BMWClub: dragos1801 - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content


User Rating: *----

Group:
Members
Active Posts:
610 (0.15 per day)
Most Active In:
Masina mea (150 posts)
Joined:
09-June 09
Profile Views:
8168
Last Active:
User is offline Private
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Membru
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Male Male
Location:
Cluj

Contact Information

E-mail:
Private

Previous Fields

Masina:
-

Latest Visitors

Topics I've Started

  1. Cumpar rezerva slim F10

    04 September 2017 - 18:00

    Salut!

    Cumpar o rezerva slim pentru F10, kit complet cu coarba si cric.

    Dimensiunea: 135/90/17 ; 4X17 ET: 5
  2. Accident langa Primaria Cluj

    06 December 2011 - 12:14

    Chiar nu-mi explic ce-a vrut sa faca dupa care n-are nici o treaba, pleaca linistit. Bine ca nu a lovit pe nimeni.

  3. e30 M3 - S85 V10

    07 October 2010 - 18:43

    Salut, dupa cum se vede si in titlu este vorba de un e30 cu motor S85 V10 de pe M5/M6. Proprietarul, un neamt, a lucrat la el din 2008 si pana in toamna aceasta cand a reusit sa-l termine. Dupa cum spune el, acest e30 V10 este unicat ( chiar daca mai exista 2: unul in Suedia si cred ca unul in America ) deoarece cele 2 au alta electronica decat cea originala a unui S85 ( Siemens S65 ), vanos-ul anulat si mai multe improvizatii, iar el a reusit sa lase totul original chiar daca a fost foarte greu sa reuseasca. In prezent are 560-570HP. O sa pun mai multe poze cu masina de la inceput, si o sa revin cu mai multe informatii, poze, poate chiar un filmulet dupa cum mai posteaza el pe un forum german. La iarna se pregateste pentru un 600+. Are etrieri in 6 pistonase de pe Porsche cu discuri de M3 E46 CSL 345mm si pe spate in 4 pistonase tot de pe Porsche.
    PS: Proprietaru mai are un e30 M-tech 2 S38B38 turbo.


    Posted Image
    Posted Image
    Posted Image
    Posted Image
    Posted Image
    Posted Image
    Posted Image
    Posted Image


    S-au cam imprastiat!

    Mai multe poze aici, nu merge sa pun mai multe: http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope....1833/f01833.htm
  4. BMW e46 M3 STAGE 4 by HPF (Horsepowerfreaks)

    28 October 2009 - 15:49

    Salut, probabil unii dintre voi stiti masina, e vorba de un M3 e46 din 2002 o minunatie pe 4 roti. Toate internele motorului sunt schimbate + un turbo mare.
    Masina este capabila de:
    807 CAI PUTERE - cu benzina cu cifra octanica 91

    914 CAI PUTERE - cu benzina cu cifra octanica 91 + alcool

    1034 CAI PUTERE - cu benzina cu cifra octanica 110

    si maximu de 1120 - cu benzina cu cifra octanica 110 + methanol

    Masina detine recordul mondial, fiind cel mai puternic M3 de strada cu 1120 de cai asa cum am mai spus.

    O sa enumar cateva componente mai importante care le are:
    Stage 4 stainless exhaust
    Stage 4 Exhaust Rear
    Stage 4 Okada Coils
    Stage 4 Fuel Rail
    Stage 4 Carbon Intake
    Stage 4 Injector Driver
    Stage 4 Fuel System
    Stage 4 1200cc Injectors
    Stage 4 74HPS DBB Turbo
    Stage 4 Big Intercooler
    Methanol Activation Switch
    HPF Feramic Clutch
    HPF Traction Control
    Subframe Bushings
    OS Giken Differential
    New BMW Ignition Coils
    Si lista poate continua mai sunt foarte multe.....

    ENGIEN: HorsepowerFreaks Stage 4 Turbo System. HorsepowerFreaks Fuel system which includes two Walbro pumps in addition to the factory pump, filter and 6 RC engineering 1200cc low impedance injectors, HPF fuel rail, Denso irridium spark plugs, HPF remote oil pump with stainless high temp feed and return lines

    TURBO: HorsepowerFreaks stage 4 turbo system (Precision T76 dual ball-bearing turbo), twin HKS BOVs, Tial 44mm V-band Wastegate, CNCd and ceramic coated turbo manifold

    INTERCOOLER: HorsepowerFreaks 4" thick, 24" wide core bar-n-plate intercooler, powdercoated aluminum intercooler piping, 5 ply HPF silicon couplers, T-bolt clamps

    INTAKE: HorsepowerFreaks intake manifold with methanol fogger, FJO methanol pump, HorsepowerFreaks methanol tank

    ELECTRONICS: HorsepowerFreaks plug-n-play engine management, AEM wideband, AEM boost gauge, race fuel switch, knock siren and AEM 3.5bar map sensor

    WHEELS: Enkreuz 19"x13" wheels

    BREAKS: Brembo GT 6-piston BBK (Big Break KIT ) de 380x32 pe fata si 355x32 pe spate care incap doare pe jante de 19". Pretul lor ma impresionat foarte tare nu mai putin de 15.000 EURO KITU fata, spate, de bani astia iti iei o masina mai mult decat decenta.

    TYERS: FATA: 295/30/ZR19 SPATE: 345/25/ZR19 toate NITTO ENVO

    Traction Control: HPF cu 4 "mape" STREET RAIN SPORT RACE + buton de activare methanol

    Este imbracata intr-un widebody de la Asuka Design in valoare de 11.000 de euro

    S-a estimat ca in masina a "papat" 140.000$ fara pretul masini care a fost de 26.000$ masina fiind din 2002, deci undeva la 160k-170k.
    Doar stage 4 costa 40k$ in care este inclus doar modificare motorului.

    Masina este facuta de o firma mare de tuning( in special M3 e46 ) din America HorePowerFreaks, mai multe detalii gasiti pe siteul lor( spe sa nu se considere reclama ).

    Masina a aparut in foarte multe reviste in multe tari.

    O sa revin un pic mai incolo cu alte informatii, mai sunt multe de spus pana atunci va las sa savurati cateva poze si filmulete:

Comments

dragos1801 has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro