Jump to content

PROBLEME POMPA INJECTIE


ar85gyl

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In primul rand ca, fiind obosit, nu am scris exact ce vroiam, adica: ai sistemul complet diferit la common rail. CR este pus pe 320d incepand cu e46 facelift .

 

Sistemul cu pompa rotativa este similar cu injectia clasica, doar ca pompa este controlata electronic. Injectoarele se deschid mecanic, cand presiune trece de o anumita valoare

CR este compus ditr-o pompa de inalta presiune, care baga motorina pe o rampa comuna, la care sunt conectate toate injectoarele dar deschiderea lor este comandata electric, de ECU.

Pompele celor doua sisteme nu seamana intre ele absolut deloc.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

pai in primu rand ... modulul este pe pompa si nu stiu daca o sa gasesti tu la dezmembrari pe cineva care sa iti vanda doar modulul, pentru ca ... ar fii nebun :twoup:. In al doilea rand, din cate stiu eu ... modulul este format din mai multe chestii ... de la senzorul de turatii pana la electrovalva aceea din spate, care iti inchide motorina daca nu ai presiune. Deci mai bine dai pompa jos si te duci cu ea la un banc de probe unde sa iti zica clar ... dak este modulul electric sau partea mecanica.

 

Sau cumperi o pompa sh cu totul ... de pe o masina adusa de afara pe care o vezi cu ochii tai cum merge. Chiar daca repari modulul ... nu cred k o sa mearga mai mult de 6 luni maxim 1 an.

Link to comment
Share on other sites

depinde si unde o repari ... mie la bosch mi-au cerut de la 25 milioane si mi-au zis k poate ajunge pana la 40, depinde ce gasesc in ea. mi-au zis-o si pe asta cu garantie un an. si in legatura cu modulul nu cred k dak ai avea o pompa buna ... ai desface-o sa vinzi doar modulul de pe ea. sincer eu nu as face aja ceva pentru ca o sa iti ramana partea mecanica si nu o sa ai ce face cu ea.
Link to comment
Share on other sites

In primul rand ca, fiind obosit, nu am scris exact ce vroiam, adica: ai sistemul complet diferit la common rail. CR este pus pe 320d incepand cu e46 facelift .

 

Sistemul cu pompa rotativa este similar cu injectia clasica, doar ca pompa este controlata electronic. Injectoarele se deschid mecanic, cand presiune trece de o anumita valoare

CR este compus ditr-o pompa de inalta presiune, care baga motorina pe o rampa comuna, la care sunt conectate toate injectoarele dar deschiderea lor este comandata electric, de ECU.

Pompele celor doua sisteme nu seamana intre ele absolut deloc.

Multumesc de informatii,lucian :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Du-te din prima la cineva priceput, de exemplu dereglatu (nu fac reclama, nu-l cunosc, dar am auzit numai de bine); nu umbla aiurea cu ea ca mai mult cheltuiesti, mergi din prima pe electronica pompei.

Iti spun din experienta (am avut si un topic pe aici, dar s-a unit cu altele); ideea e asta = asta ("detaliile" vad ca s-au sublimat) - am umblat 3-4 saptamani pe la toti meseriasii din zona si din disperare de cauza am dus-o la reprezentanta (MHS Militari) unde a stat 7 saptamani, dauna totala a fost de peste 8000 lei (tocmai recuperasem taxa de prima inmatriculare :twoup: )

Iti doresc multa bafta in rezolvarea problemei cat mai putin dureros posibil.

Edited by Geo Serban
Link to comment
Share on other sites

sa va explic ce mi s-a intamplat,mergeam linistit cu masina si am redus la o cale ferata cand mi s-a oprit motorul instantaneu,de atunci nu mai reusesc sa o pornesc,dau la automat si nu vrea sa porneasca parca as fi ramas fara motorina,am pus testerrul pe ea si mi-a dat eroare la modulul de pe pompa de injectie,daca a mai patit cineva asa si ce a fost problema rog ajutor cine cunoaste cum sta treaba,tin sa precizez ca am desfacut un injector si imi baga motorina la injectoare cand dau la automat,cine mi-a facut testul a spus ca e prea putina,astept ajutor din partea voastra,va multumesc

 

P.S:este vorba de un 320d 136 cp din 99

 

salut,

 

intreaba pe calin 78 ca el e din arad daca stie si recomanda pe cineva pentru reparatii pompe. la bucuresti am eu pe cineva care mi a facut o si mie insa nu se deplaseaza pana acolo si pt tine e prea costisitor sa vii. totodata mai poti apela si la colegul dereglatu din pitesti

Salut Catalin, pe cine cunosti tu in Bucuresti si lucreaza pe pompe? poate face o diagnoza? cat e de bun? merci!

Link to comment
Share on other sites

In primul rand ca, fiind obosit, nu am scris exact ce vroiam, adica: ai sistemul complet diferit la common rail. CR este pus pe 320d incepand cu e46 facelift .

 

Sistemul cu pompa rotativa este similar cu injectia clasica, doar ca pompa este controlata electronic. Injectoarele se deschid mecanic, cand presiune trece de o anumita valoare

CR este compus ditr-o pompa de inalta presiune, care baga motorina pe o rampa comuna, la care sunt conectate toate injectoarele dar deschiderea lor este comandata electric, de ECU.

Pompele celor doua sisteme nu seamana intre ele absolut deloc.

P.S. ...e foarte buna explicatia si, ca sa fie si mai explicit pentru cei care au probleme similare, CR are doua pompe cea de joase (aflata in rezervor) si cea de inalte (aflata undeva sub scaunul soferului dar sub masina) aceasta din urma are rolul de a aduce motorina in rampa comuna de unde fluxul de motorina este preluat de catre injectoare (aici, fiecare injector in parte are rol de pompa de injectie de aici si denumirea de pompe diuze).

Modelele anterioare, cele cu injectia clasica, au in schimb pompa din rezervor cea care aduce motorina in filtru si pompa de injectie ce are rolul de a pompa motorina cu presiune in injectoare.

Problema acestei pompe este..motorina care, este din ce in ce mai uscata (acum nemaigasindu-se decat euro 5), foarte buna pentru CR dar foarte problematica pentru injectia clasica, ungerea pompei de injectie facandu-se numai cu motorina....

Aceasta problema o am si eu, gasind in filtrul de motorina pilitura de aluminiu...

Toate cele bune!

Link to comment
Share on other sites

adevaru este ca si eu am gasit pilitura in filtrul de motorina,acum am vb cu cineva si o duc maine sa vedem ce are am avut aceeasi problema cu un opel astra g si tot baiatul asta mia facuto,mia reparat modulul de pe pompa de motorina si de 2 ani umblu cu el fara probleme,daca nu reuseste sa il faca mai bine cumpar un modul decat sa cumpar toata pompa,de gasit sper sa gasesc la vreun shrot
Link to comment
Share on other sites

O intrebare am si eu legata de pompa de injectie... trebuie neaparat sa se strice pentru a face o mentenanta/curatie/revizie la ea ?

O interventie ca cea descrisa anterior, facuta inaintea unei defectiuni poate prelungi viata pompei ?

Link to comment
Share on other sites

sa va explic ce mi s-a intamplat,mergeam linistit cu masina si am redus la o cale ferata cand mi s-a oprit motorul instantaneu,de atunci nu mai reusesc sa o pornesc,dau la automat si nu vrea sa porneasca parca as fi ramas fara motorina,am pus testerrul pe ea si mi-a dat eroare la modulul de pe pompa de injectie,daca a mai patit cineva asa si ce a fost problema rog ajutor cine cunoaste cum sta treaba,tin sa precizez ca am desfacut un injector si imi baga motorina la injectoare cand dau la automat,cine mi-a facut testul a spus ca e prea putina,astept ajutor din partea voastra,va multumesc

 

P.S:este vorba de un 320d 136 cp din 99

 

salut,

 

intreaba pe calin 78 ca el e din arad daca stie si recomanda pe cineva pentru reparatii pompe. la bucuresti am eu pe cineva care mi a facut o si mie insa nu se deplaseaza pana acolo si pt tine e prea costisitor sa vii. totodata mai poti apela si la colegul dereglatu din pitesti

Salut Catalin, pe cine cunosti tu in Bucuresti si lucreaza pe pompe? poate face o diagnoza? cat e de bun? merci!

 

 

este vorba despre bosch service chitila. reprezentanta radacini. la ei am mers. eu cunosc pe cineva care lucreaza acolo si am aflat de curand cand am fost acolo.

 

sa va explic ce mi s-a intamplat,mergeam linistit cu masina si am redus la o cale ferata cand mi s-a oprit motorul instantaneu,de atunci nu mai reusesc sa o pornesc,dau la automat si nu vrea sa porneasca parca as fi ramas fara motorina,am pus testerrul pe ea si mi-a dat eroare la modulul de pe pompa de injectie,daca a mai patit cineva asa si ce a fost problema rog ajutor cine cunoaste cum sta treaba,tin sa precizez ca am desfacut un injector si imi baga motorina la injectoare cand dau la automat,cine mi-a facut testul a spus ca e prea putina,astept ajutor din partea voastra,va multumesc

 

P.S:este vorba de un 320d 136 cp din 99

 

salut,

 

intreaba pe calin 78 ca el e din arad daca stie si recomanda pe cineva pentru reparatii pompe. la bucuresti am eu pe cineva care mi a facut o si mie insa nu se deplaseaza pana acolo si pt tine e prea costisitor sa vii. totodata mai poti apela si la colegul dereglatu din pitesti

Salut Catalin, pe cine cunosti tu in Bucuresti si lucreaza pe pompe? poate face o diagnoza? cat e de bun? merci!

 

 

este vorba despre bosch service chitila. reprezentanta radacini. la ei am mers. eu cunosc pe cineva care lucreaza acolo si am aflat de curand cand am fost acolo.

Link to comment
Share on other sites

adevaru este ca si eu am gasit pilitura in filtrul de motorina,acum am vb cu cineva si o duc maine sa vedem ce are am avut aceeasi problema cu un opel astra g si tot baiatul asta mia facuto,mia reparat modulul de pe pompa de motorina si de 2 ani umblu cu el fara probleme,daca nu reuseste sa il faca mai bine cumpar un modul decat sa cumpar toata pompa,de gasit sper sa gasesc la vreun shrot

Salut, si eu am gasit pilitura in filtrul de motorina, dar asta s-a intamplat inca de acum 6.000 km in urma, masina merge bine si nu am probleme. Am vorbit si cu George (Dereglatu) si mi-a spus si el ca si altii de pe forum, asta se intampla de la motorina care este foarte uscata. Nu asta e problema pentru care ti s-a oprit masina, sau poate ca ti-a cedat pompa de tot...in cazul asta eu as face o reconditionare a pompei decat sa cumpar o alta SH. De ce? pentru ca la o reconditionare respectiv partea hidraulica sa zicem, ai o oarecare garantie si sti cel putin ca teoretic trebuie sa se fi sch, ceva parti componente uzate la ea, pe cand..la una SH nu sti nici cati km are si nici de cand zace in dezmembrari. Iar la o poampa care sta..se usuca toate garniturile..poti avea fie surpriza ca nu mai merge dupa un anumit nr de km fie ca ai alte probleme cu ea. iar garantie..da , sa zicem ca poate iti recuperezi banii dar demontarea etc o faci pe banii tai.

Link to comment
Share on other sites

P.S. ...e foarte buna explicatia si, ca sa fie si mai explicit pentru cei care au probleme similare, CR are doua pompe cea de joase (aflata in rezervor) si cea de inalte (aflata undeva sub scaunul soferului dar sub masina) aceasta din urma are rolul de a aduce motorina in rampa comuna de unde fluxul de motorina este preluat de catre injectoare (aici, fiecare injector in parte are rol de pompa de injectie de aici si denumirea de pompe diuze).

 

NU NU

1. Sistemul CR propriu-zis contine o pompa de inalta presiune (care realizeaza presiuni de peste 1000bari) antrenata de arborele cotit prin lant, de la ea plecand mai departe lantul de distributie pentru axele cu came. Iar injectoarele sunt practic doar valve actionate electric (magnetic sau piezo)

Pompele intermediare, electrice , nu facparte din CR.

 

2. Pompe duze este cum ai descris: fiecare cilindru are o pompa+injector in capul cilindrului.

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare:

imi oscileaza relantiul intre 750-900, sta 1 minut la 900 dupa aia cade iar in 750 , imi face asa pana imi ajunge temperatura la 90 de grade.cand a ajuns acul la apa la jumate, nu mai imi oscileaza relantiul.Ce ar putea fi?capul hidraulic al pompei?

Link to comment
Share on other sites

Din experienta proprie stiu ca daca te duci la reprezentanta o sa iti impinga o factura de aprox 7000 RON spunandu-ti ca schimba pompa de injectie cu totul.

La Bosch Service (am fost la ala de pe Alexandriei din Buc, langa pentitenciarul Rahova) iti iau cam 800 RON doar sa iti dea pompa jos si sa ti-o verifice pe banc. Apoi incepe distractia, pentru ca in functie de ce descopera acolo factura va deveni mai mare).

Eu personal am fost foarte multumit de colegul Dereglatu', e super meserias si mi-a reparat problema. Masina merge foarte bine si am deja 20 000 Km facuti de la schimbarea electronicii.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.