Jump to content

o batranica..525i e34


DOMI

Recommended Posts

Multumesc de aprecieri.

Cauciucurile sunt 225/55/16 intradevar, dimensiune standard la modelul asta.

In doua saptamani intra la vopsit complet, niste sticle cu semnal alb pe spate sa se potriveasca cu fata si am cam terminat cu exteriorul.. mai ramane interiorul de lucrat la el..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

retapitat scaunele , imbracat volanul, curatat bine plasticele si e ca nou, ca esti hotarat rau pe masina :)

eu i-as schimba si culoarea tapiteriei, cu ceva mai inchis......dar gusturile nu se sunt aceleasi mereu

 

later edit : scaunele vad ca le-ai schimbat deja cu unele negre.....ce mai vrei sa ii faci la interior ? :twoup:

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

Original interiorul era alb, dar scaunele din fata erau reglabile electric si ala de la sofer era foarte bubos, am descris problema avuta cu el cateva pagini mai sus. Era si destul de uzat.

Din pacate scaune albe si ingeneral interior de e34 din piele alba e extrem de dificil de gasit intr-o stare acceptabila. . In disperare am cumparat niste scaune reglabile manual, dar sunt negre. asta e cea mai mare problema.

Nu gasesc scaune albe nici sa dau cu tunul la un pret rezonabil din pacate. Tot ce vad sunt unele de M cica, vandute de niste nesimtiti cu 800+ de euro. Bineinteles ca sunt doar niste scaune Sport Comfort, care erau optionale pe orice E34 si standard la M, identice cu ce am avut eu.

Scaunele astea sunt la reprezentata 600 si ceva de euro unul, noi noute. Asa ca tipul ala e cam nesanatos la cap.. le tine pe e-bay de un an si nu le vinde.. :twoup: Din partea mea sa stea 800 de ani..

Asa ca daca nu gasesc sa cumpar o sa incerc poate sa le vopsesc la culoare, desi nu stiu daca e posibil si cat de durabila e treaba..

E34 cu interior alb si bine intretinut arata foarte bine, mult mai bine decat unul negru.

Pielea aia de pe volan e atat de uzata in partea superiora ca mai nou, cand am frecat ultima data la el cu sonax a aparut o gaurica.. :)

Restul interiorului e relativ in regula, chiar surprinzator de ok. Poate mochetele ar trebui schimbate.. dar nu e urgenta..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

multumesc. NU am de gand sa ii modific nimic, ba din contra am dat 150 de euro pe un CD player vechi de 15 ani ca nu se potrivea cu bordul masinii ce player avea pe ea... :twoup: Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa!

 

 

Cam asa arata si masinuta mea, doar ca jantele mele sunt pe 15" si sunt mai inspre culoarea cromului. Ale tale vad ca sunt aproape albe. Ah si eu nu mai am bara fata (de fapt doar fusta de jos de la proiectoare). Ah si am mai vazut o diferenta: la mine sunt argintii ornamentele din jurul geamurilor. Nu-mi dau seama daca e bine sau nu... Mi se pare ca arata bine in ambele feluri. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

si la mine sunt argintii, dar in poza aia se reflecta apusul de soare cu ceva nori, de asta culorile sunt un pic mai neobisnuite, dar foarte aproape de ce era real in momentul cand am facut poza.
Link to comment
Share on other sites

frumoase jantele, am si eu aproximativ la fel pe 17'' dar pe e39. la mine incepe sa sara lacul de pe ele de la pietricele agatate pe drum, si am impresia ca si de la bucatile de placheti incandescente dupa franari violente.. ce mi-a placut mult la ele este ca au respectiva buza prelucrata.. Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Da, arata mai bine pe 17 inch, dar la mine nu era foarte practic sa fac asta. Ce ma enerveaza la tipul asta cu buza lata e ca pe fata se umplu imediat cu praf de la placute. Cu buza lata erau si cele vechi, desi alt model si aveam exacat aceasi problema... Restul masinii e curata si buza aia pe fata arata de zici ca e masina de cosar... :twoup: Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nu am mai postat de mult aici din lipsa de timp.

Am fost Romania, si dupa ceva peripetii pe drum, dezvoltate in alt topic, http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=84328 , am ajuns in Tulcea, unde am bagat masina la vopsit. A iesti destul de bine, avand in vedere ca nu a costat f mult. Am pus niste poze mai jos. Masina nu e spalata de vreo 2 saptamani, asa ca nu stiu cat de bine se vede vopsitul asta. NU am mai inlocuit portiera bulita, e intr-o poza mai sus in topic. Vopsitorul a zis ca se rezolva mult mai usor asa. Daca schimba portiera cu totul avea probleme cu centrarea ei

. Ultimele 2 poze au defectele de vopsire, omul mi le-a arata cu mana lui si a vrut sa le remedieze, din pacate trebuia sa plec, nu mai puteam lasa masina. Am factura si garantie 2 ani. Lucrarea a fost decalata din diverse motive, si durat dublu ca timp. I-am zis ca orice plastice deteriorate gen bandouri, cleme, sa le inlocuiasca el sau sa imi spuna sa i le aduc eu daca nu are de unde sa le i-a. Nu a facut asta. Am 2 bandouri prinse cu holsuruburi, 2 bucati mici lipsesc cu desavarsire. Astea se rezolva nu e asa mare drama. Geamul de la pasager fata se inchide aparent perfect, dar la viteze mari suiera, la inchidere trebuie ajutat cu mana si e ok. Tot de la montajul profesionist. Una peste alta am scapat ieftim, am auzit povesti mult mai horror..macar nu imi ploua in cap prin trapa, si inclusiv zona cu trapa a iesit foarte bine, de altfel foarte dificil de vopsit acolo.

NU am timp momentan sa ma ocup de ea sa le rezolv.

 

Pompa de bezina buclucasa din topicul de mai sus am inlocuit-o cu una noua, aia SH o tin de rezerva.

Din ROmania am mai venit cu bucsaraia fata varzuita, drumurile si suspensia sport si-au spus cuvantul. Bratul de pe stanga are joc acum,o sa cumpar tot kitul fata, ceva de genul asta.

http://cgi.ebay.de/Rep-Satz-Querlenker-BMW...0#ht_1501wt_911

Linkurile de la bara stabilizatoare spate trebuie schimbate, dar aia e treaba de 10 min si costa 8 euro amandoua...

 

Am mai vazut unul kit la fel cu cel de mai sus, toate originale meyle, 250 de euro, dar nu stiu daca se merita diferenta.

Oricum masina arata mult mai bine acum vopsita, o sa incerc sa pun niste poze facute mai la soare si dupa ce e si spalata...

 

DSC_0826_____Copy_.JPG

DSC_0827__Desktop_Resolution______Copy_.JPG

DSC_0828__Desktop_Resolution______Copy_.JPG

DSC_0830_____Copy_.JPG

DSC_0831_____Copy_.JPG

DSC_0833_____Copy_.JPG

DSC_0832_____Copy_.JPG

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

:twoup: .. am facut Teilcasco.. un fel de casco partial, care nu acopera distrugerea totala sau furtul, e destul de ieftin si cu franciza. Dar la 600 de euro cat e o zgarietura pe aici merita.. :) Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

nu sunt de M5. Masina a venit cu semnale albe pe fata si galbene pe spate. Cele de pe spate le-am inlocuit recent, acum 2-3saptamani. Sunt stopuri cu totul luate de pe e-bay, vreo 40 si ceva de euro. Spre surpriza mea placuta cand le-am desfacut erau si DEPO.

Ma gandesc la o solutie eleganta pentru al treilea stop. Fac cate un atac de cord pe saptamana pe autostrada cand mai dau de cate un Stau si franez de la 160 la 0 si vad cate un bou cu cate o panarama mica cum incepe sa danseze in fundul meu si abia nu ma pocneste. Cred ca nu mai sunt obisnuiti doar cu 2 lumini la franare si le ia mult timp sa isi dea seama ca franez, nu imi explic.

De altfel accidentele tipice in zoan mea sunt asa. Un Audi, BMW, Merc maricel, mai nou sau mai vechi, si un clio/corsa sau ceva din clasa aia , de regula ceva mai vechi, infipte in spatele lor. Ajung si alea la 140 dar cu franatul si pe ploaie mai greu. Dobitocii nu tin distanta..

Stie careva o solutie de genul asta sa se potriveasca la e34 ?

Azi ma duc sa imi iau o furculita de scos brate si am comandat kitul asta pana la urma . E ceva mai scump, dar 2 din brate sunt de aluminiu si bucsile sunt lemforder. Tot setul e 170 de euro, rezonabil zic eu. practic schimb tot in afara de bara stabilizatoare fata si bucsele de la ea.

bild1.jpg

140.jpg

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

nu lua furculita !!! pt cat e diferenta iei presa d bun simt care nu strica nimic.

asta e lucru p care il iei o data in viata, e bine sa alegi. eu mi-am facut una dintr-o foaie de arc de raba in 1990 si e buna si azi.

eu ti-as recomanda versiunea asta :

 

 

post-5642-1285407228_thumb.jpg

 

 

dar e buna si asa cva:

 

 

 

post-5642-1285407282_thumb.jpg

 

 

prima e mai recomandata pt ca se lucreaza chiar la orice, fie cap d bara , fie pivot cu minim efort.

oricum ai nevoie de un ciocan de 1,5-2 kg iti trb si unul de 1 kg. sa dai inainte cu vasilina grafitata pe surubul presei si sa-l plimbi o cursa completa.

pui presa in presiune d bun simt, daca nu sare instant nu tragi /fortezi aiurea in surub, o lasi in tensiune si tii contra pe interiorul alezajului cu ciocanul mare, 1-2 lovituri seci pe ext alezajului fac sa se depreseze din vibratii. sa dai cu vasilina grafitata pe conuri, se va desface data viitoare super si fara sa rugineasca.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Pe masina asta a mea o sa intre numai brate cu tot cu bucse si pivoti, nu schimb cate o bucsa sau cate un pivot. De asta nu am nevoie de presa. Furculita aia ma ajuta sa scot bratul cu totul mai usor si atat, nu ma intereseaza sa protejez ceva la bratul vechi..

O presa e ceva mai scumpa ce e drept, vreo 30-40 de euro, dar pur si simplu nu imi trebuie. Cu o furculita scot piesele mai usor decat cu un levier, de asta am luat-o. Bine ca mi-ai zis de ciocan mai mare, am o panarama mica.. mai trebuie unul..

Link to comment
Share on other sites

daca stai si analizezi fortele, cu furculita lovesti aiurea si transmiti socuri inutile in toata articulatia / caseta.

presa nu solicita inutil nimic altceva din articulatii sau din directie.

un set de brate noi, bune, cumparate de la tine, montate p masina, vor tine mult mai mult daca la 6-12 luni de utilizare, in fct de km si calitatea drumurilor, le demontezi cu delicatete, desfaci capisoanele d cauciuc si mai pui 1-2 cm3 de unsoare.

marea majoritate a articulatiilor sferice se uzeaza pt ca lucreaza p uscat, nu pt ca sunt supuse la socuri, lovituri.

Link to comment
Share on other sites

masina asta, de cand e ea are articulatiile originale. Singurul lucru inlocuit la ea a fost bara stabilizatoare fata in 17 ani.. :twoup: .

 

Cu siguranta ca o presa e o solutie mai eleganta, dar cu furculita apuc ce trebuie si doar apas, sper sa nu ajung la ciocan. Din ce am citit despre operatia asta la e34 nu ajungi la ciocan de regula. La e34 suspensia fata e simpla si eleganta, caseta mai rezistenta si de altfel in toate DYI spune ca poti folosi o furculita. Le schimb pe absolut toate deodata, chiar daca momentan am doar un joc lateral la roata dreapta fata..

Lucrez doar pe masina mea, nu sunt profesionist.

Problema mea mare va fi sa desurubez chestiile alea de 17 ani. AColo cred ca ajung la ciocan din pacate.

Ma intreb daca vand astia WD40 in bidonase dinalea de stropit livada....:)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.