Jump to content

IoNus

Members
  • Posts

    45
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Dacia

IoNus's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. E un 3-er matur si mai de "fitze". Mai mult ca sigur va acoperi tendintele acestea, cel putin in Romania, avand in vedere si pretul usor mai piperat si totusi practicalitatea! Arata superb pentru ceea ce vrea sa fie.
  2. IoNus

    my bmw e90

    Cat a costat masina? Din tara sau Germania? S-o pastrezi sanatos!
  3. 250 RON e o duza! Vezi ca poti sa-ti dai seama si singur ce are, scoate protectia anti-noroi de pe partea stanga sau dreapta, indicat pe partea care duzei care nu se mai aude, oricum ele sunt conectate intre ele de un furtun de cauciuc, incearca sa urmaresti daca ai scapari pe traseul duzei non-functionale, oricum mai mult ca sigur nu amorseaza, ele fiind in legatura, daca una nu merge, o impiedica si pe cealalta. Stai calm ca nu sunt electrice, sunt telescopice, daca scapa presiune, clar nu functioneaza. Daca nici asa nu reusesti, pregateste-te de o noua pompa si anume 67128377430, succes!
  4. Unul se afla si in Constanta, pe negru are chiar si culorile traditionale M de-a lungul pragurilor, superba masinarie! Deja 3 s-au aflat cu exactitate unde sunt , ce mica e tara asta
  5. Si daca nu e curata iesirea la toba, ce inseamna ca are?De are o dunga neagra in circumferinta, sa zicem.
  6. Cauta sub scaunul sofer, firul ce duce spre spatar si verifica-i contactele!
  7. Este posibil sa aiba legatura si cu zgomotul produs la pornire si oprire? acel scartait? La plecarea defectuoasa de pe loc scartaitul metalic de la ce vine? Volanta sau ambreiaj?
  8. Sunt mai frecvente cazurile cand te lasa rulmentii decat carbunii, de acolo si zgomotele. Exista cumva o legatura de defectiune a alternatorului de la rulmenti? A intampinat cineva probleme de genul?
  9. Cat te-a costat usa portbagaj CSL?
  10. Pe timpul asta un 9% e probabil, dar la un 318d daca ai consumul asta frecvent si in restul anotimpurilor, ai o problema de intretinere la masina. E normal ca masinile sa ofere consum diferit pe aceeasi motorizare, deoarece consumul este afectat de stilul de condus, mediul in care este condus si de felul in care este intretinuta masina. Sa fiu on, a mea cu greu atinge 8% dar totodata conduc si intr-un trafic relaxat, Constanta, evit sa stau la semafoare, deci ma deplasez mai mult. Oricand poti sa alternezi consumul unei masini, incepand de la simpla verificare a presiunii in anvelope s.a.m.d
  11. Sunt produse de calitate cele de la Meyle, pacat ca nu sunt prea cunoscuti pe la noi, din ce stiu sunt cunoscuti pentru brate, articulatii. Daca nu ma insel este echiparea standard pe unele modele VW si Audi, mai mult ca sigur la VW. Acum nu stiu daca si aia se plang de batai si troncanituri la directie.
  12. Daca stau bine sa ma gandesc, singurele probleme care le pot identifica la E90 sunt problemele intalnite de voi ca aveti masini de se apropie de 200 000 km +/-, ca sunteti constienti de cati km au sau nu... asta ar trebui sa va intereseze pe voi. Haideti sa nu facem sa para o problema BMW ca voi v-ati cumparat masina la mana a 3 a sau din Germania deja rupta in dinti, inselandu-va constientul ca are km reali si verificabili. Ar trebui sa te interesezi inainte de a declara ca BMW este la a 3 a generatie common-rail, ceea ce inseamna ca sunt curvari batrani, pe cand audi abia a prins miros de p..este. Si sa fiu pe subiect, la respectivul model audi ar fi o problema cu un senzor la acceleratie, ma refer la o problema des intalnita si identificata, iar E90 e o porcarie, nedemna de discutii, din ce relateaza colegii mai sus!
  13. De Zimmerman Z Coated, Balo, Meyle, nu ati auzit nimic?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.