BMWClub: CRM - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content


User Rating: *****

Group:
Members
Active Posts:
1086 (0.19 per day)
Most Active In:
Masina mea (68 posts)
Joined:
23-June 06
Profile Views:
5991
Last Active:
User is offline Dec 29 2015 20:44
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Membru
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Male Male
Location:
Bucuresti

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me

Previous Fields

Masina:
e61

Latest Visitors

Topics I've Started

  1. VAND 4 cauciucuri iarna

    10 December 2013 - 15:26

    De vanzare 4 cauciucuri de iarna.

    Folosite sub 10.000 km in 2 sezoane

    NANKANG

    195 / 65 / 15

    4 bucati

    500 lei

    0726 76 78 72
  2. Schimb janta slim 17

    05 November 2013 - 11:44

    Ofer la schimb
    janta slim 17 inch (bmw e 90, e60 etc) inclusiv trusa schimb roata
    pentru
    janta slim 16 inch cu tot cu trusa

    Trusa = polistirenul aferent; sculele fiind identice nu cred ca are rost :) Presupun ca diametrul polistirenului de suport al sculelor este diferit.

    Sunt ok si cu varianta de janta la schimb cu janta, fara trusa.

    Roata este noua, nefolisita.
    N-am poze acum si nu stiu daca-s relevante. Sa-mi spuna un moderator daca e musai. E janta standard, slim, "oem".

    Nu solicit si nu ofer diferenta.

    0726 76 78 72 sau PM
  3. VAND E61 525d

    10 October 2013 - 12:41

    Vand masina personala 525d e61

    An 2006
    Motor 2500 cmc / 177 cp / 400 nm
    buton start/stop; filtru particule


    VIN B414313

    Cumparata in 2011 la 100.000 km din Arad; verificata la BMW Timisoara - Multumesc Caius inca o data.


    Pentru cine nu poate afla info din VIN le enumar mai jos:

    culoare neagra / pachet lumini interior/exterior / pachet fumatori / jante style 162 / xenon / spalare faruri / senzori parcare, presiune, lumina, ploaie / bare plafon / interior piele (nu sintetica) bej / insertii mahon / plasa bagaje / clima automata / pachet crom / presuri originale mocheta

    Aditional am adaugat:

    parbriz heliomat / kit roata rezerva / presuri cauciuc

    Intretinere la Robert / Bimmer Service si MOTOR AG

    Referitor la intretinere/evaluare costuri viitoare:
    Am aruncat in ea 100 mil pentru coloana directie noua (problema lacat galben/rosu) + compresor nou perne aer (model revizuit) + baterie noua originala
    Am schimbat la achizitie si la intervale galeria de admisie si alte consumabile uzuale.

    127.777 km acum

    Pret 12.777 euro negociabil.

    0726 76 78 72 / bogdan.craiciu@gmail.com

    Later edit:
    Voi adauga si poze. N-am acum.
    Cine este interesat si se afla in timpul zilei zona Pta Scanteii / Romexpo / Fantana Miorita poate vedea masina.
  4. Hess & Bayern Autoconcept

    15 November 2011 - 16:49

    Am ales sa scriu un review separat de cel de pe topicul lor dedicat de pe acest forum din motive profunde de dezamagire.

    Incep cu 2 experiente bune ca sa nu se inteleaga in vre-un fel ca vad numai rosu in fata ochilor:
    - am dus o Octavia 1la ei dupa ce am lovit un caine pe autostrada. Mi-au onorat lucrarea (vopsire bara fata) in termen relativ scurt si mi-au gasit o contra-aripa aftermarket la pret. f. bun.
    - am dus un prieten la ei ce avea de vospit o bara fata la un Opel Astra si s-au miscat similar (ca timp)

    Acum partea deazstruoasa pentru mine in ce tine de relationarea cu ei:

    1. In 2010 am decis sa revopsesc integral masina in urma vizualizarii topicului de pe forum precum si unei bune conduite furnizor-client (mi-au trimis oferta scrisa in urma evaluarii masinii pe care au facut-o la domiciliul meu; au putut furniza si alte repere - parbriz, etc)

    In feb. 2010 am luat decizia de a revopsi integral masina ca scop secundar; scopul principal era rezolvarea problemelor generate de rugina in stadiu incipient. Ca sa fiu scurt si la obiect: am luat masina inapoi dupa 3 luni; aveam o serie de pisese ce nu au fost montate pe masina iar undeva prin august am constatat reaparitia ruginii. Am fost prin noiembrie la constatare intrucat beneficiam de garantie. Cu ocazia etapei urmatoare am ales sa schimb culoarea.

    2. In 01.02.2011 am dus masina la ei. Am luat-o pe 26.09.2011. Nu vreau sa va obosesc asa ca INCERC sa sumarizez cat se poate de scurt evolutia celor aprox. 8 luni:

    - mi s-a comunicat ca trebuie schimbate lateralele masinii (praguri, usi, aripi). Am dus acest necesar de piese (unele noi aftermarket, altele nu) cu rugamintea de a-mi confirma ca sunt bune ori nu - in luna februarie si martie.
    - am achitat contravaloarea serviciilor - schimbare culoare, aproximativ 4000 ron, pana la 04.2011 (fiind oarecum increzator ca urmeaza sa o ridic la 05.2011). Nu mi s-au comunicat nici un fel de probleme
    - in luna iunie am avut un deces in familie si nu am maia vut nici un chef de masina; uitasem complet de ea
    - in luna iulie a ineput show'ul: nu am putut comunica prin telefon; majoritatea discutiilor au fost prin sms; cand m-am deplasat la sediul lor nu prea am gasit pe nimeni competet sa poarte un dialog cu mine.
    - mi s-au dat termene de predare din 2 in 2 saptamani
    - am remarcat o sumedenie de masini care intrau si plecau, a mea mereu statea
    - am atras atentia asupra anumitor practici care trebuie avute in vedere; au fost ignorate (spre ex. montarea amortizoarelor pt. luneta cand este demontat haionul; am luat masina fara aceste elemente montate din motiv de "lipsa scula speciala bmw")
    - mi s-a spus prin august ca usile duse de mine sunt incompatibile cu vechile broaste din cauza designului diferit al prinderii intre fl si nfl (am dusi usi nfl). Au facut niste adaptari la fire; au ars motorasele usilor, au prins fetele de usi cu silicon (eu ma chinuisem cu un an inainte sa adun TOATE clemele fetelor de usi). Mentionez ca usile duse de mine erau complete cu broaste si "yale"; care ulterior le-am adaptat pt. cheile mele.
    - mi-au ciobit un element shadowline interior; au motivat "masina e veche; se mai intampla; noi nu platim"
    - au constatat prin august ca diverse piese ce trebuiau comandate de ei (platite de mine) nu au fost inca vopsite (bandouri)
    - am luat masina cu multe elemente ce nu au fost montate: masina mi-a fost predata la ora inchiderii, fara explicatii; am intrebat daca am tot in masina; R: "Da". Aceasta nu pornea, toate usile erau blocate mai putin cea a soferului (care nu se incuiea ori descuia). Am fost a doua zi sa iau de la ei presurile, subwooferul, si mai important: 2 cutii de piese nemontate cum ar fii grile ventilatie pasageri spate, praguri interioare si multe, multe altele.

    Explicatiile lor constante au fost: masina este veche; masina are probleme electrice; noi am vospsit-o, nu am facut altceva.

    Imi este sila de astfel de locuri si astfel de oameni; imi pare rau deoarece speram sa gasesc un loc mai bun pt. interventii de gen. Nu doresc sa intru in polemici; ma astept sa-si faca simtita prezenta cu raspunsuri enuntate frumos cum ca ei sunt perfecti. Eu stiu ca am dus masina pe roti, am luat-o pe butuci; am dus-o cu piese montate, am luat-o pe bucati; am platit contravaloarea in cel mai scurt timp, mi-a fost redata dupa 8 luni.

    Pana sa o duc acolo, intr-adevar, masina "beneficia" de o mica problema electrica generata de luminiile de pozitie ale farurilor aftermarket. Cu tot cu aceasta problema, masina mea veche m-a dus in 2010 20.000 km atat in interes personal cat si de serviciu fara sa am nici cea mai mica problema.

    Ca sa se vada ignoranta lor va spun si de ce nu pornea: nu avea motorina iar pompa se dezamorsase; ei o tineau cu problemele electrice; nu exclud cat a stat la ei: Sos. Stefanesti, nr. 2 - 4 (incinta S.U.T Carpati), sa fii intrtat si vre-un soarece care a ros extra-fire.


    In consecinta eu nu ii recomand nimanui care vrea sa faca o lucrare de proportii, in primul rand daotorita unei comunicari greoaie si in cele mai multe cazuri si falsa iar in al doilea rand, datorita perioadei lungi de imobilizare a masinii. POATE ca la masinile mai noi nu pierd piese pe drum; poate-s mai putine clipsuri, cleme si suruburi ca la un e34 sau poate e mai multumitor onorariul lor. Dupa cum spuneam la incepututl topicului: daca duceti "la pachet" o bara, un prag pt. a fii vopsite, cred ca e in regula. STIU ca sunt si alti membri de pe forum multumiti de serviciile lor si CRED ca pentru interventii minore pot fii o alternativa.....pentru cine ii inghite. Eu nu.

  5. Cateva intrebari

    15 November 2011 - 14:46

    Am cautat, poate nu suficient de atent, asa ca am facut o lista mai jos cu niste intrebari pt. cei ce stiu sa ma lamureasca:

    1. Cum se poate face upgrade pt. a putea fii citite mp3-uri ? Se rezolva din soft sau trebuie (ce?) modificari hardware?

    2. Exista vre-o varianta simpla de upgrade pt. sunet? Am vazut ca trebuie schimbat CCC+amplificatorul masinii si apoi boxe (daca se trece de la sistemul de baza la Logic ori "HiFi"). Nu sunt mare audiofil dar m-as bucura sa am sunetul din vechiul e34 :) Pe forum am gasit "rezolvari" mult prea compexe; m-ar interesa sa aflu daca exista ceva simplu si cu un oarece efect.

    3. In iDrive am "bluetooth connectivity" dar am o lista scurta de 3-4 telefoane compatibile. Unul dintre ele este 6230. Am luat un 6230 ca in cazul in care nu merge prin bluetooth sa-l introduc in "slot"-ul din cotiera. In slot nu se conecteaza automat (cum credeam) iar prin bluetooth, masina nu-l vede. Telefonul gaseste "Nokia CK" dar passwordul nu-l setez eu asa cum stiam; pare a fii presetat si nu pot sa-l schimb. Sunt ceva pasi specifici ce trebuie urmati?

    4. Cunoaste cineva vre-o metoda de "downgrade" a suspensiei spate din perne de aer catre arcuri ? Gasisem asta si astept de mai bine de o saptamana un raspuns de la Motor Ag cu privire posibilitatea instalarii si nu cred sa mai primesc raspuns. In grafic observ arcuri si ceva tampoane in locul pernei de aer.....ori alta perna ?

Friends

CRM hasn't added any friends yet.

Comments

Page 1 of 1
  1. Photo

    CAE 

    03 Dec 2007 - 10:22
    suna -ma,pt lampi.
Page 1 of 1