Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/31/14 in Posts
-
De vanzare bmw e30 m50b25 turbo, 761 hp , este o masina de strada ,are itp, asigurare , fiscal pe loc , acte pe numele meu! este o masina de 10 secunde 402m Masina a fost facuta la WPP TUNING PERFORMANCE in totalitate ... O parte din modificarile facute PISTOANE JE CUSTOM BIELE PAUTER PREZOANE _chiulasa_ ARP PREZOANE PALIER ARP GARNITURA _chiulasa_ PYRAMID RINGS AXE CU CAME CATCAMS CUSTOM ARCURI DE SUPAPA SI TALERE TITAN INJECTOARE SIEMENS 850CC POMPA BENZINA 044 MANAGEMENT VEMS AMBREAJ CLUTCHMASTERS FX700 ADMISIE MULTICLAPETA M3 PLENUM CUSTOM GALERIE DE EVACUARE CUSTOM EVACUARE CUSTOM 2X76MM JANTE OZ ULTRALEGGERA DISCURI M3 ++++ MULTE ALTE MODIFICARI SE VINDE DEOARECE MASINA STA MAI MULT IN GARAJ ...MI-AR PLACEA SA O DAU TOT UNUI PASIONAT PRET 15.000 EURO , USOR NEGOCIABIL AVAND IN VEDERE INVESTITIA IN ACEASTA MASINA ,ESTE O SUMA INFIMA ,PENTRU MAI MULTE DETALII (POZE,MODIFICARI,ETC) TEL :RAZVAN(WPP) 0722 911 1546 points
-
am un amarat de Peugeot 106 , 1150 benzina, din '98 , al sotiei , pentru oras. am facut acum RCA - cel mai mic 1300 Ron / an. sotia are 26 ani. deci ce mai...masina aia face cat 2 asigurari.3 points
-
incearca sa o vinzi , alta solutie nu vad , asigurarile nu vor scadea asta e clar . Oricum nu au nici o logica , de fapt in Ro putine lucruri mai au vreun dram de logica .3 points
-
daca nu are reducere de bonus malus atata e ... eu la 1.9 am de platit cam 11 milioane si nu am nici un accident in 3 ani... Scumpa viata la 24 de ani :frantics:3 points
-
Daca el nu are 1400 de lei sa plateasca asigurarea care este ceva obligatoriu, cum ar putea plati 639 de euro taxa de mediu?3 points
-
Tu ai citit ceva din ce a zis initiatorul topicului?De-ar fi asa usor3 points
-
Si vrei sa o lasi in parcare pana mai imbatranesti sa iti scada asigurarea?3 points
-
si eu am facut aceeasi greseala, am asigurat masina pe numele meu si am 1000 lei asigurarea rca la un 320d. hai sa fim seriosi, e bataie dejoc3 points
-
eu o pun in cel mai obscur colt si de fiecare data gasesc un Logan parcat la 2cm de usa mea3 points
-
In primul rand salutare tuturor. In al doilea rand dupa cum spune si titlul topicului este vorba despre BMW X6, masina ce a avut mare succes la noi din cate se observa. Intrebarea ar fi daca se merita X6 pe benzina, iar aici ma refer la 3.5i (3000 cmc , 306 cp , 400 nm). De ce benzina?! Pentru ca am avut experiente groaznice cu masinile diesel care le-am avut (ML , Touareg) si totusi experiente deosebit de placute cu masinile pe benzina care le-am avut (C320 , S500). Mentionez ca ar fi primul BMW deci nu prea stiu cu ce se mananca acest 6 in linie si nu prea stiu ce poate iesi dintr-un motor MEDIU (e un 3000 totusi) in combinatie cu aceasta caroserie care e destul de grea. Va multumesc si sunt foarte curios de ce raspunsuri voi primi.2 points
-
Nu prea agreez BMW-urile cu nr de Bulgaria, insa in cazul tau poate te ajuta .....2 points
-
Pai invata-ma si pe mine te rog ca si eu ma aflu in aceeasi situatie.Platesc 1,600 RON/an la asigurare.Nu stiu daca taxa e recuparata sau nu,dar consideram ca este.Ce facem in situatia asta?2 points
-
6 luni am lasat masina in garaj, cat nu am fost in tara. A pornit din prima.2 points
-
In momentul in care am cumparat-o asigurarea costa doua sute si ceva de lei. E o diferenta totusi. Asigurarile s-au scumpit enorm si nu mi se pare normal sa platesc atat tinand cont ca nu am avut nicio problema, niciun accident pana acum. Prietenul meu, cine a zis ca nu-si permite sa-i faca asigurare? Pur si simplu nu consider normal un pret atat de "nesimtit". Nu sunt dispus sa platesc suma asta. In momentul in care am cumparat masina(acum cativa ani bunicei) am facut toate calculele necesare, mai ales ca am luat-o din banii mei, deci nu din cei ai parintilor. Intrebarea mea din topic era alta insa... Multumesc pentru raspuns.2 points
-
Nu face prostia sa pui prelata pe ea. Din cauza la prelata, daca ploua punctele de rugina pe care nu le observi vor inflorii. Am masina pe bara de 5 luni si au ruginit doar discurile atat. Asta e sfatul meu fara prelata. Si din cand in cand , mai dai o cheie si las.o sa mearga si porneste aerul conditionat ca atunci cand o sa o folosesti si mergi cu AC sa nu pocneasca conducta . Sfatul meu, acum tu faci cum vrei.eu am masina de 5 luni in parcare fara prelata fara nimic. Nu imi mergeau senzorii de parcare si ca prin minune saptamana trecuta am descoperit ca au inceput ca mearga. Din ce sta parca se repara"astept sa se repare si kit-ul pe fata si geamul ca e putin ciobit" asta ca o gluma. Asigurarea o poti face pe numele unuia dintre parinti, cu procura ca in caz de ceva sa poti avea despagubire.2 points
-
Mi-am gasit si loc de parcare la METRO,sper sa il gasesc mereu liber si sa nu mai am surprize de genul celei de acum doua saptamani.2 points
-
Cred ca e o problema subiectiva aici. Chiar daca e un SAV, personal vad X6-le tot in categoria "tancurilor", iar asta este singurul motiv pentru care nu as merge niciodata pe o asemenea caroserie combinata cu motor pe benzina. Mi se pare de-a dreptul inutil si duce catre ideea de "sport-wannabee". Personal as merge pe varianta M50d, l'am condus la xDriveTour, senzatie curata Feeling-ul triturbo e fenomenal, la >3500rpm in orice treapta de viteza simti cum te catapulteaza o rezerva de putere parca de nicaieri (a 3-a turbina). Daca bugetul este limitat, mergi pe 40d fara sa mai stai pe ganduri.2 points
-
bmw 320d , an 2005 , 163 cp ( 120kw ) culoare albastru dotari : -abs+dsc+dtc -dubluclimatronic -comenzi pe volan -cotiera fata+spate -tapiterie gri -incalzire scaune -banchete rabatabile + sac ski -navigatie professional + harta romaniei 2014+ mp3 -bluetooth -comanda vocala -jante aliaj 17" cu anvelope goodyear noi -bixenon -senzori parcare spate, senzor lumina , senzor ploaie Masina este foarte intretinuta - masina are schimbat filtru de particule la 200 mii km - amortizoare + flanse fata + spate noi - bielete antiruliu + bucsi bara stabilizatoare schimbate - discuri + placute fata + spate noi - anvelopele sunt noi , goodyear schimbate acum maxim 1 luna - revizia este facuta acum una mie de km - kitul de accesorii ( curea +role ) schimbate Masina nu a fost lovita niciodata Masina a fost unui coleg de pe forum de la care am luat-o in 2010 avand la cumparare 265 mii km , in prezent are 321 mii Pretul este de 9100 euro usor negociabil1 point
-
A venit vremea sa ma despart de 335, pentru ca mi-am mai luat pe langa el un X3 si o Honda S2000. De mai mult de 6 luni masina sta aproape nefolosita in garaj, de aceea cred ca e timpul ca altcineva sa se bucure de ea. Masina este la mine din aprilie 2011, la momentul cumpararii avand aproximativ 57.000 km. Din 2012 de cand am luat X3-ul, masina nu a circulat iarna. A fost mereu masina mea de suflet, pe care am ingrijit-o cat am putut de bine, nefacand vreodata rabat la piese sau consumabile de calitate. Detalii: BMW 335i E92 (coupe), MY2008 (fabricat 09/2007). RWD, cutie manuala 6 trepte Culoare Atlantic Blue 103.700 km, carte service VIN: PV75412 Dotari: pachet Mjante 18" OEM M Performance, anvelope in stare foarte buna 225/40/18 - 255/35/18roti iarna 17" OEM cu anvelope stare buna 225/45/17bi-Xenoninterior piele dakota neagra in stare perfecta, nicio zgarieturavolan M piele fina+perforata, schimbator M piele perforata, frana de mana piele perforatascaune incalzite, reglabile electric, cu memorieoglinzi rabatabile electric, cu memorieoglinda retrovizoare heliomatatelefon Bluetoothradio MP3 Professional, sistem audio Hi-Fi (subwoofere sub scaune)magazie 6CD (cred ca MP3)input USB si AUXpedale sport OEM M Performanceperdeluta luneta electricaalarma originala Bolt-on upgrades (montate in 2012/2013, la aproximativ 85.000 km): suspensie reglabila Bilstein B14diferential autoblocant (LSD) Quaife (Torsen)bare stabilizatoare H&Radmisie STETT cold-air-intakeradiator ulei aditional AR Designdiscuri frana Tarox Sport + placute Carbotech XP8 Operatiuni recente (2013/2014): pompa inalta presiune schimbata (cunoscuta ca piesa care "pica")pompa servo schimbatacaseta directie schimbatakit ambreiaj schimbatdiverse brate suspensie / bucse schimbatebujii schimbate Impreuna cu masina ofer bonus urmatoarele piese OEM ramase in urma upgrade-urilor: diferential (open)bare stabilizatoare Madmisia originalaplacute de frana (Textar) Pret: 17.500 EUR. Nu doresc sa fac schimburi. Accept orice test. Contact: telefon: 0722.198.737email: alexrosiu@gmail.com Voi incerca sa raspund la cat mai multe intrebari si in acest topic, desi prefer sa discutam la telefon deoarece stau foarte prost cu timpul si intru rar pe forum. http://s28.postimg.org/457yy1uw9/image.jpg http://s28.postimg.org/9yn2vqcvd/image.jpg http://s28.postimg.org/n1dnhvwrt/image.jpg http://s28.postimg.org/739zov8vd/image.jpg http://s28.postimg.org/hanh45ort/image.jpg http://s28.postimg.org/fo3bg1j1l/image.jpg http://s28.postimg.org/hig5xs621/image.jpg http://s28.postimg.org/gew1ltlex/image.jpg http://s28.postimg.org/cl2lco42x/image.jpg http://s28.postimg.org/zb1q5nnah/image.jpg1 point
-
Vand oglinzi M3 Look care se potrivesc pe E46 Sedan nFL+FL. Oglinzile sunt electrice+heliomate+rabatabile manual in sus ca la coupe. Colantate in culoarea Titansilber Grey. Pret:600 RON Poze: http://i59.tinypic.com/a32xx4.jpg http://i60.tinypic.com/2v8s31z.jpg http://i59.tinypic.com/2wdx1es.jpg http://i61.tinypic.com/2h5203l.jpg1 point
-
Fa-i plinul. Asa nu va aparea apa in rezervor daca o lasi multa vreme. E bine s-o pastrezi intr-un garaj aerisit. Daca poti, da-i jos bujiile si toarna un pic de ulei in fiecare piston. Apoi pune-i la loc bujiile. Daca ai cum, porneste-o o data pe saptamana si las-o sa mearga pana se incalzeste.1 point
-
Asa e, dar ce te faci cand iti schimbi masina si incepi iar de la B0 desi tu poate ai atatia ani fara accidente. Dar asta e legea, trebuie sa ne supunem.1 point
-
pai si cat poate fi asigurarea la un motor de 1.6 totusi? eu platesc 380ron la 6 luni pt motor de 2000cmc si nu am 30 de ani...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vinde masina si cumpara-ti una pe care iti permiti sa o intretii si la care iti permiti taxele. PS: Daca perioada nu e lunga, gen maxim 1-2 luni un garaj sau macar o prelata ar fi indicat.1 point
-
1 point
-
X6 3.5i nu l-as lua, se misca greoi masina si nu are cine stie ce performante, daca mergi mult pe autostrada in EU atunci e ok, nu prea conteaza la drumuri lungi pe autobahn, altfel tot mai bine iesi cu un 3.0d/4.0d sau evident un 5.0d, asta daca nu vrei 5.0i. Dar cred totusi ca tu esti ghinionist cand vine vorba de motoare diesel, prea multe probleme ai avut cu ele...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Macar aia mai are ceva optiuni. Depasesti bugetul cu 300eur dar macar ai: interior sport cu incalzire, cotiera, comenzi volan, xenon, senzori parcare. Jantele se pot cumpara ulterior.1 point
-
http://www.autovit.ro/bmw-x5-C33109777.html De la 16500 la 15990 si nu se vinde, oare de ce?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cat de mult mi-as dori si chiar daca mi-as permite,nu ma reprezinta,cel putin nu in momentul asta,poate mai tarziu,peste ani si ani Masina se pare ca e gata,am primit o poza” la cald ”1 point
-
1 point
-
1 point
-
1.care este motorina recomandata, in cazul in care masina este dotata cu filtru de particule? 2.se poate ca din cauza motorinei necorespunzatoare, motoarele disel cu DPF, motorul sa mearga intrerupt, o data la un interval de 3-4 zile.( deci ceva mai rar, intamplator)?1 point
-
Nu trebuie jignit nimeni,cel putin asa consider.Ca sa lamurim putin : toata operatiunea s-a desfasurat intr-un garaj care ne apartine ,dispune de un elevator si o intreaga gama de scule,piese,etc,iar colegul care a facut operatiunea,are specializarea necesara impreuna cu vreo 30 ani experienta in mecanica auto.Sper ca s-au mai lamurit din dileme .1 point
-
1 point
-
1 point
-
1. farurile cu halogen (daca sunt oem) lumineaza destul de rezonabil. 2. daca sunt reglate prost, da, te lumineaza toti, in plus , cele oem au senzori de nivel pe punti (deci isi ajusteaza nivelul cat sa nu orbeasca la diverse delusoare) asta se rezolva astfel : http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=272486 sau un reglaj cat mai echilibrat (nu de maxim sus, apropiat de limita orbirii)1 point
-
1 point
-
Am fost pe strazi pana acum ...... xDrive-ul merita fiecare banut,sincer dimineata cand am plecat de acasa si totul era numai zapada,nu imi venea sa cred cat de bine mergea.Sunt foarte incantat,prima zapada cand nu imi fac griji si stiu ca pot pleca fara sa dau zapada pana la asfalt - trece peste si prin zapada ca si cum nu ar fi ( cea mai mare prostie ar fi sa " o las " mai jos pentru aspect ). Asa cum spuneam aseara,colegul neo_andersson mi-a instalat hartile 2014,a durat in jur de 2 ore jumatate ( in conditiile in care pe NBT a durat cam o ora ) ; nu am apucat sa vad diferente,nici nu stiu daca sunt pentru Bucuresti.1 point
-
Corect. Oricum eu personal nu cumpar o masina de 2-3 ani (sa nu zic mai multi) rulata in Romania. Poate sa fie ea cu istoric, de la reprezntanta, etc. Soselele si bordurile , molozul arhiprezent iarna-primavara etc etc...cu care acea masina s-a tot intalnit isi spun cuvantul. Una noua da .1 point
-
Eu am fost de multe ori dupa masini in Germania si pot spune ca n-am gresit cu nici o masina. Este adevarat ca arabii, turcii si alte natii care nu inspira incredere au parcuri auto dar nu trebuie generalizat ca toti sunt tepari. Parcurile Autohus (sunt doua la numar unul in sud si altul in nord la distanta apreciabila unul de altul) mi se par cele mai sigure insa au preturi sensibil mai mari. La ultima mea vizita acolo aveau cel putin 500 de masini in parc, lasai un act de identitate si iti dadeau cheile de la maxim 5 masini sa poti urca in masina, eventual s-o pornesti. Din pacate sunt cam sceptici cand vrei sa cumperi masina pe firma fara sa platesti tva. Am cumparat si masini de la persoane fizice care postasera anunt pe mobile.de si n-am avut probleme. Iti trebuie ceva atentie, ceva limba engleza (ar fi de preferat germana) si putin habar despre masini. Recomandarea mea este sa intrebati de cat timp sta masina in parc inainte s-o cumparati, iar daca nu este recent adusa sa ii faceti unele verificari. Am cumparat un E46 care nu mai fusese miscat de 3 luni si dupa ce am achitat-o si am parcurs 200-300 de km am simtit miros de frane. Se gripase pistonasul de la etrier si nu mai revenea astfel ca placuta s-a tocit pana la fier. Am mers pana acasa incet si la service am constatat ca datorita supraincalzirii discului de frana s-a scurs si vaselina de la rulment si a trebuit inlocuit si acesta. In tot cazul masinile acolo nu sunt asa ieftine ca pe la noi, dar ai avantajul ca masina a circulat pe drumuri de calitate si n-ai dubii in legatura cu provenienta ei. Si nu in ultimul rand verificati taxa de poluare inainte sa cumparati o masina. Un amic si-a luat un A8 4.0 tdi crezand ca este euro 4 (in brif scria d4 si a crezut ca inseamna euro4) si de fapt masina era euro 3.1 point
-
Masina asta ai sanse sa o vinzi in Germania, pune-o pe mobile,autoscout1 point
-
Ai fost sfatuit rau. Daca scoti furtunele de la vacuum nu o sa-ti mai traga deloc. Daca ai ceva coduri de eroare de la diagnoza pune-le pe topic, poate rezolvam ceva. Raspuns pt raulnicolae : sunteti f multi pe acest forum care nu aveti nicio treaba, da-ti raspunsuri asa ca sa aveti si voi o ocupatie.Daca ai vreun raspuns corect si credibil, nu mai folosi cuvantul"parca". Nu vreau sa fiu rautacios, cred ca moderatorii acestui forum ar trebui sa intervina in legatura cu cei ca dumitale. Daca nu cunoasteti exact macar principiile de functionare ale unui motor nu va mai dati cu parerea ce ar fii bine sau nu. Va multumesc Raspuns pt raulnicolae :sunteti multi pe acest forum care va dati cu parerea doar ca sa aveti o ocupatie. Nu contrazice pe cineva care poate stie despre ce e vorba.1 point
-
1 point
-
nu e nevoie montezi invers. trebuie doar sa le atingi sa faca scurt. borna de plus e mai mare si se poate pune pe minus. in schimb borna de de minus nu se poate pune pe plusul bateriei dar este suficient doar sa atingi.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00