Jump to content

neo_andersson

Contributors
  • Posts

    1813
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    95

neo_andersson last won the day on September 19

neo_andersson had the most liked content!

About neo_andersson

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Contact Methods

  • Yahoo
    neo_andersson@ymail.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW F13 / F36

Recent Profile Visitors

40699 profile views

neo_andersson's Achievements

  1. In masina in meniul COM, intri la lista de telefoane imperecheate, apoi la setari pe telefonul tau si debifezi optiunea de internet. In felul asta telefonul sta conectat la masina pe wifi pentru CP/AA dar foloseste conexiunea de date pentru net. O sa pun o poza cu meniul respectiv putin mai tarziu.
  2. Masina ta nu are eSIM dar poti avea wifi in masina fara probleme. Intri pe bmw.hotspotdrive.com si iti faci un cont acolo unde adaugi si metoda de plata, la adresa foloseste o adresa de Germania, gen adresa unui dealer BMW. Dupa ce iti faci contul site-ul o sa iti ceara sa te loghezi cu contul Connected Drive ca sa iti adauge masina la cont. Cel mai ieftin abonament este 9 euro si are 8GB inclusi oriunde in EU. Ai optiunea ca temporar sa cumperi pachete de date suplimentare sau sa extinzi acoperirea si in afara UE. Masina are internet prin esimul din ATM si il foloseste la Connected Drive inclusiv Spotify. Trebuie sa platesti suplimentar daca vrei practic sa sharuiesti netul masinii cu alte dispozitive. Poza de mai jos e din contul meu, vezi in cont daca masina este conectata la net si cat mai ai din pachetul de date lunar.
  3. U11 scoate semnal audio pe ethernet (OABR) cu IPSec. Nu exista nimic aftermarket cu astfel de intrare audio si care sa poata importa certificatele pentru IPSec ale BMW. Poti pune doar amplificatoare care accepta la intrare semnal de difuzor, adica sa iei semnalul audio de pe iesirile de boxe din amplificatorul actual.
  4. Vand rulou portbagaj X5 G05. Cod de piesa 51 47 7 479 563. Ruloul este folosit dar in perfecta stare. Pret : 1,200 ron
  5. Nu face cocalarul nici o zi de puscarie, nu era nici baut ,nici drogat deci legea Anastasia nu i se aplica. Eu merg pe Sos Berceni aproape zilnic, trecerea aia de pietoni are zero vizibilitate pentru ca sunt masini parcate si deobicei pe contrasens e coloana de masini in asteptare care nu lasa trecerea libera. Incetinesc la trecerea aia pana aproape sa se opreasca roata ca sa vad daca e cineva si nu de putine ori am fost depasit pe banda 1 cu claxoane, flashuri si injuraturi. Sunt din ce in ce mai multi inconstienti in trafic, in ultima vreme am evitat vreo 5 accidente, nu mai departe de sambata dimineata o Tesla cu numere de BV a schimbat banda fara se asigure, daca nu franam intra direct in mine. Dupa ce l-am flashuit pe prost ma asteptam macar un semn din avarii in semn de "multumesc" dar am primit un deget scos pe geam.
  6. din pacate nu te pot ajuta cu DPFul. sunt foarte din scurt regenerarile, acum depinde si de cum si pe unde mergi.
  7. nu exista nici o operatie care sa se numeasca "resetare DPF", poate vrei sa spui ca ai facut o regenerare. Regenerare fara sa cureti fizic macar DPFul este degeaba. La 300k km curatarea chimica nu rezolva mai nimic, in 2-3 luni esti la fel ca acum. Schimba DPFul, daca mergi asa risti sa iei foc daca face o regenerare, presiunea mare pe recirculare iti omoara EGRul, depune mizerie in galerie, uzeaza toate furtunele de retur din cauza presiunii si temperaturii mari, adica in timp vei avea mai multe de reparat.
  8. daca masina are 300k+ km si nu ai schimbat DPF poti pune 10 senzori noi si nu rezolvi nimic. intervalul de regenerare de 300km este extrem de mic, DPFul este supra incarcat si nu se mai poate curata automat. ca sa nu iei foc in mers, iti recomand sa inlocuiesti DPF. ca idee, DPFul este garantat de BMW 150k km.
  9. Problema e cauzata de "decoupling ring" adica acea garnitura din jurul senzorului. Rolul ei este sa separe senzorul de bara rigida, senzorii de PDC sunt acustici si au nevoie sa vibreze. Daca garnitura este "coapta" rigida sau deteriorata se intampla exact ca la tine. Garnitura are codul 66 20 6 923 000 si costa in jur de 2 euro.
  10. in aplicatie intradevar inca exista optiunea, doar ca nu cred ca merge tranzactia pana la final, nu am incercat, si ai dreptate, in 10 luni se putea scoate dar vorbim de BMW, eu stau si 3 luni cu cazuri deschise bine ca nu ai dat bani pe nimic.
  11. Cum naiba sa iti vanda cod de update de harta cand este scos din EPC de mai bine de 3 luni. Part no. pentru update-ul de harta nu mai este valabil pentru nici o versiune, nu inteleg cum au reusit sa iti puna pe o factura asa ceva. In primul post este documentul BMW care explica procedura si faptul ca update-ul de harta este gratuit. In coltul stanga sus este codul documentului BMW, le poti cere sa il descarce singuri din SGATE sa il citeasca cu atentie si apoi sa iti retuneze banii. In GIS (sistemul de comenzi BMW), daca inceci sa bagi un part number de FSC de update harta comanda este anulata automat. Acest lucru este scris explicit in documentul BMW. Da-mi VIN ca iti dau eu codul lifetime din repair kit si zi-le sa anuleze comanda. De fapt sunt 100% sigur ca nu au bagat nici o comanda in GIS pentru ca nu se poate. Ce japca romaneasca ieftina...... Atasat o captura de ecran din ETK cu un X5 G05 cu navigatie Live, l-am ales random. In lista nu mai exista nici un part number de update de harta, doar cel "initial" se poate comanda care este pentru masina noua la prima livrare si care costa 0.01 euro. Poti intreba pe cei de la FIlaret, ce part no au comandat pentru masina ta.
  12. ID7 este LIVE, ultima versiune azi este 2025-3 si probabil o sa apara 2025-4 spre finalul anului. Ca idee, drumurile noi apar pe hartile BMW la aproximativ 6 luni de la deschidere.
  13. EVO primeste 2 update-uri pe an, ultima versiune este 2025-2. LIVE primeste inca 4 update-uri pe an, ultima versiune e 2025-3. EVO 2025-3 nu exista, urmatorul update pentru EVO este 2026-1.
  14. carligul tau manual a fost retrofit si a fost instalat fara inlocuirea panoului de sigurante din portbagaj. panoul se schimba pentru ca cel pentru carlig are un modul LIN care controleaza circuitul 12V permanent prezent pe priza carligului. Acest 12v permanent (KL.30B) este folosit de rulotele care au baterie proprie sa se incarce cand masina este in mers din alternatorul masinii. Daca nu se schimba panoul de sigurante, se poate coda in BDC sa ramana pe varianta fara LINbus, eroarea nu va mai fi prezenta iar circuitul pentru rulota trebuie conectat printr-un releu la 30B pe o siguranta de 30Amp, releu comandat de KL.15 (contact). Eroarea respectiva nu influenteaza cu nimic functionalitatea carligului sau a masinii. modulul LIN este chiar pe panoul de sigurante, acea cutie alba pe care o vezi in poza, doar ca lui ii trebuie cea cu 2 circuite, in standard are doar unul.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.