Jump to content

Decarbonizare HHO da sau nu?


Exilong999999

Recommended Posts

Eu unul nu cred in asa ceva.

 

Du'te in afara orasului si da'i tu pedala pentru 10 minute si o sa ai acelasi efect.

 

Parerea mea e ca pe asta se bazeaza si ei.. pe masini rulate doar in oras, infundate pe care ei le tureaza bine 10-20 de minute; evident ca o sa simti o diferenta.

 

Hidrogenul ala mareste temperatura in cilindri.. dar si o pedala sanatoasa o face!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Eu unul nu cred in asa ceva.

 

Du'te in afara orasului si da'i tu pedala pentru 10 minute si o sa ai acelasi efect.

 

Parerea mea e ca pe asta se bazeaza si ei.. pe masini rulate doar in oras, infundate pe care ei le tureaza bine 10-20 de minute; evident ca o sa simti o diferenta.

 

Hidrogenul ala mareste temperatura in cilindri.. dar si o pedala sanatoasa o face!

Oricum asta aveam de gand sa fac..pedala pe autostrada si aia e.Chestia e ca am tot vazut pe farcebook recomandari si ca lumea e foarte multumita.Masina mea nu are nicio problema dar o mai scot de control la drum si turatii.

Link to comment
Share on other sites

Oricum asta aveam de gand sa fac..pedala pe autostrada si aia e.Chestia e ca am tot vazut pe farcebook recomandari si ca lumea e foarte multumita.Masina mea nu are nicio problema dar o mai scot de control la drum si turatii.

 

Eu am intrebat prin service pe unde repar care au si eu aparat de genul si mi'au zis mai bine nu... fiind client mai vechi.

 

Din ce am vazut pe fb, persoanele multumite erau doamne la 45 de ani cu un corsa 1.2 mers 3 ani in bucuresti.. la prima pedala peste 3 mii de ture iese smoala pe esapament

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am intrebat prin service pe unde repar care au si eu aparat de genul si mi'au zis mai bine nu... fiind client mai vechi.

 

Din ce am vazut pe fb, persoanele multumite erau doamne la 45 de ani cu un corsa 1.2 mers 3 ani in bucuresti.. la prima pedala peste 3 mii de ture iese smoala pe esapament

La mine in Timisoara am vazut masina destul de ok care isi fac..C class 2014, seria 6, etc..In fine, si mie mi se parea putin dubioasa treaba dar am zis totusi sa intreb si aici poate e cineva care a facut.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Are efecte si decarbonizarea. Eu nu as face la masina mea, dar nu mi se pare o idee asa proasta. Totusi de preferat un stil mai sportiv cu cutia in sport mereu si masiina macar in confort, dupa parerea mea. Inainte sa fim carcotasi haideti sa studiem subiectul si abia apoi sa dam cu noroi :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Are efecte si decarbonizarea. Eu nu as face la masina mea, dar nu mi se pare o idee asa proasta. Totusi de preferat un stil mai sportiv cu cutia in sport mereu si masiina macar in confort, dupa parerea mea. Inainte sa fim carcotasi haideti sa studiem subiectul si abia apoi sa dam cu noroi :rolleyes:

Ce ai vrut sa spui in fapt?

Nu ai facut/face la masina ta si nu improsti cu noroi si vrei ca altii sa incerce .... studiind subiectul..

:blink: :frantics:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu am spus ca vreau ca altii sa incerce, dar in acelasi timp accept ca nu e doar reclama si chiar e un lucru bun pentru masina. Cunosc persoana care a facut si a fost incantat apoi de felul cum se comporta masina si de faptul ca i-a scazut consumul ( astea sunt afirmatiile lui, nu sunt convins ca ar fi asa) si am si vazut persoane care au prezentat vag despre ce e vorba si filmare inainte / dupa cu masurarea noxelor.

Intrebarea era daca Da sau nu pentru devarbonizare si raspunsul meu a fost " poate " .

 

In acelasi timp , daca cineva cunoaste tehnic ce presupune aceasta decarbonizare si vrea sa faca o discutie constructiva, cred ca merita. Nu?

Edited by AddVl
Link to comment
Share on other sites

Daca reuseste cineva sa ma lamureasca pe unde sunt eliminate depunerile din capul pistonului , fac eu "decarbonizare" si filmez , cu parametrii live inainte si dupa ...tot tacamul.

Doar atat vreau sa mi se explice , calamina aia din capul pistonului, cum ajunge ea sa fie eliminata pe esapament.

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt curios. Eu am facut personal curatarea de calamina si depuneri de ulei pe tubulatura. Si acolo dc nu indepartezi fizic prin frecare nu iese. Ma intreb cum ar reusi un procedeu de genul asta sa curete fizic depunerile? Dupa experianta mea cu frecat si spalat si iar frecat si tot asa.. as zice ca este imposibil. Iti curata pe la buzunare putin depunerile financiare. :)))
Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt curios. Eu am facut personal curatarea de calamina si depuneri de ulei pe tubulatura. Si acolo dc nu indepartezi fizic prin frecare nu iese. Ma intreb cum ar reusi un procedeu de genul asta sa curete fizic depunerile? Dupa experianta mea cu frecat si spalat si iar frecat si tot asa.. as zice ca este imposibil. Iti curata pe la buzunare putin depunerile financiare. :)))

 

Eu nu neg faptul ca le face sa se desprinda (cu toate ca mi-e greu sa cred si asta ), dilema mea este : cum ajung ele sa fie eliminate fizic ? Cum trece o bucata de ceva (orice) ,cu diametrul mai mare de 1 mm ,prin dpf?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu neg faptul ca le face sa se desprinda (cu toate ca mi-e greu sa cred si asta ), dilema mea este : cum ajung ele sa fie eliminate fizic ? Cum trece o bucata de ceva (orice) ,cu diametrul mai mare de 1 mm ,prin dpf?

 

Eu ziceam da NU le face fizic sa se desprinda. Nu prea are cum.

Link to comment
Share on other sites

Daca reuseste cineva sa ma lamureasca pe unde sunt eliminate depunerile din capul pistonului , fac eu "decarbonizare" si filmez , cu parametrii live inainte si dupa ...tot tacamul.

Doar atat vreau sa mi se explice , calamina aia din capul pistonului, cum ajunge ea sa fie eliminata pe esapament.

La fel se elimina si cu aditivii pentru benzina care elimina depunerile de calamina. Atentie: aditivii ataca si produsele din cauciuc (furtune) Asa ca mare atentie.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Este o mare porcĂŁrie ! Am ĂŽncercat eu acum 2 ani Ăâ˘i in afara de faptul ca am rĂŁmas fĂŁrĂŁ 500 lei (am fĂŁcut 2 maĂâ˘ini) nu sa ĂŽntâmplat nimic benefic . Imediat dupĂŁ tratament se simte o ĂŽnviorare , un rĂŁspuns mai prompt al acceleraĂâşiei , dar asta este pentru scurt timp , ziua urmĂŁtoare nu se mai simĂâşea nimic , era la fel ca ĂŽnainte de Decarbonizare . Chestia ca, curatĂŁ nu Ăâ˘tiu ce piese este o porcĂŁrie , zic asta pentru ca am fost la 3 luni dupĂŁ Decarbonizare sa ĂŽmi schimb clapetele Ăâ˘i sa curat admisia , motor N47T 184hp. Ce credeĂâşi , când am desfĂŁcut admisia mi-am dat seama clar ce teapa este acest proces de Decarbonizare Ăâ˘i cum am pierdut eu 500 lei aiurea . Era admisia plinĂŁ de depuneri , strat de calamina destul de gros , la fel Ăâ˘i clapetele erau pline de calamina .

PĂŁrerea mea , Decarbonizarea merita fĂŁcutĂŁ doar dacĂŁ ar costa maxim 100 lei Ăâ˘i sa fie fĂŁcutĂŁ din 30 in 30 de mii de km de când este noua , ca dacĂŁ apuca sa se depunĂŁ ââŹĹmizerieââŹÂ nu o mai scoĂâşi decât manual !

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

"Decarbonizarea" asta nu e pentru curatat admisia ci pt depuneri de pe supape, camera de ardere si capul pistonului eventual.Cat e de eficace , nu stiu.

Motoarele cu injectie directa au probleme cu depunerile de calamina.

 

https://www.underhoodservice.com/carbon-deposits-direct-injection-engines/

Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

Concluzia mea pana acum e : marketing mai mult si folos mai putin. Parerea mea personala e ca mizeria cea mai multa se depune de la EGR . Ce parere aveti? Si o intrebare off topic: E vreo diferenta la poluare intre EGR OFF si DPF OFF? Dupa parerea mea un EGR off cu DPF activ ar fi mai putin daunator decat invers. Voi ce credeti?
Link to comment
Share on other sites

Concluzia mea pana acum e : marketing mai mult si folos mai putin. Parerea mea personala e ca mizeria cea mai multa se depune de la EGR . Ce parere aveti? Si o intrebare off topic: E vreo diferenta la poluare intre EGR OFF si DPF OFF? Dupa parerea mea un EGR off cu DPF activ ar fi mai putin daunator decat invers. Voi ce credeti?

EGR (Exhaust Gas Recirculation) previne umplerea prea frecventa a DPFului (aduce/baga parte din gaze de esapament pe adimisie... in anumite regimuri de lucru dictate de DDE). Asta e functia lui numarul 1(unu).

Motorul fara EGR este un motor mai curat la interior.

FARA DPF E MAI POLUANT.

Nu ai cum sa poluezi mai putin daca scoti filtru DPF.

Ceva iti scapa tie, iar mie nu. ;)

 

DECARBONIZAREA PENTRU MINE E ULEIUL 2T de peste 100k km! Masina merge ceas; admisia e tzipla, EGR-ul de neatins pentru curatare.. ;)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Concluzia mea pana acum e : marketing mai mult si folos mai putin. Parerea mea personala e ca mizeria cea mai multa se depune de la EGR . Ce parere aveti? Si o intrebare off topic: E vreo diferenta la poluare intre EGR OFF si DPF OFF? Dupa parerea mea un EGR off cu DPF activ ar fi mai putin daunator decat invers. Voi ce credeti?

Habar nu am ,ce stiu insa este ca in timpul regenerarii , calculatorul masinii inchide EGR-ul .

Imediat ce s-a terminat regenerarea , EGR -ul este deschis si imediat incepe sa apara cenusa in DPF.

Concluzia mea a fost ca EGR-ul este un mare producator de cenusa .Posibil sa gresesc , dar asta este concluzia mea .

Link to comment
Share on other sites

 

Concluzia mea a fost ca EGR-ul este un mare producator de cenusa .Posibil sa gresesc , dar asta este concluzia mea .

Motorul produce fum in urma arderilor din pistoane. Acesta este re-prelucrat de EGR. Nu are cum EGR-ul sa produca mai mult sua mai putin fum. Poate in schimb ca o parte

din gazele esapamentului sa fie reintroduse in pistoane pe admisie, prevenind in functie de regimul mororului umplerea FILTRULUI care nu lasa sa treaca anumite particule NOx-daca nu ma insel... Aceste sunt cele mai daunatoare mediului... Si oamenilor, zic unii.

https://www.yourmechanic.com/article/how-to-replace-an-exhaust-gas-recirculation-egr-solenoid-by-mia-bevacqua

https://www.micksgarage.com/blog/egr-valve

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Motorul produce fum in urma arderilor din pistoane. Acesta este re-prelucrat de EGR. Nu are cum EGR-ul sa produca mai mult sua mai putin fum. Poate in schimb ca o parte

din gazele esapamentului sa fie reintroduse in pistoane pe admisie, prevenind in functie de regimul mororului umplerea FILTRULUI care nu lasa sa treaca anumite particule NOx-daca nu ma insel... Aceste sunt cele mai daunatoare mediului... Si oamenilor, zic unii.

https://www.yourmechanic.com/article/how-to-replace-an-exhaust-gas-recirculation-egr-solenoid-by-mia-bevacqua

https://www.micksgarage.com/blog/egr-valve

De ce este inchis EGR-ul in timpul regenerarii ?

De ce ,imediat ce este deschis EGR-ul ,nivelul de cenusa incepe sa creasca ?

Nu te contrazic ,incerc doar sa inteleg .

 

Praf si pulbere sunteti....daca dupa atata internet si google nu stiti ce face EGR si DPF ....la puscarie cu voi.

Nu sunt mecanic , nu sunt nici inginer .

Edited by Godini
Link to comment
Share on other sites

De ce este inchis EGR-ul in timpul regenerarii ?

De ce ,imediat ce este deschis EGR-ul ,nivelul de cenusa incepe sa creasca ?

Nu te contrazic ,incerc doar sa inteleg ..

Foarte probabil pentru ca gazele foarte fierbinti produse de arderile si mai intense prin motorina nearsa (si bujiile incinse dau aceea caldura in excess) trebuie sa ajunga in cel mai scurt timp IN DPF UNDE ARDEREA NOXELOR ARE LOC.

Nu cred ca ma insel.

Un EGR deschis inseamna motorina peste tot in partea de admisie si probabil si aprinderi nedorite..

 

Depunerile din DPF motorina le arde, iar masinile cu Adblue ureea..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

La regenerare ai nevoie de temperaturi mari ca sa se arda depunerile din filtrul de particule. Ori rolul EGR este sa micsoreze temperaturile de ardere prin adaosul de gaze de ardere(inerte) tocmai pentru a micsora continutul de Nox.De aceea EGR e inchis pe timpul regenerarii .

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Ceva iti scapa tie, iar mie nu. ;)

 

ULEIUL 2T

 

Eu am spus ca mi-ar placea sa am un motor mai curat, dar fara sa dau jos DPF. Si spuneam sa anulez doar EGR. E la fel de poluant? Mai citeste odata ce am scris eu inainte de raspunsul tau si ai sa vezi ca e altceva decat ce ai inteles tu.

Iar legat de ulei, foloseam la cealalta masina. Nu e periculos? Care e reteta ta? Eu puneam 250 ml la 50 L motorina.

Edited by AddVl
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.