Adaug eu, "si slab dotate". Pe gebrauchtwagen sunt cu mult mai scumpe masinile decat pe mobile sau dealeri care vand pe mobile, iar aici as zice de niste dealer-i cu vechime si nu de turci sau mai stiu ce tepari, tepari care sunt si pe Germania, dar evident mai putini decat la noi. Ai zice ca le verifica, le remediaza daca e ceva defect, le fac o revizie, iti ofera ceva garantie care functioneaza sau nu in Romania, dar chiar si asa dupa ce tragi linie, tot e prea mult fata de dealerii independenti. Diferenta o reprezinta profitul, margins-ul grupului gebrauchtwagen care e destul de mare probabil. Ia fiecare ce prefera...Eu am preferat sa iau un model cat mai dotat, la acelasi nr de km in comparatie cu un model similar de pe gebrauchtwagen care era mult mai slab dotat. Am procedat in felul acesta de doua ori si a fost totul ok cu ambele masini, atat cu F10-le in 2017 cat si acum cu G31-le in 2024. Evident ca am verificat inainte cu rapoarte din reteaua BMW, iar ulterior daca cel putin din acest punct de vedere totul a fost ok, comunicarea a fost in regula, am mers personal si am ridicat. Nu e tocmai usor, e ceva bataie de cap, stres, dar am preferat sa merg in felul asta decat sa regret ulterior pe toata perioada in care tin masina ca nu are nu stiu ce dotari pe care mi le-as fi dorit ori sa-mi bat capul dupa cu retrofituri.