Jump to content

intreruperi motor e46 150hp


bpetri

Recommended Posts

salutare, sunt cam incepator pe forum,am un e46 320d,2004, si simt niste mici intreruperi la mersul lin, adica de ex. merg in localitate cu viteza regulamentara si in acest timp cand motorul merge foarte lin indiferent de treapta de viteza apar mici intreruperi si scapari(DOAR ATUNCI)chiar daca e pusa pe pilot automat. va multumesc si va rog doar daca sunteti informat sa va postati parerile.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Curatarea filtrului de la electrovalva EGR citeste DIY poate te ajuta.

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/76423-curatarea-filtrului-de-la-electrovalva-egr-e46-fl-320d/

mercy, sper sa fie, dupa aceasta curatare, as vrea sa curat si sezorul de galerie(de admisie cred)dar nu stiu exact unde se afla.... poate ma ajuta cineva. multumesc anticipat. (e46,320d/2004)

Link to comment
Share on other sites

anuleaza egr! si eu am curatat galeria,senzoru ,egr ,filtru de la electrovalva si tot intrerupea pana am scos furtunasul ala mic de la egr si merge super dupa ce l-am anulat.

mercy, mi-a mai spus cineva, dar totusi care ar fi explicatia ca are si ala un rol, ma gandesc ca ceva nu functioneaza......

Link to comment
Share on other sites

la mine cred ca ii electrovalva defecta din moment ce egr nu ii blocat si am zis ca pana cumpar alta electrovalva merg asa.

daca iti cumperi alta electrovalva, tine-ma la curent te rog cu niste detalii(ce magazin,pret,daca se simte diferenta) si ma gandesc ca daca ar fi defecta electrovalva egr ar trebui sa apara pe tester... nu?

Link to comment
Share on other sites

recomand un test cu gt1 in mers pe traseul de supra-alimentare(presiune in turbo,valori debitmetru in sarcina)..te poti edifica cat de cat citind parametrii respectivi