asa m-am gandit si eu, nu pare sa fi avut ceva grav pt ca reparatiile afara costa nene.

 

Las link cu anuntul sa o si vedeti. Pare sa arate ok. O puteti vedea AICI

 

Poate ma poate ajuta cineva si cu un istoric autentic la BMW daca se poate, va rog!

Edited by Drey
Link to comment
Share on other sites

De cca. 2-3 luni ĂŽmi caut pe siteurile din DE un 520 identic cu cel din anunțul tĂŁu. PânĂŁ acum, sub 20k nu am gĂŁsit niciunul care sĂŁ aibĂŁ sub 200.000 km sau sĂŁ nu fie la ofertĂŁ la vreun vânzĂŁtor dubios (review-uri proaste, fĂŁrĂŁ istoric, arab sau turc, adicĂŁ cu șanse mari de km dați ĂŽnapoi, daune consistente, probleme mecanice samd). Majoritatea de genul ĂŁsta sunt pe la 22-24.000 euro.

Unde mai pui cĂŁ te mai costĂŁ de la 500 euro s-o aduci, iar dacĂŁ cu asta te ocupi mai pui și ceva profit.

Link to comment
Share on other sites

@seaman - nu reusesc sub nici o forma sa platesc pe acel site...

 

Am impresia ca nu imi accepta banca ruble rusesti (desi eu am ales EUR de acolo). Imi da eroare cum ca nu poate retrage banii deoarece depaseste limita admisa pe zi.

 

In legatura cu pretul asa "mic" e adevarat ca e cam dubios.

Si daca e luata pe firma, nu ma incurca cu TVA-ul sau mai stiu eu ce la inscris?

Edited by Drey
Link to comment
Share on other sites

De cca. 2-3 luni ĂŽmi caut pe siteurile din DE un 520 identic cu cel din anunțul tĂŁu. PânĂŁ acum, sub 20k nu am gĂŁsit niciunul care sĂŁ aibĂŁ sub 200.000 km sau sĂŁ nu fie la ofertĂŁ la vreun vânzĂŁtor dubios (review-uri proaste, fĂŁrĂŁ istoric, arab sau turc, adicĂŁ cu șanse mari de km dați ĂŽnapoi, daune consistente, probleme mecanice samd). Majoritatea de genul ĂŁsta sunt pe la 22-24.000 euro.

Unde mai pui cĂŁ te mai costĂŁ de la 500 euro s-o aduci, iar dacĂŁ cu asta te ocupi mai pui și ceva profit.

 

Cred ca exagerezi, mobile.de, cautare acum 1 minut, din 94 masini 520d, an fabricatie 2013, km intre 100 si 200k, 62 masini sunt sub 20 kEUR (si sunt si dealeri cu zeci de reviews, inclusiv autohus).

 

On topic: Masina asta nu are xdrive si are 163 cp, chiar daca are altfel destule alte dotari.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca exagerezi, mobile.de, cautare acum 1 minut, din 94 masini 520d, an fabricatie 2013, km intre 100 si 200k, 62 masini sunt sub 20 kEUR (si sunt si dealeri cu zeci de reviews, inclusiv autohus).

 

On topic: Masina asta nu are xdrive si are 163 cp, chiar daca are altfel destule alte dotari.

 

Pai si daca nu are xdrive ce daca? Ce sa faci cu xdrive pe un 2.0 pe ditamai caroseria? 163 de cai o avea pt ca e ede sau e din belgia. In practica nu se simte diferenta fata de 184 de cai, cuplu fiind acelasi.

Link to comment
Share on other sites

Drey - eu am platit pe site-ul ala cu ceva timp in urma cand raportul full costa 20 euro. Cred ca si eu am reusit doar a doua oara , nu mai stiu daca am incercat si alt card , parca.

Ce pot sa-ti spun este ca raportul este cu adevarat detaliat , cu data , nr de km , operatiuni efectuate mentionate foarte in detaliu , cu coduri de dealer si de operatiuni.Omul cred ca are acces la baza de date BMW.

 

Cat despre masina, iti dai seama de nr de km reali din rapoarte , iar pretul e normal daca vine prin firma - chiar o sa mai lase ceva. Problema este ca totdeauna e riscant cu masinile aduse pe firma. Daca firma aduce multe masini si nu plateste TVA , ajunge pe o lista neagra la politie si cand te prezinti pt inmatriculare , ti se retin actele masinii si nu mai ai ce face.

 

Se poate la fel de bine sa nu ai nici o problema. Asta trebuie sa vezi cand vorbesti cu vanzatorul. Cand am vazut anuntul , pot sa-ti spun ca decorul imi este foarte cunoscut - o multime de masini de vanzare au fost fotografiate acolo, deci vanzatorul, sau vanzatorii sunt samsari, sau sa zicem ca asta le e ocupatia - cumpara masini de afara si le revand.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Seaman, omul a zis ca cu asta se ocupa, aduce numai BMW-uri.

 

Acum chiar nu stiu ce sa fac. Parerile sunt impartite. Daca e lovita totusi si reparata in reprezentanra, ma gandesc ca e reparata bine, nu?

 

A zis ca accepta orice test, are si vin-ul afisat... ma gandesc ca nu are ce sa ascunda

Link to comment
Share on other sites

Pai si daca nu are xdrive ce daca? Ce sa faci cu xdrive pe un 2.0 pe ditamai caroseria? 163 de cai o avea pt ca e ede sau e din belgia. In practica nu se simte diferenta fata de 184 de cai, cuplu fiind acelasi.

 

Eu am listat 2 dotari lipsa care nu sunt deloc evidente in anunt/raport pentru un necunoscator, n-am emis opinii daca merita sau nu acele optiuni (dar am insinuat ca masina e mai ieftina din cauza asta :)).

 

1. Nicaieri nu e mentionat ca e RWD, nici in anunt, nici in raport. Nu crezi ca ar fi o informatie utila pentru initiatorul topicului, care nu a mai avut BMW pana acum si nici amici cu BMW nu are?

 

2. Diferenta nu se simte intre 1500-3000 rpm (plaja cu cuplu maxim), la 4000/4500 (punctul unde puterea e maxima) se simt toti cei 20 de cai in plus. Ramane la latitudinea initiatorului daca acest aspect e relevant pentru el

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca ai rapoarte pe care te poti baza cu nr de km , ii faci si o inspectie personal sau cu cineva care se pricepe sa vada daca a fost lovita serios sau nu , atunci du-te sa o vezi.

Discuti cu omul , vezi ce acte are , si eventual te interesezi de altii care au cumparat de la el , daca au avut probleme cu inmatricularea.

Eu unul nu cred ca are probleme serioase de la accidentele alea . Si nr de km poate sa fie real - in Belgia, Olanda masinile nu fac asa multi km ca in Germania si sunt ceva mai ieftine la mana a doua. Masina are totusi aproape 5 ani.

 

Ramane sa vezi treaba cu actele.

Edited by seaman
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cred ca exagerezi, mobile.de, cautare acum 1 minut, din 94 masini 520d, an fabricatie 2013, km intre 100 si 200k, 62 masini sunt sub 20 kEUR (si sunt si dealeri cu zeci de reviews, inclusiv autohus).

 

On topic: Masina asta nu are xdrive si are 163 cp, chiar daca are altfel destule alte dotari.

 

 

Vezi și dotĂŁrile si mai vorbim (scaune confort, navi professional, hud, 6wb digital cluster, acc, facelift, samd), ĂŽn 3 luni autohus a avut douĂŁ 520 cu dotĂŁrile astea, una ĂŽn jur de 200.000 km și cu 19.800 euro și una pe la 100k și ceva cu 25400 euro.

Link to comment
Share on other sites

Drey - uite ce mail am primit acum de la ala cu site-ul de rapoarte :

 

vinbmwdecoder makes you a special offer - join us on VK or on farcebook and take part in our survey:

https://vk.com/vinreport

https://www.farcebook.com/www.vin.report/

Leave your review in any of our groups and get a guaranteed discount for the next order!

To do this, simply copy the link to your feedback about us and write the VIN of the order, on which the report was received and receive a cashback in the amount of 1-3 $

--

www.vinbmwdecoder.com

 

vezi daca te ajuta la ceva

Link to comment
Share on other sites

In legatura cu puterea si xDrive, eu vad ca si in raport scrie ca are 184 de cai. Nu mai inteleg nimic, pana la urma cati cai are?

 

Cu actele, cum imi dau seama ca e in regula? Cum dau eu de altii care au cumparat de la el sa stiu ca nu au avut probleme la inscriere?

 

Mersi mult @Seaman, ma ajuta treaba aia. O sa mai incerc sa vad daca reusesc sa platesc cumva. Nu am reusit pana acum nici cu cardul meu, nici cu al sotiei.

Edited by Drey
Link to comment
Share on other sites

Ai opțiunea de Power Reduction in VIN. De aceea zic oamenii că ai în realitate 163cp. Este limitată din soft pentru a ieși mai bine la capitolul emisii: CO2 NOx...etc, deși fizic, motorul este cel de 184cp. E o practică des întâlnită pentru mașini din Belgia sau Olanda. Se poate scoate ulterior.

 

S843A - POWER REDUCTION

 

Nu e xDrive conform VIN-ului

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa platesc pe acel site. Acum astept raportul, momentan nu am primit nimic. Oare cat dureaza?

O sa-l postez aici dupa ce il primesc.

 

Intretinerea cam cat costa la o astfel de masina si cat de des se face revizia?

Lantul pana la urma, trebuie schimbat? Si daca da, cand?

Ceva probleme comune dupa care trebuie sa ma uit?

Link to comment
Share on other sites

Mașina este BMW, prin urmare piesele sunt mai scumpe în general. Nu este o mașină ieftin de întreținut.

Deși BMW recomandă reviziile la 2ani/30000km, e bine să nu te întinzi așa tare, mai ales că mașina e trecută de prima tinerețe. 1an/15000km maxim este indicat pentru revizii (ulei și filtre) - restul, în funcție de ce spune mașina singură pe iDrive.

 

Despre lanț, fiecare cum vrea să doarmă. În România e isterie. Se schimbă lanțuri pe bandă rulantă. Lecturează puțin pe aici să îți faci o idee:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__st__5960

Notă personală, având același motor, voi schimba lanțul dacă voi ajunge pe la 200000km cu ea, sau dacă va începe să facă zgomotul specific. Până atunci nu vreau să demontez motorul.

 

Probleme nu sunt în general (cu excepția celebrei distribuții), dar se pot întâmpla diverse. Trebuie verificată ca orice altă mașină SH înainte. Distribuția de obicei are un zgomot specific. Îți cam dai seama dacă asculți câteva filme online cu sunetele respective.

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.