Te salut. Vad ca mergi pe Volvo. Om intelept! Am motorizarea de 2.0, de care fuge toata lumea. Hai sa-ti zic si parerea mea. In urma cu aproape 2 ani, am avut o masina noua. La 65k, mi-a dat unul dauna totala. Am zis bun, ce e de facut. In masina aia nu ma mai urcam, chiar si tipla cum a iesit dupa reparatie. Am ales o masina de 12 ani, pe care am platit o suma de bani pe care majoritatea posesorilor de BMW nu ar fi dat, pentru ca are motor de 2.0 Masina mea, merge si cu 180, mai mult nu am incercat, dar merge zilnic prin Bucuresti. Media orara este de 23-25 km. Orice BMW care are un motor in mintile lui iti va placea. O motorizare mai mare are si taxe mai mari si piese mai multe. Eu am ales caruta mea, dupa posibilitatile financiare pe care le-am avut la momentul achizitiei. Acum, dupa ce am vazut cu ce se mananca un E39 si daca as avea banii de intretinere corespunzatoare, as merge pe 3.0 diesel. Nu pe bulgaria sau alte tari. Masinile mele, intotdeauna au fost inmatriculate pe numele meu si au primit atentia cuvenita. Te sfatuiesc la o motorizare cat mai mare, pentru ca de obicei, sunt cele mai dotate. Au frane mai mari, poate prinzi o suspensie desteapta si alte optiuni pe care ai da bani multi facand retrofituri. Masina mea de fabrica, a plecat destul de accesorizata (iti dau VIN pe pm daca doresti) si acum, singurul retrofit pe care l-as face ar fi un servotronic. Eu cred ca un e39 intretinut la sange, sare de 1 milion de km. Numai sa nu te lasi descurajat. Succes in cautari