Jump to content

ULEIURI - totul despre uleiuri: teste, recomandari, etc.


Recommended Posts

am un bmw 320 d 2002 150 cp (momentan in el la al doilea schimb tot cu ulei bmw 0w40 si imi consuma aproape 1 l la 15000 km reali cand fac si schimbul , dar si o alerg si forjez) si ma gandesc sa bag asta :

Castrol EDGE 0W-30 este un ulei de motor de ultima generatie , cu nivel ridicat de performanta. Este un ulei de motor total sintetic, din clasa de vascozitate 0W-30, care indeplineste o gama larga de specificatii Mercedes, General Motors, BMW si VW.

maximizeaza performanţa motorului pe termen scurt și lung;

performanţa îmbunătăţită pentru lungi perioade de timp, chiar şi atunci când este sub presiune ;

imbunatateste eficienta motorului;

calitate garantata;

oferă excelente niveluri de protecție in timpul condusului pe o varietate mare de condiții de drum si de temperatura;

reduce depunerile si imbunatateste timpul de raspuns al masinii;

recomandat pentru :VW, BMW, Audi, MINI, Smart, SEAT, Honda, Toyota, Škoda, Subaru, Mercedes -Benz

SAE 0W-30, ACEA C2, C3, API SM/CF, VW 502 00/ 505 00, BMW Longlife-04, MB-Approval 229.31/ 229.51.

 

 

ce parere aveti?

Sintetic LIQUI MOLLY Top Tec 4100 5W40.

Eu il folosesc si-s foarte multumit.

Edited by RAZVAN2007
Link to comment
Share on other sites

10 W60 nu ma pricep dar cred ca e un pic cam gros. pt turbo :(

Nu este vorba ca-i gros. Este ulei high class. Insa am editat postul si l-am sters pentru ca am observat ca nu indeplineste specificatiile pentru dieselul tau.

 

LM este un ulei super OK.

La diesel n-ai ce forja sa dai. Toata treaba-i cu turbina, s-o protejezi.

 

Eu unul nu mai pun veci pururea Castrol in motor.

Edited by RAZVAN2007
Link to comment
Share on other sites

am avut Alco ktx-turbo 10w40, foarte multumit, dupa 10.400km am facut schimbul in km astia nu am complectat deloc pot sa zic ca de la nivelul de maxim si pana acum foarte putin a scazut. Masina in cauza este e46 318i an 1998 peste 1.300km ating 200.000km oricum ar fi eu nu cred ca sunt reali.

De 2 zile am facut schimbul, am pus ulei de la bmw tot 10w-40, momentan e ok sper sa nu apara surprize pe viitor

Link to comment
Share on other sites

Motul a folosit cineva?

Il folosesc la e39 m52 si il cam papa..

Masina a venit din Germania cu Castrol 5w30, schimbat numai la 20.000 conform cartii service.

Eu vreau sa pun Motul 8100 Xcess 5W40 pe E39 2001 .pt ca e LL01, nu mai vreau LL04 pt ca le papa repede (masina mea e dinainte de 2004 cad au aparut la bmw filtru de patricule , plus ca e benzina.)

 

Motul a folosit cineva?

Il folosesc la e39 m52 si il cam papa..

Masina a venit din Germania cu Castrol 5w30, schimbat numai la 20.000 conform cartii service.

Ce motul ai folosit?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Motul 8100 Xcess 5W40.

In acelasi timp, colegul meu de birou a folosit 6100 SYNERGIE 10W40 pe un 316i m43 si acelasi rezultat...se cam duce uleiul.

 

Mentionez ca ambele motoare sunt uscate, deci fara pierderi exterioare.

Edited by yitzack
Link to comment
Share on other sites

Motul 8100 Xcess 5W40.

In acelasi timp, colegul meu de birou a folosit 6100 SYNERGIE 10W40 pe un 316i m43 si acelasi rezultat...se cam duce uleiul.

 

Mentionez ca ambele motoare sunt uscate, deci fara pierderi exterioare.

Daca si motul o sa-l consume trec pe 10W40 . Pana acum Liqui-Moly l-a consumat cel mai putin (Liq-Mol Leichtlauf HI-TEC 5w40)

Link to comment
Share on other sites

Ideea este ca uleiul nemtesc nu a fost consumat deloc, cel putin nu in 5000 km cat am mai mers eu cu el. ( Castrol 5w30)

Eu ma gandeam sa trec pe Liqui-Moly sau pe uleiul OEM Bmw, daca as stii ca nu este contrafacut.

In germaniauleiul este original , iar la noi este facut sub licenta in alte fabrici sau chiar falseturi in unele cazuri . Nu ti se pare ciudat ca acelasi tip de ulei este mai scump in Germania decat la noi ?Eu de aia vreau Motul sau Liqui Moly , pt ca nu se falsifica.

Link to comment
Share on other sites

Stiu de diferenta de calitate dintre uleiul vandut in DE si cel de aici. Am folosit cativa ani ulei oem BMW pe fostul e34. Erau alte vremuri atunci, mergeam foarte des in Germania si imi era la indemana sa imi cumpar personal uleiul de acolo.

 

De asemeni si Yacco din cate stiu, inca nu se produce sub licenta. Folosesc asa ceva la Pajero, motor benzina v6 de 3 litrii, in cutie si in diferentiale. Foarte multumit.

 

Inca o chestie ciudata, mai nou, pe flacoanele de ulei Motul scrie si in limba romana. Nu stiu ce sa cred acum, probabil este inca frica fata de produsele destinate pietii din Europa de est.

 

Per total, eu nu sunt multumit de Motul. Pentru urmatorul/urmatoarele schimburi, voi incerca sa imi procur ulei din Germania. Oem Bmw, Castrol au Liqui Moly>

Link to comment
Share on other sites

In germaniauleiul este original , iar la noi este facut sub licenta in alte fabrici sau chiar falseturi in unele cazuri . Nu ti se pare ciudat ca acelasi tip de ulei este mai scump in Germania decat la noi ?Eu de aia vreau Motul sau Liqui Moly , pt ca nu se falsifica.

Apropo de pret: si cico este mai scump in Germania. Pretul este diferit in functie de piata pe care este comercializat produsul. In unele cazuri pretul reflecta si calitatea, dar nu te poti baza pe acest criteriu sau DOAR pe acest criteriu. Marea problema este pirateria, produsele contrafacute. Iar Castrol si Mobil (mai sunt si altele, dar in special cele 2) sunt unele dintre cele mai contrafacute branduri de lubrifianti din lume.

 

In Romania zona gri si neagra a distributiei de lubrifianti este uriasa! Asta-i o alta cauza a neincrederii consumatorului.

Edited by RAZVAN2007
Link to comment
Share on other sites

Chestia asta cu uleiul contrafacut a devenit o chestie de paranoia.

 

Depinde foarte mult de unde-l cumperi. Daca iei cativa litri de ulei BMW 5W-30 pe 23 lei, mari sanse sunt sa fie contrafacut, dar daca iei de la un magazin de piese serios sau unul dintre importatorii mari de piese auto (ex: Unix, Auto Total si altii), nu prea vad cum ar putea fi contrafacut.

Link to comment
Share on other sites

Chestia asta cu uleiul contrafacut a devenit o chestie de paranoia.

 

Depinde foarte mult de unde-l cumperi. Daca iei cativa litri de ulei BMW 5W-30 pe 23 lei, mari sanse sunt sa fie contrafacut, dar daca iei de la un magazin de piese serios sau unul dintre importatorii mari de piese auto (ex: Unix, Auto Total si altii), nu prea vad cum ar putea fi contrafacut.

Cu ceva timp in urma am lucrat in cadrul "minunatei echipe" Unix Auto Romania asa ca, domnule Service Premium, membru al Vanzatori Autorizati group, va asigur ca stiu despre ce vorbesc si vorbesc in cunostinta de cauza.

Invarteli se pot face peste tot (...). De asemenea, "greseli" se pot face peste tot (...).

 

In general, este destul de safe sa mergi pe ideea achizitionarii de la sursele indicate in exemplul dvs. (mai putin Auto Total, care din cate stiu eu vindea doar persoanelor juridice). Dar in general nu inseamna neaparat ca-i universal valabil.

Ca dvs nu stiti/nu vedeti/etc este partea a 2-a. Asta nu inseamna ca nu se poate.

 

Increderea/seriozitatea se construieste cu greu, dar se poate narui intr-o fractiune de secunda.

 

Cum argumente nu pot/nu voi aduce in mod public, va rog sa luati postul meu ca pe nimic altceva decat propria-mi opinie.

Edited by RAZVAN2007
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Bai nene dar spune clar, ce te tot coiesti asa? Crezi ca vine unixu` peste tine sau SRI`ul? Daca ai ceva de spus, spune pana la capat nu o da in diverse ca asa am inteles eu. Stii tu ceva din interior dar de fapt nu vrei sa spui, insiderule care esti.

 

Ce sa zic, teoria conspiratiei.

Edited by Laur R.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.