Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/18/13 in all areas
-
6 points
-
6 points
-
4 points
-
o tura? as omologa o noua proba olimpica daca e vorba de Înfiletat o ÞâÞoasã3 points
-
lol.de la 2500 a ajuns 3500? misto strategie cand ajungi cu el la 5000 da un pm ca sunt interesat3 points
-
3 points
-
deci vladut, expresia "sa te sparg la rozeta", nu este o legenda, nu este un mit urban, totul a pornit de la prima femeie trasa-n cur de verssatu. Legenda spune, ca dupa ce a fost sparta-n cur de sus numitul, femeia respectiva a avut o pierdere imediata de intestine, practic s-a golit de umplere instant, cum ar veni, si-a cacat internele, deci nu glumesc. Treaba e clara, odata ce a dus el balosul la neagra, poti sa-i pui cruce vere.2 points
-
2 points
-
lol, asta micu e stresat, mi-a dat PM, ca cica sa nu mai visez. Pai bai vere, daca ti-o tavalesc pe tzatoasa aia intr-o zi, s-a terminat, te lasa si vine la bucuresti, dar na, eu o s-o trimit inapoi, ca-s cavaler. nu bag mana in foc pentru rares sau similea, astia-s mai parsivi, ai grija.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Eu regret ca n-aveam camera digitala pe la inceputul anilor 2000 si nu mai am poze cu E34 pe care le-am avut. Am numai poze facute de diversi prieteni cu diverse ocazii, gen pescuit etc., cand masina nu era pregatita de sesiune foto. Am avut 3, un 520i in 2001, un 525i in 2002 si un 535i in 2003. Pai erau bibelouri. 525-ul era din '95, ultimul an de fabricatie, facelift, varianta Executive echivalenta la Exclusive de la E39, cu piele neagra si material gri pe mijloc, cu lemn, cu cd player original, cu volan sport in 3 spite cu airbag, era absolut deosebita masina. 535-ul avea pachet M interior si exterior, inclusiv jantele turbina, aproape toate optiunile disponibile, inclusiv tetiere electrice la bancheta spate, chiar nu mai tin minte ce mi-ar fi putu lipsi la ea, aveam inclusiv oglinda cu senzor antiorbire. Dar cand vad acum ce scursuri de masini au ajuns, si ce oameni pot sa mai traga de ele in loc sa le caseze, mi se face sila. Bai nene, ok, n-ai bani, dar pana mea ingrijeste masina ma, nu umbla cu ea sa se dezmembreze pe strada.2 points
-
Nu trebuie sa ai bani de E60. Doar sa ai o masina ingrijita, de orice fel, pe care sa iti permiti sa o menti ingrijita. Sa ai un cazan doar de dragul de a avea un E34, e ca si cum ai umbla cu un tricou rupt si murdar doar ca e de firma.2 points
-
Bai Bigi, lasa-ne ma cu cazanele astea. Daca te-as vedea cu un E34 sau E32 care sa fie bibelou as zice, dar cu gunoaiele astea obosite te faci de ras. Suntem multi pe aici care am avut E34 pe vremea cand era ca un E60 de acum, de care are toata lumea. Pe vremea cand erau rare, cand toata lumea umbla cu Golf 3 si Vectra, si nu puteai aduce in tara masini mai vechi de 8 ani etc. Si aratau intr-un mare fel pe vremea aia, dar sunt 14-15 ani de atunci. Acum toate sunt gunoaie, n-am mai vazut un BMW vechi sa arate impecabil.2 points
-
Salut Adi, Da este adevarat ca am venit la tine prin Sebi,dar din cate imi amintesc tie ti-am dat 700ron(400ron codarea si 300ron montajul farurilor), tot tu mi-ai spus ca farurile nu merg codate xenon din cauza stopurilor,si am cumparat stopuri lci,si nici cu astea nu ai reusit sa le codezi si mi-ai spus ca imi trebuie frm3,l-am comabdat si pe asta de la dan groza 1300ron, nu am apucat sa il montez inca,dar codarea am facut-o la valymad cu 50ron,totul a durat maxim o ora,si nu7 ore cat am stat cu tine,si el a reusit sa codeze frm2 fara capacitoare asa cum mi-ai pus tu, lasa-mi numarul tau de telefon sa te sun si sa imi dai banii inapoi pentru codarea pe care nu ai facut-o,si sa nu mai spun ca am cumparat degeaba frm3 pentru ca asa mi-ai recomandat tu. Poate stii sa faci alte retrofituri,dar aici trebuia sa te documentezi mai mult,Daca am gresit cu ceva in afirmatiile pe care le-am facut te rog sa ma corectezi.2 points
-
Imi plac jantele si aspectul general, la partea cu evacuarile si grilele de M5 mult discutate de toti distrusii din BUC nu ma bag. SA O ALERGI CU PLACERE !1 point
-
1 point
-
poate sa vina oricare la putere de taxa asta intr-o forma sau alta nu vom scapa din opozitie toti urla detoate pana ajung la putere1 point
-
Vreau sa stiu mai multe despre tzatzoasa. Dupa cum se stie, tzatzoasele is febletea mea. De Raresh nu stiu ce sa zic1 point
-
Eu credeam ca te cauta acasa sa iti aduca hartia, chiar insista daca nu te gasesc, merg si la servici dupa tine.1 point
-
Daca este si farul aburit, mai mult ca sigur a prajit balastul de la xenon si modulul de la "cornering lights", a ajuns apa la ele. Problema este, ca daca le inlocuieste, posibil sa pateasca la fel, probabil farul in sine are un defect, e crapat sau ceva. Modulul de adaptiv este 700 de lei si balastul tot pe acolo. ca idee. cu senzorii, cred ca-l poti gasi pe cel defect, astfel: pui contactul in pozitia 2, pui cutia in R si te duci sa-i asculti cu urechea pe fiecare in parte, cei care functioneaza trebuie sa "pacane" usor, vei auzi un pacanit daca apropii urechea de ei, cel care nu pacane, este cel defect. Asta in cazul in care este vorba de un senzor bulit si nu de alt modul.1 point
-
1 point
-
E mai bine asa. Cu spray-ul de pornire nu e bine sa exagerezi. Ajuta sa bagi cand ii dai sa porneasca si niste aer in rezervor cu compresorul ca sa faci presiune. Cand ii dai la automat e bine sa slabesti si tevile de la injectoare si dai la automat pana vezi ca vine motorina pe la toate injectoarele. Oricum, daca omul e mecanic de meserie, o s-o porneasca.1 point
-
1 point
-
pai pe el nu-l intereseaza masinile,..epava sau nu,.. el aici pe forum are placere, probabil ca e micutzu singuratic,..ceva de genu´,...1 point
-
cand deschizi topicuri de genul helen my love te astepti sa vezi si ceva in afara de replici jegoase la adresa altora cu e36 si e46 in timp ce tu ai o clocitoare pe roti in care si recunosti ca nu ai bani sa o reconditionezi, atunci de ce dreacu ai mai deschis topicul si il tii sus cu tiganeli deastea 7 e mai tare ca 1 si 5 se pise pe 3 st unii cu masini acceptabile care nu si le prezinta din bun simt si tu ai venit cu cazaturile astea1 point
-
chiar nu stiu de ce nu ai pastrat e36-le ala, rezolvai cu scartaitul si era o masina buna. Acum te injosesti singur dand nas discutiilor despre masina asta. Si sincer, puteai sa dai si tu 9 lei la baieti sa-ti faca exterioru inainte sa pui o poza, si niste cleme pe sub masina la praguri. Ca sa fii "pasionat" si sa restaurezi o masina ca e34/e32 trebuie sa bagi multi bani ... daca stii ca nu-i ai dar ai o masina functionala ramai cu ea, pe viitor . Toti visam la nu stiu ce seria 5/6/7 cu motoare de avioane, full, cu pielea mai fina decat fundul bebelusului dar atat ne permitem. Eu cel putin ma multumesc cu un "banal" e46.1 point
-
Bai nene, nu ne mai da tu lectii. Esti o rusine pentru forum-ul asta. Daca as fi moderator ti-as inchide topic-ul si te-as trimite la plimbare in secunda doi ! Tu iti bati joc de masinile astea. Dupa ce ca ai cumparat cele mai mari cazane pe care le-ai fi putut gasi, ti-ai mai batut si joc de ele, nici macar o curatire de interior ca lumea nu ai fost in stare sa faci. Mie, de exemplu, mi-ar fi sila sa ma urc in e34 asta de la cat de jegos e !1 point
-
Oricum nu va e jena ma stricati topicul omului cu masini italiene, sa va fie rusine, rusine, distrageti atentia oamenilor binevoitori care urmaresc cu interes o legenda pe roti si cu praguri prinse "tapan" de masina. Off topic. In continuare tot pamflet: Numai noi cei cu masini nemtesti avem dreptul sa vorbim pe acilea, restu sa invete, chiar daca la nemtoaice le mai curge bale de rugina de peste tot si tremura din toate articulatiile dar e masina made in germany. Nu-s Italienii nemti la facut masini dar de aici la ai arunca la cos mai e mult. Fac masini tari chiar exceptand Lamborghini si Ferrari. Alfa si Lancia sunt maisini de top (se bat de la egal cu alte marci) si care au mai mult farmec in ele decat anostele masini germane in multe din cazuri. Nu fac acum referire strict la BMW dar e clar ca ALancia, Fiat sunt marci care au alti competitori. In fine mandri posesori de BMW sa nu plecati capul, vorba cee nu e arma ca AG-ul nici masina ca BMW-ul.1 point
-
lol.mai esti si analfabet. bughy tu taci si desparte i ul dupa injura daca nu vrei sa te bag in aceeasi oala1 point
-
Da. Asa ma gandeam si eu. O masina cu plafonul din fibra de carbon pentru a avea un centru de greutate cat mai jos, sigur e facuta exclusiv pentru burnout.1 point
-
eh uite ca eu prefer un doct ingamfat fata de un habarnist analfabet. plm, nici macar semnatura nu este in regula.1 point
-
@inside : esti un dobitoc care nu intelege, nu vrea sa inteleaga si nici NU STIE despre ce e vorba. Ti-am explicat dar tu o tii langa, de parca te-ai blocat pe aceasi placa. Cand a venit omul cu Seria 1 si i-am pus farurile xenon LCI, NU AVEA SI STOPURILE LCI. Daca ii codam fata LCI xenon, mergea prost spatele. Ai invatat si tu sa faci 5 codari si te dai mare zmeu acum. Ti-am mai spus : NU TREBUIE SA ITI DAU TIE EXPLICATII. DOAR CLIENTULUI II DAU EXPLICATII. Pentru mine tu esti un nimeni. Inteles? Asa ca hai sictir, si rog un moderator sa imi inchida contul pe forumul asta de genii.1 point
-
1 point
-
Incep prin a spune ca eu repar cutii automate. Din moment ce nu esti din Bucuresti, poti trage concluzia ca sunt destul de obiectiv pentru ca nu am nimic de castigat. In primul rand, nu poti "sa-ti faci temele" cu privire la acest lucru pe un forum. Pe forumuri nu exista oameni care sa stie exact ce se intampla cu cutiile automate, cu exceptia celor care le repara. Cei care repara cutii nu stiu exact ce are o cutie doar dupa simptome. Daca o cutie da semne de uzura, trebuie desfacuta. Dupa ce este desfacuta, se pot vedea exact problemele cutiei. Singurul sfat pe care ti-l pot da este sa nu mergi foarte mult timp cu aceste probleme pentru ca daca astepti sa pice complet cutia, te poate costa mai mult s-o repari decat te-ar costa acum. P.S: Nu sunt toti mecanicii hoti. Exista si astfel de oameni, ca peste tot, dar nu este intotdeauna asa.1 point
-
nu te supara, dar 320i impinsa poate consuma 8.8 in oras. eu am si o fiesta cu motor de 1.3 si aia sub 9.5 nu mi-a consumat in veci in oras. haideti sa nu mai exageram totusi. eu zic ca e simplu de ales: vrei masina puternica si pe care sa o forjezi fara grija, iei 325i, vrei o masina mai "rationala" cu care sa mergi pe unde ai treaba si cu o putere decenta, iei 320d. ce o fi asa greu??1 point
-
Fiabilitatea nu este mai mare la motoarele diesel.Cel putin la motoarele actuale nici vorba deoarece exista zeci de componente care au rolul doar de a micsora noxele, si sunt departe de a fi foarte fiabile. Monoxidul de carbon este ultima grija la un motor diesel."Diesel particulate" sunt mult mai periculoase decat monoxidul de carbon.Practic faci cancer si mori.Cam asa ceva. Vibratiile si zgomotul sunt foarte deranjante pentru multi potentiali clienti de masini de lux.In nici un caz nu sunt minore si nesemnificative. Poluare, cancer,...ceva de genul asta.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00