Jump to content

o batranica..525i e34


DOMI

Recommended Posts

cateva poze. abia am venit de la munca si ploua

post-17703-1242402990_thumb.jpgpost-17703-1242402958_thumb.jpgpost-31-1105540998_thumb.jpgpost-17703-1242403050_thumb.jpgpost-17703-1242403069_thumb.jpg

 

La poza facuta de mai aproape si lateral, am un punct de rugina. Cam asta ar fi problemele la exterior.. in rest nimic care nu iese cu un polish(mici zgarieturi, foarte fine)

la interior scaunele fata cam uzate

Probleme sesizate in 400 km facuti deja :

indicatorul de la Temp nu se ridica la verticala, dar motorul e cald , pt. scaunele de piele pot sa-ti recomand solutia de piele si pare ok. Sper sa fie sonda si nu ceasul

AC functoneaza f bine, numai ce a fost incarcata instalatia, dar caldura baga doar la picioare si sus. De racit raceste peste tot. Nimic surprinzator, e boala cunoscuta la ele.

Cand am facut test drive aveam o bataie pe dreapta spate si un mic joc la volan. I-am zis sa ii facaTUV nou ca altfel nu o iau. S-au rezolvat amandoua problemele.

Cutia merge f bine, e minunata in oras

Salut, pt pielea de pe scaune pot sa-ti recomand solutia originala de la BMW (Lederpflegemittel)

este ambalata intr-o cutie dreptunghiulara de carton,

nu este ieftina dar merita.

Scoate si mizeria din aparentele crapaturi din piele.

 

Spor la treaba.

Link to comment
Share on other sites

Azi dimineata m-am oprit pe la reprezententa. Am luat stergatoare noi .. scumpe 39 de euro ele + vreo 120 pretul unui alt parbiz... am reusit sa scap bratul de la stergatorul mic si mi-a facut o floare de toata frumusetea ... <_<

Am intrebat si de un radio CD... 450 de euro... il umfla rasul si pe baiatul ala de la casa ... :)

O alta problema e lipsa cotierelor. Ce dracu configuratie a avut ala la masina, scaune reglabile electric, incalzite, piele dar fara cotiere...nu o sa inteleg. Oricum mi-a cerut seria de la masina si mi-a zis ca nu se poate . ca nu pot se le pun la a mea ca trebuie sa schimb scaunele cu totul ... :bashwall: O sa gasesc eu o solutie si le cumpar din alta parte daca ei nu vor sa imi dea...

Chiar sa nu mearga puse ?

Link to comment
Share on other sites

da, sunt scaune sport, au sprijin lateral mai bun decat la cel care l-am avut si in general au alta forma.

a culoarea e oriental blau. pozele alea le-am facut mai pe seara. La soare se mai deschide.

 

 

I-am facut si primul consum, am vreo 400 de km facuti cu ea. De la plin la plin a luat 9.2% . F putin mi se pare si am mers pe drumuri aglomerate, prea putin pe autobahn, si cam 70 aprox facuti in oras. Ma asteptam la vreo 11% lejer.

O sa mai urmaresc de cateva ori, ca totusi mi se pare prea putin..dar nici nu am sarit de 160 ca nu aveam pe unde.

Link to comment
Share on other sites

Asa e cu AE incluse in faruri, se vad slab ziua. Daca nu esti mort dupa acest aspect, ia-ti faruri normale noi si le pui un kit xenon. O sa se vada beton garantat.

Poti sa pui o cotiera aftermarket, d-aia pe mijloc. Au diverse prinderi si se potrivesc cam la orice masina. Se pot regla si pe inaltime si pe orizontala.

Link to comment
Share on other sites

sa imi spui si mie ce ai gasit dupa ce rezolvi pasrtea cu ceasul de temp. si al meu e la fel

Azi dimineata cand am plecat la munca indicatorul de temperatura si-a revenit singur. Probabil era intepenit de atata stat, cine stie cat a zacut masina in curte la dealer, cateva luni probabil.

Acum se urca l-a verticala, 1 mm in stanga liniutei de pe mijloc, deci cred ca e ok. Daca si la tine se ridica putin dar nu destul, e posibil sa fie intepenit. Daca nu isi revine singur poti incerca sa desfaci bordul si sa cureti pe acolo...poate ai noroc.

Am gasit un service sa imi schimbe parbrizul.. 130 de euro aprox cu tot cu manopera, acum depinde daca o sa poata refolosi chedere si ce mai e pe acolo. Chestia e ca nu ma pot programa saptamana asta, si joi plec la Rotterdam/Amsterdam, ca avem joi si vineri liber, e sarbatoare mare pe aici, inaltarea --- deci weekend luunnnnnnnnggggg <_<

Exista vreo solutie temporara sa opresc crapaturile din parbriz sa inainteze pana il inlocuiesc ?

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Urgente de rezolvat :

niste stergatoare noi, mine dimneata ma duc la repezentanta astea sterg vai de mama lor.

pe locul doi ar fi un Radio CD. Am un panasonic ramas de la alta masina dar incerc sa gasesc unul original de e34. Idea e ca vreau sa ii pastrez aspectul cat mai original. Am vazut cateva pe e-bay dar sunt doar 3 la licitatie si trebuie sa stau cu ochii pe ele. Sa vad la reprezentata daca or avea originale de e34 dar a dau 400 de euro pe un x de radio CD cu stanta BMW s nu imi vine. O sa intreb maine totusi, daca au un pret rezonabil pana in 150 iau nou.

Acum ma apuc sa caut sa vad cum dracu schimb limba proastei in engleza.

Am primit oferta deja la un polish/detialing interior - 99 de euro. O fi mult o fi putin nu stiu..mi se pare rezonabil. Dar nu cred ca o sa il facmai devreme de 3 saptamani ca o sa tot fiu plecat.

joacate cu alea 2 butoane din bord. eu asa am reusit mai demult dar am uitat sincer exact cum se face.si fai un tratament la piele pana nu e prea tarziu. faina .sa te bucuri de ea

Link to comment
Share on other sites

Am gasit un service sa imi inlocuiasca parbrizul. 130 de euro era doar parbrizul de fapt. Ma ajunge la 250 cu totul. Ma duc in seara asta sa las masina si o iau miercuri seara. Sunt multumit ca am gasit unul sa imi faca lucrarea repede sa merg linistit

Scaunul de la sofer are o ruptura mica. aia nu cred ca iese cu solutie de piele. O sa trebuiasca alt interior, dar asta poa sa mai astepte.

Vreau sa fie dpdv tehnic perfecta si apoi lucrez la aspect.

 

Multumesc de urari

Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa schimb parbrizul inainte sa plec la drum mai lung. Pana la urma a ajuns la 300 de euro ca mi-a mai schimbat si niste chedere la geamurile laterale. A fost primul drum mai lung facut, cam 1100 de km dus - intors. Masina full.. 4 adulti si un copil mic, porbagajul gemea de plin. S-a comportat destul de bine, practic nu am simtit ca e plina masina cand am avut nevoie sa demarez mai rapid. Acum m-am convins si cu consumul, care in cotinuare e surprinzator de mic. In conditiile in care am stat langa Bruxelles cam 1h intr-un blocaj, super aglomerat in Amsterdam si prin Olanda nu am mers pe autostrada ci pe drumurile ocolitoare, a luat cam 108 L la 1100 km, adica aproape 10. Ce e drept majoritatea drumului, partea prin Belgia si Olanda am mers numai cu viteza legala, cam 120-130 max, sunt camere peste tot.

Cauciucurile pe spate mai merg, dar ar trebui schimbate. Am un set mai bune care sunt pe alte jante care nu imi plac insa, sunt tot de aliaj dar arata ca dracu. M-am programt azi pentru revizie.. schimbat ulei si toate filtrele. Bineinteles, ca sunt ocupati pana dupa 10 iunie:). Ma gandesc sa schimb si uleiul la cutia automata. Pe forumuri afara la modelulul asta parerile sunt impartie. In manualul Bentley se spune ca se schimba, dar modelul meu de cutie de fapt nu e trecut acolo . E un mare haos.

Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masinuta.Sa te bucure zi de zi si tu sa ai noroc de ea!Offf ce dor mi-e si mie de un E34.....

In legatura cu farurile problema mare e ca se topesc oglinzile in partea de sus(cele Hella).Eu am dat jos lentila + oglinda.Am curatat bine lentilele cu solutie de geamuri,pentru ca erau f afumate.Erau albe practic.Si oglinzile le-am inmuiat in apa si le-am clatit cat de bine am putut fara sa le ating pe partea de refexie pt ca se duce luciul si ramane negru.Am sters si sticlele farurilor cat mi-a permis spatiu pt ca am lucrat fara sa dau jos farul.L-am desfacut prin spate si am facut toate operatiunile.Dupa toate astea am montat tot la loc si am pus becurui halogen Philips +50 cu lumina alba.

 

Reziltatul a fost foarte bun si a meritat.

Link to comment
Share on other sites

Farurile sunt alea originale. Nu stiu exact de care oglinda au dar o sa ma uit.

Incerc cu niste becuri mai performante. Daca nu merge comand un kit Xenon de pe net, e vreo 75 de euro cred si pare relativ usor de instalat.

Link to comment
Share on other sites

Aseara cand am venit de la munca am luat niste becuri h1 philips +30%. Am fost prin vreo 2 supermaketuri si 3 benzinarii sa gasesc. M-am apuca sa le montez si m-am decis sa ma apuc si de proiectoare fata care nu mergeau.

Becurile vechi de la faza scurta le-am pus la proiectoare dar ala din dreapta tot nu merge. Daca il conectezla mufa din stanga merge. Am mai dat cu spray pe mufe, pe contacte dar cand il pun la locul lui in dreapta tot nu o ia. O sa trebuiasca sa ma duc la un electrician sa vada pe traseu firele.. Sticla de la ele e aboslut infecta si matuita, am curata cat am putu si pe dinauntru, dar .. cred ca o sa trebuiasca altele.

Problema acum e alta.. la proiectorul din dreapta imbarligat intre fire, atarnand de o mufa era un fel de sensor ceva. Arata ca o mica sonda, nu l-am gasit pe realoem dupa cod .

Dupa indelungi cautari l-am gasit pe alt site, e asta

http://www.autopartswarehouse.com/search/?...4294963906+6231

e sensorul de temperatura exterioara.

Are cineva idee unde trebuie normal sa stea ? Ca nu cred ca locul lui e acolo, in spatele proiectorului atarnand imbarligat intre niste fire ...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Stiu senzorul.La mine era tot acolo in stanga pe langa proiector numa ca era fixat in ceva.Din cate imi aduc aminte varful lui era scos printr-o gaura mica prin placa aia detasabila de langa proiector.O sa caut o poza pe undeva sa iti arat.

 

Cat despre proiectoare mai mult ca sigur la cel care nu merge este rupt firul pe indeva.La actualul 318is era praf toata instalatia asa ca am refacut-o din cutia de sigurante pana la proiectoare.La mine a fost mai usor ca din cate mi-am dat seama proiectoarele au fost puse ulterior avand firele separat fata de cablajul principal care vine in fata spre faruri.La tine cred ca trebuie inlocuit doar de la bifurcatia cablului principal de langa farul stang.

 

Este vreo inbunatatire cu farurile?La mine rezultatele au fost foarte bune.

Link to comment
Share on other sites

Inca nu am testat pe bezna, aici se intuneca dupa 9.30 si terminasem treaba pana atunci . Asa la zidul de la garaj pare mai bine. Farurile scrie Bosch pe ele si arata ca alea OEM, cu chestia aia decupata in oglinda la faza scurta si cu lupa. Deci as putea sa ii pun un kit xenon fara prea mari eforturi.

Am vazut gaurica aia mica din placa, iar prinderile de la fire erau pe acolo. trebuie probabil fixat cumva, dar e joasa a dracu si foarte greu vad sub ea.

Tot aseara m-am uitat mai atent discuri si placute de frana. Placutele cred ca sunt undeva aproape de jumatate la uzura, dar discurile sunt cam varza. Subtiate binisor si neuniform, se simt ca niste valuri pe ele, cred ca sunt alea originale.

Cam pe 15 iulie imi iau concediu si vin prin Romania, nevasta ramane acasa ca abia si-a gasit job si nu poate sa vina cu mine...

Asa ca probabil imi cumpar piese de pe aici si in concediu ma apuc de ea serios impreuna cu fratele meu, care e inginer mecanic ... probabil ca o sa ma coste mai mult ca un service normal.. ca munceste numai la masina mea sau a lui, si numai pe beri,.. bea cat boul apa... <_<

Ma gandesc sa schimb si toate bucsele fata spate sa scap de o grija... dar nu ma duce capul ce sa comand exact. Stiu sigur ca bara stabilizatoare fata a fost inlocuita in intregine acum o luna.. restul.. habar nu am.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Troncanitul din spate mai mult ca sigur este de la flansele amortizoareleor.Este boala lor.La fosta am schimbat absolut tot ce era uzat pe spate si tot batea.Pana la urma i-am zis celui care a cumparat-o ca sunt duse flansele si le-a schimbat el.Intradevar dupa ce le-a schimbat am fost cu masina si nu mai batea deloc.Pacat doar ca trebuie sa desfaci bancheta spate si tapiteria(polita) unde stau boxele ca sa ajungi la prinderile flanselor in clopote. E cam nasol din punctu asta de vedere.

 

Cat despre bucse preturile mi se par mai bune decat la e36.Si mai ales pe spate are mai putine articulatii.La e36 mi-am prins urechile cand am vazut cate brate are pe spate.

 

Offf....Nu ma scapa nimeni de Matza asta (GoKart) sa-mi iau un animal de e34..... <_<

Edited by Bogdan Chis
Link to comment
Share on other sites

Da inca mai gasesti bunisoare dar greu. Alea in stare foarte buna nu se vand.. le tin astia ca pe altceva. Pe strada vad multe, dar la vanzare foarte putine. Spor la vanzare... si daca ai buget mai marisor am vazut pe la mine in zona un 525ix cu kit hamman o frumusete, dar nu mi-a placut ca era cu tractiune integrala.....

Ce motorizare cauti ?

Link to comment
Share on other sites

Eu am gasit deja masina.Un e34 530i din 89.Cam saraca in optiuni dar foarte bine intretinuta.Nu e chiar pe placul meu mai ales dupa ce am avut un facelift dar ma gandesc sa o recarosesz la anul cu un facelift.Sa vedem in ce masura se poate.Aici la noi cu criza asta e mai complicat.Preturile au scazut foarte mult mai ales la masinile cu motoare mari si vechi.
Link to comment
Share on other sites

Senzorul de temperatura il bagi prin spate, putin fortat. Are o garnitura, il impingi si sucesti putin.

Eu ieri am dat farurile jos si am pus la faza scurta alte geamuri la faruri. am luat intr-unul o pietricica iar altul a crapat pur si simplu si lua apa. Daca tot am desfacut pe acolo, am dat jos si proiectoarele si le-am schimbat geamurile. am pus unele turnate din plastic, clare. Daca vreti sa le schimbati si voi, va dau pontul, e un coleg de pe forum. Se potrivesc la fix. Eu am dat jos geamurile vechi fierbandu-le, s-au desfacut frumos insa s-a ciufulit putin oglinda de la caldura, s-a albit.

Daca tot esti in Germania, gasesti la 80-100euro faruri complete, cu geamuri striate exact ca cele originale. Nu mai stai sa demontezi nimic, sa le cureti and stuff... Daca pui si xenon, rupi gura targului! <_<

La proiectoare, sticla striata mi se pare ca distribuie mai bine lumina decat geamul clar pe care l-am pus, e cu dus intors. E mai focalizata lumina cu geamul clar, striatile imprastie lumina pe o suprafata mai mare.

Tot pe Germania gasesti toata bucsaraia pe spate, la vreo 110Euro iar fata la 150Euro, rebranduite asa ca nu stiu producatorul original. Ma batea gandul sa schimb si eu spatele si fata dar si asta e cu dus si intors: la banii aia nu iei firma si nu stii daca ce schimbi nu tine mai putin decat ce ai deja pe masina iar daca iei firma sari din papuci.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.