Jump to content

RaYn3

Contributors
  • Posts

    2639
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

RaYn3 last won the day on September 22

RaYn3 had the most liked content!

About RaYn3

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Interests
    F1, CS

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525d xDrive F10 Imperial Blau Metalic

Recent Profile Visitors

21174 profile views

RaYn3's Achievements

  1. Adaug eu, "si slab dotate". Pe gebrauchtwagen sunt cu mult mai scumpe masinile decat pe mobile sau dealeri care vand pe mobile, iar aici as zice de niste dealer-i cu vechime si nu de turci sau mai stiu ce tepari, tepari care sunt si pe Germania, dar evident mai putini decat la noi. Ai zice ca le verifica, le remediaza daca e ceva defect, le fac o revizie, iti ofera ceva garantie care functioneaza sau nu in Romania, dar chiar si asa dupa ce tragi linie, tot e prea mult fata de dealerii independenti. Diferenta o reprezinta profitul, margins-ul grupului gebrauchtwagen care e destul de mare probabil. Ia fiecare ce prefera...Eu am preferat sa iau un model cat mai dotat, la acelasi nr de km in comparatie cu un model similar de pe gebrauchtwagen care era mult mai slab dotat. Am procedat in felul acesta de doua ori si a fost totul ok cu ambele masini, atat cu F10-le in 2017 cat si acum cu G31-le in 2024. Evident ca am verificat inainte cu rapoarte din reteaua BMW, iar ulterior daca cel putin din acest punct de vedere totul a fost ok, comunicarea a fost in regula, am mers personal si am ridicat. Nu e tocmai usor, e ceva bataie de cap, stres, dar am preferat sa merg in felul asta decat sa regret ulterior pe toata perioada in care tin masina ca nu are nu stiu ce dotari pe care mi le-as fi dorit ori sa-mi bat capul dupa cu retrofituri.
  2. Cum e dinamica acestor modele entry de la BMW, ma refer ca sunt cu tractiune fata, cutie AISIN, faptul ca greutatea nu mai este repatizata 50:50...?
  3. Aia galbena cu conectare pe RJ45, mufa de retea. Tot pe asta am folosit-o si la F10 cel putin, toti cei ~8ani cat am tinut masina. Ma intrebam cumva sa fie ceva probleme de compatibilitate cu G3X. Daca poate confirma careva, atunci incerc sa cumpar ceva actualizat.
  4. Merci de link. Chiar voiam sa ma uit de o versiune mai noua. Am cred 4.35.20, doar ca imi da ceva erori dupa ce dau Complete Identification la al meu G31. Am folosit versiunea asta la F10, a mers ceva ani, doar ca acum la G31 tot primesc acele erori, posibil sa lipseasca ceva librarii, nu stiu. O sa incerc diseara, sper sa mearga. Multam.
  5. Pai am vzt ca cei de pe G30 sunt facuti de Schrad, aceeasi senzori ii vand si chinezii. Frecventa pe care comunica e importanta, sa fie pe 433MHz. In felul asta nu-i nevoie nici de codare. O sa vad zilele urmatoare ce gasesc.
  6. Salutare. A montat cineva senzori de roti de pe Aliexpress? E o diferenta notabila intre cei OE si cei de pe AE. Cel putin si cei comercializati in China par a fi identici cu cei OE. Cel mai probabil firma care ii produce pt BMW tot prin China ii face si atunci chinezii ii vand si ca piese OEM/AM. Am luat un set de jante care au senzori montati, doar ca dupa ce le-am dat initializare, arata "--" in dreptul fiecarei roti. Ulterior am primit si mesaj ca presiunea e scazuta, desi era ok dupa ce am verificat la o pompa.
  7. Arcul din portbagaj daca zici ca nu-i electric. La F10 era ceva normal sa se duca acel arc. Il schimbi in cateva minute.
  8. Am avut in trecut la F10 la fel, doar la viraj maxim stanga parca si daca tineam acolo o perioada. Era xDrive si mai mult ca sigur venea de la planetara, desi am dat masina. Totusi nu ma deranja chiar atat de tare pt ca erau putine situatiile
  9. Salut. Mai e de actualitate anuntul? As fi interesat de jante.
  10. Pai nu stiu ce impacheteaza in mod negativ unii si altii, ma refer la cei care fac review-uri, teste. Respectivii spun ca nu recomanda cumpararea unui model hibrid daca rulajul este de peste 100k Km si asta pt ca in medie asta este durata de viata a unei baterii si ca sa o schimbi costa destul de mult. Facem exceptie de eficienta unui astfel drivetrain, unde si cand sunt de utilizat, care sunt premisele, etc. Cred ca s-au discutat si rediscutat aceste aspecte. Pe mine sincer ma plictisesc. Sau vrei tu sa spui ca de fapt un pachet de baterii din astea tin 200k-300k Km si costa la jumatate? Ca nu inteleg ce-i gresit in acel test?
  11. Inca un articol sintetizat de cei de la piataauto in legatura cu modelele plug-in hibird: https://piataauto.md/Stiri/2025/09/Un-service-specializat-din-Croatia-a-avertizat-vehement-oamenii-sa-nu-cumpere-masini-hibride-cu-peste-100000-km-parcursi-explicand-si-de-ce/
  12. Am facut si eu revizia la al meu 530i, G31 acum o sapt jumate la 10500Km, iar ca si consum de ulei, am ramas surprins ca doar spre final de interval mi-a scazut un sfert pe marcajul din iDrive.
  13. Pai pare a fi EGR-ul, problema arhicunoscuta cam la orice diesel contemporan de la bmw. Verifica la orice reprezentanta daca nu cumva ti-l schimba pe recall.
  14. Diodele laser se folosesc STRICT pentru functia de High-Beam a.i. sa mareasca "bataia" fasciculului luminos si doar in anumite conditii bine definite. De asemenea, functia de high-beam se realizeaza si cu diodele LED care sunt montate alaturi de cele laser in acelasi sistem optic. Cele laser asadar vin On-Top peste iluminarea produsa de LED-urile pt HB. Sunt f scumpe aceste diode laser, evident ca nr-ul lor este redus in comparatie cu cele LED. Plus ca mai intervin si niste chestii legate de safety. Pe langa pretul ridicat, dar si a conditiilor de safety, din cauza asta s-a si renuntat la modelele prezente la aceste modele cu laser. Castigul pe de alta parte nu surmoneaza dezavantajele, mentionate mai sus.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.