Jump to content

intreruperi motor e46 150hp


bpetri

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca scapa un pic de presiune(motorina) pe acolo asa face. La mine nenorocitele astea de 15 lei au fost vinovate de intreruperile intre 1800 si 2200 rot/min la accelerari finutze. :thumbsup: Am investigat si schimbat piese mai bine de 1 an de zile. :thumbsup: Schimba preventiv si furtunul de la retur.
Link to comment
Share on other sites

Daca scapa un pic de presiune(motorina) pe acolo asa face. La mine nenorocitele astea de 15 lei au fost vinovate de intreruperile intre 1800 si 2200 rot/min la accelerari finutze. Am investigat si schimbat piese mai bine de 1 an de zile. Schimba preventiv si furtunul de la retur.

Vrei sa spui ca ai scapat definitiv de intreruperi inlocuind acele mici saibe? Este prima data cand citesc despre ele ca posibila cauza...

Link to comment
Share on other sites

injectoarele ies greu, foarte greu dar in nici un caz nu se scot prin metoda din clip aplicata de acei mecanici semiretardati. Exista presa speciala pentru scos injectoare, sau se poate face o presa daca nu ai de unde cumpara. Oricum orice service care se respecta trebuie sa aiba in dotare asa ceva. Am avut o problema la un injector, la motorul de 136 cp, 2.0d, imi scapa gaze pe la un injector si trebuia schimbata saiba de cupru. A durat cam 1 ora scoaterea injectorului cu presa ! si 1 o ora curatarea in _chiulasa_ de calamina care bloca injectorul sa iasa, practic il sudase. Cu calm si perseverenta reusesti :)

 

cam asa era presa pentru injectoare facuta de mecanicul meu.

 

presa_injectoare_home_made.pdf

Edited by scooter
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Deci, cele mai probabile rezolvari pt intreruperi, din ce am citit pana aici, ar fi:

- clapetii din admisie - scosi de tot, cu avantaje multiple :).

- curatat/schimbat senzor din admisie.

- schimbat saibe injectoare.

 

Mi-a scapat ceva relevant?

Alte posibile cauze:

- EGR, merita curatat periodic

- electrovalva EGR, poate fi si curatata cu putina rabdare

- furtunele vacuum, de preferat schimbate toate

Link to comment
Share on other sites

Am mai cautat pe tema asta, si am aflat ca ar fi o pblema de soft, care inca (prob. niciodata) nu are rezolvare. Respectiv, in anumite coditii (sarcina, temperatura, etc.) intre 1800 rpm - 2200 rpm, egr-ul functioneaza viciat din cauza softului. Deci pe cale de consecinta, dezactivarea egr prin scoaterea furtunului din el ar trebui sa conduca la eliminarea intreruperilor - inca nu am incercat. Edited by Ciprian_STS
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

uite ca o sa le schimb si eu preventiv, o sa schimb si origurile sunt curios de rezultat.

 

 

 

astazi am ajuns si eu pe la curte si mi-am facut curaj sa ma apuc de treaba

 

http://i44.tinypic.com/dw56w5.jpg

 

 

cam asta a fost diferenta

 

 

http://i39.tinypic.com/k4tb8l.jpg

 

http://i44.tinypic.com/nqqno0.jpg

 

si decedatii :)

 

 

http://i40.tinypic.com/ekktxy.jpg

 

 

 

ca rezultat ? masina merge minunat, dar la modul de superb, nu mai are absolut nici o retinere in acceleratie, motorul merge super rotund parca ar avea amestecul motorina-aer perfect.

 

multumit, parca se si tureaza mult mai frumos si cursiv (desi nu mi se parea ca are masina vreo problema) , am curatat si egr-ul

 

in concluzie sanatate celui care a venit cu ideea :drinks:

 

nu vad cum ar influenta saibele alea

 

 

se pare ca influenteaza :)..ca si un autoraspuns sa zicem

Link to comment
Share on other sites

eu nu vad cum poti sa le scoti fara sa dai admisia jos.

 

injectoarele le-am scos cu schema, am desurubat putin piulitele de strangere ,am dat o cheie si au sarit singure :shifty:

 

cred ca ieseau oricum usor si fara.

 

Haha, tare modul cum le-ai scos, numai sa nu cauzeze la ceva... Ma gandeam ca ies si fara sa dai galeria jos. Asa, zi cum se comporta masina inainte sa le schimbi.

Link to comment
Share on other sites

bai mergea bine si pana sa le schimb, dar parca sub 2000 si in jurul la 2000 de turatii cand o accelerai nu se tura atat de lin sa zicem.

mi se pare ca merge mult mai rotund si lejer motorul acum(mai spre benzina sa zicem), e posibil sa fie si placebo , dar sigur e o diferenta .

 

 

cu afectatul , nu ai ce sa afectezi, desurubezi putin cat sa sara ele 2-3 mm , cand sar se si opreste motorul.

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

iti trebuie 4x 11 si 4 x 10

 

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=13_0959&hg=13&fg=15

 

 

http://realoem.com/bmw/diagrams/u/v/237.png

 

 

inca o chestie, eu am preferat sa desfac conductele de pe rampa decat sa le desfac de la injector(mi se pare mult mai usor de lucrat si nu incurci nici ordinea injectoarele,nu ca ar conta) ,am scos cate doua.

 

http://i44.tinypic.com/n3w2lh.jpg

 

 

 

operatiunea nu este simpla, este mult de surubarit , mufe , furtunuri de vacum..3-4 ore

 

sculele sunt destul de banale , cu o trusa completa si buna faci treaba fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc foarte mult pentru poze + detalii.

 

Nu e o problema ca e mult de surubarit pt ca oricum o sa am de lucru prin zona ca trebuie sa schimb furtunasele de vacuum, sa elimin clapetele din admisie si sa curat senzorul de pe admisie + galeria. Ma gandeam cu ocazia asta, sa le fac pe toate deodata.

Trebuie doar sa imi fac curaj.

Link to comment
Share on other sites

si nu incurci nici ordinea injectoarele,nu ca ar conta...

 

Ordinea injectoarelor e importanta daca nu ai vreo scula sa recodezi in ECU codurile de calibrare. Daca ai scula, poti pune injectoarele cum vrei dar ulterior se rescriu in ECU codurile corespunzatoare.

 

Sper ca ai curatat foarte bine si calamina de pe scaunelele pe care stau injectoarele in chiulasa, adica locul de contact cu saiba de cupru.

Link to comment
Share on other sites

 

Sper ca ai curatat foarte bine si calamina de pe scaunelele pe care stau injectoarele in chiulasa, adica locul de contact cu saiba de cupru.

 

era curat acolo, la modul ca lucea locul.

 

eu cand am schimbat injectoarele la 110 mii nu am codat nimic, a mers fara nici o problema, cred ca la 136 de cai e treaba cu codarea.

Link to comment
Share on other sites

Oricum, eu unul cand o sa umblu pe acolo o sa respect ordinea lor, pt a evita orice fel de probleme.

 

Mai am o intrebare: cand se monteaza inejctoarele trebuie date cu ceva vaselina speciala, sau doar se baga la loc si se prind cu piulitele aferente?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.