Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

  • 2 months later...
M-a ajuta cineva și pe mine. Dețin un e60. 530d 2003 am o problema cu contorizarea la km parcurși și cu km service plĂŁcute fata. Deci parcurg 44,5 km dar la service plĂŁcute a-mi scade 1000. Serviciul la plĂŁcute fiind 40000km eu parcurgând in jur de 1800 a-mi apare in bord ca trebuie sa le schimb. Știe cineva de unde e aceasta problema ????
Link to comment
Share on other sites

Ma ajuta cineva și pe mine. Dețin un e60. 530d 2003 am o problema cu contorizarea la km parcurși și cu km service plăcute fata. Deci parcurg 44,5 km dar la service plăcute imi scade 1000. Serviciul la plăcute fiind 40000km eu parcurgând in jur de 1800 imi apare in bord ca trebuie sa le schimb. Știe cineva de unde e aceasta daca este problema ????

Daca conduci tare, placutele se duc mai repede, pentru ca franezi mai des..

 

Dar mai bine,

 

Uita de ceea ce iti apare in bord.

 

Mergi la un mecanic care a mai umblat la placute, la BMW si spune-i sa se uite fizic, la placutele de frana fata-spate si sa iti spuna daca, cand, cam ce trebuie schimbat!

El o sa te intrebe mai multe, din dialogul cu el o sa intelegi MAI MULTE despre ce este la rotile masinii decat niste presupuneri ale noastre aici.

 

MASINII TREBUIE SA I SE SCHIMBE SI DISCURILE. Iar asta nu este aratat nicaieri; doar specialistul mecanic ti-o va spune dupa ce le masoara.

 

Si retine discutia cu mecanicul.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Daca conduci tare, placutele se duc mai repede, pentru ca franezi mai des..

 

Dar mai bine,

 

Uita de ceea ce iti apare in bord.

 

Mergi la un mecanic care a mai umblat la placute, la BMW si spune-i sa se uite fizic, la placutele de frana fata-spate si sa iti spuna daca, cand, cam ce trebuie schimbat!

El o sa te intrebe mai multe, din dialogul cu el o sa intelegi MAI MULTE despre ce este la rotile masinii decat niste presupuneri ale noastre aici.

 

MASINII TREBUIE SA I SE SCHIMBE SI DISCURILE. Iar asta nu este aratat nicaieri; doar specialistul mecanic ti-o va spune dupa ce le masoara.

 

Si retine discutia cu mecanicul.

La ce am scris mai sus cu problema la km parcursi și serviciul la plĂŁcuțele fata, sa ĂŽncepem cu ĂŽnceputul , in Septembrie mai aveam 1000 km de parcurs cu plĂŁcuțele fata și așa trebuia sa plec din țara și mi-am zis ca le schimb cind ma reĂŽntorc .ĂŽnainte cu o seara ĂŽnainte de plecare m-a ĂŽntorceam spre casa și aveam ceva viteza am uitat de un nivel de calea feratĂŁ dezafectat și la sĂŁrit cu viteza, in urmĂŁtoarea suta de metri mi sa aprins tot bordul nu stabilitate in curba nu controlul tracțiune și mi-a apĂŁrut și serviciul la plĂŁcute ca trebuie schimbate . Ănainte de acea saritura a-mi arata 1000km. Am lĂŁsat mașina așa ca a 2 a zi urma sa plec și cind m-am ĂŽntors in Noiembrie in țara am schimbat discuri plĂŁcute fata spate și de atunci am pe fata aceasta problema, am mai schimbat un set de plĂŁcute și senzor fata am zis ca nu-s bune și tot nimic la 44,5 km parcurși a-mi scade 1000km la service. Este posibil ca de la acea saritura sa se fi dereglat ceva??

Link to comment
Share on other sites

Este posibil ca de la acea saritura sa se fi dereglat ceva??

Nu.

Are prea putin treaba cu evenimentul.

Si, chiar daca ar avea, ce poti sa faci acum? Sa demontezi jumatate de masina? O faci tu insuti sau tre sa plastesti un specialist?

 

Ti-am spus clar mai sus ce trebuie sa faci in privinta franelor.

 

Ca sa te linistesti, ca probabil crezi ca o sa ramai fara frane, sa stii ca pe placutele de frana sunt si alti senzori MULT MAI IMPORTANTI. Aceia o data atinsi de discuri (iti explica specialistul mecanic daca mergi la el) atunci, adica dupa ce iti apare in bord respectiva avertizare cu rosu de schimb de placute sau/si discuri, mai poti parcurge probabil 2-300km dupa care or sa se toceasca de tot placutele, va aparea un zgomot horror/oribil la franare si abia atunci vei simti ca masina nu o mai poti frana in timp!

 

In acel moment nu prea mai ai ce face, trebuie schimbat mai multe.

 

Deci asa cum am spus SENZORII de pe placute SUNT CEI MAI IMPORTANTI.

Aia nu au nici o treaba cu estimarea din bord! Sunt controlati independent de estimari.. daca stii ce inseamna.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Numi fac probleme ca o sa ramin fĂŁrĂŁ frine , dar dacĂŁ fac un drum de Oradea dus ĂŽntors ĂŽncepe sĂŁ-mi tipe in bord sa fac serviciul la plĂŁcute. Mie nu mi se pare ok ca la 1000 și ceva de km parcursi sa trebuiascĂŁ sa le schimbi .Si apropo m-am dus azi la un service si i-am pus sĂŁ-mi dea roata jos si sa se uite la plĂŁcute nu sint uzate sa ajungĂŁ la senzor!!
Link to comment
Share on other sites

Revin cu aceiași problema menționata mai sus, a ĂŽncercat sĂŁ-mi remedieze problema și de pe fata sa mutat pe spate. Deci acum numi mai scad km la service plĂŁcute fata scad pe spate de eri pina azi am fĂŁcut 79 km și mi-au scĂŁzut 2000km service plĂŁcute spate
Link to comment
Share on other sites

Sal, sunt si eu proaspat detinator de E61/2007 3.0/170kw(pare sa fie seria de politie din germania- in brief era trecut model 560L).

Am ajuns cu ea in tara pe roti-2500Km, dar cu ceva probleme la transmisie, tot incerca schimbarea treptelor de viteza, iar turometrul varia 200-300 ture constant,

am gasit solutia pentru a ajunge acasa, cu viteza la 136Km/h se linistea.

In tara am facut schimburi complete, etanseizari motor(ceva pierderi la un cilindru si la turbina), nu a prezentat in schimb nici un cod de motor, lucru care m-a bucurat, doar service uleiuri pe bord. Am facut apoi un drum de 1000Km pana la bulgari in concediu cu famialia si putin prin delta(ALLES GUT), consum in jur de 6/100(motor mare consum mic mers responsabil) erau camere mobile in bg. aproape fiecare localitate avea cate un echipaj cu radarelu pe trepiezi si ei camuflati in masini in padure la umbra.

Ca si probleme, s-a blocat haionul pe inchis, in service mi-a murit bateria, dupa care acum nu mai reusesc sa folosesc nici una din telecomenzile de la centralizata(am inteles ca au umblat la modulu din haion si posibil sa nu fi legat bine toate firele... totusi manuchiurile de fire care se vad la haion nu mi se par deloc in regula(probleme mai pot aparea) zic eu.

 

Ce imi recomnadati?

 

Meseriasul din service zice sa il vand, eu mai am un ford focus/2014/140cp tot combi cu sonorizare Sony- dar sincer acesta pare sa fie singurul lucru la care sa stea mai bine si anul fab.(am dotari standard sound pe bestie)...

 

Mai vine la anul Impozitul(2400 vad ca e anul in curs), am auzit ca de la anul vor sa faca crestere impozit in functie de vechime auto...

Voi cum procedati in romania cu taxele? am vb in bulgaria si cred ca pot scapa cu mai putin.

 

Ady,

spor

Edited by adyta_ro
Link to comment
Share on other sites

Decât sa o Înmatriculezi pe Bulgaria, mai bine o vinzi daca ti se pare prea scump.

pai ok, dar cat sa cer pe ea? eu am dat 3500 din germania si am mai bagat 2000 de euro pana acum.

apropo ma roaga o cunostiinta sa ii imprumut masina sa plece in concediu 2 saptamani in gecia,

nu stiu cum sa procedez. ar fi si asta o treaba si asta(eu mai fac uber dar din cauza anului de fabricatie

2006 nu am rerusit sa o aduc in flota...accepta doar dupa 2008),

iar sincer cand am fost sa vad masina, imi rezervasem o fiesta din 2011 si rezerva un audi din 2005,

dar se dadusera ambele si asa m-am ales cu bmw( nu eram un fan la acel moment), acu m-i se pare

Fordul meu(de care eram foarte mandru pana la acest moment) e putin ca o masina cam de jucarie,

ma refer aici la calitate( au facut rabat mare la materiale) .... in schimb sunetul e ok.

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua grup am scris mai sus problema cu km la plĂŁcute ca scad prea repede in comparație cu km parcurși, este vorba de BMW e60 530 218 cv din 2003. Am fost plecat la mare și am parcurs dus ĂŽntors 745 km iar la service in computerul de bord mi-au scĂŁzut 13000km . Eri am schimbat senzorul din nou am pus original am resetat din nou plĂŁcuțele fata la 40000 mii iar acum am in bord 41 km parcurși iar la service plĂŁcute 39000 va dați seama ca serviciul la 2-3 sĂŁptĂŁmĂŽni a-mi zice sa schimb plĂŁcuțele . Chiar nu sa mai ĂŽntĂŽlnit na mai auzit nimeni de aceasta problema sa m-a ajute si pe mine!!!!
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu știu de ce cred ca este o problema de soft

 

Nu exista ca la E60 acel senzor sa calculeze asa ceva, el doar estimeazĂŁ. Am plĂŁcuțele spate aprins cu roșu in bord “ service overdue” cu -400 km deja. Ele mai au 4 mm verificate cu lera. Am ĂŽncercat sa resetez când mai avea 2000 km, dar nu a vrut, iar discuri au 26-27 mm ( 21-22 mm fiind minim).

 

Oricum le am comandat sa le schimb cu tot cu senzor, dar nu știu care e treaba cu calculele, teoretic as mai putea sa merg asa minim 10.000 km, ca si cum Bmw ma pune sa schimb ceva ce inca este bun.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Nu știu de ce cred ca este o problema de soft

 

Nu exista ca la E60 acel senzor sa calculeze asa ceva, el doar estimează. Am plăcuțele spate aprins cu roșu in bord “ service overdue” cu -400 km deja. Ele mai au 4 mm verificate cu lera. Am încercat sa resetez când mai avea 2000 km, dar nu a vrut, iar discuri au 26-27 mm ( 21-22 mm fiind minim).

 

Senzorul nu calculeaza nimic. Singurele calcule care se intampla se fac prin DDE de cate ori apesi frana, pentru cat timp apesi frana.. de la ce viteza apesi frana si ATUNCI se face o estimare de uzura. Asa e firesc.

 

Senzorul ala e acolo ca o supervizare prin care o data atins iti apare mesaj cu rosu ca trebuie sa schimbi placutele.

La naiba, am mai explicat mai sus.. :)

Nu poate fi altfel. Ce estimare sa dea o rezistenta dintr-un senzor; sunt doua sarme bagate in el...!!!???

 

WIN60 cati km are masina acum, vezi ca la bmw dupa 300k km nu mai poti reseta uleiul in bord.

Sa nu fie asa si la tine la fel cu resetarea placutelor..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Are 253.000. Cum naiba sa nu mai poți reseta??? Nu cred ca exista treaba asta.

 

Si daca exista cum adicĂŁ nu mai poți reseta? Ce se intampla?

 

Probabil le poți reseta oricand, dar nu sub o anumitĂŁ limita, se reseteazĂŁ si acum gen dar apar aceiași km, nu o ia de la capĂŁt.

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Si daca exista cum adică nu mai poți reseta? Ce se intampla?

 

Probabil le poți reseta oricand, dar nu sub o anumită limita, se resetează si acum gen dar apar aceiași km, nu o ia de la capăt.

Iti spun sigur ca trebuie rescris sau reinitializat contorul complet cu un soft..

Am intrebat personal pe un forum despre problema mea cu uleiul si asta mi s-a spus si i-am crezut. O aa iti trimit linkul sa vezi ca, chiar am intrebat. ;)

Mi-a fost prea lene sa ma apuc de resetat - nu gasesc niciodata timp.. prea multe de facut.

 

Practic la mine uleiul de duce in minus de la zero de cate ori incerc resetul din bord (cand la reset porneste de la zero).

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salut chiar eri am fost in serviciul care duc mereu mașina și mi-a zis ca ia fĂŁcut treaba cu softul , poate ceva na mers bine și acum mai nou am 77 km parcursi și mi-au scĂŁzut 2000 km la placute deci asta ar insemna ca parcurg 35,5 km și la service plĂŁcute a-mi scade 1000. FĂŁcând un calcul ar ĂŽnsemna ca la 1420 o sĂŁ-mi apĂŁra in bord mesajul ca trebuie sa schimb plĂŁcuțele. Azi m-a reĂŽntorc in service sa fac o proba cu alta pompa ABS dacĂŁ nici așa nu se remediazĂŁ problema nustiu ce a-și mai putea face!!
Link to comment
Share on other sites

Salut revin cu vechea mea problema la e60 530 2003 problema este ca am sĂŁrit un nivel de cale feratĂŁ cu ceva viteza mi sa aprins bordul dupĂŁ sĂŁritura ca pomul de iarna . In acel moment la placate fata mai aveam de parcurs 1000km iar ele au scĂŁzut imediat la 100 km. M-am dus am schimbat discuri plĂŁcute dar problema fata persista deci eu parcurg 35,5 km la service plĂŁcute a-mi scade 1000 eu zic ca nu e corect ca la 1420 km sa schimb plĂŁcuțele . AstĂŁzi am fĂŁcut proba cu alta pompa ABS iar acum la 77 km parcursi mi-a scĂŁzut 1000 km . Am mai schimbat un rind de plĂŁcute am zis sa nu fie ele problema dar nimic la fel senzori 4 ultimul simbata l-am schimbat unde duc eu mașina a zis ca ia schimbat și softul deci nustiu ce sa cred are cineva vreo ideie ce trebuie fĂŁcut !!!!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut,

 

La al meu e60 530xd se aude o trosnitura in puntea fata cand accelerez putin mai tare intre treptele 1-2 sau 2-3 ( nu stiu exact in ce treapta e cand se aude ). Cred ca ar fi de vina cutia de transfer. Pot deconecta mufa de la cutia de transfer pentru a face teste pe drum? Vreau sa identific daca problema este de la cutia de viteze sau la cutia de transfer...

Edited by Brokencyde
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare tuturor,

 

Vin cu o intrebare tehnica referitor la inelul de ghidaj al volantului pe arborele motor:

 

La un BMW E60 520d - M47 a fost necesara schimbarea setului ambreiaj + volant. La demontare s-a observat ca in trecut volantul nu a fost asezat cum trebuie pe arbore, cel mai probabil acest lucru a dus la deformarea pinului (inelului) de ghidaj care vine pe una din gaurile volantului si se aliniaza cu una din gaurile arboreluk cotit.

 

Dupa curatarea temeinica a zonei si a flansei metalice adaptoare dintre volant si arbore, volantul a fost pus pe pozitie (fara inelul de ghidaj de pe gaura unuia dintre suruburi), prestrans apoi strans la 110 Nm (105 Nm fiind cuplul in manualul service).

 

Credeti ca este ok? Inelul de ghidaj in afara de a ghida acel volant ar avea si rol de preluare de forte in momnetul rotirii arborelui - volant?

 

In trecut ati mai vazut cazuri in care nu s-a mai pus acele inel de ghidaj de pe unul din suruburi?

 

Pot aparea probleme in timp din cauza lipsei inelului?

 

De mentionat este faptul ca volantul oricum are ghidajul de intrare pe arbore (zona rulmentului central al volantului), practic el se aseaza pe un diametru exterior al arborelui, care intra in interioul volantului.

 

 

Masina dupa interventie este foarte ok, nu vibreaza, acceleratie liniara ok, totul este perfect normal.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.