Jump to content

tavix

Members
  • Posts

    166
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Masina
    316i e36

tavix's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Inmatriculata RO in 2009 cu taxa platita pret 900 euro negociabil stare buna motor M40B16, schimbat curea+role distributie acum 1 an ITP valabil pana in Feb 2017 jante+cauciucuri set de iarna si de vara in stare buna trapa electrica oglinzi electrice geamuri manuale (se misca mai greu cand sunt ude) inchidere centralizata plus alarma pentru mai multe poze: http://www.bestauto.ro/bmw/316/berlina/auto/3029423.htm
  2. distributia acestui motor(valvetronic) este f complicata avand multe piese intermediare intre cama si tija supapei ceea ce reprezinta principalul sau drawback, marind sansa unei defectiuni/dereglari si marind inertia mecanismului prin urmare performantele lui sunt limitate la turatii inalte. avantajul este consumul redus si cuplu bun la turatii joase/medii. Pe termen lung are sanse sa fie un motor mai putin durabil decat moatoarele cu distributie simpla gen M40 M43 M42
  3. uleiul mai subtire curge mai usor si dc ai o garnitura putin uzata cu ala mai subtire incepe sa curga pe cand cu unul normal nu (normal = indicat de prod pt acel mot) astia la service cam lucreaza cu picioarele....busonul are un inel de etansare din Cu parca, poate la tine nu l-au pus... au zis lasa bre ca merge siasa
  4. pai dc ai schimbat uleiul de curand at nu ar fi de mirare poate ai bagat ulei mai subtire sau nu e strins ceva ca lumea
  5. cand e cald e si mai subtire :twoup: ar treb sa-ti sara din motor dc ar fi asa tachetii tind sa tacane at cand uleiul e gros (rece, gros el de la mama lui) si at cand sunt uzati sau infundati cu depuneri uleiul 5w30 e prea subtire pt e36.....nu ar treb tacane tachetii cu ulei asa subtire.....poate e o facatura de ulei iti recomand sa incerci cu mobil1 0w40 cu supersyn, vazi cum se comporta, dc papa excesiv la cateva mi de km....dc da at treci pe mai gros 5w40 ; insa cu cat e uleiul mai gros la rece cu atat va tacani mai mult
  6. in principiu se poate strica dar nu imediat .... in timp asa insesizabil cum e mai rau problema mare e la rece unde 10w40 e bine mai gros decat 5w30(asta cred ca e specificat pt mot din 2004) la cald cam tot acolo esti pt ca bmw 5w30 e un 30 gros aproape de 40 ... poate chiar un pic mai bine dupa cum ai obs si tu. de asta am zis ca mai bine alegeai un 0w40 sau chiar si 5w40.
  7. 10w40 e semisintetic, celalalt era sintetic mai bine bagai un 0w40
  8. frumoasa masina si culoare vad ca esti din resita ....si eu sunt tot din resita.... am un e36 316i din 91 am vzt ca ai ceva probl cu ea eu zic sa nu o abndonezi caci arata prea bine
  9. cel mai probabil reprezinta curentul de scurtcircuit al alternatorului .... posibil config stea/triunghi caci alt sunt trifazate oricum un alternator poate incarca baterii cu o gama larga de capacitati (Ah) fara nici o problema , releul regulator de incarcare regleaza incarcarea corespunzator
  10. stai linistit fan4bmw ca e ok....nu mai arunca banii aiurea pe altrnator/baterie bateria de 77 nu e chiar asa mare fata de alt de 55, de incarcat ti-o incarca pana la 100% dar ceva mai incet decat pe una de 55 o baterie buna si incarcata cat de cat nu are voie sa scada la 5-6 V cu mot pornit indiferent ca alt incarca sau nu
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.