Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Wolff

Contributors
  • Posts

    1288
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    34

Wolff last won the day on September 16

Wolff had the most liked content!

1 Follower

About Wolff

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Masini

Previous Fields

  • Masina
    BMW G31 530d 2020

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Wolff's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

754

Reputation

  1. M-am gandit si la 540i, motorul e ce trebuie, dar parca dinamic nu e ce trebuie, cam barcuta grea. Inca am ramas cu gandul la F31 340i, ce dinamica buna avea. Da, e posibil sa regret spatiul si confortul seria 5; dar parca as vreo o masina mai jucausa, cu dinamica mai buna, iar m340i sta foarte bine la capitolul asta (desi e cam prea usor de condus). Sigur o sa regret consumul. Am pus G31 la vanzare la un pret la care as da-o (cam piperat pt piata de la noi, dar mai mic decat pretul uneia similare pe mobile.de); probabil nu il voi obtine, asa ca va mai ramane la mine pana voi fi dispus sa scad din pret. Presimt ca se va vinde toamna viitoare, asa o sa pot lua m340i facelift (acum sunt in jur de 50k).
  2. Am avut F31 si spatiul era ok, G21 e similar la spatiu interior si bagaje, merge pt un drum lung in Romania sau in Grecia. Initial luasem G31 pt tururi prin europa, dar nu am reusit sa fac niciunul, din lipsa de timp, optim sunt minim 10-15 zile; am zburat+masina inchiriata, 4-5 zile, si e ok asa.
  3. aveam un zgomot de 1-2 luni in compartimentul motor, ca si cum ar freca ceva, intermitent; nu facea tot timpul; la inceputul lui septembrie m-am programat la verificare, cu speranta ca poate ii dau de cap, desi nu facea tot timpul; baietii de la Bavaria Militari au identificat sursa zgomotului (pompa de apa), bravo lor (au si iesit la o tura cu ea); cu ocazia verificarii au identificat si celelalte probleme (urme de gaze pe corpul EGR, intinzator curea accesorii slabit, urme de ulei la conductele turbo mic), si din fericire mai are garantie pana in dec 2025. Referitor la coupe - inca imi place G22, dar din pacate nu e practic, merg zilnic cu masina; nu mai sunt chiar tanar, si sunt destul de mare; in coupe scaunul e mai jos, ma dau jos greu; usa e lunga, si mai greu sa cobori din ea cand o parchezi la lidl, aproape de alta masina; inca am pasageri in spate si nevoie sa car bagaje la drumuri lungi, deci break; nici faptul ca 4 are volanul (si) mai moale decat 3 nu imi place; probabil voi cumpara din nou in viitor un coupe bmw, dar va fi desigur E92 335i cu directie hidraulica
  4. N-am mai postat de ceva timp, am avut ceva chestii pe cap, dar am trecut cu bine de ele. Masina a juns la 173k, a primit o revizie la reprezentanta in ian 2025, placute fata-spate (OE BMW); urmeaza sa schimb pe garantie EGR, intinzator +curea distributie auxiliara, pompa apa, conducte turbo mic. Apoi o pun la vanzare, sa revin la motorul maxim, B58 (desigur touring, G21 LCI sper). Per total G31 530d a fost o masina foarte ok, confortabila si suficient de sportiva (am descoperit de vreo 6 luni modul sport cu cutia in sport), cu consumuri incredibile pt 3 litri; consumul mediu din fabrica pana la 173k km este 7.5l !!! rareori sar de 10 in bucuresti, in trafic aglomerat. Dar mi s-a facut dor de B58, in primul rand de sunetul lui; dupa research si ceva ture in ultimele 1-2 luni, desi as fi preferat m440i, am ajuns la concluzia ca tot touring e pt mine; distractiv e ca m440i cantareste mai mult decat m340i touring cu vreo 20kg.
  5. Cateva poze de vara cu masina; am ajuns la 158,500km; urmeaza sa o vand, sa iau in primavara un seria 4 coupe.
  6. ridica masina pe elevator, si verifica toate protectiile si clemele pe traseul conductei de motorina; daca au joc, strange-le sau schimba-le; dar pot fi multiple cauze pt zgomotul asta - racord flexibil, injectoare, diverse cleme slabite, etc
  7. simplju, vazand schimbatorul de viteze nu te lega la cap
  8. F bun consumul! La 530d cred ca ar consuma o idee mai mult, nu prea reusesc sa cobor sub 7-7.5 afara la mers alert; daca sar de 160mmh, creste peste 8.
  9. Am tot avut xdrive; e92 era xdrive si aveam xdelete instalat, imi placea mai mult sa il conduc fara xdrive; mi se pare mai placut de condus cu rear drive. Nu ies offroad, nu prea conduc pe zapada mare, asa ca din punctul meu de vedere erau niste kg in plus, si costuri de intretinere in plus.
  10. Masina sta foarte bine si pe curbe, desi nu e xdrive; dar nu te indeamna sa faci slalom sau sa mergi cu ea la limita, pur si simplu e prea grea si prea asezata, nu ii place sa schimbe brusc directia, cum era la f31 340i xdrive. Dar imi pare mai stabila si mai asezata la viteze mari decat F31 sau F11 525xd - suspensia M sigur ajuta; cu rotile de vara pe 19 in doua dimensiuni probabil va fi mai bine asezata si mai sigura pe ea la schimbarile de directie. Am plecat dimineata avionul pana la Berlin, si de acolo cu tren Intercity (75e biletul, vs 40e bilet avion) pana in Gera, cam 2h teoretic; am avut ghinion, era un copac cazut pe linia directa, asa ca am facut 4h cu trenul, si am ajuns pe la 17.00 la Gera; in 10 min am luat masina si actele (numerele Zoll erau deja scoase, platite din Romania); am plecat spre casa, pe la 1 noaptea am ajuns la Parndorf (a fost foarte foarte aglomerat, era 22 decembrie). Mai aproape ai avion la Nurnberg, dar este doar seara la dus (trebuia sa raman peste noapte); Nurnberg - Gera faci sub 2h cu tren regional (mult mai ieftin decat IC, vreo 15e). Poti lua masina pana in 12 a doua zi, si pana la 12 noaptea ajungi lejer in Ro. Decat sa iei 2019, mai bine mai adaugi cateva mii euro si iei 530d facelift - este considerat hibrid (MHEV), si impozitul este redus 90% (in bucuresti platesc ~200 lei anual); practic in 3 ani scutesti 1200-1300 eur la impozit; consumul este clar mai mic in oras la facelift (nu o sa va vina sa credeti, dar am avut consum la pompa sub 10l/100km, mers doar in Bucuresti, in ianuarie si februarie, trafic f aglomerat, medie viteza sub 20kmh, dimineata si seara la 6 sub 15kmh)
  11. Da, Cloppenburg Gera sunt f seriosi, recomand! mie mi-au lasat 500 euro la pret, deci merita sa incerci; si m-a ajutat si sa cumpar separat roti de iarna complete. Da, vanzatorul iti da un certificat de garantie Premium Selection, impreuna cu actele, la momentul predarii masinii; certificatul de garantie este transmisibil (e pe masina, nu pe cumparator). Clar merita garantia asta, stai fara griji; nu cred ca acopera probleme la suspensie/consumabile. Fara garantia asta, probabil nu luam masina (la 146k km, avea deja ceva km). Deja am folosit garantia, am schimbat un senzor NOX.
  12. Masina are park assist, si mi se pare suficient; la parcare iti arata pe display toata masina, inclusiv obstacole de pe lateral; imi place ca se activeaza senzorii singuri, daca te apropii prea mult de vreun obstacol pe orice directie. De ce nu am luat mai multe optiuni - pentru ca aveam o limitare de buget; pentru mine era important in primul rand sa fie cat de cat placuta/antrenant de condus, si rear-drive+suspensie M+directie integrala+frane M erau musai; de aceea nici nu am vrut xdrive - da, masina e mai plantata si mai safe de condus, dar parca devii si tu pasager. De ce nu sedan - nu sunt fan sedan, nu e nici practica precum un break, nici frumoasa precum un coupe; tata a avut Trabant break (bineinteles in 2 usi), foarte probabil de aici atractia catre break si coupe Am avut si ACC si HUD si HK pe alte masini - ajuta, dar nu sunt musai pt mine.
  13. 34k euro, inclusiv rotile de iarna, fara costurile de adus.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.