Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/07/13 in all areas

  1. Sa puna pe foc tigania. Prietenul ! Sa-mi dea el 400 euro si nu as monta asa ceva pe masina.
    3 points
  2. Dude,o faci ca iesita din Fast and Furious )
    2 points
  3. mama ce misto ar da kit-ul ala pe Octavia
    2 points
  4. o porcarie meganul, am avut si eu candva cand eram mic si prost
    2 points
  5. Germanii din Munchen sĂŁrbĂŁtoresc, ĂŽn 2013, 30 de ani de la primul motor diesel de serie montat pe unul dintre modelele sale. DacĂŁ la ĂŽnceput, motoarele diesel de pe maÂşini erau zgomotoase Âşi produceau mult fum, acum lucrurile s-au mai schimbat. Ăn urmĂŁ cu 30 de ani, motoarele diesel de pe maÂşinile de stradĂŁ erau destul de departe de oferta din prezent. Zgomotoase Âşi mici fabrici ambulante de fum, motoarele diesel din trecut au avut de dus o luptĂŁ destul de grea ĂŽmpotriva alternativelor pe benzinĂŁ. Chiar Âşi aÂşa, ĂŽnsĂŁ, BMW s-a aventurat ĂŽn lumea motoarelor diesel ĂŽn anul 1983, iar acum sĂŁrbĂŁtoreÂşte 30 de ani de la montarea primului propulsor pe motorinĂŁ pe unul dintre modelele sale de serie. Primul BMW diesel de serie din istorie a fost un Seria 5 (524 tD), care a primit un propulsor de 2,4 litri ce producea 115 CP Âşi 210 Nm. Destul de departe de performanĂžele din prezent, când un motor diesel de 2,0 litri de la BMW produce 218 CP Âşi 450 Nm. Chiar dacĂŁ germanii de la BMW au ajuns la petrecerea diesel mai târziu decât cei de la Volkswagen, Peugeot sau Fiat, modelul lor a devenit cunoscut ca fiind cea mai rapidĂŁ maÂşinĂŁ cu motor diesel din lume. AcceleraĂžia de la zero pânĂŁ la 100 km/h dura 12,9 secunde, iar viteza maximĂŁ era de 180 km/h, ĂŽn timp ce consumul mediu era de 7,1 l/100 km. Acum, BMW produce modele precum M550d, care ascunde sub capotĂŁ un diesel de 3,0 litri ce produce 381 CP Âşi un cuplu imens de 740 Nm.
    1 point
  6. crede-ma ca asta i-am zis si eu ....femeile...le iubim orice ar fi...
    1 point
  7. Care oglinda? Interioara? Daca e o lampa rotunda, e de la alarma si e rosie. Lumini ambientale portocalii ai doar la plafoniere.
    1 point
  8. Detalii nu dai ? Poate o sa mai aibe cineva nevoie, candva
    1 point
  9. Vezi ca o sa coboare in timp nu dupa kilometri.
    1 point
  10. 10.000 km mi se pare un interval destul de scurt,hai 15.000 km mai merge.Sa stii ca cei care au luat BMW din Germania,Belgia,Olanda,etc masini second hand,cu 200.000 km + ,au fost servisate la intervalele date de producator si merg foarte bine si acum,deci nu vad o problema majora in asta.
    1 point
  11. Ca cei care facem revizia la 10.000 km, nu suntem prosti.
    1 point
  12. ca tot e vorba de un xDrive aici , iata ce pot face niste cauciucuri bune de iarna cu DSC+RWD :shifty: http://www.youtube.com/watch?v=Em49JbhHEo8 hehe , colegu alexrosiu http://www.youtube.com/watch?v=580LF5O7CG4 gata cu offtopicu :shifty:
    1 point
  13. Mie imi place foarte mult sa merg tare noaptea. Faza lunga, vezi tot. Incetinesc doar cand vine masina de pe contrasens ca e risc de orbire si nu se stie ce poate aparea pe margine.
    1 point
  14. eu noaptea sunt cartitza, nu vad nimic, desi ziua ii dau cat duce, noaptea merg ca pensionarii, pur si simplu nu vad.
    1 point
  15. nu vine standard pe F10, este optional si costa 1.463 de Euro. configureaza un f10 pe site si te convingi. http://www.bmw.ro/ro/ro/general/ecom_uic/vco/vco.html
    1 point
  16. 400 lei 0765.505.111 / 0740.380.424 Craiova
    1 point
  17. Depinde cum privești problema. Eu din nefericire (pentru cĂŁ este neplĂŁcutĂŁ totuși situația ĂŽn sine) am vopsit total sau parțial toate mașinile pe care le-am avut din 2000 pânĂŁ ĂŽn prezent. Numai din ĂŽntâmplare prin București sau România ĂŽn general scapĂŁ ĂŽntregi. Sunt mulți oameni imbecili care deschid ușile cu picioarele, mulți șoferi care n-au grijĂŁ la parcĂŁri, pietre pe drum, praf/nisip cât cuprinde. N-am avut probleme cu vopseaua. DacĂŁ faci pe asigurare e bine sĂŁ vorbești cu bĂŁieții separat sĂŁ-ți dea mai mult lac. Sau dupĂŁ operație ĂŽi aplici o protecție gen opticoat ori altceva. Asta așa de protecție la spĂŁlare mai ales, pentru cĂŁ de imbecili nu te ferește, poți da cu absolut orice. La toate asiaticele pe care le-am avut noi (vreo 5, Korea + Japan), vopseaua a fost o glumĂŁ proastĂŁ. Ceva ECO, se zgâria ĂŽntr-un ritm incredibil. La ĂŽnceput eram și eu ca tine, mașina mi se pĂŁrea cĂŁ trebuie sĂŁ arate perfect și mĂŁ agitam la orice semn. Ăn timp ĂŽnsĂŁ am pierdut prea multe lupte și ĂŽn cele din urmĂŁ rĂŁzboiul. Am ajuns ĂŽnsĂŁ sĂŁ apreciez o mașinĂŁ din punct de vedere mecanic. R-ul luat acum are multe zgârieturi, chiar și o aripĂŁ atinsĂŁ vreo 5cm. Am verificat mașina la 2 service-uri, a ieșit bine, am luat-o imediat. Ăn maxim o sĂŁptĂŁmânĂŁ mi-au fĂŁcut alții noi zgârieturi, chiar dacĂŁ o luam de pe poarta fabricii nu m-aș fi bucurat de ea mai mult. Când am vorbit prima datĂŁ cu proprietarul numai despre aspectul ĂŁsta mi-a povestit. Toți ĂŽnainte mea se blocaserĂŁ ĂŽn asta. Eu pot sĂŁ numĂŁr pe degetele de la o mânĂŁ de câte ori mi-am zgâriat mașinile singur, dar asta e viața. Apreciez fiabilitatea, performanța. Nici mașini frumoase n-am avut, probabil R-ul e prima pe care alții o considerĂŁ frumoasĂŁ. Pentru mine e egal cu zero. Mașina nu este un vector de imagine, vreau sĂŁ-mi placĂŁ la volan și sĂŁ meargĂŁ bine. Nimic mai mult. Acum, ĂŽn ultimii 6-7 ani. Ăn alți ani ĂŽmi imaginam altfel lucrurile. Am fost plecat recent și este prima datĂŁ când am vĂŁzut atât de multe mașini lovite, aduse ĂŽn țarĂŁ pe platformĂŁ. Multe și nu exagerez cu nimic. Zeci. Probabil ĂŽn câteva luni apar pe Autovit la prețuri bune, km puțini, ca noi, fĂŁrĂŁ accident. Se pare cĂŁ a avut succes
    1 point
  18. sunt convins ca e90 este peste e46 , dar nu-mi doresc unul.
    1 point
  19. eu nu as descuraja omul in halul asta.vreau sa spun ca pana in noiembrie anul trecut am avut in proprietate un E39 520i M52 din '97. Masina cred ca avea in jur de 350 000-370 000 km reali in bord la achizitie, dupa felul in care arata pielaria din interior. Am mai mers eu cu ea cam 70 000km si nu am schimbat la ea decat consumabile.Cea mai costisitoare operatiune de service a fost schimbarea ambreiajului si a volantei(3500 lei cu tot cu manopera- volanta LUK cu kit ambreiaj Sachs). Manca ulei intr-adevar dar nu era o problema asta, noul proprietar a schimbat simeringurile de la supape si a disparut si consumul de ulei.Masina aia avea 15 ani si in jur de 430 000 km reali in bord si mergea aproape struna.Am instrainat-o catre o ruda care ii stia istoricul cel putin de la mine si masina merge la fel de bine si in clipa asta.Asa ca...eu ii urez succes si un pic de bafta la achzitie.
    1 point
  20. lol , ce rau esti bre, chiar si de ziua ta nu mor sa-mi iau alta..asta-i adevaru , p-asta o stiu din piulita in piulita , bine nu chiar , dar cam asa :shifty: chiar daca-mi iau alta , asta nu cred ca o vand, cu cat drac sa o vand ? 5-6 mii de euro ? iau banii astia pe ea ?! hm, nu cred am ajuns la nivelu' ala de nirvana,masina-i masina, iar asta-i suficienta pt mine in momentul de fata, mai ales ca mi-o permit si ne cunoastem de la nastere masina noua nu-mi mai iau , ca uite ce patesc
    1 point
  21. Tot ce trebuia la masina asta era un kit xenon pe proiectoare si niste poze photoshopate... in rest UNGE masina..a si colacul de pe volan este de exceptie in ton cu kitul de xenon .Nu a mai crescut putin pretul?
    1 point
  22. PĂŁi e normal, si-a dat obÂştescul sfârșit. Cât crezi cĂŁ ține s-o omori aÂşa? ia la sodomizat i pe ailaltĂŁ pânĂŁ ĂŽÂşi revine mortĂŁciunea.
    1 point
  23. Corect ce zice @andishors. Alimentarea statiei trebuie luata direct de la borna bateriei iar semnalul e bine sa-l ia din player , nu din boxe. Faptul ca el a pus un subwoofer legat la boxe e ca si cum n-ar fi facut nimic. Trebuie si statie, logic , iar subwooferul legat la statie. Pai a preferat varianta mai ieftina. Ca sa pui Logic sau Individual iti trebuie buget mult mai serios.
    1 point
  24. chiar daca am spalat masina imediat dupa ce am venit de pe Transalpina tot au ramas ceva semne / pete de la sutele de gaze , muste si alte vietati decedate pe capota / bara / aripi , asa ca astazi dupa ce am spalat masina cu ONR - 2BM , am curatat si protejat zonele afectate ( capota , bara fata , aripi fata ) - Autoglym SRP aplicat manual cu un aplicator de microfibra , buffing manual , 1 strat de jetseal , 1 strat de ceara Autoglym din pacate pana am terminat s-a facut noapte afara http://img7.imageshack.us/img7/5243/qy9v.jpg http://img850.imageshack.us/img850/8411/6z2s.jpg http://img687.imageshack.us/img687/6249/4sye.jpg http://img832.imageshack.us/img832/2300/8n63.jpg http://img132.imageshack.us/img132/7889/uljn.jpg http://img829.imageshack.us/img829/7643/t8fo.jpg http://img833.imageshack.us/img833/6263/3hlw.jpg
    1 point
  25. tot primesc intrebarea asta si pm si public , nu stiu de indreptat nimic , nu e vulcanizare acolo , au doar montare si echilibrare cum e si normal , probabil ca ar trebui sa le indrepti tu pe undeva si sa te prezinti la o estimare de pret ! Fctie de modelul jantei pretul difera . Si cum userul e public si are cont pe forum cred ca intrebarea asta ar trebui sa plece spre el nu o maltratez eu , mai vine junior mai tranteste ghiozdanul cu 5 kg de carti , wife cu posetele ei mi-a mancat zilele , de tocuri in covoras nu mai spun , macar a renuntat la jeans cu capse fermoare dupa amenintari ca vine acasa cu taxiul )) .Cand isi cumpara ia in calcul si asta . Si uite asa se mai aduna mici zgarieturi care ma zgarie pe creieri , dar tot masina neagra mi-as lua mereu . PS . am terminat si Jetseal mi-a mancat toata energia , sper sa reziste ceva , il mai dau in toamna inainte de iarna .
    1 point
  26. jetseal , abia am dat jumatate de masina , e f obositor sa stai sa intinzi ala , sa astepti , stergi apoi iar astepti iar aplici ...sper sa termin sapt viit .)) Dar in partea in care am dat se simte clar diferenta in sensul ca lacul rezista mai bine la mici agresiuni gen frecat de masina cu jeans , sau posete trantite cand se inchide usa , sau sacose etc .
    1 point
  27. NU e nimic de speriat, adicĂŁ fațĂŁ de o Valea Prahovei sau un pod (la care s-a scos taxa cicĂŁ pentru a nu-l mai ĂŽnjura lumea pe Ponta, era sensibil mititelu') este parfum. Am prins, am fost și ĂŽn august, nimic deosebit. Sunt la fel și prin Italia sau Franța. Ăn Franța m-am bĂŁgat instant pe drumurile alĂŁturate (nu avea sens sĂŁ plĂŁtesc și sĂŁ merg ĂŽncet).
    1 point
  28. ce investitii a suferit masina de cand este la tine ? intreb pentru ca o stiu de cand era pe autovit la vanzare la un pret total diferit ~4000 euro
    1 point
  29. evident mai ales discurile,daca prinzi si din alea originale e chiar perfect. sa nu uit neaparat de pe masina de Germania,daca a avut si pachet M cu atat mai bine.
    1 point
  30. nu te mai complica, gaseste-ti ceva serios, si schimba motorul...asta e cea mai buna solutie...nu te complica sa-l repari pe al tau, ala nu o sa mai fie niciodata ca inainte.
    1 point
  31. Da, cam asta este cursul pe care il urmeaza pe fiecare topic de genul astuia. Nici eu nu am nimic cu el, desi prin alte parti ne considera "dusmani" pe noi astia, fani ai BMW-ului. :twoup: El probabil simte nevoia sa epateze, crezand ca astfel, vor striga in cor toti membrii forumului ca VAG is the best, iar ora exacta in domeniul auto o da Seat-ul. Pe langa faptul ca nu-i asa, uita ca e un forum dedicat BMW-ului si chiar daca ar avea dreptate, tot nu ar fi aprobat. :twoup: Vorbeste de Seat, VW, de zici ca noi restul, nu stim pe ce planeta ne aflam. Nu a mai vazut nimeni, nu a mai condus nimeni, nu a mai avut nimeni VAG in afara de el. :twoup: Am sa ma uit pe topicurile de la Seria 7 ca sunt convins ca si p-acolo a vorbit despre Seat. Sigur a ajuns la concluzia ca Seat Leon are ceva plusuri fata de Seria 7, ceea ce, intr-un test comparativ, ii asigura victoria... :twoup: :)
    1 point
  32. "Untdelemn de la Bunica" mi-a zis nevasta-mea...eu zic Castrol SLX sau BMW ...
    1 point
  33. e blasfemie si sa crezi k nfl arata mai bine ca fl :ike:
    0 points
  34. nu inteleg, teribilistii astia sunt un fel de model sau cum?
    -1 points
  35. salut, am majoritatea pieselor sh, in stare buna, pt detalii, da te rog un telefon si spune-mi ce anume ai dori sh sa pot sa-ti fac un pret pe pachet. 0736 366 356
    -1 points
  36. Incep s-o iau pe urmele tale,in ultimul timp cam abuzez de km .... in 6 zile am facut 4000km
    -1 points
  37. Nu intentionez sa tin masina, si nici sa investesc prea mult in ea . Eu zic sa va cautati ceva de munca si sa nu mai comentati aiurea pe aici.
    -1 points
  38. Toate ca toate, dar REFUZ sa cred ca nu ti-au sarit in ochi pantofii aia. Cu mult mai interesanti decat un biet bemve.
    -1 points
  39. Se impaca precum.......mama si copilul ei Alta comparatie n-am gasit Urcarea pe viraje cu talpa la podea e criminala :heart: :heart: :heart: Cred ca la tine si si mai tare senzatia, masina fiind mai manevrabila. Mai e si senzatia de pe autostrada si nu numai, ca nu prea are cine sa te depaseasca Mda........Acum asta e, o sa ii fac de 10-11-12. Mai masor o data. Merci. Poate schimb si rola, e 160 ron. In rest, fulii, etc, n-as schimba nici eu. Asa in ritmul asta, in 3-4 luni schimb aproape toata partea de sub capota si cred ca e mai mult decat exagerat la o masina care se comporta impecabil si la care "trag toti caii". Dar, dupa cum ziceam, serviceul recomanda, ca doar n-o sa spuna "Sa nu mai treceti pe la noi!".
    -1 points
  40. da puni si tu o seriye da sasiu sa videm sha noi minunyea..... sho poza cu CI ul di la Rar.
    -1 points
  41. Datele de contact (telefon) sunt obligatorii.
    -1 points
  42. Salut, caut urmatorele piese pentru un bmw e60 din 2005 525d seria: WBANC51080CR26652 - Ma intereseaza pretul si marca accept produse noi ori second-hand. Eu voi scrie exact cum e pe lista de la mecanic: Senzori Frana FATA+SPATE - Discuri Franta Fata - Placute Frana Fata - Set Bucsi Brate Inf. Anterioare Fata - Bucsi Fuzete Spate - Fulie Motor - Curele Motor - Role Motor - Garnitura Iesire+Intrare Aer Turbo - Garnitura furtun turbo la iesire - Bucsi Bara Stab Fata - Canale Aer Frana stang + drept - Scut Radiatoare - Aparatoare noroi dreapta fata - Spoile dr fata - Volanta + Kit Ambreiaj - Pompa Combustibil din rezervor - Senzor Clapeta Aceleratie - Va salut, si astept ofertele voastre.
    -1 points
  43. Krebs,nu cred ca e Alfred amator de asa ceva...poate cand s-o mai invechi masina. Si e mai greu de comparat x-drive cu DSC+RWD.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.