Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Ba se curata, se ung si se verifica integritatea brudufurilor.. daca sunt crapate sau rupte se schimba obligatoriu. Pinii aia sunt tijele cate asigura "plutirea" partii exterioare a etrierului, cealalta jumatate cu placuta dw pe exterior! Cum sa nu se unga dupa 20-30-40 mii de km? Adica nu pot prinde rugina in ambele parti?.. Atunci ce ar fi de facut dupa tine? Eu ti-am prezentat o situatie prin care am trecut AM REZOLVAT iar tu nu crezi. Daca iti spun ca din aceaisi neglijenta (nu am realizat ca se incinge.. asa trag de E90.. ) a trebuit sa schimb rulmentul pe aceiasi parte ulterior.. (ca huruia.. ca isi pierduse ungerea de cand umblam cu o roata incinsa..) asta te convinge sa verifici?
  3. Foarte posibil, însă cum de problema este pe ambele părți? Să fi apărut probleme simultan? Mașina este din dec. 2017.
  4. Pinii de glisare nu sunt sub nici o forma cauza infierbantarii etrierului. Cauza este pistonul etrierului. Fie scapa lichid de frana si acesta producand rugina in acel burduf acesta rugina impiedica retragerea pistonului. Trebuie demontat tot, schimbat cel putin garnitura de pe piston sau din etrier (depinde unde au pus-o) remontat, uns burduful pe interior (preventiv..) cu vaselina. Daca pistonul are urme de uzura pe o anumita parte se schimba si acesta.. Sau cumperi alt etrier. Nu ma intreba de unde stiu:
  5. Today
  6. Mulțunmesc pentru răspunsuri. Nu am curățat deloc pinii (i-am deșurubat dar nu i-am scos din protecția de cauciuc), pentru că nu scria că ar trebui curățați, deși ar avea sens să fie măcar verificați. Arătau bine, fără rugină sau depuneri. O frecare prea mare în zona accea ar putea fi, într-adevăr, o cauză. Active Tourer 218d Am parcurs 1000 km de la schimbarea plăcuțelor, din care 100 km în oraș și următorii pe autostradă. Situația este la fel. Temperatura raportată de senzorii de temperatură din roți este cu 3-5 grade mai mare pe spate decât pe față după un timp de rulare, nu îmi amintesc să fi văzut diferențe față-spate ci doar stânga-dreapta, în funcție de cum bate soarele. Nu am mai verificat în trecut dacă discurile sunt fierbinți, însă acum mi-a atras atenția depunerea de praf de pe caroserie.
  7. Salut baieti, Scriu in speranta ca cineva s-a mai intalnit cu ceva asemanator. Am un E60 2.0D din 2009 si de ceva timp am o situatie ciudata. Merg cu masina si cand o opresc 3/5 cazuri nu mai porneste.C Ce se intampla? Pun contact, se alimenteaza si se aprinde tot pe bord, dar nu face nimic. nu se aude nimic, nu se intampla nimic. O las 1h-2 si apoi porneste normal. Ieri am patit iar, am lasat-o 1h, cand am pornit-o parca erau mai putin intense becurile la bord, a pornit, dar nu megea AC_ul. Si am mers asa cu ea vreo 100km, ac-ul tot asa si cand am oprit-o nu a mai pornit, facand la fel ca mai sus. Am incercat sa scot si cablul de IBS, dar nu a avut niciun efect. De mentionat ca iarna nu am avut deloc problema asta. Pare ceva cand e cald afara si merg cu masina. Multumesc anticipat, Razvan
  8. Astea 4 și după repornire apar la loc toate
  9. Prețul pentru cheie este 250 euro fără cheia cea mică cu care deschizi manual. Acuma să vedem dacă au și avut dreptate. Ei au dat soluția,tot ei trebuie să o și rezolve. Azi ar trebui să ajungă cheia. Vă țin la curent cu rezolvarea.
  10. Sa asa sta când o descui timp de 10-15 min pana pot sa o pornesc după ce se stinge ledul porneste
  11. Yesterday
  12. Salut am un e90 nfl iar cand bag masina in reverse si iau stanga de volan se aude ceva urat sub masina dar doar in reverse am problema asta . Multumesc
  13. Asta sigur este,a iesit primul pe tester,o sa ma lase cat de curand. Freon are,am verificat astazi
  14. aia macar aveau harti de hartie
  15. Opacitatea la diesel se masoara cand motorul atinge limita maxima de turatie. 0.5 este in test dinamic la itp in 4000 rpm.
  16. A mai patit Ursula exact la fel tot in Bulgaria doar ca era in avion si a fost mai nasol decat in cazul tau
  17. https://the-ecu-pro.com/blog/article/588882182400/bmw-cas-module-repairs-common-fault-codes-and-how-to-repair-them?srsltid=AfmBOoqwL3EPd079Fahc5JQ9X284-2gjqXKnv4GMbLFo69bOSNTrtCK_ Nu e de tine cauta pe cineva care se pricepe ca sigur sunt destui care stiu sa fac immo off sa imperecheze cheia sau ce ai mai schimbat pe acolo sa faca initializare la inchidere etc
  18. E 60 cu M47 sunt niste rable nici nu stiu cand am mai vazut unul functional pentru ca majoritatea care se mentin st cu 3000 diesel si putine dar destule cu 2.5 si 3.0 benzina Sunt topite marea majoritate cele cu m47 Probabil are 0.5 la relanti nu mai zic la 4000rpm
  19. N47 a fost introdus pe la jumatatea lui 2007 si a fost Eu4. In 2009 , N47 a beneficiat de norma de poluare Eu5 N47D20A - Eu4 , N47D20C - Eu5 Si pe CI de E60 M47 scrie ca are dpf. Dar da, M47 este un motor mai vechi ce nu a mai corespuns standardelor de poluare.
  20. N47 este euro 5 de obicei Are si specificatie pe CI ca este dotat cu filtru de particule E60 e greu posibil depasea max admis de CO2 sau alte norme din acel an deci i.au montat dpf Un e60 din 2006 e euro4 pt ca aia era norma maxima la acea data fata de unul din 2010 care deja avea upgrade la motor si respectiv alte standarde de poluare reevaluate euro 5 pe care trebuia sa le treaca deci si un dpf mai performant
  21. Din păcate nu pot pune poza zice maxim 1000kb și nu reusesc
  22. A rămas gps-ul blocat, după ce a fost resetat cu diagnoza a repornit și funcționează din nou ok, a fost verificat și modulul de sub plafon și nu a intrat apa. Specialistul a spus că poate să fie și bateria slabă, dar inca nu intra in alarma.
  23. Poti sa intelegi ca E60 cu m47 au dpf fizic, nu doar din Ista cum spui tu. Sunt destule E60 diesel care au probleme cu dpf ul. Doar ca varsta masinii duce automat la dpf off din pacate. Dpf la N47 este mao restrictiv decat dpf ul la m47.
  24. De câteva luni bune citesc eroarea de mai jos cu Bimmerlink și Bimmer-tool, ambele achizitionate. Nu am simptomalogie in functionarea motorului si apare cred cand merg mai sportiv. Am inlocuit atat futunasele de la senzorul de presiune diferentiala, mai intai si apoi senzorul in sine. Eroarea apare in continuare aleatoriu. Acum am la bord 302560 km, iar masina este X3 f25 2.0d / 2015. Exista oare vreo procedura de resetare cu Ista, stie cineva? Sau alte idei? Multumesc!
  25. @v@sy Daca E60 cu M47 au filtru DPF de ce nu au fost probleme cu fltrele? Cumva pentru ca nu au? Numai N47 au avut probleme, care stim ca au; toate.
  26. Asta e bine, daca te-ai dus sa iti repare inchiderea centralizata. Desigur ca trebuie sa stie cu, ce se mananca.. Sa ne tii la curent cu rezolvarea daca tot am scris atat de mult
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.