BMWClub: BMW 318ci n46 funcționare fără valvetronic - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW 318ci n46 funcționare fără valvetronic

#1 User is offline   Mawrius 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 27-February 19

Posted 10 May 2019 - 16:07

Mai demult am inceput un topic în care întrebam dacă mașina în cauză (2.0 n46) funcționează fără valvetronic și acum revin cu update după ce am mers și merg cu mașina fără valvetronic (motorașul este anulat)

Singurul "dezavantaj" este că rămâne aprins check engine, dar sincer prefer să fie aprins și mașina să funcționeze bine decât să meargă cum mergea (nu aveam încredere în ea)
În principiu mașina se poate repara dar nu mai este rentabil, oricum vreau să fac swap la 3.0 și să scap de vvt
Acum părțile bune după anulare
- puterea la fel (poate e efect placebo dar trage mai bine așa fără vvt)
- fără trepidați (care oricum erau aleatorii) ale turației
- despre consum nu pot să zic că a crescut, poate maxim 0.5 - 1 l, dar asta este și din cauză că nu mai menajez mașina și oricum insignifiant la cât consumă acest motor (mai puțin ca un focus cu motor 1.6 benzină)

Mașina nu intră în limp mode cum mai ziceau unii după 2.500 - 3000 de ture când ar fi intrat în mod normal vvt, am mers cu ea cât se poate de turată pentru a testa chestia asta (nu obișnuiesc să omor mașinile, maxim 4 - 5000 ture) și nu apare absolut nimic

Procesul de anulare îl știu doar teoretic (cine vrea să încerce îl pot spune),eu am lăsat mașina la mecanicul meu și el mi-a făcut-o

Cam asta e povestea mea, dacă mai apare ceva postez aici, dar sper să fie rezolvată problema

This post has been edited by Mawrius: 10 May 2019 - 16:09

1

#2 User is offline   Magnusy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1045
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 10 May 2019 - 16:09

de ce spui ca nu renteaza sa repari vvt?
0

#3 User is offline   toxaba 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 135
  • Joined: 31-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 10 May 2019 - 16:10

Stau si ma intreb care este rostul acestei abordari. Explicatia ca nu mai este rentabil e de neinteles. Poate ar trebui sa te indrepti catre alta marca, mai ieftina de intretinut. Fara suparare .
1

#4 User is offline   Mawrius 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 27-February 19

Posted 10 May 2019 - 16:17

Eram sigur că o să se înceapă cu chestii de genul să cumpăr altă marcă, am o meserie destul de bună cu un salariu peste medie, cu banii băgați în motor făceam awap la 3.0 dar am zis să fac motorul ca nou, dar de fiecare dată când reparam ceva, se strica altceva, credem-mă că nu mai e rentabil, toți m-au sfătuit să scap de motor cât mai repede și să trec pe 6 cilindri, iar eu ce am făcut, am făcut și ca un test să văd cum e fără acest sistem și dacă tot nu se rezolva problemă am zis să încerce și chestia asta

This post has been edited by Mawrius: 10 May 2019 - 16:21

1

#5 User is offline   toxaba 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 135
  • Joined: 31-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 10 May 2019 - 16:32

Ideea mai este ca daca tu ai sau ai avut probleme cu N42 asta nu inseamna ca toate au. Conteaza mult si ce masina ti-ai luat ...
1

#6 User is offline   Mawrius 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 27-February 19

Posted 10 May 2019 - 16:36

Și ca să fie treaba lămurită mașina aceasta nu o folosesc zi de zi (fac cam 20 km pe săptămână cu ea), dar este și un proiect în desfășurare (când o să termin ce am în cap o să fie altă mașină)
Eu nu am zis că recomand ce am făcut eu, doar am spus ce am observat după anulare vvt tot având probleme cu mașina

This post has been edited by Mawrius: 10 May 2019 - 16:39

1

#7 User is offline   crazyboy 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 01-December 13
  • Gender:Male

Posted 10 May 2019 - 20:30

Sa faci un swap de motor ca la carte si omologat te costa foarte mult si chiar nu se merita. Eu unu vindeam 318i si luam un 330i. Swap nu inseamna ca iei un 3.0 il arunci acolo si gata... ai de inlocuit o gramada si sa nu mai zic de bataia de cap cu actele dar acum fiecare cu nebunia lui :)
0

#8 User is offline   Luv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 75
  • Joined: 21-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Location Unknown

Posted 11 May 2019 - 16:08

@Mawrius Oamenii nu sunt rai iti spun adevarul crud, numai merge asa cu vvt-ul in nestire cu motorasul anulat.. vezi ca are si valvetronicul niste tacheti cu culbutori si daca nu functioneaza o perioada se vor descarca si atunci adio axa valvetronica.. Asculta-ne si pe noi ce spunem ca iti vrem binele, pune mana si repara valvetronicul ca e un motor econom si trage destul de bine zic eu, sa faci swap la un 3.0 cum crezi tu nu merge, ai voie maxim 2.5 sa pui pe masina. Si M54 au hibele lor (simeringuri supape, valva pcv, vanosuri de reconditionat, bobine care pica in galagie,etc). Faci precum un coleg de aici care acum cateva luni a reusit sa rupa motoru' si tot la fel zicea si el de un swap dar pana la urma a ajuns la concluzia ca mai bine repara alt motor de vvt si a terminat balciu.
0

#9 User is offline   wind-3er 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2005
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 13 May 2019 - 07:52

View PostMawrius, on 10 May 2019 - 16:17, said:

am o meserie destul de bună cu un salariu peste medie, cu banii băgați în motor făceam awap la 3.0 dar am zis să fac motorul ca nou, dar de fiecare dată când reparam ceva, se strica altceva, credem-mă că nu mai e rentabil, toți m-au sfătuit să scap de motor cât mai repede și să trec pe 6 cilindri, iar eu ce am făcut, am făcut și ca un test să văd cum e fără acest sistem și dacă tot nu se rezolva problemă am zis să încerce și chestia asta


pai e lejer pt tine sa-l "repari, readuci pe linia de plutire", un motoras vvt .....la salariul tau peste medie, ar trebui sa fie cat o legatura de ceapa pentru restul.....

sa treci de la 4 cilindrii , la 6 ....in 2019....mai bine direct 6l

dar : pe banii tai si pe fierul tau....faci ce crezi ca e mai bine.
0

#10 User is offline   torvalds 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 167
  • Joined: 18-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 May 2019 - 10:51

Toata lumea crede ca swapul e ca un schimb de jante . Eu nu m-as incumeta la asa ceva , niciodata .

Si motorul ala pe care il iei , 3.0/2.5 trebuie revizuit , ca nu il arunci asa , direct pe masina , adica garnituri semeringuri uleiuri , etc . Plus bujii , verificat bobine / schimbat . Accesorii , curele role .

Am avut n42 , am bifat cam toate problemele , dar nu m-am gandit sa fac swap .

Sunt atatea lucruri care pot merge prost ... si care iti pot arunca in aer bugetul .
0

#11 User is offline   Magnusy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1045
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 May 2019 - 12:39

parca era un coleg ciupanezul care se plangea de vvt dar in final si'a dat seama ca odata reparat e foarte ok
0

#12 User is offline   wind-3er 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2005
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 13 May 2019 - 12:42

View PostMagnusy, on 13 May 2019 - 12:39, said:

parca era un coleg ciupanezul care se plangea de vvt dar in final si'a dat seama ca odata reparat e foarte ok


...eu tin minte ca avea un 3.5 /v8...departe de N-uri
0

#13 User is offline   Magnusy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1045
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 May 2019 - 13:17

poate nu il chema ciupanezul.. dar era un coleg care avea sigur un motor asemanator la care a avut probleme la vvt si vanosi
0

#14 User is offline   ingineru' 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2149
  • Joined: 21-February 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 13 May 2019 - 21:23

View Postwind-3er, on 13 May 2019 - 12:42, said:

...eu tin minte ca avea un 3.5 /v8...departe de N-uri

Daaa, ala de 245 :)
1

#15 User is offline   Luv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 75
  • Joined: 21-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Location Unknown

Posted 13 May 2019 - 23:05

@Magnuy asta cred ca era Cubanezu de care am zis eu mai sus, omu' nu avea bine pusa la punct distributia si ii sarise, si ii facuse tot in motor praf ulterior dupa ce a remediat problema si-a dat seama ca a meritat investitia.
0

#16 User is offline   wind-3er 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2005
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 14 May 2019 - 08:32

View PostLuv, on 13 May 2019 - 23:05, said:

@Magnuy asta cred ca era Cubanezu de care am zis eu mai sus, omu' nu avea bine pusa la punct distributia si ii sarise, si ii facuse tot in motor praf ulterior dupa ce a remediat problema si-a dat seama ca a meritat investitia.


da, baiatul din Galati parca , care avea ceva probleme/nelamuriri cu masina/motorul

spor la citit : http://www.bmwclub.r...r-n42-e46-318i/

nu descoperim noi roata in 2019...e descoperita de mult.
0

#17 User is offline   Magnusy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1045
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 14 May 2019 - 10:09

da, le'am confundat eu numele
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro