Jump to content

intreruperi motor e46 150hp


bpetri

Recommended Posts

salutare, sunt cam incepator pe forum,am un e46 320d,2004, si simt niste mici intreruperi la mersul lin, adica de ex. merg in localitate cu viteza regulamentara si in acest timp cand motorul merge foarte lin indiferent de treapta de viteza apar mici intreruperi si scapari(DOAR ATUNCI)chiar daca e pusa pe pilot automat. va multumesc si va rog doar daca sunteti informat sa va postati parerile.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Curatarea filtrului de la electrovalva EGR citeste DIY poate te ajuta.

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/76423-curatarea-filtrului-de-la-electrovalva-egr-e46-fl-320d/

mercy, sper sa fie, dupa aceasta curatare, as vrea sa curat si sezorul de galerie(de admisie cred)dar nu stiu exact unde se afla.... poate ma ajuta cineva. multumesc anticipat. (e46,320d/2004)

Link to comment
Share on other sites

anuleaza egr! si eu am curatat galeria,senzoru ,egr ,filtru de la electrovalva si tot intrerupea pana am scos furtunasul ala mic de la egr si merge super dupa ce l-am anulat.

mercy, mi-a mai spus cineva, dar totusi care ar fi explicatia ca are si ala un rol, ma gandesc ca ceva nu functioneaza......

Link to comment
Share on other sites

la mine cred ca ii electrovalva defecta din moment ce egr nu ii blocat si am zis ca pana cumpar alta electrovalva merg asa.

daca iti cumperi alta electrovalva, tine-ma la curent te rog cu niste detalii(ce magazin,pret,daca se simte diferenta) si ma gandesc ca daca ar fi defecta electrovalva egr ar trebui sa apara pe tester... nu?

Link to comment
Share on other sites

recomand un test cu gt1 in mers pe traseul de supra-alimentare(presiune in turbo,valori debitmetru in sarcina)..te poti edifica cat de cat citind parametrii respectivi

mercy, deocamdata nu e foarte evidenta intreruperea, daca se mai accentueaza o sa iti urmez sfatul.... (banuiesc ca cine face testu se si pricepe sa citeasca parametri)

Link to comment
Share on other sites

E normal sa mai faca unele hop-uri cand e pusa pe pilot automat. Asta din cauza drumului, ex dupa ce cobori o panta usoara vei simti un mic soc (ca o frana de motor). Incearca de curiozitate sa vezi daca face cand urci o panta usoara, masina fiind pe pilot.
Link to comment
Share on other sites

Asta cu anularea EGR-ului (scoaterea furtunasului de vacum) ce implica? Influenteaza in vre-un fel viata motorului? Am si eu niste intreruperi la ralanti si banuiesc ca tot de la EGR este.... (in mers nu am) Edited by JaMb0
Link to comment
Share on other sites

E normal sa mai faca unele hop-uri cand e pusa pe pilot automat. Asta din cauza drumului, ex dupa ce cobori o panta usoara vei simti un mic soc (ca o frana de motor). Incearca de curiozitate sa vezi daca face cand urci o panta usoara, masina fiind pe pilot.

inteleg la ce te referi, dar eu ma refeream ca simt intreruperi (si pe pilot automat) la drum drept, si fara gropi, iar faza care mi-ai zis cu urcatul pentii pe pilot, depinde (ce panta, ce viteza, si in care treapta de viteza sa fie) pentru a putea face observatia....

Link to comment
Share on other sites

si la mine face,n am gasit buba.face doar cand e cald afara.toata iarna a mers brici,acum a revenit problema.

electrovalva egr ai schimbat-o? ca si la mine se manifesta la fel toata iarna a mers ok. la temp peste 3 grade am observat ca incepe sa faca iara,ma gandeam ca si egr asta functioneaza in fuctie de temperatura motorului cea de afara poate electrovalva e mai putin folosita sau datorita temperaturii mai mari din jurul motorului sa o afecteze intr-un fel si sa functioneze haotic sau la parametrii redusi...mentionez ca nici eu ca majoritatea de aici nu am cumparat o electrovalava noua sa ma conving dar poate cineva care a facut-o sa ne lumineze si pe noi ca s-o putem exclude si sa ne indreptam atentia catre altceva...

Link to comment
Share on other sites

electovalva aia n-am schimbat-o.cam cat e una?

exact asa e si la mine... vine caldura - apare problema, dar totusi nu cred ca e electrovalva, e ceva care are legatura cu temperatura de afara, ca doar acolo unde e ea e cald tot timpul, si totusi, conteaza si temperatura de afara.. (e o parere), si as fi curios daca cineva care are problema asta ar avea un prieten (care nu are problema) sa faca schimb de electrovalve.

 

Ma refeream la o panta usoara, nu cum e pe Feleacului sau Apoldu din Sibiu.

da la panta usoara nu are simtome, dar ma deranjeaza drumul drept, mai ales in localitati, unde e viteza mica, ca la viteza mare nu se simte nimic

 

recomand un test cu gt1 in mers pe traseul de supra-alimentare(presiune in turbo,valori debitmetru in sarcina)..te poti edifica cat de cat citind parametrii respectivi

mentionez ca am fost la un tester in urma cu un an si acolo a dat niste coduri de

-sensor ax came,si

-sensor turatie volanta

sensorul de ax cu came am facut schimb de la cineva care nu are problema asta ... si nimic, cel de la volanta e cam greu de schimbat, si nu am ajuns inca acolo...

Link to comment
Share on other sites

o electrovalva costa in jur de 350ron,eu tot pe aceasta o suspectez din moment ce atunci cand scot furtunasul de vacum ce intra in egr masina merge ok fara intreruperi,astept totusi o parere din partea unei persoane care a schimbat-o...

 

o electrovalva costa in jur de 350ron,eu tot pe aceasta o suspectez din moment ce atunci cand scot furtunasul de vacum ce intra in egr masina merge ok fara intreruperi,astept totusi o parere din partea unei persoane care a schimbat-o...

P.S. prima data cand a aparut problema am fost cu ea la tester(original bmw)si a iesit debitmetrul sub parametrii normali la 4000ture,insa din ce am mai vb. aici sunt unii care l-au cumparat degeaba ca nu au scapat de problema,plus ca masina in rest trage bine nu scoate fum consumul este neschimbat...

Link to comment
Share on other sites

o electrovalva costa in jur de 350ron,eu tot pe aceasta o suspectez din moment ce atunci cand scot furtunasul de vacum ce intra in egr masina merge ok fara intreruperi,astept totusi o parere din partea unei persoane care a schimbat-o...

 

 

P.S. prima data cand a aparut problema am fost cu ea la tester(original bmw)si a iesit debitmetrul sub parametrii normali la 4000ture,insa din ce am mai vb. aici sunt unii care l-au cumparat degeaba ca nu au scapat de problema,plus ca masina in rest trage bine nu scoate fum consumul este neschimbat...

eu am schimbat debitmetrul anul trecut a fost in jur de 820ron, si nu am scapat de problema... m-am interesat zilele astea de electrovalva si am gasit ceva dar nu arata ca si cea de pe masina (iesirea la furtunase e una ca si la cea de pe masina dar una e in jos,si nici sistemul de prindere nu e cu 2 suruburi, are doar o clema de plastic)..... dubios....

Link to comment
Share on other sites

sunt mai multe de verificat/curatat...curatare EGR+senzorul care citeste presiunea pe admisie,se depune calamina din cauza mersului subturat...verificare racitor de gaze(canalele fagure),termostat EGR,electrovalva turbo,debitmetru,la senzorul de turatie se ajunge mai greu
Link to comment
Share on other sites

sunt mai multe de verificat/curatat...curatare EGR+senzorul care citeste presiunea pe admisie,se depune calamina din cauza mersului subturat...verificare racitor de gaze(canalele fagure),termostat EGR,electrovalva turbo,debitmetru,la senzorul de turatie se ajunge mai greu

senzorul presiune admisie unde se afla, e cumva ala care e pe futunul(teava alumuniu) dintre intercooler si galeria de admisie, sau mai are si altul?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.