Jump to content

BMW Club Magazine


X X L

Recommended Posts

super, sa aveti bafta

 

inca o intrebare totusi :lol: revista va fi tot nationala nu?

da !

 

cum o sa-i zica la revista? BMWClub Magazine?

da !

 

Astia de la tara cum face sa junge si la iei revista asta ,mancatas:)

 

 

Ps :cel mai naspa e pt Roby ,merita si el primul numar:(

o sa facem intr-un anumit fel incat sa nu mai fie nevoie de distributia prin punctele de ziare/reviste...

 

cel mai bine stabilim un mod de livrare prin colegii dintr-o anumita zona, care vor distribui revista in cadrul intalnirilor saptamanale...

 

de exemplu, am vazut ca in anumite zone (Brasov, Timisoara, Constanta, Cluj, Baia-Mare, Ploiesti, si care-or mai fi ...) intalnirile reunesc destul de multi pasionati, asa ca "modul de operare" descris mai sus ar putea fi unul foarte rapid si util...

 

a-propos, sunt ceva amatori pentru chestia asta? :)

 

LE: pentru cei din strainatate, exista servicii postale...

 

PS: trebuie retinut faptul ca am reluat de la ZERO toata procedura de editare si tiparire a revistei BMWClub Magazine...

si asta "multumita" colegului care a avut amabilitatea sa ne "ajute" atat de mult... :)

Link to comment
Share on other sites

cel mai bine stabilim un mod de livrare prin colegii dintr-o anumita zona, care vor distribui revista in cadrul intalnirilor saptamanale...

 

de exemplu, am vazut ca in anumite zone (Brasov, Timisoara, Constanta, Cluj, Baia-Mare, Ploiesti, si care-or mai fi ...) intalnirile reunesc destul de multi pasionati, asa ca "modul de operare" descris mai sus ar putea fi unul foarte rapid si util...

 

a-propos, sunt ceva amatori pentru chestia asta? :lol:

 

LE: pentru cei din strainatate, exista servicii postale...

 

Eu ma ofer pentru Baia Mare, daca e cazul :)

Link to comment
Share on other sites

...

...

PS: trebuie retinut faptul ca am reluat de la ZERO toata procedura de editare si tiparire a revistei BMWClub Magazine...