Jump to content

Vreau sa iau un M5. Sfaturi!


boris

Recommended Posts

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In rest masina se comporta absolut exemplar. In 30k km facuti de mine nu am schimbat nici macar o bucse la masina. Absolut toate componentele masinii se comporta exemplar fata de cele ale bmw-urilor noi.

 

143958[/snapback]

 

o intrebare oarecum offtopic.. scuze, dar trebuie sa intreb:

un 5 normal poate fi echipat cu consumabile (bucsaraie, furtunele, etc... poate chiar si telescoape, frane :blink: ) de M5? Astfel incat sa ramai cu o masina "de muritor", cu consum normal, cu o herghelie "normala" (pt un om insurat si cu copil mic) DAR cu FIABILITATEA unui M?

Multumesc, si daca deranjeaza f tare intrebarea offtopic, ignorati si continuati discutia. :)

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic despre nevoia furtunelor in ceea ce priveste fiabilitatea

cred ca furtunele sunt fiabile si de e39 normal

 

in ceea ce priveste articulatia masinii normal ca pot fi schimbate

masina e construita pe acelasi schelet pe care este si m-ul construit

acum nu vad rostul dar in fine fiecare cu pasarelele lui :blink:

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic despre nevoia furtunelor in ceea ce priveste fiabilitatea

cred ca furtunele sunt fiabile si de e39 normal

 

in ceea ce priveste articulatia masinii normal ca pot fi schimbate

masina e construita pe acelasi schelet pe care este si m-ul construit

acum nu vad rostul dar in fine fiecare cu pasarelele lui :blink:

144048[/snapback]

 

merci :)

Link to comment
Share on other sites

masina mea este in mare parte echipata M. din pacate partea cea mai importanta -motoru - e diesel.

 

directia are elemente M, suspensia este M completa, sist de franare este M. plus spoilere, volan ( eh, s-a dus...) etc.

 

diferenta fata de un e39 de serie este destul de mare in ceea ce priveste manevrabilitatea si abordarea virajelor.

probleme au fost in momentul in care a trebuit sa schimb piese pe masina - preturi uneori de zece ori mai mari ( in cazul unor conducte de aerisire / ventilare a franelor) iar componentele suspensiei/sist de franare sunt cam duble la pret fata de cele de serie. plus ca au fost probleme cu aducerea pieselor, mereu veneau gresit si trebui asa astept sa le returneze si sa aduca altele care sa se potriveasca la mine.

 

in ceea ce priveste fiabilitatea, as crede ca suspensia standard te va tine mai mult... mergi pe piese OEM si nu vor fi probleme.

Link to comment
Share on other sites

"Consum: 30% pina la mare, mers cit de tare se poate, cu limitarea scoasa.

 

In oras, noaptea, cam 17-20%. Teoretic consuma si 10% afara, dar in primul rind nu rezisti sa mergi asa, si doi, "what's the point???"

 

Suspensie rigida, dar absolut suportabila.

 

In a treia (a3-a) la 80km/h te lipeste de scaun. Prin Bucuresti, doar 2 masini s-au tinut dupa ea, un Porsche Cayenne Turbo S(cel cu 4 tevi) si un ... 535 biturbo diesel :blink:. Evident sunt si alte masini tari, dar asta a fost.

 

La 100k km la bord totul pe ea este absolut impecabil, dar absolut impecabil. Spune-i te rog asta celui care ti-a zis ca nu sunt prea reusite."

 

Incheiat citat de la un prieten, fost mindru detinator de M5 E39 2000.

Link to comment
Share on other sites

masina mea este in mare parte echipata M. din pacate partea cea mai importanta -motoru - e diesel.

 

directia are elemente M, suspensia este M completa, sist de franare este M. plus spoilere, volan ( eh, s-a dus...) etc.

 

diferenta fata de un e39 de serie este destul de mare in ceea ce priveste manevrabilitatea si abordarea virajelor.

probleme au fost in momentul in care a trebuit sa schimb piese pe masina - preturi uneori de zece ori mai mari ( in cazul unor conducte de aerisire / ventilare a franelor) iar componentele suspensiei/sist de franare sunt cam duble la pret fata de cele de serie. plus ca au fost probleme cu aducerea pieselor, mereu veneau gresit si trebui asa astept sa le returneze si sa aduca altele care sa se potriveasca la mine.

 

in ceea ce priveste fiabilitatea, as crede ca suspensia standard te va tine mai mult... mergi pe piese OEM si nu vor fi probleme.

144078[/snapback]

Cu spoilerele si barile am inteles, ai pachet M, dar cum de ai si suspensie si directie M? :blink:

Link to comment
Share on other sites

masina mea este in mare parte echipata M. din pacate partea cea mai importanta -motoru - e diesel.

 

directia are elemente M, suspensia este M completa, sist de franare este M. plus spoilere, volan ( eh, s-a dus...) etc.

 

144078[/snapback]

 

:blink: directie M??? :) o fi pe lista de optionale si nu am vazut-o :)

 

sau tu ai vazut volanul cu emblema de M si gata ...ai directie de M :D

 

Iar franale alta bomba...... :)

 

sa fim seriosi....tu vrei sa ne pacalesti ca masina ta e identica cu un M5 ...doar motorul difera :bounce: .

 

Glumetule....ridica si tu un M5 pe elevator si fa diferenta !!!

 

On Topic:

 

In Bucuresti scoti lejer consum de 30% :D

 

Ai grija....cum a zis cineva mai sus ....banii de benzina sunt cea mai mica problema....intretinerea unei asemenea masini nu este usoara!

Edited by dedes
Link to comment
Share on other sites

Pai e cu totul altceva. VL20SAS si-a pus pe masina volanul cu clapete si scaunele cu memorii pt propriul confort, ince ce utilitate pot avea de ex frane de M5 pe un E39 normal? Daca era nevoie de frane mai mari nu monta BMW de la inceput? Sau directia de M sau suspensia..... :blink: Ma rog poate cat si-a pus el toate astea insa nu vad o utilitate..
Link to comment
Share on other sites

:blink:  directie M???  :)  o fi pe lista de optionale si nu am vazut-o :)

 

sau tu ai vazut volanul cu emblema de M si gata ...ai directie de M :D

 

Iar franale alta bomba...... :)

 

sa fim seriosi....tu vrei sa ne pacalesti ca masina ta e identica cu un M5 ...doar motorul difera :bounce: .

 

Glumetule....ridica si tu un M5 pe elevator si fa diferenta !!!

 

On Topic:

 

In Bucuresti scoti lejer consum de 30% :D

 

Ai grija....cum a zis cineva mai sus ....banii de benzina sunt cea mai mica problema....intretinerea unei asemenea masini nu este usoara!

144083[/snapback]

uite:m5/e39 are pe fata discuri345x32mm

525tds/e39 are296x22mm

 

chiar nu vezi nici o diferenta???? hai sa nu ironizam colegii daca nu stim despre ce vorbim..... o echipare M/// e diferita mai mult sau mai putin fata de serie...uite eu pe e34 am suspensii hidraulice spate care vin de pe echiparea de m/// ,asta inseamna ca aberez?si sistemele de franare sunt mult mai performante pe o motorizare mai mare[discuri mai mari,placute diferite,etrieri...etc]

salut

Link to comment
Share on other sites

uite:m5/e39 are pe fata discuri345x32mm

      525tds/e39 are296x22mm                     

 

chiar nu vezi nici o diferenta???? hai sa nu ironizam colegii daca nu stim despre ce vorbim..... o echipare M/// e diferita mai mult sau mai putin fata de serie...uite eu pe e34 am suspensii hidraulice spate care vin de pe echiparea de m/// ,asta inseamna ca aberez?si sistemele de franare sunt mult mai performante pe o motorizare mai mare[discuri mai mari,placute diferite,etrieri...etc]

      salut

144171[/snapback]

 

vad ca nu m-ai inteles.Am fost mai ironic pentru ca nu exista directie M pe E39 normal....

 

iar franele la fel ...nu iti vine tie din fabrica masina cu frane de M5 daca nu este M5....

 

si oricum dai cu bata in balta repede dar citeste mai atent ce a scris si cat: a spus ca masina lui vine dotata din fabrica exact ca un M.!!!!

Link to comment
Share on other sites

inseamna ca habar nu ai despre ce vorbesti

143968[/snapback]

2 l de ulei la 1000 km nu poata sa insemne decat ca ori motorul avea ceva ori o forjai de-i mergeau fulgii...dar cum spuneai ca nu-i dadeai in goarna...ramane varianata aialalta...motorul varza... :blink:

...si de ce nu baia fisurata?... :)

Link to comment
Share on other sites

of , dedes, nu e mai civilizat sa intrebi intai daca nu cumva ma insel? se pare ca unii cauta mai mult decat orice motiv de ironie si cearta pe forumul asta...

 

in fine, sa raspund in ordine:

 

1.

 

nu am spus niciodata ca as avea directie M. m-am refeit doar la anumite piese, care sunt diferite fata de cele cu care vine masina in mod normal. citeste din nou te rog postul meu.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...178&hg=32&fg=10

 

e vorba despre piesele 10 si 11.

 

2.

 

in ceea ce priveste sist de franare, lista ar fi prea lunga, in principiu nimic nu s-a potrivit din ceea ce am comandat dupa seria masinii. toate piesele au trebuit aduse dupa specificatiile M. nu ma refer doar la discuri si placute...

 

3.

 

dedes _ "citeste mai atent ce a scris si cat: a spus ca masina lui vine dotata din fabrica exact ca un M.!!!!" poti te rog sa dai quote unde am spus eu asta? :blink: pana atunci niste scuze ar fi binevenite.

 

4.

 

despre suspensia M nu are rost sa dau explicatii, probabil 90 % din cei de pe forum stiu ca exista foarte multe masini de serie care au acest tip de suspensie chiar din fabrica sau montat ulterior. in principiu nu se potriveste mai nimic de pe una pe alta. trebuiesc schimbate nu doar amortizoarele ci si arcurile , capetele de bara , bucse, bielete anti ruliu si cred ca mai sunt cate ceva pe acolo care nu mi le amintesc.

 

5.

 

dedes - "sa fim seriosi....tu vrei sa ne pacalesti ca masina ta e identica cu un M5 ...doar motorul difera " ... silly boy, nu vreu sa pacalesc pe nimeni, cineva a intrebat daca se poate asa ceva si eu am raspuns. punct.

 

 

6. masina mea nu a venit din fabrica echipata M. a fost echipata ulterior, de cel de la care am cumparat-o. cand am fost sa iau masina tocmai modifica un 740il si ii montase un motor de pe M5 . omul era student la o universitate tehnica si avea si propriul lui service auto, de fapt al familiei.

Link to comment
Share on other sites

si inca o chestie... toata lumea isi da cu parerea, fara macar sa fi avut un M5 (mai putin D MONKEY) ca o fi bine, ca o fi rau... chiar ma distreaza toate comentariile astea... ca "se stie"... ca o legenda... si eu am auzit de la un var care avea un prieten cu un M5...

 

ce e cu topicurile astea... "Vreau sa-mi iau FERRARI... ce parere aveti..." ?

vrei sa-ti iei iti iei... daca chiar ai dubii pui mana si te informezi... ca e decizia ta... nu intrebi altii ca aici "atatea capete atatea pareri"

Link to comment
Share on other sites

hehehe....uite asa citind topicul asta mai invat si eu chestii despre m5-ul e39 pe care nici nu le-am observat in astia 2 ani jumate de cand am masina... :blink:

 

Lasand ironia nevinovata la o parte,o sa scriu cel tarziu maine mai multe chestii care sa iti faca o impresie cat de cat vis a vis de masina asta si apoi tu decizi ce faci.....

 

 

PS nu am timp acum,sa nu crezi ca vreau sa te tin in suspans :)

 

PSS sau iti trimit un msg privat sa stim numai noi doi chestii despre m5 e39 ? :)

Edited by the drunk monkey
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.