Jump to content

Filtru de particule ĂŽnfundat


maruwt129same

Recommended Posts

Salut, dețin un 118d, an 2009. De vreo câteva luni are un mers intrerupt atunci când este pe pilot automat, sau când merge constant. I-am schimbat bujiile și releul deoarece au dat pe tester a fi arse. Nu sa modificat aceasta stare. Azi am fost la reprezentanta pentru o diagnoza, mi sa spus ca filtrul de particule este ĂŽnfundat. Nu am niciun martor aprins in bord.

Ce soluție se recomanda?

Se poate da jos și curata undeva la atelier specializat? Sau DPF Off?

Mulțumesc

Link to comment
Share on other sites

Salut, dețin un 118d, an 2009. De vreo câteva luni are un mers intrerupt atunci când este pe pilot automat, sau când merge constant. I-am schimbat bujiile și releul deoarece au dat pe tester a fi arse. Nu sa modificat aceasta stare. Azi am fost la reprezentanta pentru o diagnoza, mi sa spus ca filtrul de particule este înfundat. Nu am niciun martor aprins in bord.

Ce soluție se recomanda?

Se poate da jos și curata undeva la atelier specializat? Sau DPF Off?

Mulțumesc

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/186512-anulare-dpf-sau-curatare/page__p__2489639__hl__filtru+dpf__fromsearch__1#entry2489639

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/183297-filtru-particule/page__st__240__p__2483885__hl__filtrul+dpf__fromsearch__1#entry2483885

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Mai departe, dupa ce schimbi senzorul,citesti ce valori sant pe filtru,presiune diferentiala si altele,dat din tester o regenerare fortata.Alte erori nu ai mai avut pe tester,legate de dpf?cati km.are masina? Edited by ADRIAN HD
Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc de pont. Acum sunt și mai confuz. Se pare ca o sa fie ceva bătaie de cap și ceva bani.

Nu e vorba de nici un pont.

Se numeste functia de CAUTARE pe forum, in dreapta-sus sub numele cu, care te intri pe forum.

 

Sa iti mai zic un pont?

Cauta pana il ia d***ii pe forum tot ceea ce vrei sa afli.

Ai MULT MAI MULT DE CASTIGAT ASA decat daca tu deschizand propriul topic si asteptand raspunsuri.

Gandeste-te numai ca sunt oameni care au intrat acum un an au dat un raspuns perfect la o intrebare sau problema pe care o ai tu si de atunci nu au mai intrat, sau si mai rau, nu mai gasesc necesar sa mai explice inca o data, numai pentru ca tu ai pus aproape aceiasi problema pe topicul tau.

 

Cand intri pe acest forum, gandeste mai intai ca problema (ta) f f f probabil a mai fost discutata.

 

Legat de masina, sa stii ca daca nu o intretii, nu te va tine, sau va trebui candva sa cheltui mai mult schimband EVIDENT piese (SCUMPE) cu totul!

Edited by bimmer90f30
  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Mai departe, dupa ce schimbi senzorul,citesti ce valori sant pe filtru,presiune diferentiala si altele,dat din tester o regenerare fortata.Alte erori nu ai mai avut pe tester,legate de dpf?cati km.are masina?

Acum o luna sa aprins becul de PDF in bord, am mers la tester am gĂŁsit bujii arse, le-am schimbat (plus releu) in ideea ca nu ĂŽși mai face regenerarea. Am șters erorile, nu sa mai aprins. Problema cu mersul intrerupt la viteza ct sa menținut, am mers la tester la reprezentanta și mi-au spus ca e PDF ĂŽnfundat. Mașina are 190 mii km dar nu bag mâna in foc pt asta.

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de nici un pont.

Se numeste functia de CAUTARE pe forum, in dreapta-sus sub numele cu, care te intri pe forum.

 

Sa iti mai zic un pont?

Cauta pana il ia d***ii pe forum tot ceea ce vrei sa afli.

Ai MULT MAI MULT DE CASTIGAT ASA decat daca tu deschizand propriul topic si asteptand raspunsuri.

Gandeste-te numai ca sunt oameni care au intrat acum un an au dat un raspuns perfect la o intrebare sau problema pe care o ai tu si de atunci nu au mai intrat, sau si mai rau, nu mai gasesc necesar sa mai explice inca o data, numai pentru ca tu ai pus aproape aceiasi problema pe topicul tau.

 

Cand intri pe acest forum, gandeste mai intai ca problema (ta) f f f probabil a mai fost discutata.

 

Legat de masina, sa stii ca daca nu o intretii, nu te va tine, sau va trebui candva sa cheltui mai mult schimband EVIDENT piese (SCUMPE) cu totul!

 

Salut bimmer90f30,

Scurt pe doi, știu sa folosesc funcția search pe acest forum deoarece sunt membru ĂŽncĂŁ din 2009 (am ĂŽnceput cu bmwclub și apoi aici). Am avut pe rând e46, e90 iar acum F25 și e87. Am cĂŁutat tot timpul și caut pe forum, este adevĂŁrat ce spui. Dar sunt sigur ca absolut toate problemele legat de bmw au tot fost discutate, astfel ca niciun topic nou nu ar mai apĂŁrea. Poate sunt unii care nu au scris niciodatĂŁ și care și-au fĂŁcut cont ieri, au avut problema și scriu despre ea ce au observat sau pĂŁțit. Oricum, am sa tot caut despre problema actuala, Dar ma bucur ca și aici in topic am aflat foarte multe.

Legat de ĂŽntreținerea mașinii, pana acum am folosit numai piese OEM, este adevĂŁrat ca nu am avut probleme, doar consumabile și diverse mici piese.

Cu e87 am dat kix, am dat 4700 pe ea din anumite motive, ma așteptam. Pana acum am avut “numai ce trebuie”, iar aici ĂŽmi asum.

Cum putem “avea grija” de PDF? In afara de mers pe autostrada, fĂŁcut plinul când sa golit maxim pana la jumĂŁtate, schimbat bujii? Mai sunt și alte lucruri ce se pot face?

Mulțumesc ĂŽncĂŁ o data pt ajutor

Link to comment
Share on other sites

Verifica cu tester cand a facut ultima regenerare,ce presiune ai,eu zic ca mersul intrerupt la viteza constanta e de la altceva,injectoare,egr,cauta pe cineva cu tester dedicat care stie ce face...daca esti din Buc.iti trimit in privat un contact a unui baiat care stie ce face.
Link to comment
Share on other sites

Verifica cu tester cand a facut ultima regenerare,ce presiune ai,eu zic ca mersul intrerupt la viteza constanta e de la altceva,injectoare,egr,cauta pe cineva cu tester dedicat care stie ce face...daca esti din Buc.iti trimit in privat un contact a unui baiat care stie ce face.

Azi am fost la reprezentanta pentru o diagnoza, mi sa spus ca filtrul de particule este ĂŽnfundat. Nu am niciun martor aprins in bord.

Ce soluție se recomanda?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Revin cu update la problema PDF. Ănainte de a da PDF jos și trimis la curĂŁțat, am schimbat senzorul care dĂŁdea a fi defect, pe care oricum ĂŽl schimbam dupĂŁ in ideea de a reporni regenerarea. Surpriza, mașina merge ok. Nu mai TrepideazĂŁ la viteze ct. Probabil ĂŽși face și regenerare, nu ĂŽmi dau seama de acest lucru, dar merge ok. Am sa mai merg câteva zile, apoi din nou la tester sa vedem ce mai spune. Așa, ar fi ok.
Link to comment
Share on other sites

Revin cu update la problema PDF. Ănainte de a da PDF jos și trimis la curĂŁțat, am schimbat senzorul care dĂŁdea a fi defect, pe care oricum ĂŽl schimbam dupĂŁ in ideea de a reporni regenerarea. Surpriza, mașina merge ok. Nu mai TrepideazĂŁ la viteze ct. Probabil ĂŽși face și regenerare, nu ĂŽmi dau seama de acest lucru, dar merge ok. Am sa mai merg câteva zile, apoi din nou la tester sa vedem ce mai spune. Așa, ar fi ok.

ciudat ca la reprezentatnta cand ai fost nu l a depistat. Al meu l-a depistat, well...si filtru era infundat coincidenta

Link to comment
Share on other sites

@maruwt129same in primul rand ai verificat injectoarele pe banc ?

Dupa ce esti sigur 100% ca injectoarele sunt in parametrii ... cand ai dat jos DPF te-ai uitat sa vezi daca scoate fum motorul ala ?

Nu de alta dar sunt o gramada de berbeci care se plang ca au filtrul infundat sau se infunda dupa curatare dar nu verifica faptul ca ei au ditamai fumigena la evacuare si motorul ala fumega in draci.

Faptul ca un DPF se infunda poate sa ascunda o gramada de probleme la motor, dar putini se gandesc sa verifice efectiv motorul. Daca "pare" ca merge ok nu inseamna ca el chiar functioneaza in parametrii si nu scoate fum excesiv, mai ales in sarcina.

Link to comment
Share on other sites

ciudat ca la reprezentatnta cand ai fost nu l a depistat. Al meu l-a depistat, well...si filtru era infundat coincidenta

La reprezentanta a dat senzor mort și PDF ĂŽnfundat. Nu mi sa spus cât la suta, doar ĂŽnfundat.

 

@maruwt129same in primul rand ai verificat injectoarele pe banc ?

Dupa ce esti sigur 100% ca injectoarele sunt in parametrii ... cand ai dat jos DPF te-ai uitat sa vezi daca scoate fum motorul ala ?

Nu de alta dar sunt o gramada de berbeci care se plang ca au filtrul infundat sau se infunda dupa curatare dar nu verifica faptul ca ei au ditamai fumigena la evacuare si motorul ala fumega in draci.

Faptul ca un DPF se infunda poate sa ascunda o gramada de probleme la motor, dar putini se gandesc sa verifice efectiv motorul. Daca "pare" ca merge ok nu inseamna ca el chiar functioneaza in parametrii si nu scoate fum excesiv, mai ales in sarcina.

Nu am verificat injectoarele pe banc, nu ar trebui sa se vadĂŁ pe tester dacĂŁ nu merg in parametrii? Ideea este ca acum 3 luni ĂŽncepea sa meargĂŁ intrerupt la v constanta, pe pilot chiar și fĂŁrĂŁ pilot. Acum ĂŽncepuse sa se accentueze acest mers intrerupt. Am fost la repr și V-am spus ce au constatat acolo. Despre valori ale presiunii nu știu sa va spun. Oricum la repr e cam sec așa. Te trateazĂŁ acești angajați care vin cu tramvaiul la servici ca și cum ei au inventat acest brand. Hârtia pe care mi-au dat-o, constatarea, nu are sv și predicat. Nu e prima data când pĂŁțesc asta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.