Jump to content

DMIHNEA

Members
  • Posts

    209
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    CE,dar nu RO

Previous Fields

  • Masina
    MERCEDES VECHI

DMIHNEA's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. Legea spune ca serviciul inmatriculari trimite documentatia aferenta radierii in tara de origine,dar nu vrea nimeni de la inmatriculari sa respecte legea.Ti-o spune unul patit,nu vorbe de pe forum-uri.Da-i bani vinzatorului ca sa fie motivat sa radieze,apoi cu actele procedezi in tara,cu taxele aferente.
  2. Trebuie radiata in IT,apoi faci demersurile in RO.
  3. Mie mi-ai facut motorul la un wc de FIAT UNO diesel,acum vreo 10 ani,la tine in curte,cunt curios daca iti amintesti..:flowers:......Cacatul ala de masina si acum merge,nu la mine insa...Repari si casete sau doar cremaliere?As avea o caseta de Mercedes,anii 90,am luat si setul de reparatie original,adica plicul cu garnituri si o-ringuri,dar nu m-am atins de ea,cit costa si cit dureaza?
  4. B6 se pun cu arcuri OEM......B8 sunt mai scurte si implicit implica arcuri scurte....
  5. A fost maximul de lux imbinat cu sportivitatea,de la BMW in acei ani...Vei avea probleme cu inmatricularea,chiar de epoca...Mai era o versiune mai musculoasa......M.....Prin anii 90 am pus labele pe un 745 din 1984,avea un motor de 3.5 dar cu turbo,destul de rar pentru BMW....asta a ta are autoblocant?
  6. Folosesc carburanti facuti de mine,nu mai apelez la pompe....:sorcerer:
  7. BUNAVOINTA se scrie legat...parca.Daca este Doru ce locuia pe la MIRAJ pe vremuri,era odata om serios,dar asteptam replica sa sau remedierea problemei in garantie...
  8. XLOCK are dreptate,se minte la greu pe aici.............:goodjob:
  9. eu il scot cind urc pe zapada,altfel imi echilibreaza masina dar umblind si la frine,si pierd din eficacitate.....In general sta pe on,chiar daca la cazanu'meu il cheama ESP.....Depinde de ouale ce ai in chiloti,de orele de condus la activ.....ce mai,de multi factori...
  10. Eu zic ca faci bine,cind aveam seria 3 procedam asemanator,seria 3 e problematic cu repartitia greutatii.Cit despre gume de iarna,dupa 10mii km sunt caca,vorbesc in cunostinta celui ce face 50000 km pe an...Pot fi proaspete sau cum le vrei,tot isi pierd proprietatile.....si daca adaugi o lopata si niste manusi in portbagaj,e si mai bine....
  11. Plumbii cu adeziv sunt ptr jante de aliaj,iar cei de exterior,de ciocan sunt ptr jante de tabla.M****ii de la vulcanizari,din lene sau de salariu de cacao pun doar cei de ciocan.........sa degresezi pe interior janta e munca si timp pierdut.De aici se ajunge la clienti nemultumiti.Asta trecind peste faptul ca si plumbii sunt de marci,compozitii si calitati diferite,patronul cumpara plumbi de cacao,cit mai ieftini,sa iasa banu....:goodjob:
  12. pe vremuri,cu un E21,316 DIN 1980 puteam merge in capitala cu consum de 10.
  13. depinde de pe ce masina vii si ce standard de viata ai..............de exemplu daca masina anterioara fuse o Dacie sau similar,atunci orice in plus este perfect..............e ca si cum il intrebi pe unul ce a locuit o viata intr-o magazie,cum ar dori sa fie viitoarea lui casa..............
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.