BMWClub: Care sunt diferentele la motoarele de pe: - BMWClub

Jump to content

  • 8 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Care sunt diferentele la motoarele de pe: 320d nFL 136CP vs 318D FL 116CP vs 320d fl 150cp

#1 User is offline   maLaKay 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 486
  • Joined: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

  Posted 13 February 2010 - 10:55

am pus acesta intrebare,pentru ca peste tot cei care fac comparati,sau prin urmare vor sa faca o resoftare compara motoarele.din cate m-am documentat diferenta dintre 318d 116cp si 320d 150cp este >>>320d 150cp de 2004 are capacitatea cilindrica de 1995 iar 318d 2002 116cp de 1951 si intre ele mai exista diferenta de injectoare si turbina ....bine am inteles asta,dar pana la urma se poate aduce un 318d 116c- 2002 la 150cp printro resoftare safe... cu asta sa zicem cas lamurit,dar diferenta dintre un 318d 116cp 2002 si un 320d 136cp 2001 unde capacitatea cilindrica este identica 1951,common rail fiind toate masinile despre care vb,filtru de particule avand doar 320d de 2004...

inca o chestie 318d de 2004 tot cu 116cp am observat ca are capacitatea cilindrica exacta ca cel de pe 320d 150cp 2004 aicea tind sa cred ca motoarele sunt absolut identice crednush sigur...as dori sa veniti cu pareri si argumente in acesta privinta:

1. 318d 2002 116cp vs 318d 2004 116cp asemanari si deosebiri
2. 318d 2002 116cp vs 320d 2004 150cp asemanari si deosebiri
3. 318d 2002 116cp vs 320d 2001 136cp asemanari si deosebiri
4. 318d 2004 116cp vs 320d 2005 150cp asemanari si deosebiri



va multumesc, nush cat de bine am incercat sa explic cam ceea ce am vrut sa exprim,dar sper ca va fi un topic
interesant...

http://www.autoevolution.com/carcompare/bm...320d/#maintitle

http://www.autoevolution.com/carcompare/bm...318d/#maintitle
0

#2 User is offline   aalveris 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 12-January 07

Posted 13 February 2010 - 13:12

View PostmaLaKay, on 13/Feb/2010, 11:55, said:

am pus acesta intrebare,pentru ca peste tot cei care fac comparati,sau prin urmare vor sa faca o resoftare compara motoarele.din cate m-am documentat diferenta dintre 318d 116cp si 320d 150cp este >>>320d 150cp de 2004 are capacitatea cilindrica de 1995 iar 318d 2002 116cp de 1951 si intre ele mai exista diferenta de injectoare si turbina ....bine am inteles asta,dar pana la urma se poate aduce un 318d 116c- 2002 la 150cp printro resoftare safe... cu asta sa zicem cas lamurit,dar diferenta dintre un 318d 116cp 2002 si un 320d 136cp 2001 unde capacitatea cilindrica este identica 1951,common rail fiind toate masinile despre care vb,filtru de particule avand doar 320d de 2004...

inca o chestie 318d de 2004 tot cu 116cp am observat ca are capacitatea cilindrica exacta ca cel de pe 320d 150cp 2004 aicea tind sa cred ca motoarele sunt absolut identice crednush sigur...as dori sa veniti cu pareri si argumente in acesta privinta:

1. 318d 2002 116cp vs 318d 2004 116cp asemanari si deosebiri
2. 318d 2002 116cp vs 320d 2004 150cp asemanari si deosebiri
3. 318d 2002 116cp vs 320d 2001 136cp asemanari si deosebiri
4. 318d 2004 116cp vs 320d 2005 150cp asemanari si deosebiri



va multumesc, nush cat de bine am incercat sa explic cam ceea ce am vrut sa exprim,dar sper ca va fi un topic
interesant...

http://www.autoevolution.com/carcompare/bm...320d/#maintitle

http://www.autoevolution.com/carcompare/bm...318d/#maintitle

320d 2001 136cp nu e common rail
0

#3 User is offline   SorinT 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 539
  • Joined: 11-October 08
  • Gender:Male
  • Location:dragasani

Posted 13 February 2010 - 15:04

mie la reprezentanta mi s-a spus ca in afara de capacitatea cilindrica aprox asemanatoare sunt diferente de proiectare. probabil se refereau ca aproape tot e diferit, altfel 318d dupa resoftare ar fi ca un 320d si asta nu se intampla.
0

#4 User is offline   Stefan21 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 239
  • Joined: 06-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 February 2010 - 16:16

View Postfreeone, on 13/Feb/2010, 15:04, said:

mie la reprezentanta mi s-a spus ca in afara de capacitatea cilindrica aprox asemanatoare sunt diferente de proiectare. probabil se refereau ca aproape tot e diferit, altfel 318d dupa resoftare ar fi ca un 320d si asta nu se intampla.


eu stiu ca 318d - 116cp se poate transforma doar in 320d -136cp. Cel cu 150cp este cu totul altceva...

This post has been edited by Stefan21: 13 February 2010 - 16:16

0

#5 User is offline   IulianC 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2647
  • Joined: 18-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 13 February 2010 - 16:17

View PostmaLaKay, on 13/Feb/2010, 10:55, said:

din cate m-am documentat diferenta dintre 318d 116cp si 320d 150cp este >>>320d 150cp de 2004 are capacitatea cilindrica de 1995 iar 318d 2002 116cp de 1951 si intre ele mai exista diferenta de injectoare si turbina ....bine am inteles asta,dar pana la urma se poate aduce un 318d 116c- 2002 la 150cp printro resoftare safe... cu asta sa zicem cas lamurit,dar diferenta dintre un 318d 116cp 2002 si un 320d 136cp 2001 unde capacitatea cilindrica este identica 1951,common rail fiind toate masinile despre care vb,filtru de particule avand doar 320d de 2004...

inca o chestie 318d de 2004 tot cu 116cp am observat ca are capacitatea cilindrica exacta ca cel de pe 320d 150cp 2004 aicea tind sa cred ca motoarele sunt absolut identice crednush sigur...as dori sa veniti cu pareri si argumente in acesta privinta:

1. 318d 2002 116cp vs 318d 2004 116cp asemanari si deosebiri
2. 318d 2002 116cp vs 320d 2004 150cp asemanari si deosebiri
3. 318d 2002 116cp vs 320d 2001 136cp asemanari si deosebiri
4. 318d 2004 116cp vs 320d 2005 150cp asemanari si deosebiri



va multumesc, nush cat de bine am incercat sa explic cam ceea ce am vrut sa exprim,dar sper ca va fi un topic
interesant...

http://www.autoevolution.com/carcompare/bm...320d/#maintitle

http://www.autoevolution.com/carcompare/bm...318d/#maintitle

nu sunt toate motoarele de care spui tu common-rail. ti-am mai explicat si unde ai intrebat, datele de pe site-ul ala nu sunt corecte.
motoarele M47 nu sunt common-rail, sunt cu pompa de injectie Bosch VP44, capacitatea lor cilindrica e 1951cmc.
motoarele M47N sunt common-rail, au pompa de inalta presiune si injectoarele conectate la rampa comuna(de aici si denumirea de common-rail).
i-am mai explicat cuiva aici, e comparatie intre 320d.

P.S. uita-te in talon si vezi ce cod motor ai. Daca ai 20 4D 1 ai motorul M47 si daca ai 20 4D 4 ai motorul M47N(common-rail).
0

#6 User is offline   maLaKay 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 486
  • Joined: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Posted 13 February 2010 - 17:13

am inteles,da am omis unele gresit...in afirmatile mele... si dupa resoftare un 318d 2002 116cp poate nu va ajunge un 320d 150cp common rail dar va ajunge un 320d 136cp ceva mai bun...

This post has been edited by maLaKay: 13 February 2010 - 17:14

0

#7 User is offline   lucian81v 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1312
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 13 February 2010 - 17:19

Vezi tu care sunt diferentele. In principiu la fel cum au zis colegii 1951cmc - inj clasica - 204d1, 1995cmc CR - 204d4

Attached File(s)


0

#8 User is offline   maLaKay 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 486
  • Joined: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Posted 13 February 2010 - 18:07

nu ai un pdf complet la 318d 2001 ?
0

#9 User is offline   cristianiorga22 

  • -------
  • Group: Members
  • Posts: 1060
  • Joined: 14-January 07
  • Gender:Female
  • Location:----

Posted 13 February 2010 - 19:29

View PostmaLaKay, on 13/Feb/2010, 18:07, said:

nu ai un pdf complet la 318d 2001 ?


trimite-mi adresa de mail si iti trimit manualul pentru 318d 2001-2002....
0

#10 User is offline   Damian Razvan 

  • Membru
  • Group: Contributors
  • Posts: 361
  • Joined: 22-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest/Gl
  • Interests:2roti

Posted 13 February 2010 - 23:10

View Postfreeone, on 13/Feb/2010, 15:04, said:

mie la reprezentanta mi s-a spus ca in afara de capacitatea cilindrica aprox asemanatoare sunt diferente de proiectare. probabil se refereau ca aproape tot e diferit, altfel 318d dupa resoftare ar fi ca un 320d si asta nu se intampla.


Mai putin valabil la 318d m47N (commonrail) . :)
0

#11 User is offline   maLaKay 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 486
  • Joined: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Posted 14 February 2010 - 00:16

View PostDamian Razvan, on 13/Feb/2010, 23:10, said:

View Postfreeone, on 13/Feb/2010, 15:04, said:

mie la reprezentanta mi s-a spus ca in afara de capacitatea cilindrica aprox asemanatoare sunt diferente de proiectare. probabil se refereau ca aproape tot e diferit, altfel 318d dupa resoftare ar fi ca un 320d si asta nu se intampla.


Mai putin valabil la 318d m47N (commonrail) . :)



da...orikum nu inteleg de ce a pus 116cp pe modelul 318d 1951 cand e motor identic ca 320d respectiv 136cp 1951cmc si respectiv 320d 150cp common rail 1995 in comparatie cu 318d m47n tot common rail 1995cp .....la modele astea parerea mea e orikand poti duce lejer motoru in specificatile fratelui mai mare 320d...

318d 1951cmc 116cp injectie clasica 2002 > 320d 1951cmc 136 injectie clasica 2001
318d 1995cmc 116cp m47N 2003,2004 > 320d 1995cmc 150cp m47N 2004

printro resoftare poti aduce 318d la fel ca un 320d cum am specificat mai sus,mai logic de atat nu vad toata faza,ceea ce nu inteleg e de ce sunt motoarele la fel,dar au pus putere diferita,doar pt consum,modele mai economice?...
0

#12 User is offline   Damian Razvan 

  • Membru
  • Group: Contributors
  • Posts: 361
  • Joined: 22-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest/Gl
  • Interests:2roti

Posted 14 February 2010 - 00:21

Foarte probabil . Aproape acelasi motor si harti diferite . Nu ma pot pronunta si difera insa . Aveam cam acelasi consum si inainte de remapare . Diferenta e insesizabila (0.5 l probabil) .
0

#13 User is offline   lucian81v 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1312
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 14 February 2010 - 00:29

E mai scum sa faci 2 motoare diferite, in plus daca ar fi fost asa nu ar mai fi fost identice din toate punctele de vedere mai putin turbina.
0

#14 User is offline   maLaKay 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 486
  • Joined: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Posted 14 February 2010 - 00:34

poi cred ca am spart un MIT cu chestia asta,ca am vazut multe chestii legata de comparatile astea,cel putin cand te duci sa iti facio resoftare ti-o faci cat iti poate plapuma,de exemplu am 116cp motor simplu m47 injectie clasica,1951cmc,sal duc in 145cp cum l-ai dus tu,nu cred ca ar fi oke intr 136-140cp ar fi suficient,tu da e mult mai probabil ca puteai sal urci in 150cp fara probleme si nu 145cp.....dar sa stii ai m47n 318d 116cp duci in 150cp fara probleme,ai m47 318d 116cp duci in 136-140cp si am cam terminat povestea,care sunt mai carcotasi sa vina cu argumente noi,ar fi mult mai interesant....

mai trebuie sa fac rost de niste detalii la kit de ambreaj,cat cuplu poate sa suportenormal sau daca ala de pe 116cp m47 e exactcu cel depe 136cp m47....
0

#15 User is offline   Damian Razvan 

  • Membru
  • Group: Contributors
  • Posts: 361
  • Joined: 22-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest/Gl
  • Interests:2roti

Posted 14 February 2010 - 00:46

Teoretic pot sa-l ridic si la mai mult de 150 dar pe propria raspundere :) oricum in oras nu folosesc niciodata toti cp-iii aia . Nu ai cum !
0

#16 User is offline   maLaKay 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 486
  • Joined: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Posted 14 February 2010 - 01:05

deci sa va arat ceva interesant>>>>diferenta dintre un 318d 116cp 2002 motor m47 1951cmc fata de un 320d 136cp 2001 m47 1951cmc exista oare? sa va spun eu nu e,decat caroserie si o harta sau mapa cum se zice schimbata...si sa va demonstrez>>>>
uitativa la codurile de piese....si la celalalte chestii...

ambreaj identic 320d 136cp cu 318d 116cp

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=21&fg=05

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=21&fg=05

radiator

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=17&fg=05

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=17&fg=05

motor

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=05

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=05

turbo

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50

volanta cu masa dubla

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=20

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=20

transmisia

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=23&fg=05

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=23&fg=05

frane

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=34&fg=05

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=34&fg=05


pot sa bag mana in foc ca in situatia 318d 2003-2004 motor m47n 1995cmc3 116cp vs 320d 2004 m47n 150cp 1995cmc3 este identica...... :lol:
:)


deci aviz amatorilor.... nu orice 318d este un 320d, dar poate fi printro mica resoftare,si cand spun asta,o puteti face fara cel mai mic risc....
si cu asta am terminat un mic MIT al seriei 3 .....
0

#17 User is offline   lucian81v 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1312
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 14 February 2010 - 01:10

Cu turbina de 320d devine un 320d pur-sange, poti sa-l duci in 180 probabil dar sincer nu m-as risca.
Desi sunt identice ca dimensiuni au alte coduri.
Sunt 95% convins ca e doar chestie de marketing - ca sa poata sa le vanda mai cump pe cele de 320d.
Vreau sa spun ca nestiind specificatiile pieselor, daca ai 320d pui de 320d ca ti-e teama sa nu faci o prostie si platesti mai mult

Cu toate astea motoarele au acelasi cod la common rail pe de-o parte si la injectie clasic pe de alta.

This post has been edited by lucian81v: 14 February 2010 - 01:17

0

#18 User is offline   maLaKay 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 486
  • Joined: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Posted 14 February 2010 - 01:19

turbinele la 318d 116cp m47 1951cmc3 2002 si 320d 136cp m47 1951cmc3 sunt identice,te-ai referit cumva la turbina de pe 320d cu 150 cp nu?,ar fi o chestie si asta,dar diferainjectia common rail vs injectie clasica si mai sunt si altele,asa daca ai compara 318d 2003-2004 116cp,1995cmc3,m47n ar fi identic cu un 320d 2004 150cp,1995cmc3,m47n
0

#19 User is offline   lucian81v 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1312
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 14 February 2010 - 01:25

Ma refeream la 318-320 ambele CR dar se pare ca m-am inselat, nu stiu cum am cautat eu pe realoem si and dadeam search par number imi dadea folosit numai la unu din modele

Cu codurile motoarelor ma refeream ca motoarele CR au acelasi cod 318-320 iar celelate au acelasi cod intre ele.

This post has been edited by lucian81v: 14 February 2010 - 01:26

0

#20 User is offline   maLaKay 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 486
  • Joined: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Posted 14 February 2010 - 01:30

aha am inteles...eu is multumit ca am lamurit chestia cu 116cp -136cp am mai cautat ceva la cel de 116cp common rail si 150common rail sunt un pic in dubii...cred ca noaptea asta am sa verific,nush vazusem ca turbinele sunt deaceiasi marime,dar codurile la piese diferite...
0

Share this topic:


  • 8 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro