Jump to content

Iulika0069

Members
  • Posts

    96
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://trafficlight.bitdefender.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Previous Fields

  • Masina
    BMW E30 S50 turbo

Iulika0069's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Mda, iar toate masinile enumerate mai sus au agilitatea unui M3, nu? C'mon, vreau masina care sa prinda 180 la ora lejer si sa ia sub 9% la drum intins, cu media orara de 90-100 Vreau masina care sa nu se rastoarne la prima micro-bruscare de volan (sau sa lase impresia ca ar face asta, sa fiu stresat ca nu pot evita situatiile dramatice) Vreau masina la care sa nu se incinga ambreiajul la prima bordura mai inalta (cum citeam de Outlander si altele) Vreau masina cu care sa merg pe coclaurile din Sinaia si Zamora, atunci cand acele minunate localitati sunt blocate sambata dimineata Nu ma astept ca masina asta sa ma duca pana in varful Iezer-Papusa, nici sa castigam campionatul national de offroad
  2. Pai si ce masina se incadreaza in "cerintele" mele? Nu am nevoie de spatiu/portbagaj mare..
  3. De cateva zile ma gandesc serios sa iau o masina care sa fie pt toate situatiile, iar X3 urca din ce in ce mai mult in clasamentul preferintelor mele! Vreau sa fie o masina care: - se tine bine pe sosea (LandCruiser LC120 il vedeam ca pe o alternativa la X3, dar la capitolul asta e varza) -- adica sa fie stabila, agila, sa franeze bine (X3 are discuri de 325mm!!) - dar care te si scoate din anumite situatii dificile (in care cel mai probabil am intrat desi nu eram nevoit , dar deh) - in acelasi timp are un consum decent si pe autostrada la 140km/h - neaparat cutie automata (sa "suplineasca" lipsa unui reductor) - probabil motor 3.0d - soft-at pana pe la 245-250CP, cu limitare de cuplu pe la 530-540Nm (si "din cauza" noilor cauciucuri, vezi mai jos) Ce modificari i-as opera - "kit inaltare" 2-3cm: pe spate am vazut ca sunt niste inaltatoare pt arcuri de 15mm * 2; eventual niste amortizoare mai lungi (X5?) - pe fata cred ca se poate manufactura ceva de 25-30mm din duraluminiu/duramid - gume 245/60 sau 235/65 R17 - All Terrain; BF Goodrich vad ca au doar 225/70R17 (cam mari).. dar nu sunt singurii - scut motor+cutie - am vazut ca pana la facelift, bara fata e din 2 bucati; as incerca sa inghesuiesc un troliu micut sau chiar sa tai din ea; ar arata oribil, dar m-as obisnui cu look-ul "agresiv" Da, stiu ca nu va mai avea agilitatea de la inceput, dar tot ar fi mult mai ok decat LC, Patrol, Rubicon si mai stiu eu ce offroader..
  4. Este reconditionata total: - supape noi, ghiduri noi, simeringuri noi - scaunul supapelor reconditionat - porturi largite Contine: - supape usoare - talere speciale - arcuri duble Chiulasa permite functionarea motorului la turatii inalte (7500rpm am mers eu fara probleme, >390cp la volanta) Este ideala pt cei care vor sa mearga in siguranta cu aceasta turatie (aspirat/turbo) Pret: 350E fix O astfel de chiulasa facuta de la zero ajunge la mai mult de 800E!! P.S. Am si distributie noua (20.000km), tacheti, axe cu came - putem negocia daca se iau mai multe la pachet..
  5. N-am citit atent tot threadul (asa ca nu stiu daca te-ai lamurit sau nu), dar intre M50 si M3 de EU (S50) - kiulasele/injectoarele nu au nici o legatura! uite kiulasa de S50 EU - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15 ($5,819.94 vs $2,945.08, PN 11121317207 vs 11121703637) uite injectoarele - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 vs http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 Din cate stiu, pistoanele nu sunt forjate (altfel nu vad de ce si le-ar fi skimbat oamenii care au pus turbo pe M3 S50 EU..); sunt 'normale', turnate.. Exista componente comune intre S50EU si M50/M52/S50US/S52 - gen baie ulei - dar asta nu ii scade cu nimic meritele S50EU-ului :) Kiulasa de M3 EU nu se poate pune pe M50 (daca se putea, o aveam deja pe masina :lol:) P.S. Vezi ca M3 de Europa a fost DOAR S50! B30 / B32..
  6. 5800MP stie si Amber (portocaliul BMW), nu stiu de ce Florin il tine pe rosu.. :) Ii lipseste o turbina (0.35 - 0.4 atm ;)) L.E. Am dat Edit dar vad ca nu imi inlocuieste avatarul..
  7. Nu te baga sa pui Borla, sunt foarte zgomotoase! :blink: Io mi-am pus toba finala Borla si dupa 2 saptamani am dat-o jos... si acum stau cu "investitia" de 7 milioane in balcon..
  8. Jantele de seria 5 sau 7 au ET mai mic decat cele de E36/E46 Se modifica in vreun fel stabilitatea / manevrabilitatea etc daca pun pe E36 jante cu 20mm mai iesite in afara? Pot aparea si alte probleme? Atinge aripa, suprasolicita directia etc? Intrebarea principala este totusi: e mai stabila sau mai instabila masina?
  9. Mie incepe sa imi placa din ce in ce mai mult bej metalizat.. :blink:
  10. Castrol SLX 0W30 pusese si vekiul proprietar in M50.. dar e infernal de scump, ~680.000 litrul !! La 8l (6.5 motor + 1.5 de rezerva) + filtru ma ducea la aproape 6 milioane doar skimbu' de ulei! Am preferat sa cumpar Mobil 5W40 din hypermarket (mai putin de 250RON - 8l) si pana acum nu am observat nici o diferenta - parca, totusi, se incalzeste un pic mai greu motorul.. cu 0W30 ajungea la 80* in 2-3km, acum ajunge cam in 3-4.. bine, e si mai frig decat asta vara, deci nu e prea relevant..
  11. Nu exista indice de viteza 200 T - 190 H - 210 V - 240
  12. O sa incerc sa gasesc la dezmembrari un traseu complet de esapament pt E36 325, iar "testele" :blink: o sa le fac pe el.. In felul acesta nu mai repet greseala pe care am facut-o cu toba Borla - am dat-o jos si am sudat la loc toba veke; daca vreau acum sa vad cum merge cu Borla, alti bani, alta distractie
  13. So, s-a pastrat consumul ala nesimtit de mic? Cat a fost sonda BERU? Off topic: Se skimba greu sonda lambda? Exista un alt tip de sonda pt evacuare directa?
  14. Am o vibratie in motor / traseu de evacuare care persista de cand am skimbat / umblat la toba finala (inlocuit toba veke cu una Borla, probleme, data jos, pusa la loc toba veke..) Ma gandesc sa nu fie de vina si catalizatoarele.. poate ca s-au infundat sau mai stiu io ce.. asa ca mi-a venit ideea inlocuirii lor cu o toba intermediara (ca tot nu am asa ceva pe M50), ceva de genul Intrebari: 1. Merge pusa orice fel de toba intermediara (sau finala dar mai mica) cu doua intrari / doua iesiri? 2. Sa ma risc si sa ma imi pun toba intermediara Borla? :blink: 3. Ce probleme pot aparea? - creste / scade consumul si dece? - creste / scade zgomotul si dece? - se strica senzorul de oxigen? Nu imi fac probleme cu RAR-ul / ITP-ul.. vreau sa pastrez traseul intermediar cu tot cu catalizatoare, iar toba intermediara sa o grefez pe un traseu luat dela dezmembrari, sau facut complet pana la traseul final In felul acesta la o eventuala vanzare/verificare o sa pot reveni la configuratia originala..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.