Wolff
Contributors-
Posts
1295 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
36
Wolff last won the day on December 7
Wolff had the most liked content!
About Wolff
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
-
Interests
Masini
Previous Fields
-
Masina
BMW G30 540i xd 2021
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Wolff's Achievements
-
Capacele de oglinzi? 100 lei
-
Primele impresii, dupa in jur de 100km, din care vreo 20 pe centura: - suspensie: clar mai potrivita pt oras decat suspensia M sport; este mai confortabila si mai iertatoare cu drumul; in acelasi timp, masina are ruliu/tangaj minim, datorita barelor stabilizatoare active; prima data cand inteleg de ce ar lua cineva un seria 7 sau S klasse; desi e doar cu ~100kg mai usoara decat g31 530d, se simte si in dinamica si la franare; jantele actuale sunt pe 18, cred ca ar merge de 20 pt vara. - directie: la viteze sub 20kmh imi placea mai mult cu directie integrala, era foarte usor de iesit si intrat in parcari si la viraje >90 grade; la peste 20kmh imi place mai mult asta, e mai ferma (probabil de la xdrive) si parca se simte mai precisa, nu mai am senzatia ca pleaca spatele. - motor: si aici un plus consistent B58 vs B57; mai silentios si mai confortabil; masina este mai agila si mai silentioasa, cu mai putine vibratii; din punct de vedere performanta, la sub 120kmh diferentele sunt mai degraba mici; cred ca ar merita un stage 1 (MHD) - confort interior: scaunele sunt mai potrivite pentru mine (1.90, 110kg) decat cele sport, desi in cele sport aveam sustinere laterala mai buna; masajul chair se simta, mai bine decat ma astepta; ventilatie scaune vedem la vara - sonorizare: bowers se aude bine, placut, detalii bune, bas bun; dar nu audiofil, in primul rand datorita spatiului de auditie nepotrivit; nu exista latime/adancime scena, separatie instrumente, etc; per total suna mai bine decat harman kardon sau individual ce am mai ascultat in bmw. - asistenta sofer: interesant driving assistant profesional, in trafic bara la bara doar trebuie sa tii mainile pe volan; totusi nu cred ca il voi folosi prea des in oras, mereu am impresia ca nu va frana - consum: rezonabil, o idee mai mic decat la 340i, dar cu 30-40% mai mare decat la 530d; 17-18 in trafic infernal (medie sub 8kmh), 13-14 in trafic ok, 7-8 pe centura la 110kmh La prima impresie imi place mult masina, un blend optim intre confort si sportivitate; probabil va sta minim 3 ani la mine, mai ales ca nu stiu ce altceva as putea lua mai bun; G60 540i nu exista in europa, plugin hibrid sau electric nu iau. Si cateva poze cu interiorul. Deja am luat niste capace oglinzi negru lucios, ma gandesc sa le pun.
-
Frumoasa si foarte dotata, a doua oara sigur e cu noroc! Pacat ca nu se vinde si in Europa G60 540i; 550e nu ma tenteaza, e mult prea grea.
-
Wolff started following BMW 540i xdrive 2021
-
Dupa vreo 2 saptamani de asteptare, in sfarsit a fost livrata: G30 540i xdrive 2021, 134k km, de la dealer BMW din Gottingen. Pur si simplu a fost sa fie a mea: cautasem un 540i sedan cu Bowers de prin septembrie, dar cele care erau ori erau prea rulate, ori pretul era prea mare; asa ca aproape renuntasem la idee, si ma decisesem sa iau un m440i 2021, si intr-o vineri dimineata eram in discutii cu un dealer de prin Hamburg, dar s-a miscat greu tare cu contractul, a ramas pe luni dimineata; sambata dimineata au listat 540i la vanzare, wow chiar era foarte dotat; luni dimineata am sunat, am agreat detaliile, am semnat contractul, am facut plata si uite asa raman la seria 5. Are cam toate dotarile pe care le-as fi dorit: Bowers, Adaptive Drive, Driving assistant professional, Trapa, Comfort acces, 360 view, scaune ventilate cu masaj, si in primul rand culoarea albastra - dintotdeauna mi-am dorit o masina albastra inchis, si niciodata nu am avut. Nu e perfecta - ar cateva defecte cosmetice exterior interior, as fi preferat un interior deschis, geamuri spate privacy, roti pe 20, dar asta pot rezolva. Editions and packages S337 M Sports package S710 M Leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S7M9 M Shadow Line with expanded scope S7R7 Innovation package Comfort and interior equipment S403 Glass roof, electrical S423 Floor mats velours S428 Warning triangle and first aid kit S453 Climate-controlled seats, front S456 Comfort seat with memory S465 Through-loading system S494 Seat heating driver/passenger S4GQ M seat belts S4KH Alum.Rhombicle accent pearl lustre chrm. S4NB Autom. climate control with 4-zone ctrl S4NE Blow-by heater S4T7 Massage function f.driver & fr.passenger S4T8 Extended mirror package S4UR Ambient interior light Multimedia S610 Head-up display S654 DAB tuner S6AC Intelligent emergency call S6AE Teleservices S6AK Connected Drive Services S6C4 Connected Package Professional S6F1 Bowers & Wilkins High End Sound System S6NS Comfort telephony w/ enhanced Smartphone S6U3 BMW Live operating area Professional S6WD WLAN Hotspot Driver assistance and lightning S548 Kilometre speedo S5AC High-beam assistant S5AL Active Protection S5AU Driving assistant professional S5AV Active Guard S5AZ BMW Laserlicht S5DN Parking assistance system Plus Wheels and drive S230 Extra package, EU-speciifc S248 Steering wheel heater S2NH M Sport brake S2PA Locking wheel bolt S2TB Sport automatic gearbox S2VA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S2VB Tyre pressure display S2VC Tyre repair set Environment and safety S302 Alarm system S316 automatic trunk lid mechanism S320 Deleted, model lettering S322 Comfort access S323 Soft-Close-Automatic doors S32X Omis of no-contact act of tailgate S32Z ENTFALL BMW DIGITAL KEY S3DZ Omission of additional lettering, outer S3MF M lights Shadow Line S801 German version S851 Language version German S879 On-board literature, German S8EK Dummy-SALAPA S8KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active pedestrian protection S8TR Decoding additional functions Individual equipment S760 High gloss shadow line S776 Roofliner Alcantara anthracite Other equipment S1CB CO2 equipment S1CE Recuperation system S1DF Exhaust emission standards EU6 rde II S1WX BMW light-alloy wheel dbl.spoke 662M FG S9BD Business Package SA090 90 Ah AGM battery SC3Z Tansanitblau II metallic SDEBP PCU48GEN1 RSU SLCSW Leather "Dakota"/schwarz Am luat deja roti iarna; astept sa scot numere rosii sa dau o tura cu ea. Ce urmeaza: urmaresc un set roti vara 20" style 846; un detailing exterior interior. Alte modificari nu am momentan in plan.
- 10 replies
-
- 13
-
-
-
-
G30, am zis sa incerc si un sedan, dupa atatea breakuri ultimul sedan a fost un A6 30 TDI 2005, l-am avut 2009-2012, apoi am trecut la BMW
-
Vanduta, se poate inchide. Pe drum 540i 2021.
-
Intre timp am mers cu m340i touring, si nu cred ca per total mi se potriveste - foarte rapida si agila, dar inghesuita vs G31, si cam prea rigida pt daily drive; ati avut dreptate, greu sa trec de la G31 la G21. Am testat si X3 G01 m40i - e ok dpdv spatiu, dar nu as zice ca e agila, centrul de greutate sus combinat masa mare + aerodinamica meh nu ajuta dinamica mai ales la viteze mai mari. Asa ca acum prima pe lista este G30 540i rwd; surprinzator ce usurica este (~1600kg) si f placut de condus, desi nu e chiar masina sport. Nu e la fel de confortabila precum G31 (perne aer spate), dar este clar mult mai bine decat in m340i.
-
M-am gandit si la 540i, motorul e ce trebuie, dar parca dinamic nu e ce trebuie, cam barcuta grea. Inca am ramas cu gandul la F31 340i, ce dinamica buna avea. Da, e posibil sa regret spatiul si confortul seria 5; dar parca as vreo o masina mai jucausa, cu dinamica mai buna, iar m340i sta foarte bine la capitolul asta (desi e cam prea usor de condus). Sigur o sa regret consumul. Am pus G31 la vanzare la un pret la care as da-o (cam piperat pt piata de la noi, dar mai mic decat pretul uneia similare pe mobile.de); probabil nu il voi obtine, asa ca va mai ramane la mine pana voi fi dispus sa scad din pret. Presimt ca se va vinde toamna viitoare, asa o sa pot lua m340i facelift (acum sunt in jur de 50k).
-
Am avut F31 si spatiul era ok, G21 e similar la spatiu interior si bagaje, merge pt un drum lung in Romania sau in Grecia. Initial luasem G31 pt tururi prin europa, dar nu am reusit sa fac niciunul, din lipsa de timp, optim sunt minim 10-15 zile; am zburat+masina inchiriata, 4-5 zile, si e ok asa.
-
aveam un zgomot de 1-2 luni in compartimentul motor, ca si cum ar freca ceva, intermitent; nu facea tot timpul; la inceputul lui septembrie m-am programat la verificare, cu speranta ca poate ii dau de cap, desi nu facea tot timpul; baietii de la Bavaria Militari au identificat sursa zgomotului (pompa de apa), bravo lor (au si iesit la o tura cu ea); cu ocazia verificarii au identificat si celelalte probleme (urme de gaze pe corpul EGR, intinzator curea accesorii slabit, urme de ulei la conductele turbo mic), si din fericire mai are garantie pana in dec 2025. Referitor la coupe - inca imi place G22, dar din pacate nu e practic, merg zilnic cu masina; nu mai sunt chiar tanar, si sunt destul de mare; in coupe scaunul e mai jos, ma dau jos greu; usa e lunga, si mai greu sa cobori din ea cand o parchezi la lidl, aproape de alta masina; inca am pasageri in spate si nevoie sa car bagaje la drumuri lungi, deci break; nici faptul ca 4 are volanul (si) mai moale decat 3 nu imi place; probabil voi cumpara din nou in viitor un coupe bmw, dar va fi desigur E92 335i cu directie hidraulica
-
N-am mai postat de ceva timp, am avut ceva chestii pe cap, dar am trecut cu bine de ele. Masina a juns la 173k, a primit o revizie la reprezentanta in ian 2025, placute fata-spate (OE BMW); urmeaza sa schimb pe garantie EGR, intinzator +curea distributie auxiliara, pompa apa, conducte turbo mic. Apoi o pun la vanzare, sa revin la motorul maxim, B58 (desigur touring, G21 LCI sper). Per total G31 530d a fost o masina foarte ok, confortabila si suficient de sportiva (am descoperit de vreo 6 luni modul sport cu cutia in sport), cu consumuri incredibile pt 3 litri; consumul mediu din fabrica pana la 173k km este 7.5l !!! rareori sar de 10 in bucuresti, in trafic aglomerat. Dar mi s-a facut dor de B58, in primul rand de sunetul lui; dupa research si ceva ture in ultimele 1-2 luni, desi as fi preferat m440i, am ajuns la concluzia ca tot touring e pt mine; distractiv e ca m440i cantareste mai mult decat m340i touring cu vreo 20kg.
-
Cateva poze de vara cu masina; am ajuns la 158,500km; urmeaza sa o vand, sa iau in primavara un seria 4 coupe.
-
e90 Sunet ciudat la accelerare(uneori)
Wolff replied to SHW's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
ridica masina pe elevator, si verifica toate protectiile si clemele pe traseul conductei de motorina; daca au joc, strange-le sau schimba-le; dar pot fi multiple cauze pt zgomotul asta - racord flexibil, injectoare, diverse cleme slabite, etc -
George Adrian started following Wolff
-
F bun consumul! La 530d cred ca ar consuma o idee mai mult, nu prea reusesc sa cobor sub 7-7.5 afara la mers alert; daca sar de 160mmh, creste peste 8.
